FOK! en de streams tegelijk?quote:Op maandag 14 februari 2011 02:44 schreef Kwaliteit het volgende:
Live op je desktop?
Hier is hij dan:
http://www.spixtv.nl/Secret%20Story.exe
Beeld toch iets te groot? Gebruik de mini versie:
http://www.spixtv.nl/Secret%20Story%20Mini.exe
wat heeft iedereen opeens tegen Alexquote:Op maandag 28 februari 2011 10:12 schreef kaos- het volgende:
[..]
Die vent kan ik serieus niet meer zien, wat een onzettende drol![]()
Sorry, lief zijn!
Ja ik heb dat ook, ben geen fan van Alex, maar hij is geen enorme stoker.quote:Op maandag 28 februari 2011 11:12 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
wat heeft iedereen opeens tegen Alex
Ik vind eerder die Servio een ontzettende drol
Die ookquote:Op maandag 28 februari 2011 11:14 schreef charmed_angel het volgende:
Ow kut, ik bedoelde: Servio is de drol, niet Alex
Lapo vorige topic
[..]
Dan weet Guido gelijk bij wie zijn gedachtes horen dan kan hij ervoor zorgen dat haar geheim geraden wordt. Joanna is veel te close met hem geweest om hem nu een nominatie te geven. Althans dat zou dom zijn.quote:Op maandag 28 februari 2011 11:04 schreef vuurvliegje69 het volgende:
[..]
Ik denk dat Joanne tactisch stemt en niet anders kan, dan degene eruit stemt die haar geheim het dichtst nadert. Dat is Guido. Als ze dat niet zou doen, snapt ze het spel niet. Alex kan haar eerste kandidaat zijn idd
ik heb het gevoel dat bij haar alles is komen aanwaaienquote:Op maandag 28 februari 2011 11:16 schreef Tamaartje het volgende:
Joanna vind het zo vermoeiend allemaal
Ik word moe van haar!!
Janne stemt Alex eruit en gaat dan een half uur zeggen hoe irritant ze hem vindtquote:Op maandag 28 februari 2011 11:16 schreef marky het volgende:
[..]
Dan weet Guido gelijk bij wie zijn gedachtes horen dan kan hij ervoor zorgen dat haar geheim geraden wordt. Joanna is veel te close met hem geweest om hem nu een nominatie te geven. Althans dat zou dom zijn.
Ze zal wel zeggen, dat ze het spiritueel aan heeft gevoeld, dat ze hem moest nominerenquote:Op maandag 28 februari 2011 11:17 schreef Anneloortje het volgende:
[..]
Janne stemt Alex eruit en gaat dan een half uur zeggen hoe irritant ze hem vindt
Liever een rellende/lallende/bitcherige/verliefde Servio dan de eeuwige zeur zeiksnor Alex.quote:Op maandag 28 februari 2011 11:14 schreef charmed_angel het volgende:
Ow kut, ik bedoelde: Servio is de drol, niet Alex
Lapo vorige topic
[..]
Servio is wel vals maar das wel leuk om naar te kijken. Alex is echt lui.quote:Op maandag 28 februari 2011 11:18 schreef marky het volgende:
[..]
Liever een rellende/lallende/bitcherige/verliefde Servio dan de eeuwige zeur zeiksnor Alex.
Ik vind Servio een grotere zeiksnor dan Alexquote:Op maandag 28 februari 2011 11:18 schreef marky het volgende:
[..]
Liever een rellende/lallende/bitcherige/verliefde Servio dan de eeuwige zeur zeiksnor Alex.
ow? Zou ze mijn kinderen niet moeten flikken, dan krijgt ze echt problemenquote:Op maandag 28 februari 2011 11:19 schreef Tamaartje het volgende:
Stagiares bij Joanna werken 9 uur zonder pauzes..
Lekker cashen :p maar serieus moet je stage lopen om winkeltrutje te worden???quote:Op maandag 28 februari 2011 11:19 schreef Tamaartje het volgende:
Stagiares bij Joanna werken 9 uur zonder pauzes..
Ze moet twee namen noemen.quote:Op maandag 28 februari 2011 11:17 schreef Anneloortje het volgende:
[..]
Janne stemt Alex eruit en gaat dan een half uur zeggen hoe irritant ze hem vindt
Jouw kinderen gaan studeren, positief denken!quote:Op maandag 28 februari 2011 11:20 schreef vuurvliegje69 het volgende:
[..]
ow? Zou ze mijn kinderen niet moeten flikken, dan krijgt ze echt problemen
ROC he, detailhandel. Maar voor een webwinkel??? Dan zeker magazijnquote:Op maandag 28 februari 2011 11:21 schreef Anneloortje het volgende:
[..]
Lekker cashen :p maar serieus moet je stage lopen om winkeltrutje te worden???
Ja ik ook, maar ik denk dat ze dat niet doen omdat ze mo leuk vindenquote:
ik ben er ook bang voor. Maar wat voegt Maik in godsnaam toe aan het spel?quote:Op maandag 28 februari 2011 11:22 schreef Anneloortje het volgende:
[..]
Ja ik ook, maar ik denk dat ze dat niet doen omdat ze mo leuk vinden
Echt niksquote:Op maandag 28 februari 2011 11:23 schreef Olga het volgende:
[..]
ik ben er ook bang voor. Maar wat voegt Maik in godsnaam toe aan het spel?
1 is afgestudeerd en regiomanager op KDV, dus werkt met stagieresquote:Op maandag 28 februari 2011 11:21 schreef Anneloortje het volgende:
[..]
Jouw kinderen gaan studeren, positief denken!
Is eigenlijk alleen met Mo bezig. Ja leuk voor ze hoor, maar dat kan thuis ook. Daarnaast is het geen vakantie maar moeten ze gewoon met het spel bezig zijn. Niet van we vinden Alex niets dus hup weg ermee want hij past niet in ons vriendengroepjequote:
er staat in de wet dat je recht hebt op pauze, dus ze zal wel 100 miljoen procent overdrijvenquote:Op maandag 28 februari 2011 11:24 schreef vuurvliegje69 het volgende:
[..]
1 is afgestudeerd en regiomanager op KDV, dus werkt met stagieres
1 studeert psychologie op de UVA
1 doet ROC Zorg en Welzijn 3 niveau en loopt dus stages
Ik weet dus wel hoe het met stages zit, Joanne liegt of buit uit
Alex zijn verhaal is continu het zelfde. Speelt het spel niet goed. Is veel te veel met zichzelf bezig. Snapt de andere totaal niet en snapt ook niet dat hij niet gepruimt wordt door de dames.quote:Op maandag 28 februari 2011 11:20 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik vind Servio een grotere zeiksnor dan AlexEn die servo speelt fucking de baas steeds, samen met die Sharon
Je merkt echt in niets dat hij met het spel bezig is. Heel af en toe komt er eens een vraag uit..quote:Op maandag 28 februari 2011 11:25 schreef Olga het volgende:
[..]
Is eigenlijk alleen met Mo bezig. Ja leuk voor ze hoor, maar dat kan thuis ook. Daarnaast is het geen vakantie maar moeten ze gewoon met het spel bezig zijn. Niet van we vinden Alex niets dus hup weg ermee want hij past niet in ons vriendengroepje
Dus dan wordt Alex weggestemd door ons donderdag. De rust keert terug in de groep en iedereen vind elkaar lief. Willen we dat? Of willen we wat spanningen e.d.quote:Op maandag 28 februari 2011 11:26 schreef marky het volgende:
[..]
Alex zijn verhaal is continu het zelfde. Speelt het spel niet goed. Is veel te veel met zichzelf bezig. Snapt de andere totaal niet en snapt ook niet dat hij niet gepruimt wordt door de dames.
Ze vindt zichzelf zoooo goedquote:Op maandag 28 februari 2011 11:26 schreef vuurvliegje69 het volgende:
Ik heb nu echt een hekel aan Joanne. Wat verbeeld ze zich wel, met dr webwinkeltje en rijke moeder!
En Servio is niet met zichzelf bezigquote:Op maandag 28 februari 2011 11:26 schreef marky het volgende:
[..]
Alex zijn verhaal is continu het zelfde. Speelt het spel niet goed. Is veel te veel met zichzelf bezig. Snapt de andere totaal niet en snapt ook niet dat hij niet gepruimt wordt door de dames.
quote:Op maandag 28 februari 2011 11:29 schreef TheVulture het volgende:
Ik vind Alex altijd zo'n gezapige boomknuffelaar
Ja idd, het schijnt ook dat hjij allemaal cheap shirtjes enzo gekocht heeft voor hij het huis inging. Lekker doordacht. Mooie man.!quote:Op maandag 28 februari 2011 11:30 schreef Tamaartje het volgende:
Gerard slaapt als hij uit gaat in A'dam in een bed en breakfast (zegt ie)
Alex loopt overal een beetje mee achter, luistert niet goed en is heel erg bezig met zichzelf. Ging het huis in met het gevoel: hier zal ik dan eindelijk wel een meisje vinden.quote:Op maandag 28 februari 2011 11:29 schreef TheVulture het volgende:
Ik vind Alex altijd zo'n gezapige boomknuffelaar
Ja dat heeft hij wel eerlijk gezegd toch? Dat hij andere kleding heeft gekocht omdat hij normaal andere kleding draagtquote:Op maandag 28 februari 2011 11:32 schreef Anneloortje het volgende:
[..]
Ja idd, het schijnt ook dat hjij allemaal cheap shirtjes enzo gekocht heeft voor hij het huis inging. Lekker doordacht. Mooie man.!
Ik zeg maik eruit .Die voegt niets toe (behalve dan in monique)quote:Op maandag 28 februari 2011 11:27 schreef Olga het volgende:
[..]
Dus dan wordt Alex weggestemd door ons donderdag. De rust keert terug in de groep en iedereen vind elkaar lief. Willen we dat? Of willen we wat spanningen e.d.
Ik zeg Alex eruit, kutzeikerd dat het is. Maik en Mo zorgen (al dan wel niet snachts) voor actie!quote:Op maandag 28 februari 2011 11:33 schreef Anneloortje het volgende:
[..]
Ik zeg maik eruit .Die voegt niets toe (behalve dan in monique)
Liever Servio, maar Maik is een goede tweede, wat een bal gehakt is datquote:Op maandag 28 februari 2011 11:33 schreef Anneloortje het volgende:
[..]
Ik zeg maik eruit .Die voegt niets toe (behalve dan in monique)
quote:Op maandag 28 februari 2011 11:34 schreef kaos- het volgende:
[..]
Ik zeg Alex eruit, kutzeikerd dat het is. Maik en Mo zorgen (al dan wel niet snachts) voor actie!
Alex voegt nu niets meer toe. Of hij wel of niet blijft... zijn langspeelplaat zit een kras op en speelt steeds de zelfde deun. Irritatie komt er toch wel weer.quote:Op maandag 28 februari 2011 11:27 schreef Olga het volgende:
[..]
Dus dan wordt Alex weggestemd door ons donderdag. De rust keert terug in de groep en iedereen vind elkaar lief. Willen we dat? Of willen we wat spanningen e.d.
Ik denk dat ze zich dan aan Lauras passiviteit of Sharon gaan irriteren.quote:Op maandag 28 februari 2011 11:39 schreef marky het volgende:
[..]
Alex voegt nu niets meer toe. Of hij wel of niet blijft... zijn langspeelplaat zit een kras op en speelt steeds de zelfde deun. Irritatie komt er toch wel weer.
Zij ligt aan een broodje rookworst van de HEMA te denkenquote:
Laten we onze krachten bundelen!quote:Op maandag 28 februari 2011 11:35 schreef RiftNL het volgende:
[..]
![]()
Wij zitten op 1 lijn voel je het ook?
quote:Op maandag 28 februari 2011 11:46 schreef Tamaartje het volgende:
De keuken is weer toegankelijk
nu ga ik echt
Twee uit dit rijtje kan ik plaatsen, Laura en Joanna met de beste wil nietquote:Op maandag 28 februari 2011 11:17 schreef vuurvliegje69 het volgende:
Servio, Sofia, Joanne en Laura zijn de meest gehaaide en oneerlijke spelers. Ik zou zulke mensen niet persoonlijke willen kennen.
Joanne heeft enorm zitten roddelen met Servio en Sofia over Alex, daar lustten de honden geen brood van.quote:Op maandag 28 februari 2011 11:50 schreef superkokje het volgende:
[..]
Twee uit dit rijtje kan ik plaatsen, Laura en Joanna met de beste wil niet
Roddelen om het spel okay, maar het is wel de manier waarop. Stoken en vals hoeft voor mij nietquote:Op maandag 28 februari 2011 11:54 schreef kaos- het volgende:
Roddelen krijg je altijd, dat hou je echt niet tegen.
De ene wat meer dan de ander.
Denk Alexquote:Op maandag 28 februari 2011 11:55 schreef marky het volgende:
Op de site van http://www.secretstory.nl/ kan je stemmen welke man je eruit wil hebben
Roddelen voorkom je niet. Gemene roddels zijn erg want ook niet noodzakelijk.quote:Op maandag 28 februari 2011 11:53 schreef vuurvliegje69 het volgende:
[..]
Joanne heeft enorm zitten roddelen met Servio en Sofia over Alex, daar lustten de honden geen brood van.
Laura roddelt over Aafke en doet heel lief tegen Alex en ondertussen zegt ze: was hij het huis maar uit. Over Gerard zegt ze, dat ze twijfelt aan zijn tranen.
quote:Op maandag 28 februari 2011 11:55 schreef marky het volgende:
Op de site van http://www.secretstory.nl/ kan je stemmen welke man je eruit wil hebben
Servioquote:Op maandag 28 februari 2011 11:55 schreef marky het volgende:
Ik vind Karim een relaxte gast.quote:Op maandag 28 februari 2011 11:54 schreef vladivostok het volgende:
Karim: "ik heb droge lippen, ik ga even mijn lippen stiften"
Volgens mij roddelt 80% van de bewonrs dat. Daarbovenop komt dat in ieder geval Laura geen onzin uitkraamtquote:Op maandag 28 februari 2011 11:53 schreef vuurvliegje69 het volgende:
[..]
Joanne heeft enorm zitten roddelen met Servio en Sofia over Alex, daar lustten de honden geen brood van.
Laura roddelt over Aafke en doet heel lief tegen Alex en ondertussen zegt ze: was hij het huis maar uit. Over Gerard zegt ze, dat ze twijfelt aan zijn tranen.
Ik vind haar gewoon gebekt, maar zou het irl enorm moeilijk vinden met haar om te gaan. Ze is bijna alleen maar bot. Denk trouwens dat zij degene is die hoogbegaafd is. Ze weet ook wanneer een ander een uitleg niet zal snappen. Wisselend gevoel over haar dus.quote:Op maandag 28 februari 2011 11:16 schreef Tamaartje het volgende:
Joanna vind het zo vermoeiend allemaal
Ik word moe van haar!!
Sorry poesquote:Op maandag 28 februari 2011 12:03 schreef marky het volgende:
[..]
Ik schrijf toch ook en Servio op kop dus samen hoog
Jij bent niet bijster hoogbegaafdquote:Op maandag 28 februari 2011 12:05 schreef paddy het volgende:
[..]
Ik vind haar gewoon gebekt, maar zou het irl enorm moeilijk vinden met haar om te gaan. Ze is bijna alleen maar bot. Denk trouwens dat zij degene is die hoogbegaafd is. Ze weet ook wanneer een ander een uitleg niet zal snappen. Wisselend gevoel over haar dus.
Leuk zo je mening, ik kan me er niet geheel in vinden, maar waardeer het als iemand dit doet.quote:Op maandag 28 februari 2011 12:05 schreef paddy het volgende:
[..]
Ik vind haar gewoon gebekt, maar zou het irl enorm moeilijk vinden met haar om te gaan. Ze is bijna alleen maar bot. Denk trouwens dat zij degene is die hoogbegaafd is. Ze weet ook wanneer een ander een uitleg niet zal snappen. Wisselend gevoel over haar dus.
Alex vind ik slim en gewoon aardig en gevoelig. Let maar op. Hij werd doorlopend gekwetst en weet daar dan geen antwoord op omdat hij doorheeft dat het geen zin heeft bj sommigen.
Ik val nu pas in, want ga niet meteen oordelen. Sophia vind ik een kreng en zielig. Servio werkt enorm mee, maar kiest enkele mensen uit en de rest stoot hij af. Wanneer hij eenmaal een mening in zijn hoofd heeft over iemand heeft hij niet het vermogen om zijn mening bij te stellen. Is het nooit goed wat de ander doet ook al redt die zijn leven.
In tegenstelling tot de meesten hier, vind ik Mon aardig. Phillip is recht voor de raap en Karim vind ik gewoon een beetje de papa/mama. Een schatje.
Gerard kan soms enorm irri zijn maar heb ik eigenlijk naast Alex het meeste waardering voor. Is hooguit minder gevoelig voor de opmerkingen. Mogelijkheid om alles van de andere kant te bekijken.
Wanneer ik een lekkere roddel wil ga ik naar Aafke. Kan enorm roddelen, maar het ook weer goed maken. Gewoon een leuk mens.
Laura; ik denk eigenlijk weinig van haar. Iedere keer wanneer ik mij een mening over haar gevormd heb blijkt ze toch weer iets te laten zien waarvan ik denk; je speelt
Guido is een verwend kind, maar blijkbaar enorm in trek bij de dames
Shanon; Is gewoon een doorsnee meisje, wat meestal aardig gevonden wil worden, maar kan volgens mij enorm te keer gaan wanneer je haar gaat kwetsen. Itt tot Alex, die het maar over zich heen laat gaan (vind ik persoonlijk jammer)
Zo, ik zie dat ik weer eens een andere mening heb dan de rest van de users hier
Ik vind het wel wat saaier dan de gouden kooi, maar ook wel eerlijker. Ergerde me soms enorm aan de mensen van DGK, terwijl ik in deze groep maar één zie die ik enorm irri vind en het liefst zie vertrekken.
Tot alle niet hoogbegaafde hier dat onthoudenquote:Op maandag 28 februari 2011 12:08 schreef RiftNL het volgende:
Monique is hoogbegaafd, hoevaak moeten we het nog herhalen
Die is leuk houden we erin!quote:Op maandag 28 februari 2011 12:08 schreef Datweetjeniethé het volgende:
[..]
Tot alle niet hoogbegaafde hier dat onthouden![]()
Ik moest lachenquote:Op maandag 28 februari 2011 12:05 schreef paddy het volgende:
[..]
Ik val nu pas in, want ga niet meteen oordelen. Sophia vind ik een kreng en zielig. Servio werkt enorm mee, maar kiest enkele mensen uit en de rest stoot hij af. Wanneer hij eenmaal een mening in zijn hoofd heeft over iemand heeft hij niet het vermogen om zijn mening bij te stellen. Is het nooit goed wat de ander doet ook al redt die zijn leven.
In tegenstelling tot de meesten hier, vind ik Mon aardig. Phillip is recht voor de raap en Karim vind ik gewoon een beetje de papa/mama. Een schatje.
Gerard kan soms enorm irri zijn maar heb ik eigenlijk naast Alex het meeste waardering voor. Is hooguit minder gevoelig voor de opmerkingen. Mogelijkheid om alles van de andere kant te bekijken.
Wanneer ik een lekkere roddel wil ga ik naar Aafke. Kan enorm roddelen, maar het ook weer goed maken. Gewoon een leuk mens.
Laura; ik denk eigenlijk weinig van haar. Iedere keer wanneer ik mij een mening over haar gevormd heb blijkt ze toch weer iets te laten zien waarvan ik denk; je speelt
Guido is een verwend kind, maar blijkbaar enorm in trek bij de dames
Shanon; Is gewoon een doorsnee meisje, wat meestal aardig gevonden wil worden, maar kan volgens mij enorm te keer gaan wanneer je haar gaat kwetsen. Itt tot Alex, die het maar over zich heen laat gaan (vind ik persoonlijk jammer)
Die doet dat bewust. probeert een gesprek aan te knopen. Hij lag tenslotte niet goed in de groep. Het gaat hem ook niet echt lukken dit te veranderen. De reden waarom hij niet goed in de groep ligt is Servio. Het maakt niet uit wat hij doet en hij weet ook even niet wat hij moet doen om het tij te kerenquote:Op maandag 28 februari 2011 11:57 schreef vladivostok het volgende:
Alex: "Februari is toch de korste maand van alle maanden...toch?"
Niet waar ook de meiden gaven daarvoor al aan hem niet te mogen wegens handtastelijkheid en doordraven etcquote:Op maandag 28 februari 2011 12:10 schreef paddy het volgende:
[..]
Die doet dat bewust. probeert een gesprek aan te knopen. Hij lag tenslotte niet goed in de groep. Het gaat hem ook niet echt lukken dit te veranderen. De reden waarom hij niet goed in de groep ligt is Servio. Het maakt niet uit wat hij doet en hij weet ook even niet wat hij moet doen om het tij te keren
Monique heeft meegedaan aan wie is de langste, daarnaast stond er schijnbaar op Secretstory.nl een verwijzing naar haar geheim alhoewel ik dat misgelopen ben. Sommige FOK! leden hebben het wel gezien.quote:Op maandag 28 februari 2011 12:11 schreef vuurvliegje69 het volgende:
Hoe weten we of dat echt klopt van Monique? Aan haar EQ mankeert in ieder geval van alles
Ik denk echt dat Karim de hoogbegaafde is.
Ik geloof het absoluut niet, ze is niet hoogbegaafdquote:Op maandag 28 februari 2011 12:12 schreef RiftNL het volgende:
[..]
Monique heeft meegedaan aan wie is de langste, daarnaast stond er schijnbaar op Secretstory.nl een verwijzing naar haar geheim alhoewel ik dat misgelopen ben. Sommige FOK! leden hebben het wel gezien.
Ik denk dat Mo zich dommer voordoet dan dat ze werkelijk is.
Ik heb een doorsnee IQ 116. Maar we hebben het niet over mij en ook niet over jou. Ik heb dat hele begin niet meegekregenquote:Op maandag 28 februari 2011 12:07 schreef muzas het volgende:
[..]
Jij bent niet bijster hoogbegaafdgezien joanna's geheim al sinds de start van de show bekend is.
Je kan het niet geloven toch is het zo, hoeveel bewijzen heb je nodig? Pfff het is toch zo jezus mina zeg.quote:Op maandag 28 februari 2011 12:13 schreef vuurvliegje69 het volgende:
[..]
Ik geloof het absoluut niet, ze is niet hoogbegaafd
dat is ook maar gebasseerd op dat zij heeft meegedaan aan een tv show over hoe slim je bent. Iedereen wist hier ook al zeker dat karim de dakloze was, het stond zelfs in zijn topic titel. Bleek cynthia het te zijn hehe.quote:Op maandag 28 februari 2011 12:08 schreef RiftNL het volgende:
Monique is hoogbegaafd, hoevaak moeten we het nog herhalen
Iemand die zo lammeldebammel is in een spelprogramma en zich laat verkrachten kan niet hoogbegaafd zijnquote:Op maandag 28 februari 2011 12:14 schreef RiftNL het volgende:
[..]
Je kan het niet geloven toch is het zo, hoeveel bewijzen heb je nodig? Pfff het is toch zo jezus mina zeg.
Kom op, het is één en al handtastelijkheid daarquote:Op maandag 28 februari 2011 12:11 schreef RiftNL het volgende:
[..]
Niet waar ook de meiden gaven daarvoor al aan hem niet te mogen wegens handtastelijkheid en doordraven etc
Niet zo happen.quote:Op maandag 28 februari 2011 12:13 schreef paddy het volgende:
[..]
Ik heb een doorsnee IQ 116. Maar we hebben het niet over mij en ook niet over jou. Ik heb dat hele begin niet meegekregen
Weet het van Shannon, Gerard, en Mon
Nee op Secretstory.nl stond ook een verwijzing (die later weggehaald is) dat Monique hoogbegaafd isquote:Op maandag 28 februari 2011 12:15 schreef Lesterr het volgende:
[..]
dat is ook maar gebasseerd op dat zij heeft meegedaan aan een tv show over hoe slim je bent. Iedereen wist hier ook al zeker dat karim de dakloze was, het stond zelfs in zijn topic titel. Bleek cynthia het te zijn hehe.
Cynthia bollywood? Hoe kom je daarbij omdat ze zwart is? Ik heb dat nooit gedacht namelijk.quote:Op maandag 28 februari 2011 12:15 schreef Darklight het volgende:
Iedereen dacht ook dat Cynthia in een bollywood film had gespeeld, dus dat hoogbegaafde van monique neem ik maar met een zak zout
Bingokoningin wellicht.quote:Op maandag 28 februari 2011 12:16 schreef Darklight het volgende:
Waar slaat dat schilderij van die kameleon op? Op Mike?
edit sorry,Maik
Ze heeft toegegeven een IQ van 121 te hebben, maar dan ben je nog niet hoogbegaafd.quote:Op maandag 28 februari 2011 12:17 schreef xdiashalizx het volgende:
Ik geloof zeker wel dat Monique hoogbegaafd is...heeft niets met EQ te maken, deze twee staan los van elkaar!
Precies IQ en EQ zijn 2 totaal verschillende dingen.quote:Op maandag 28 februari 2011 12:17 schreef xdiashalizx het volgende:
Ik geloof zeker wel dat Monique hoogbegaafd is...heeft niets met EQ te maken, deze twee staan los van elkaar!
Ze was toch actrice en danseres, dan koppel je dat al gauw aan Bollywoodquote:Op maandag 28 februari 2011 12:16 schreef RiftNL het volgende:
[..]
Cynthia bollywood? Hoe kom je daarbij omdat ze zwart is? Ik heb dat nooit gedacht namelijk.
Die verwijzing sloeg nergens op en hoefde niet eens op monique te slaan las ik later. En omdat ze moeilijke woorden gebruikt is geen bewijs. Karim en sofia kunnen dat ook goed. Ik denk ook dat Monique de hoogbegaafde is.. Maar dat er genoeg bewijs is is gewoon harde bullshit.quote:Op maandag 28 februari 2011 12:15 schreef RiftNL het volgende:
[..]
Nee op Secretstory.nl stond ook een verwijzing (die later weggehaald is) dat Monique hoogbegaafd isDaarnaast gebruikt ze soms per ongeluk hele moeilijke woorden en ze probeert dat te vermijden let maar eens op als ze met iemand spreekt.
Oh nieteens op gelet eigenlijk hahah nu je het zegtquote:Op maandag 28 februari 2011 12:18 schreef Darklight het volgende:
[..]
Ze was toch actrice en danseres, dan koppel je dat al gauw aan Bollywood
Ik schakelde net in. Kennelijk ging het over de productie. Karim antwoordde ''bijzonder'' en Sofia bullshit. Ze gaat weer naar binnen en verteld de anderen ''wat kan iemand een hoop onzin vertellen zeg''.quote:Op maandag 28 februari 2011 12:14 schreef jugler het volgende:
Alex: 'ja daar kan ik niks over zeggen, voor de rest ben ik een open boek'
haal die jongen eruit, hij speelt het spel niet meer omdat ie door een paar mensen uit de groep getrapt blijft worden
volgens mij op servio en zijn gedaantewisseling naar bingokoningin. als je het mij zou vragen althans.quote:Op maandag 28 februari 2011 12:16 schreef Darklight het volgende:
Waar slaat dat schilderij van die kameleon op? Op Mike?
Beter doen ze een nonnenkostuum erin voor Lauraquote:Op maandag 28 februari 2011 12:19 schreef LekkerSimpel het volgende:
Kunnen ze als clue geen terrarium met wandelende takken in dat huis doen.
Beetje als link dat Joanna een wandelende takkewijf is.
Ja, jammer is dat. Ik vind het een leuke man. Samen met Gerard toch wel een favo. Ik vind het ook jammer dat Gerard een beetje is ingekakt qua zoeken.quote:Op maandag 28 februari 2011 12:14 schreef jugler het volgende:
Alex: 'ja daar kan ik niks over zeggen, voor de rest ben ik een open boek'
haal die jongen eruit, hij speelt het spel niet meer omdat ie door een paar mensen uit de groep getrapt blijft worden
Ja dat weet ik ook welquote:Op maandag 28 februari 2011 12:17 schreef RiftNL het volgende:
[..]
Precies IQ en EQ zijn 2 totaal verschillende dingen.
Wat voor beroep zou dat moeten zijn dan?quote:Op maandag 28 februari 2011 12:20 schreef paddy het volgende:
Ik dacht dat monique degene was die een beroep had wat nog niet zo geaccepteerd werd.
[..]
Ja, jammer is dat. Ik vind het een leuke man. Samen met Gerard toch wel een favo. Ik vind het ook jammer dat Gerard een beetje is ingekakt qua zoeken.
Karim heeft dat stokje een beetje overgenomen. Gerard is vooral diegene waar je naar toe gaat als je iets denkt te weten en dan wordt ie bijna Emiel Rattelband en gaat ie zeggen dat het echt geniaal is wat je bedacht hebt en dat dát ZEKER het geheim is etc.quote:Op maandag 28 februari 2011 12:20 schreef paddy het volgende:
Ik dacht dat monique degene was die een beroep had wat nog niet zo geaccepteerd werd.
[..]
Ja, jammer is dat. Ik vind het een leuke man. Samen met Gerard toch wel een favo. Ik vind het ook jammer dat Gerard een beetje is ingekakt qua zoeken.
Ik dacht Maik, grote tieten --> geen tieten ;')quote:Op maandag 28 februari 2011 12:19 schreef dasaliz het volgende:
[..]
volgens mij op servio en zijn gedaantewisseling naar bingokoningin. als je het mij zou vragen althans.
Ik herinner me alleen dat Monique het had over curacao, waar ze was met haar baas.quote:Op maandag 28 februari 2011 12:21 schreef RiftNL het volgende:
[..]
Wat voor beroep zou dat moeten zijn dan?
Hmmm duikinstructrice nah kan niet dat is niet raar ofzo?quote:Op maandag 28 februari 2011 12:23 schreef vuurvliegje69 het volgende:
[..]
Ik herinner me alleen dat Monique het had over curacao, waar ze was met haar baas.
Het was zeker wel verdacht dat juist Mo het schilderij van de dolfijn moest ophangen, vooral omdat ze zelf expres over de oranje rand ( de stem zei dat ze moest benadrukken dat ze naar het hele schilderij moesten kijken ) begon om Alex op een dwaalspoorte zette. Wat blijkbaar ook gelukt is want hij drukte fout en dacht dat ze iets met een bekende voetballer heeft oid.quote:Op maandag 28 februari 2011 12:18 schreef Lesterr het volgende:
[..]
Die verwijzing sloeg nergens op en hoefde niet eens op monique te slaan las ik later. En omdat ze moeilijke woorden gebruikt is geen bewijs. Karim en sofia kunnen dat ook goed. Ik denk ook dat Monique de hoogbegaafde is.. Maar dat er genoeg bewijs is is gewoon harde bullshit.
Maitresse?quote:Op maandag 28 februari 2011 12:24 schreef RiftNL het volgende:
[..]
Hmmm duikinstructrice nah kan niet dat is niet raar ofzo?
Om versabommie zijn garpje ff te jatten, kunnen ze beter een tl-buis en een poetsdoek voor Laura doen.quote:Op maandag 28 februari 2011 12:19 schreef RiftNL het volgende:
[..]
Beter doen ze een nonnenkostuum erin voor Laura
Broek zit vol i guessquote:Op maandag 28 februari 2011 12:26 schreef Darklight het volgende:
Wat loopt Karim raar, net alsof die elke nacht met Servio heeft lopen stoeien
Nee je moet niet zomaar iets roepenquote:Op maandag 28 februari 2011 12:28 schreef Zzoos het volgende:
hoor ik nou goed dat servio zei dat hij zijn opa 7 jaar geleden heeft afgeschreven?
dat heb ik gemist, vertelquote:Op maandag 28 februari 2011 12:21 schreef mYsca het volgende:
Nog veel gemist nadat Guido. Joanne's geheim bijna had geraden ?
mmm ik dacht dat te horenquote:Op maandag 28 februari 2011 12:28 schreef RiftNL het volgende:
[..]
Nee je moet niet zomaar iets roepenTe lang om hier te typen
dat is niet de verwijzing waar ik het over heb. Ik heb het over de zgn verwijzing van de site. En dolfijnen zijn hoogbegaafd? Of?quote:Op maandag 28 februari 2011 12:24 schreef Urb het volgende:
[..]
Het was zeker wel verdacht dat juist Mo het schilderij van de dolfijn moest ophangen, vooral omdat ze zelf expres over de oranje rand ( de stem zei dat ze moest benadrukken dat ze naar het hele schilderij moesten kijken ) begon om Alex op een dwaalspoorte zette. Wat blijkbaar ook gelukt is want hij drukte fout en dacht dat ze iets met een bekende voetballer heeft oid.
Zijn hele leven is geloof ik een leugen, hij gooide er net de stelling in, dat hij doet wat hij wil en schijt heeft wat anderen over hem denken.quote:Op maandag 28 februari 2011 12:29 schreef angeljacky het volgende:
Ja hoor switchen naar alex en het eerste wat ik hoor is WEER over zijn vriendengroep.
Ik vind dat hij wel vaak over zijn vrienden heeft, ik vraag me af of hij ze wel heeft, ik heb het idee dat hij er over pocht.
IntelligentieNet als andere walvissen staan dolfijnen bekend als zeer intelligente en sociale dieren. Ze hebben relatief grote hersenen, waarvoor overigens ook andere verklaringen bestaan dan hoge intelligentie: dolfijnen kennen geen remslaap en dieren zonder remslaap hebben vaak relatief grote hersenen.quote:Op maandag 28 februari 2011 12:30 schreef Lesterr het volgende:
[..]
dat is niet de verwijzing waar ik het over heb. Ik heb het over de zgn verwijzing van de site. En dolfijnen zijn hoogbegaafd? Of?
Bron wikipediaquote:Op maandag 28 februari 2011 12:32 schreef vuurvliegje69 het volgende:
[..]
IntelligentieNet als andere walvissen staan dolfijnen bekend als zeer intelligente en sociale dieren. Ze hebben relatief grote hersenen, waarvoor overigens ook andere verklaringen bestaan dan hoge intelligentie: dolfijnen kennen geen remslaap en dieren zonder remslaap hebben vaak relatief grote hersenen.
Ik zei; niet meteen...als in...ik moet ze eerst een tijdje zien en meemaken. Ik oordeel nu ook alleen op wat ik zie op beeld. Misschien spelen ze wel een karakter.quote:
ok duidelijk. Dit vind ik wel een duidelijke verwijzing naar monique. Maar die tvshow en die site verwijzing zeggen helemaal niks.quote:Op maandag 28 februari 2011 12:32 schreef vuurvliegje69 het volgende:
[..]
IntelligentieNet als andere walvissen staan dolfijnen bekend als zeer intelligente en sociale dieren. Ze hebben relatief grote hersenen, waarvoor overigens ook andere verklaringen bestaan dan hoge intelligentie: dolfijnen kennen geen remslaap en dieren zonder remslaap hebben vaak relatief grote hersenen.
Hij kwam fake over vond hij zelf (en de rest vond dat ook of 'gewoon wereldvreemd/awkward')quote:Op maandag 28 februari 2011 12:34 schreef xdiashalizx het volgende:
Alex zegt dat hij geprobeerd heeft mee te doen met de groep, maar het lukte niet omdat het niet vanuit zijn gevoel kwam. Ik hou wel van mensen die hun gevoel mee laten spreken!
Of Karimquote:Op maandag 28 februari 2011 12:35 schreef Lesterr het volgende:
[..]
ok duidelijk. Dit vind ik wel een duidelijke verwijzing naar monique. Maar die tvshow en die site verwijzing zeggen helemaal niks.
Omdat hij zich te goed voelt voor de groep, terwijl de groep iemand die niet werkt, nooit gewerkt heeft en zomaar aannames maakt zich juist als groep te goed moet voelen voor hem ipv andersom.quote:Op maandag 28 februari 2011 12:34 schreef xdiashalizx het volgende:
Alex zegt dat hij geprobeerd heeft mee te doen met de groep, maar het lukte niet omdat het niet vanuit zijn gevoel kwam. Ik hou wel van mensen die hun gevoel mee laten spreken!
Alex lijkt me ook wel een gevoelsmens. Die je dus echt kunt kwetsen en niet meteen weet hoe hij daarop moet reageren, dus maar niet reageert.quote:Op maandag 28 februari 2011 12:34 schreef xdiashalizx het volgende:
hij heeft gewoon een baan hoor. niet zo mensenkenner servio napratenquote:Op maandag 28 februari 2011 12:36 schreef RiftNL het volgende:
[..]
Omdat hij zich te goed voelt voor de groep, terwijl de groep iemand die niet werkt, nooit gewerkt heeft en zomaar aannames maakt zich juist als groep te goed moet voelen voor hem ipv andersom.
Ligt er aan volgens welke test, de Wechsler WAIS-III hanteert hoogebegaafd tussen 120-130, te lezen onde kopje: De betekenis van IQ-scoresquote:Op maandag 28 februari 2011 12:17 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Ze heeft toegegeven een IQ van 121 te hebben, maar dan ben je nog niet hoogbegaafd.
Is manager toch?quote:Op maandag 28 februari 2011 12:38 schreef gniffie het volgende:
[..]
hij heeft gewoon een baan hoor. niet zo mensenkenner servio napraten
dat dusquote:Op maandag 28 februari 2011 12:38 schreef gniffie het volgende:
[..]
hij heeft gewoon een baan hoor. niet zo mensenkenner servio napraten
Guido gin vroeg naar bed maar kon niet slapen wat die vleermuis spookte door zijn hoofd. Dus hij heeft de link gelegd tussen vleermuis/nachtpillen/schoen/nachtkijker. Maar weet nog niet precies wie. Maar weet wel dat het met de nacht te maken heeft. Helaas zat ie bij Joanne te brainstormenquote:Op maandag 28 februari 2011 12:29 schreef stormiot het volgende:
[..]
dat heb ik gemist, vertel
zou ook wel tijd worden dat iemand die link legt
sharon heeft dus een missie
anderen ook?
verder nog iets gemist sinds gisteravond sinds bbq
later kwamen Karim, Aafke en Flip er ook nog bijquote:Op maandag 28 februari 2011 12:39 schreef mYsca het volgende:
[..]
Guido gin vroeg naar bed maar kon niet slapen wat die vleermuis spookte door zijn hoofd. Dus hij heeft de link gelegd tussen vleermuis/nachtpillen/schoen/nachtkijker. Maar weet nog niet precies wie. Maar weet wel dat het met de nacht te maken heeft. Helaas zat ie bij Joanne te brainstormen
Mwah Joanna kwam erbij op een gegeven moment.. later ook Karim, Philip en Aafke en als je die blikken van Joanna zagquote:Op maandag 28 februari 2011 12:39 schreef mYsca het volgende:
[..]
Guido gin vroeg naar bed maar kon niet slapen wat die vleermuis spookte door zijn hoofd. Dus hij heeft de link gelegd tussen vleermuis/nachtpillen/schoen/nachtkijker. Maar weet nog niet precies wie. Maar weet wel dat het met de nacht te maken heeft. Helaas zat ie bij Joanne te brainstormen
Ja lijkt mij ook wel, het is geen slechte peer. Alleen hij mag van mij wel voelen en niet zeuren.quote:Op maandag 28 februari 2011 12:37 schreef paddy het volgende:
[..]
Alex lijkt me ook wel een gevoelsmens. Die je dus echt kunt kwetsen en niet meteen weet hoe hij daarop moet reageren, dus maar niet reageert.
Flip haalt de finale weet ik zekerquote:Op maandag 28 februari 2011 12:41 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Ja lijkt mij ook wel, het is geen slechte peer. Alleen hij mag van mij wel voelen en niet zeuren.
Gooi Phillip er maar uit zou ik zeggen. Of Maik. Maar het liefst natuurlijk Laura
NEEEEEEE natuurlijk niet Lauraquote:Op maandag 28 februari 2011 12:41 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Ja lijkt mij ook wel, het is geen slechte peer. Alleen hij mag van mij wel voelen en niet zeuren.
Gooi Phillip er maar uit zou ik zeggen. Of Maik. Maar het liefst natuurlijk Laura
Al die bakvissen die op hem stemmen, omdat hij van die mooie ogen heeft.quote:Op maandag 28 februari 2011 12:41 schreef RiftNL het volgende:
[..]
Flip haalt de finale weet ik zeker
quote:Op maandag 28 februari 2011 12:40 schreef versabommie het volgende:
[..]
Mwah Joanna kwam erbij op een gegeven moment.. later ook Karim, Philip en Aafke en als je die blikken van Joanna zagAls Guido daar op gelet had, had hij kunnen drukken!
niet laura, wie heb je dan nog om je was op te strijkenquote:Op maandag 28 februari 2011 12:42 schreef Datweetjeniethé het volgende:
[..]
NEEEEEEE natuurlijk niet Laura
Denk ik serieus ook want de dames gaan hem niet keihard nomineren, misschien krijgt hij 1-2 stemmen meer echt niet.quote:Op maandag 28 februari 2011 12:42 schreef Stranger het volgende:
Haha Guido denkt dat Servio een grote kans maakt om te winnen.
Zodra het publiek hem er uit mag stemmen gebeurt dat ook denk ik.quote:Op maandag 28 februari 2011 12:43 schreef RiftNL het volgende:
[..]
Denk ik serieus ook want de dames gaan hem niet keihard nomineren, misschien krijgt hij 1-2 stemmen meer echt niet.
Haha ik denk t ook nietquote:Op maandag 28 februari 2011 12:42 schreef Stranger het volgende:
Haha Guido denkt dat Servio een grote kans maakt om te winnen.
Ik denk van niet, hij is volgens mij niet populair onder de kijkers.quote:Op maandag 28 februari 2011 12:43 schreef RiftNL het volgende:
[..]
Denk ik serieus ook want de dames gaan hem niet keihard nomineren, misschien krijgt hij 1-2 stemmen meer echt niet.
Denk ik ook niet, hij is goed met alle vrouwen in het huis.....maarrrrrr die zien niet wat wij zien dus.quote:Op maandag 28 februari 2011 12:43 schreef RiftNL het volgende:
[..]
Ja moet hij wel op de bank komen en dat gaat niet gebeuren, misschien deze week maar Alex gaat eruit deze weekquote:Op maandag 28 februari 2011 12:43 schreef Stranger het volgende:
[..]
Zodra het publiek hem er uit mag stemmen gebeurt dat ook denk ik.
Hij zal toch eerst op de bank moeten komen willen mensen op hem kunnen stemmen hequote:Op maandag 28 februari 2011 12:44 schreef Roguee het volgende:
[..]
Ik denk van niet, hij is volgens mij niet populair onder de kijkers.
Je plaatje werkte niet, zal ik even de "Joanna bijna betrapt" look doen?quote:
quote:Op maandag 28 februari 2011 12:43 schreef gniffie het volgende:
[..]
niet laura, wie heb je dan nog om je was op te strijken
had al ge-editquote:Op maandag 28 februari 2011 12:44 schreef versabommie het volgende:
[..]
Je plaatje werkte niet, zal ik even de "Joanna bijna betrapt" look doen?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja, die 10 uur per dag dat ie niet slaapt speelt ie het spel best goed. Ben alleen bang dat zijn geheim te snel geraden wordt, waardoor ie uiteindelijk geen geheim kan radenquote:Op maandag 28 februari 2011 12:44 schreef marky het volgende:
Guido zit ook al heel dicht bij Servio. Hij vergist zich in de populariteit van Servio maar close to the secret.
Neuh denk dat ze Alex en Maik/Gerard nominerenquote:Op maandag 28 februari 2011 12:45 schreef vuurvliegje69 het volgende:
Nou, dan kan het moeilijk worden, want stel dat de dames veilig willen nomineren, dan nomineren ze Servio als tweede.
thnx voor de updatequote:Op maandag 28 februari 2011 12:39 schreef mYsca het volgende:
[..]
Tel de vlekken in het gezicht van Laura...quote:Op maandag 28 februari 2011 12:47 schreef jugler het volgende:
Gesprek Sjerren - Laura is niet alleen qua inhoud eenzijdig, ook de regie heeft een voorkeur[ afbeelding ]
quote:Op maandag 28 februari 2011 12:46 schreef Urb het volgende:
*ligt weer dubbel om die caps van Joanna*![]()
![]()
Sjerren heeft er geen zin inquote:Op maandag 28 februari 2011 12:48 schreef RiftNL het volgende:
[..]
Tel de vlekken in het gezicht van Laura...
Hebben we een topic welke geheimen aan wie gekoppeld moeten worden? Kan ik het misschien daaruit halenquote:Op maandag 28 februari 2011 12:21 schreef RiftNL het volgende:
[..]
Wat voor beroep zou dat moeten zijn dan?
ik nietquote:Op maandag 28 februari 2011 12:50 schreef RiftNL het volgende:
Ik snap wel waarom de ex van Laura ermee genokt is....
Ik vraag me af of anderen het door ( gaan ) hebben en de link leggen though, wel verdacht dat ze met iedereen apart over hetzelfde praat. Intressante missie imo.quote:
De ergste ervaring van iedereen ontfrutselenquote:Op maandag 28 februari 2011 12:50 schreef Reflectionne het volgende:
Wat is nou precies Sharons missie??
Check SecretStory.nl dan videos van gisteren ook leuk om te kijken trouwensquote:Op maandag 28 februari 2011 12:50 schreef Reflectionne het volgende:
Alstu: Koppel hier de geheimen aan de kandidaten - deel 2.quote:Op maandag 28 februari 2011 12:50 schreef paddy het volgende:
[..]
Hebben we een topic welke geheimen aan wie gekoppeld moeten worden? Kan ik het misschien daaruit halen
Ze moet een bepaalde gebeurtenis bij bepaalde personen achterhalenquote:Op maandag 28 februari 2011 12:50 schreef Reflectionne het volgende:
Nietszeggende lege blik, ze kijkt vaak zoals hier...quote:Op maandag 28 februari 2011 12:44 schreef versabommie het volgende:
[..]
Je plaatje werkte niet, zal ik even de "Joanna bijna betrapt" look doen?
[ afbeelding ]
Nu zijn de anderen aan de beurtquote:Op maandag 28 februari 2011 12:51 schreef Darklight het volgende:
huh die missie was toch al afgelopen?
Sharon krijgt een missie.
De Stem roept Sharon weg van de barbecue voor een geheime missie. Ze moet van alle bewoners achterhalen wat de heftigste en meest angstaanjagende ervaringen uit hun leven zijn. Ze krijgt tijdens het eten twee uur de tijd om Philip, Guido, Aafke en Karim te ondervragen. Daarna moet ze terugkeren naar de Kamer van de Waarheid. Als ze slaagt in deze missie ontvangt ze 1500 euro voor in haar kluis. Lukt haar missie niet, dan verliest ze 1500 euro.
Ach je had de beelden moeten zien .. Haar hele lichaamsstaal gaf echt meer dan genoeg aan, ook de blik die ze daarbij had. Continu de hand voor haar mond enzo ..quote:Op maandag 28 februari 2011 12:51 schreef xdiashalizx het volgende:
[..]
Nietszeggende lege blik, ze kijkt vaak zoals hier...
Die vind ik überhaupt een beetje binnensmonds praten. Net als Maikquote:Op maandag 28 februari 2011 12:27 schreef jugler het volgende:
Wil iemand vertalen wat Servia zegt, die staat bij mij op automute
Dank jequote:Op maandag 28 februari 2011 12:50 schreef versabommie het volgende:
[..]
Alstu: Koppel hier de geheimen aan de kandidaten - deel 2.
Cyntia was degene die een maand dakloos was (zei ze bij de exit)quote:
Nope! Vrij!quote:Op maandag 28 februari 2011 12:55 schreef kaos- het volgende:
Moeten de mensen hier niet gewoon werken?
ik gun hem een groot afscheidquote:Op maandag 28 februari 2011 12:55 schreef Tamaartje het volgende:
Sharon en Laura vinden Karim een schatje en zeggen dat hij de gun factor heeft
Nee en jij dan?quote:Op maandag 28 februari 2011 12:55 schreef kaos- het volgende:
Is toch ook zo, die vent doet echt niets kwaad en is gewoon een tof persoon. Zie geen reden om die vent te nomineren. Hij zou wel es heel ver kunnen komen is mijn voorspellingquote:Op maandag 28 februari 2011 12:55 schreef Tamaartje het volgende:
Sharon en Laura vinden Karim een schatje en zeggen dat hij de gun factor heeft
quote:Op maandag 28 februari 2011 12:55 schreef kaos- het volgende:
Ik zit gewoon netjes op werk jaquote:
quote:Op maandag 28 februari 2011 12:56 schreef kaos- het volgende:
[..]
Is toch ook zo, die vent doet echt niets kwaad en is gewoon een tof persoon. Zie geen reden om die vent te nomineren. Hij zou wel es heel ver kunnen komen is mijn voorspelling
En jij?quote:Op maandag 28 februari 2011 12:55 schreef kaos- het volgende:
Ja, maar niet aan het werkquote:
Wat niet in hoeft te houden dat een andere bewoner ook dakloos is geweest. Karim zou bijvoorbeeld dakloos en hoogbegaafd kunnen zijn. Check anders even deze post:quote:Op maandag 28 februari 2011 12:56 schreef paddy het volgende:
[..]
Cyntia was degene die een maand dakloos was (zei ze bij de exit)
UWV betaald primaquote:Op maandag 28 februari 2011 12:57 schreef paddy het volgende:
[..]
En jij?Ik zou eigenlijk wel hier thuis wat moeten doen
ik ben aan het werkquote:Op maandag 28 februari 2011 12:55 schreef kaos- het volgende:
Nog zo eentje met veel dezelfde mimiek!quote:Op maandag 28 februari 2011 12:56 schreef jugler het volgende:
Neeeee ze deed d'r haar in een staart!![]()
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 28 februari 2011 12:56 schreef kaos- het volgende:
En baas vindt het goed dat jij hier meelult?
[..]
Ik zit gewoon netjes op werk ja
Hij is dus zowel papa als mama binnen de groep. Idd een schatjequote:Op maandag 28 februari 2011 12:56 schreef kaos- het volgende:
[..]
Is toch ook zo, die vent doet echt niets kwaad en is gewoon een tof persoon. Zie geen reden om die vent te nomineren. Hij zou wel es heel ver kunnen komen is mijn voorspelling
quote:Op maandag 28 februari 2011 12:56 schreef jugler het volgende:
Neeeee ze deed d'r haar in een staart!![]()
[ afbeelding ]
Tsja maar dat weet de rest niet..quote:Op maandag 28 februari 2011 12:58 schreef stormiot het volgende:
gerard zegt dat ie 1e sanctie heb gehad in de geschiedenis van ssnl
is niet waar was l toch omdat ze niet bij guido in bed ging liggen
Ik zou het fijner vinden dat hij kan gaan wanneer het voor hem juist weer leuk is binnen de groep. Op dit moment hoop ik juist niet dat hij gaat.quote:Op maandag 28 februari 2011 12:58 schreef stormiot het volgende:
gerard zegt dat ie 1e sanctie heb gehad in de geschiedenis van ssnl
is niet waar was l toch omdat ze niet bij guido in bed ging liggen
servio heeft al zo vaak aangegeven dat zn clou bij de kluis vragen zat dat guido ondertussen wel kan afstrepen lijkt me
ach hij is lkkr bezig iig
voor alex is t denk ik idd beter om er uit te gaan, die wordt anders kapot gemaakt
Wel goed dwaalspoor dat shirt van Mo...quote:Op maandag 28 februari 2011 13:01 schreef dasaliz het volgende:
Sofia: nee, geen topsportster. dan ga je niet van die grote ballen nemen
Zou je verwachten ja....quote:Op maandag 28 februari 2011 13:01 schreef Tamaartje het volgende:
Ik snap niet dat ze niet verder nadenken over die vragen die gesteld werden over Tsunami/Quote/Bingo enzo... Zeker de mensen die weten dat dat over hun geheim ging die denken daar dan toch over na?? Of heb ik dat mis
Weer op 1 lijn kleine negert van mequote:Op maandag 28 februari 2011 13:03 schreef kaos- het volgende:
Verplaats jezelf es in de bewoners. Wij weten precies wat er aan de hand is, zij natuurlijk niet. Denk dat het echt een heel stuk moeilijker is als je zou denken
Aye, ze moeten ook nog uitvinden bij wie het hoort, en dan lijkt het er idd nog op dat veel bewoners links hebben.quote:Op maandag 28 februari 2011 13:03 schreef kaos- het volgende:
Verplaats jezelf es in de bewoners. Wij weten precies wat er aan de hand is, zij natuurlijk niet. Denk dat het echt een heel stuk moeilijker is als je zou denken
Neuh maar als je weet dat er hints gegeven worden en je merkt dat je eigen geheim gehint is in een aantal vragen dan ga je mi toch harder nadenken over de andere vragen.. lijkt mij hoor.quote:Op maandag 28 februari 2011 13:03 schreef kaos- het volgende:
is ook wat voor te zeggen maar denk dat t goed liggen niet meer gaat komenquote:Op maandag 28 februari 2011 13:00 schreef paddy het volgende:
[..]
Ik zou het fijner vinden dat hij kan gaan wanneer het voor hem juist weer leuk is binnen de groep. Op dit moment hoop ik juist niet dat hij gaat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |