Ik heb m'n Lada niet meer hequote:Op dinsdag 1 maart 2011 15:02 schreef MPG het volgende:
[..]
Wat dacht jij dan?
Grote beurt en doorsmeren?
Goede vlucht Barquote:Op dinsdag 1 maart 2011 15:03 schreef Barretje80 het volgende:
* Barretje80 gaat naar de L4A!
tot straks!
Tot straks Barbabequote:Op dinsdag 1 maart 2011 15:03 schreef Barretje80 het volgende:
* Barretje80 gaat naar de L4A!
tot straks!
Zonde...quote:
gebeurt vaker dan je denkt mijn zusje heeft een keer zelf de trein mogen rijdenquote:Op dinsdag 1 maart 2011 14:38 schreef Dr_Flash het volgende:
In Nederland riskeert een machinist gewoon zijn baan als hij iemand anders erbij laat in de cabine, ook al is dat de conducteur.
Fleischmannquote:Op dinsdag 1 maart 2011 14:46 schreef wel.o.k het volgende:
ik kom niet verder dan dit:
[ afbeelding ]
Ja, had ik em nu maar gehouden, dan kon Wok em maken voor mequote:
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 15:05 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, had ik em nu maar gehouden, dan kon Wok em maken voor me![]()
Nog leuke bloementreintjes gekocht?quote:
Ooit, als ik rijk ben, koop ik wel een nieuwequote:
Nope.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 15:06 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nog leuke bloementreintjes gekocht?
Zijn die dan zo duur in de onderhoud?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 15:06 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ooit, als ik rijk ben, koop ik wel een nieuwe![]()
Ik wil dan ook een mooie paarse, met bloemen op de motorkap en toffe roze of blauwe bekledingquote:Op dinsdag 1 maart 2011 15:08 schreef Trevland het volgende:
[..]
Zijn die dan zo duur in de onderhoud?
Dan valt ie uit elkaarquote:Op dinsdag 1 maart 2011 15:10 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik wil dan ook een mooie paarse, met bloemen op de motorkap en toffe roze of blauwe bekleding
Ehm, hoezo?quote:
gelukkig voor jou heb jem het over een ladaquote:Op dinsdag 1 maart 2011 15:10 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik wil dan ook een mooie paarse, met bloemen op de motorkap en toffe roze of blauwe bekleding
Een paarse Japanner (bij voorkeur een Mazda) mag ookquote:Op dinsdag 1 maart 2011 15:12 schreef Trevland het volgende:
[..]
gelukkig voor jou heb jem het over een lada
Zo lang die maar paars isquote:Op dinsdag 1 maart 2011 15:13 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Een paarse Japanner (bij voorkeur een Mazda) mag ookDaar doe ik niet moeilijk over
Pak je schilderspulletjes voor de bloemen er maar vast bij:quote:Op dinsdag 1 maart 2011 15:10 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Lieve Wok, jij was toch kleurenblind?quote:
WOAH!!!!! Die is GAAF!!!quote:Op dinsdag 1 maart 2011 15:19 schreef MPG het volgende:
[..]
Pak je schilderspulletjes voor de bloemen er maar vast bij:
[ afbeelding ]
google zegt dat ie paars isquote:Op dinsdag 1 maart 2011 15:21 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Lieve Wok, jij was toch kleurenblind?![]()
[..]
WOAH!!!!! Die is GAAF!!!Al wil ik ook wel een iets moderner typje
maar wauw wauw wauw, ik ben vlieft
![]()
Dat blijkt nu wel een beetje jaquote:Op dinsdag 1 maart 2011 15:21 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Lieve Wok, jij was toch kleurenblind?![]()
quote:[..]
WOAH!!!!! Die is GAAF!!!Al wil ik ook wel een iets moderner typje
maar wauw wauw wauw, ik ben vlieft
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |