Ze zit 'ergens in de Noordzee, op een boor- productie-eiland'quote:
quote:
| 1 | ./keyb_key_cap_x86 /dev/input/by-id/Keyboard | /dv0 |
I know, maar ik zou dan wel precies de coordinaten willen wetenquote:Op dinsdag 1 maart 2011 13:42 schreef MPG het volgende:
[..]
Ze zit 'ergens in de Noordzee, op een boor- productie-eiland'
quote:
Dat z'n toetsenbord het niet meer doet als ik me niet vergisquote:
Als ie op een MSX zit te werken, start zijn computer dankzij een regel uit mijn code ook telkens opnieuw op als het programma door hem wordt uitgevoerdquote:Op dinsdag 1 maart 2011 13:47 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dat z'n toetsenbord het niet meer doet als ik me niet vergis![]()
Ja, dat zag ik, lolbroekquote:Op dinsdag 1 maart 2011 13:48 schreef DaMart het volgende:
[..]
Als ie op een MSX zit te werken, start zijn computer dankzij een regel uit mijn code ook telkens opnieuw op als het programma door hem wordt uitgevoerd.
Muckaccinoquote:
Mijn ex had ooit ingesteld dat ik en niet meer p Fok! kon en dat mijn pc elke 5 minuten opnieuw opstarttequote:Op dinsdag 1 maart 2011 13:48 schreef DaMart het volgende:
[..]
Als ie op een MSX zit te werken, start zijn computer dankzij een regel uit mijn code ook telkens opnieuw op als het programma door hem wordt uitgevoerd.
Jaquote:Op dinsdag 1 maart 2011 13:47 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Om te zoeken naar manieren om je vriend te dumpen?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 13:49 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Muckaccino![]()
[..]
Mijn ex had ooit ingesteld dat ik en niet meer p Fok! kon en dat mijn pc elke 5 minuten opnieuw opstartteDan leer je wel googelen
.bas is niet zo' n bezwaar.... zolang die s maar geen t wordtquote:Op dinsdag 1 maart 2011 13:49 schreef DaMart het volgende:
[..]
Erg leuk als autoexec.bas met alleen die regel erin.
MSX Basic gebruikte .basquote:Op dinsdag 1 maart 2011 13:50 schreef MPG het volgende:
[..]
.bas is niet zo' n bezwaar.... zolang die s maar geen t wordt.
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 13:50 schreef DaMart het volgende:
[..]
Om te zoeken naar manieren om je vriend te dumpen?
| 1 | mv /home/vriend /dev/null |
Nee ik heb gezocht naar hoe ik dat weer kan fixenquote:Op dinsdag 1 maart 2011 13:50 schreef DaMart het volgende:
[..]
Om te zoeken naar manieren om je vriend te dumpen?
en daarna lekker tegen jou aan slapen op de bank!quote:
Want dat sloopt hem van de computer af?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 13:52 schreef MPG het volgende:
[..]
[ code verwijderd ]
Dan wordt ie vanzelf boos genoeg om er een punt achter te zetten.
ik zit op de seafox 2quote:Op dinsdag 1 maart 2011 13:46 schreef MissMSX het volgende:
[..]
I know, maar ik zou dan wel precies de coordinaten willen weten
Boh....quote:Op dinsdag 1 maart 2011 13:52 schreef Toekito het volgende:
[..]
en daarna lekker tegen jou aan slapen op de bank!
Hielp nietsquote:Op dinsdag 1 maart 2011 13:52 schreef MPG het volgende:
[..]
[ code verwijderd ]
Dan wordt ie vanzelf boos genoeg om er een punt achter te zetten.
quote:
hij doet het nog wel maar alle aanslagen worden weg gegooitquote:Op dinsdag 1 maart 2011 13:47 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hmmhmm, snel en efficiënt.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 13:52 schreef DaMart het volgende:
[..]
Want dat sloopt hem van de computer af?
Hihihi, dat was hazelnootcappuccinoquote:Op dinsdag 1 maart 2011 13:52 schreef Toekito het volgende:
[..]
en daarna lekker tegen jou aan slapen op de bank!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |