Same here als ik zijn stem hoor gaat de muteknop erop.quote:Op maandag 28 februari 2011 10:12 schreef kaos- het volgende:
[..]
Die vent kan ik serieus niet meer zien, wat een onzettende drol![]()
Sorry, lief zijn!
Denk ook dat het probleem bij guido ligt. Laura zal nog wel een kleine stap willen maken, maar zal echt niet vol op de bek gaan met G. Heeft zichzelf een hoop beperkingen opgelegt ivm cameras en haar werkquote:Op maandag 28 februari 2011 10:15 schreef marky het volgende:
[..]
Waarom vrees misschien maar goed ook.
Denk wel dat bij Laura er nu een knop om is. Ze heeft zelf gezegd dat ze alles voorelkaar krijgt met haar ogen dus haar blikken zijn niet echt een graadmeter.
Guido daarintegen is nog lang zo ver niet. Misschien moet daar nog eens een keer een mooi emomoment tegenaan gegooit worden aangaande zijn ex thuis. Dat zou het geheim ook te goede komen.
Oh dat is bij mij altijd als mijn vriendin gaat pratenquote:Op maandag 28 februari 2011 10:18 schreef marky het volgende:
[..]
Same here als ik zijn stem hoor gaat de muteknop erop.
Werk is de grootste onzin die er is en ik denk dat ze hem wel pakt jaquote:Op maandag 28 februari 2011 10:18 schreef superkokje het volgende:
[..]
Denk ook dat het probleem bij guido ligt. Laura zal nog wel een kleine stap willen maken, maar zal echt niet vol op de bek gaan met G. Heeft zichzelf een hoop beperkingen opgelegt ivm cameras en haar werk
Officieel een jongvolwassenen. Maar hij is ook nog maar net 20. Al vind ik toch wel dat hij redelijk stabiel overkomt.quote:Op maandag 28 februari 2011 10:16 schreef RiftNL het volgende:
[..]
Guido is nog een kind dat merk je aan allesLaura moet alles voor elkaar krijgen met haar mond ipv met haar ogen
Zie het niet gebeuren. Maar wacht in spanning afquote:Op maandag 28 februari 2011 10:19 schreef RiftNL het volgende:
[..]
Werk is de grootste onzin die er is en ik denk dat ze hem wel pakt ja
Die leest hier niet mee?quote:Op maandag 28 februari 2011 10:18 schreef RiftNL het volgende:
[..]
Oh dat is bij mij altijd als mijn vriendin gaat praten
Damn ze is in alles grof, zelf met het snijden van een komkommertjequote:Op maandag 28 februari 2011 10:19 schreef Tamaartje het volgende:
[ afbeelding ]
SHaron eet een broodje komkommer (met een beetje kaas)
Ik zie dat ook niet gebeurenquote:Op maandag 28 februari 2011 10:20 schreef superkokje het volgende:
[..]
Zie het niet gebeuren. Maar wacht in spanning af
Zeg niet dat ik superslank ben, maar als ik zo'n reet had als sherrun dan zou ik juist in dat huis flink te tijd nemen om er vanaf te komen.quote:Op maandag 28 februari 2011 10:21 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Damn ze is in alles grof, zelf met het snijden van een komkommertje
Mwa echt dik is ze niet, kijk maar in dr gezicht en ik vind dat ze een mooi gezichtje heeft hoorquote:Op maandag 28 februari 2011 10:27 schreef kaos- het volgende:
[..]
Zeg niet dat ik superslank ben, maar als ik zo'n reet had als sherrun dan zou ik juist in dat huis flink te tijd nemen om er vanaf te komen.
Geen trainingsapparaten helaas, maar wees creatief weet je wel
True, maar een kilootje of 10 minder zou haar echt een hot chick maken denk ikquote:Op maandag 28 februari 2011 10:28 schreef RiftNL het volgende:
[..]
Mwa echt dik is ze niet, kijk maar in dr gezicht en ik vind dat ze een mooi gezichtje heeft hoor
Gezichtje heeft wel wat.quote:Op maandag 28 februari 2011 10:28 schreef RiftNL het volgende:
[..]
Mwa echt dik is ze niet, kijk maar in dr gezicht en ik vind dat ze een mooi gezichtje heeft hoor
Ik zou dr doen hoorquote:Op maandag 28 februari 2011 10:31 schreef kaos- het volgende:
[..]
True, maar een kilootje of 10 minder zou haar echt een hot chick maken denk ik
quote:Op maandag 28 februari 2011 10:31 schreef superkokje het volgende:
[..]
Gezichtje heeft wel wat.
Als ze geholpen wordt met het zadelen van haar paard, moet wel opgelet worden of die op de juiste rug gelegd word
Sorry dan mag je haar echt hebben, mijn standaard ligt hogerquote:
Haar oor is trouwens echt vreemd.... gekke vormquote:Op maandag 28 februari 2011 10:37 schreef pullup het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is in ieder geval niet de hoogbegaafde.
Is een nepoorquote:Op maandag 28 februari 2011 10:38 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Haar oor is trouwens echt vreemd.... gekke vorm
gemiste kans om Servio niet te nominerenquote:Op maandag 28 februari 2011 10:44 schreef Tamaartje het volgende:
[ afbeelding ]
Monique en Aafke praten over de nominaties
Ze vinden het heel moeilijk
Ze denken dat Joanne Maik gaat nomineren
Sofia en Joanna voor Guido
Ze denken dat Servio en Karim niet genomineerd gaat worden
ik ookquote:Op maandag 28 februari 2011 10:45 schreef Tamaartje het volgende:
Monique zou Sharon en Sofia doen als de vrouwen de vrouwen mogen nomineren..
Zonder twijfelquote:Op maandag 28 februari 2011 10:45 schreef Tamaartje het volgende:
Monique zou Sharon en Sofia doen als de vrouwen de vrouwen mogen nomineren..
Ik denk niet dat Joanna Guido gaat nomineren ik denk dat ze gewoon Alex nomineert. Ze wordt die handtastelijkheid zat en als ze Guido nomineert terwijl ze behoorlijk close met hem en met Laura is en zichzelf ziet als de koppelaarster. Het zou dan heel raar zijn en weet Guido genoeg dat hij dicht bij haar geheim zit.quote:Op maandag 28 februari 2011 10:44 schreef Tamaartje het volgende:
[ afbeelding ]
Monique en Aafke praten over de nominaties
Ze vinden het heel moeilijk
Ze denken dat Joanne Maik gaat nomineren
Sofia en Joanna voor Guido
Ze denken dat Servio en Karim niet genomineerd gaat worden
en dan nog... als hij al genomineerd zou worden... ik denk dat de stemmende net5 kijkende meisjes hem er nog wel even in houdenquote:Op maandag 28 februari 2011 10:59 schreef marky het volgende:
[..]
Ik denk niet dat Joanna Guido gaat nomineren ik denk dat ze gewoon Alex nomineert. Ze wordt die handtastelijkheid zat en als ze Guido nomineert terwijl ze behoorlijk close met hem en met Laura is en zichzelf ziet als de koppelaarster. Het zou dan heel raar zijn en weet Guido genoeg dat hij dicht bij haar geheim zit.
Ik denk dat Joanne tactisch stemt en niet anders kan, dan degene eruit stemt die haar geheim het dichtst nadert. Dat is Guido. Als ze dat niet zou doen, snapt ze het spel niet. Alex kan haar eerste kandidaat zijn iddquote:Op maandag 28 februari 2011 10:59 schreef marky het volgende:
[..]
Ik denk niet dat Joanna Guido gaat nomineren ik denk dat ze gewoon Alex nomineert. Ze wordt die handtastelijkheid zat en als ze Guido nomineert terwijl ze behoorlijk close met hem en met Laura is en zichzelf ziet als de koppelaarster. Het zou dan heel raar zijn en weet Guido genoeg dat hij dicht bij haar geheim zit.
Ik heb zo het idee, dat het voor hem heel moeilijk is s-morgens. Hij is vast gewend overdag te slapen. Zijn leven speelt zich miusschien vooral s-nachts af.quote:Op maandag 28 februari 2011 10:58 schreef MargrietV het volgende:
tijd om Servio zijn bed uit te jonassen.
Tja zijn probleem dan. Wist hij voordat hij het huis ingingquote:Op maandag 28 februari 2011 11:09 schreef vuurvliegje69 het volgende:
[..]
Ik heb zo het idee, dat het voor hem heel moeilijk is s-morgens. Hij is vast gewend overdag te slapen. Zijn leven speelt zich miusschien vooral s-nachts af.
Ja gelijk heb je hoor, vind ik ook. Bij Servio krijg ik toch het gevoel dat hij normaal een vreemd leven leidt, Drank, lekker eten, dansen, vooral a-nachts. Een soort vleermuis dus.quote:Op maandag 28 februari 2011 11:10 schreef Olga het volgende:
[..]
Tja zijn probleem dan. Wist hij voordat hij het huis inging
wat heeft iedereen opeens tegen Alexquote:Op maandag 28 februari 2011 10:12 schreef kaos- het volgende:
[..]
Die vent kan ik serieus niet meer zien, wat een onzettende drol![]()
Sorry, lief zijn!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |