Ga je ook klagen als er teveel getypt is en het te lang duurt om terug te lezen ?quote:Op maandag 28 februari 2011 09:34 schreef RiftNL het volgende:
[..]
Omdat het laden van topics 5x zo lang duurt en er niet voor niets CAPS topics bestaan
Waaromquote:Op maandag 28 februari 2011 06:22 schreef RiftNL het volgende:
Caps svp in het daarvoor bestemde topic
Het was slechts een voorstelquote:Op maandag 28 februari 2011 09:37 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Waarom
Caps horen in een Cos
Die is ook flink onder druk gezetquote:Op maandag 28 februari 2011 09:40 schreef Tamaartje het volgende:
Mogguh! Het is tijd om op te staan!![]()
Monique zegt tegen Joanna dat ze echt onwijs heeft gepraat in haar slaap
Hmm i smell an addict.quote:Op maandag 28 februari 2011 09:41 schreef marky het volgende:
[..]
Die is ook flink onder druk gezet
SVP lekker veel cossen want zit op mijn werk en kan niet steeds streamen.
Ze zetten hier volle TL lichten op je face om wakker te worden.. thuis heb je dat denk ik nietquote:Op maandag 28 februari 2011 09:44 schreef RiftNL het volgende:
Waarom dragen ze in hemelsnaam die vreselijke oogkappen? Doen ze dat thuis toevallig allemaal ook wat een gezwets
Mja zou kunnen alhoewel ik van de fanfare nieteens wakker wordtquote:Op maandag 28 februari 2011 09:45 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Ze zetten hier volle TL lichten op je face om wakker te worden.. thuis heb je dat denk ik niet
quote:Op maandag 28 februari 2011 09:46 schreef Tamaartje het volgende:
[ afbeelding ]
Misschien is het tijd voor Aafke om een langere badjas te kopen
Die placebo's?quote:Op maandag 28 februari 2011 09:53 schreef Tamaartje het volgende:
Alex is gisteravond 3x geroepen om zijn zender om te doen..
Dat vonden ze heel irritant want de meeste sliepen al.
Servio heeft nog een slaappil ingenomen maar heeft tot nu toe niet gewerkt (wat ik begrijp)
Dus het kan nog gaan werken![]()
quote:Op maandag 28 februari 2011 09:53 schreef Tamaartje het volgende:
Alex is gisteravond 3x geroepen om zijn zender om te doen..
Dat vonden ze heel irritant want de meeste sliepen al.
Servio heeft nog een slaappil ingenomen maar heeft tot nu toe niet gewerkt (wat ik begrijp)
Dus het kan nog gaan werken![]()
Muhaha.quote:Op maandag 28 februari 2011 02:03 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ik miste deze actie bij het etentje gisteren.
[ afbeelding ]
Het zou me echt niets verbazen als Guido en Laura elkaar écht leuk gaan vindenquote:Op maandag 28 februari 2011 10:06 schreef RiftNL het volgende:
Laura wil Toyboy verwennen zag ik aan dr blik
Idd trouwens wat een baas Rudi Gullit!quote:Op maandag 28 februari 2011 10:08 schreef kaos- het volgende:
[..]
Het zou me echt niets verbazen als Guido en Laura elkaar écht leuk gaan vinden
Volgens mij gaat Laura hem steeds leuker vinden.. dat zie je gewoon aan dr ogen.. in het begin was het allemaal onwennig en neppig. Anders speelt ze het wel héél goedquote:Op maandag 28 februari 2011 10:08 schreef kaos- het volgende:
[..]
Klopt hij is de king.quote:Op maandag 28 februari 2011 10:08 schreef RiftNL het volgende:
[..]
Idd trouwens wat een baas Rudi Gullit!
Denk dat ze elkaar wel aardig e lief vinden,maar verder dan dat al het niet komen vrees ikquote:Op maandag 28 februari 2011 10:08 schreef kaos- het volgende:
[..]
Speelt ze niet. Zou ik idd heel erg knap vinden. Het mooie is aan dat RLS gebeuren dat er gewoonweg geen andere mannen aan te pas komen en je het dus maar met dit groepje moet doen. Ook bij vrouwen gaan behoeftes op een gegeven moment een rol spelen en dan kan je dus zulke dingen krijgenquote:Op maandag 28 februari 2011 10:09 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Volgens mij gaat Laura hem steeds leuker vinden.. dat zie je gewoon aan dr ogen.. in het begin was het allemaal onwennig en neppig. Anders speelt ze het wel héél goed
quote:Op maandag 28 februari 2011 10:07 schreef pullup het volgende:
En Karim denkt er het zijne van
[ afbeelding ]
Die vent kan ik serieus niet meer zien, wat een onzettende drolquote:Op maandag 28 februari 2011 10:11 schreef RiftNL het volgende:
Alex begint NU al met ouwehoeren over het spel blabla gozert je bent net wakker get a life!
Hoeft niet. Denk dat je onder gelijk gestemden bentquote:Op maandag 28 februari 2011 10:12 schreef kaos- het volgende:
[..]
Die vent kan ik serieus niet meer zien, wat een onzettende drol![]()
Sorry, lief zijn!
Waarom vrees misschien maar goed ook.quote:Op maandag 28 februari 2011 10:10 schreef superkokje het volgende:
[..]
Denk dat ze elkaar wel aardig e lief vinden,maar verder dan dat al het niet komen vrees ik
Guido is nog een kind dat merk je aan allesquote:Op maandag 28 februari 2011 10:15 schreef marky het volgende:
[..]
Waarom vrees misschien maar goed ook.
Denk wel dat bij Laura er nu een knop om is. Ze heeft zelf gezegd dat ze alles voorelkaar krijgt met haar ogen dus haar blikken zijn niet echt een graadmeter.
Guido daarintegen is nog lang zo ver niet. Misschien moet daar nog eens een keer een mooi emomoment tegenaan gegooit worden aangaande zijn ex thuis. Dat zou het geheim ook te goede komen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |