Statistisch gezien gebeuren er veel meer auto-ongelukken dan heli-ongelukken. EN je durft wel bij mij in de auto te stappen, maar niet in een heliquote:Op dinsdag 1 maart 2011 14:04 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Maar tochHet is hoog en een heli
En bedankt, nu durf ik echt niet meer te vliegen
![]()
sorry wist niet dat je dat eng vindquote:Op dinsdag 1 maart 2011 14:04 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Maar tochHet is hoog en een heli
En bedankt, nu durf ik echt niet meer te vliegen
![]()
Die testen zijn echtquote:Op dinsdag 1 maart 2011 14:03 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
het is net een bus die enorm veel herrie maakt
en je zit in een survival pak en hebt allerlei oefeningen gehad hoe je je moet redden..
ik voel me veiliger in een hele dan in in een vliegtuig hoor![]()
allemaal mensen die niet weten wat ze moeten doen als er iets gebeurt.. plus het feit dat je echt helemaal niks hebt aan de reddingsvesten van een vliegtiug![]()
Dat weet ik allemaal wel, dat zeg ik ook tegen andere mensen als ze vliegen niet leuk vindenquote:Op dinsdag 1 maart 2011 14:05 schreef MPG het volgende:
[..]
Statistisch gezien gebeuren er veel meer auto-ongelukken dan heli-ongelukken. EN je durft wel bij mij in de auto te stappen, maar niet in een heli?
Ik doe het wel gewoon hoor, ik zoek spannende dingen ook wel op omdat ik vind dat dat goed voor me isquote:Op dinsdag 1 maart 2011 14:05 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
sorry wist niet dat je dat eng vind
en heli's vliegen "maar" 1000 m hoog.. das beduidend lager dan een vliegtuig
mja een vliegtuig is wel comfotabeler.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 14:08 schreef LovelyLady het volgende:
Ik zou veel liever in een vliegtuig zitten dan in een heli
Dat geloof ik best maar mij niet gezienquote:Op dinsdag 1 maart 2011 14:10 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
mja een vliegtuig is wel comfotabeler.
maar een hele veiliger
controlfreakquote:Op dinsdag 1 maart 2011 14:13 schreef wel.o.k het volgende:
alles wat ik zelf niet kan besturen is eng
Daarom ben ik ook blij dat ik vrachtwagen, bus, etc. kan besturenquote:Op dinsdag 1 maart 2011 14:13 schreef wel.o.k het volgende:
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 14:13 schreef wel.o.k het volgende:
wie zegt dat hij diet niet kan besturen??quote:Op dinsdag 1 maart 2011 14:16 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
dus de gondels in Venetië vind je ook eng?
Daar wil ik altijd nog een keer heenquote:Op dinsdag 1 maart 2011 14:16 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
dus de gondels in Venetië vind je ook eng?
Ja, en dan die lui op hun scootertjes in Romequote:Op dinsdag 1 maart 2011 14:18 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Daar wil ik altijd nog een keer heen
Maar ik snap Wok's angst dan wel, als je ziet hoe die Italianen autorijden![]()
Ah, lekker soppenquote:
Heb je die Fransen wel eens gezien op de champs elyseesquote:Op dinsdag 1 maart 2011 14:18 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Daar wil ik altijd nog een keer heen
Maar ik snap Wok's angst dan wel, als je ziet hoe die Italianen autorijden![]()
Jaquote:Op dinsdag 1 maart 2011 14:19 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja, en dan die lui op hun scootertjes in Rome![]()
....
Das pas lef hebben...
Toch winnen de Italianenquote:Op dinsdag 1 maart 2011 14:22 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Heb je die Fransen wel eens gezien op de champs elysees
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 14:23 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja
[..]
Toch winnen de ItalianenZelfs met huurauto's weten ze dat
In Ierland staat het bouwjaar op het kentekenplaat, alle huurauto's waren nieuw behalve die voor Italianen
![]()
preciesquote:Op dinsdag 1 maart 2011 14:18 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
wie zegt dat hij diet niet kan besturen??
kunnen he.. niet mogen
ik kijk kalm toe hoe ze der werk doetquote:
nauwelijks, gewoon hand voor je ogen en gas geven, doen zij ookquote:Op dinsdag 1 maart 2011 14:22 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Heb je die Fransen wel eens gezien op de champs elysees![]()
Die rijden braaf vergeleken met de Italianenquote:Op dinsdag 1 maart 2011 14:22 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Heb je die Fransen wel eens gezien op de champs elysees![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |