Mijn hersens zeggen blauwquote:
Ik ga zo ondertussen al met een aantal mannen en een vrouw trouwenquote:Op dinsdag 1 maart 2011 15:22 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat blijkt nu wel een beetje ja![]()
...
[..]?
Dat is overduidelijk donkerblauw jaquote:Op dinsdag 1 maart 2011 15:23 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Mijn hersens zeggen blauwDus Google heeft het mis
Sowieso, een Lada Niva is tof hoor, maar niet geschikt voor dagelijks gebruik
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 15:22 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat blijkt nu wel een beetje ja![]()
...
[..]?
nou, bewijs geleverdquote:Op dinsdag 1 maart 2011 15:23 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ach, gezellig tochquote:Op dinsdag 1 maart 2011 15:23 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik ga zo ondertussen al met een aantal mannen en een vrouw trouwenIk doe geen beloftes meer
![]()
powned by Googlequote:Op dinsdag 1 maart 2011 15:23 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat is overduidelijk donkerblauw ja.
Woah! Fuck google, ask mequote:Op dinsdag 1 maart 2011 15:23 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat is overduidelijk donkerblauw ja.
die heeft toch een beetje dorstquote:Op dinsdag 1 maart 2011 15:23 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
maar je bent er niet minder leuk om hoorquote:Op dinsdag 1 maart 2011 15:23 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
[..]
nou, bewijs geleverdik ben kleurenblind
Heel gezelligquote:
quote:
Hij staat op STUPIDlookingcars.com he?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 15:25 schreef DaMart het volgende:
Marijke, wil je dan ook zo'n leuke spoiler?.
[ afbeelding ]
Maar het is wel een paarse Ladaquote:Op dinsdag 1 maart 2011 15:26 schreef Marijkezwolle het volgende:
Hij staat op STUPIDlookingcars.com he?Dus nee dankje
Heel flauwquote:Op dinsdag 1 maart 2011 15:26 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Heel gezelligMaar het mag niet
Flauw he?
Dat niet alleen, ook iets met onderhoud, officieel maar 4 versnellingen en een rammelbak op de snelwegquote:
Een verneukte paarse Lada, jaquote:
Weet ik niet, want dat weet je zelf ook nietquote:Op dinsdag 1 maart 2011 15:26 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ok, wat voor kleur overhemd heb ik aan?
Bless you!quote:
Nee, dit dus:quote:
Dan spaar ik nog wel even doorquote:
Jaquote:
quote:Lieve Bea,
Ik heb niet genoeg aan 1 partner. Graag zou ik met minimaal 3 mensen, waarvan 2 man en 1 vrouw, in het huwelijksbootje willen stappen. Mag dat? Alstublieft? Dan betaal ik uw pensioenDan mag u een rondje rijden in mijn paarse Lada. Please please, pretty please with sugar on top?
MZ
ehm... nee, lichtrose is ie nietquote:Op dinsdag 1 maart 2011 15:28 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Weet ik niet, want dat weet je zelf ook nietMaar ik gok op licht roze
Maar rijdt wat lastig op de snelwegquote:Op dinsdag 1 maart 2011 15:29 schreef DaMart het volgende:
Deze heeft ook wel een vrolijk kleurtje.
[ afbeelding ]
Maar he, dat had google ook niet gewetenquote:Op dinsdag 1 maart 2011 15:30 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ehm... nee, lichtrose is ie niet(denk ik)
[ afbeelding ]
Groot gelijk!quote:Op dinsdag 1 maart 2011 15:30 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee, dit dus:
[..]
Dan spaar ik nog wel even door
Jaoh! Dat kan ze niet weigerenquote:[..]
JaAls ik nou een brief schrijf aan de Koningin, zou ik dan alsnog mogen?
[..]
maar wat voor kleurquote:Op dinsdag 1 maart 2011 15:31 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Maar rijdt wat lastig op de snelweg
[..]
Maar he, dat had google ook niet gewetenEn mooi blousje hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |