Nu is het wel krullig jaquote:Op dinsdag 1 maart 2011 15:35 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Jaaaa, eerst dacht ik, ik zeg BEM! Het is TFM!
maar dat was zo kaaltjes.
Dat is niet raar met krap 4 uur slaapquote:
Kan gelukkig ook wel even uitrusten nu.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 15:47 schreef LovelyLady het volgende:
Even genieten van de rustHeerlijk rustig
Dat is inderdaad een doodzondequote:Op dinsdag 1 maart 2011 15:59 schreef RockNijntje het volgende:
Hmm, Tears In Heaven hoor je niet elektrisch te spelen
Yes indeed.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 15:59 schreef RockNijntje het volgende:
Hmm, Tears In Heaven hoor je niet elektrisch te spelen
Maar dat speelt zoooooooooooooooooveel lekkerderquote:
die heb ik niet eens gehadquote:Op dinsdag 1 maart 2011 15:51 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Dat is niet raar met krap 4 uur slaap
Ow... het was maar een wilde gokquote:Op dinsdag 1 maart 2011 16:06 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
die heb ik niet eens gehad![]()
2 uurtjes maar
Je was heel 2010 niet geweest toch?quote:
Ja eind november 2009 voor het laatstquote:Op dinsdag 1 maart 2011 16:15 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Je was heel 2010 niet geweest toch?
Nee viel wel mee. Maar het zag er niet echt netjes meer uit neequote:
Ik heb de foto gezienquote:Op dinsdag 1 maart 2011 16:17 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nee viel wel mee. Maar het zag er niet echt netjes meer uit nee
wasda?quote:
Handigquote:Op dinsdag 1 maart 2011 16:17 schreef Bos81 het volgende:
Ik had me al langer voorgenomen om te gaan, maar vond het lastig om een nieuwe kapper te zoeken hier. Een begeleidster zei dat het jammer was dat er geen Brainwash hier in de buurt zit. Die vragen "slechts" 15 euro voor een knipbeurt. Maar in Geldrop zit er wel 1 in het centrum. en wat mocht het toeval zijn. Ik moest vanmorgen om 8.00 uur in het ziekenhuis zijn in Geldrop. Kon ik dat mooi combineren.
Ahh, okquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |