HoiHOIquote:Op dinsdag 1 maart 2011 16:39 schreef DaMart het volgende:
Zo, weer op weg naar huis. Was een productieve werkdag.
Hoi DMquote:Op dinsdag 1 maart 2011 16:39 schreef DaMart het volgende:
Zo, weer op weg naar huis. Was een productieve werkdag.
succes friemelquote:Op dinsdag 1 maart 2011 16:28 schreef friemelaar het volgende:
Dank jullie allemaal
Nu ga ik maar vast, 17:00 afspraak en kwartier voor de wedstrijd aanwezig zijn enzo.....![]()
Ik laat wel weten hoe het gegaan is
niet meer doen danquote:Op dinsdag 1 maart 2011 16:44 schreef RockNijntje het volgende:
Mijn computer loopts vast als ik op Hotmail zit
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 17:00 schreef TheFamousMan het volgende:
Allemaal scheerschuim op m'n mobiel, MSN-en en scheren is geen slim idee
Je wilt een compliment over dat je al een baard hebt?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 17:04 schreef TheFamousMan het volgende:
Holadio, het is nationale complimenten dag
Nope, maar het beeldscherm tript 'm nu zo ongeveer omdat het er echt in zit.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 17:05 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
[..]
Je wilt een compliment over dat je al een baard hebt?
En hoe ga je dat aan je papa vertellen?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 17:06 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Nope, maar het beeldscherm tript 'm nu zo ongeveer omdat het er echt in zit.
Eerst even kijken of ik het gewoon kan laten drogen met de föhn, en kijken of ie het weer normaal doet als ik 'm opnieuw opstart.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 17:07 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
En hoe ga je dat aan je papa vertellen?
Succesquote:Op dinsdag 1 maart 2011 17:07 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Eerst even kijken of ik het gewoon kan laten drogen met de föhn, en kijken of ie het weer normaal doet als ik 'm opnieuw opstart.
sorry, pap, al je scheerschuim zit in mijn mobielquote:Op dinsdag 1 maart 2011 17:07 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
En hoe ga je dat aan je papa vertellen?
Wanneer mag ik dat eens proevenquote:
Oef, ik zou eigenlijk ook wel zo'n epic beard willen,quote:Op dinsdag 1 maart 2011 17:09 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
sorry, pap, al je scheerschuim zit in mijn mobiel![]()
maar een baard staat jou ook heel goed![]()
Zijn papa weet niet dat zijn scheerspullen door zijn zoon worden gebruiktquote:Op dinsdag 1 maart 2011 17:09 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
sorry, pap, al je scheerschuim zit in mijn mobiel![]()
maar een baard staat jou ook heel goed![]()
Daar vind ik jou best een type voorquote:Op dinsdag 1 maart 2011 17:11 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Oef, ik zou eigenlijk ook wel zo'n epic beard willen,
kan ik zo doen als ik nadenk:
[ afbeelding ]
Lijkt me best wel baas
Ondertussen neem ik aan van welquote:Op dinsdag 1 maart 2011 17:11 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Zijn papa weet niet dat zijn scheerspullen door zijn zoon worden gebruiktToch TFM?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |