FOK! en de streams tegelijk?quote:Op maandag 14 februari 2011 02:44 schreef Kwaliteit het volgende:
Live op je desktop?
Hier is hij dan:
http://www.spixtv.nl/Secret%20Story.exe
Beeld toch iets te groot? Gebruik de mini versie:
http://www.spixtv.nl/Secret%20Story%20Mini.exe
wat heeft iedereen opeens tegen Alexquote:Op maandag 28 februari 2011 10:12 schreef kaos- het volgende:
[..]
Die vent kan ik serieus niet meer zien, wat een onzettende drol![]()
Sorry, lief zijn!
Ja ik heb dat ook, ben geen fan van Alex, maar hij is geen enorme stoker.quote:Op maandag 28 februari 2011 11:12 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
wat heeft iedereen opeens tegen Alex
Ik vind eerder die Servio een ontzettende drol
Die ookquote:Op maandag 28 februari 2011 11:14 schreef charmed_angel het volgende:
Ow kut, ik bedoelde: Servio is de drol, niet Alex
Lapo vorige topic
[..]
Dan weet Guido gelijk bij wie zijn gedachtes horen dan kan hij ervoor zorgen dat haar geheim geraden wordt. Joanna is veel te close met hem geweest om hem nu een nominatie te geven. Althans dat zou dom zijn.quote:Op maandag 28 februari 2011 11:04 schreef vuurvliegje69 het volgende:
[..]
Ik denk dat Joanne tactisch stemt en niet anders kan, dan degene eruit stemt die haar geheim het dichtst nadert. Dat is Guido. Als ze dat niet zou doen, snapt ze het spel niet. Alex kan haar eerste kandidaat zijn idd
ik heb het gevoel dat bij haar alles is komen aanwaaienquote:Op maandag 28 februari 2011 11:16 schreef Tamaartje het volgende:
Joanna vind het zo vermoeiend allemaal
Ik word moe van haar!!
Janne stemt Alex eruit en gaat dan een half uur zeggen hoe irritant ze hem vindtquote:Op maandag 28 februari 2011 11:16 schreef marky het volgende:
[..]
Dan weet Guido gelijk bij wie zijn gedachtes horen dan kan hij ervoor zorgen dat haar geheim geraden wordt. Joanna is veel te close met hem geweest om hem nu een nominatie te geven. Althans dat zou dom zijn.
Ze zal wel zeggen, dat ze het spiritueel aan heeft gevoeld, dat ze hem moest nominerenquote:Op maandag 28 februari 2011 11:17 schreef Anneloortje het volgende:
[..]
Janne stemt Alex eruit en gaat dan een half uur zeggen hoe irritant ze hem vindt
Liever een rellende/lallende/bitcherige/verliefde Servio dan de eeuwige zeur zeiksnor Alex.quote:Op maandag 28 februari 2011 11:14 schreef charmed_angel het volgende:
Ow kut, ik bedoelde: Servio is de drol, niet Alex
Lapo vorige topic
[..]
Servio is wel vals maar das wel leuk om naar te kijken. Alex is echt lui.quote:Op maandag 28 februari 2011 11:18 schreef marky het volgende:
[..]
Liever een rellende/lallende/bitcherige/verliefde Servio dan de eeuwige zeur zeiksnor Alex.
Ik vind Servio een grotere zeiksnor dan Alexquote:Op maandag 28 februari 2011 11:18 schreef marky het volgende:
[..]
Liever een rellende/lallende/bitcherige/verliefde Servio dan de eeuwige zeur zeiksnor Alex.
ow? Zou ze mijn kinderen niet moeten flikken, dan krijgt ze echt problemenquote:Op maandag 28 februari 2011 11:19 schreef Tamaartje het volgende:
Stagiares bij Joanna werken 9 uur zonder pauzes..
Lekker cashen :p maar serieus moet je stage lopen om winkeltrutje te worden???quote:Op maandag 28 februari 2011 11:19 schreef Tamaartje het volgende:
Stagiares bij Joanna werken 9 uur zonder pauzes..
Ze moet twee namen noemen.quote:Op maandag 28 februari 2011 11:17 schreef Anneloortje het volgende:
[..]
Janne stemt Alex eruit en gaat dan een half uur zeggen hoe irritant ze hem vindt
Jouw kinderen gaan studeren, positief denken!quote:Op maandag 28 februari 2011 11:20 schreef vuurvliegje69 het volgende:
[..]
ow? Zou ze mijn kinderen niet moeten flikken, dan krijgt ze echt problemen
ROC he, detailhandel. Maar voor een webwinkel??? Dan zeker magazijnquote:Op maandag 28 februari 2011 11:21 schreef Anneloortje het volgende:
[..]
Lekker cashen :p maar serieus moet je stage lopen om winkeltrutje te worden???
Ja ik ook, maar ik denk dat ze dat niet doen omdat ze mo leuk vindenquote:
ik ben er ook bang voor. Maar wat voegt Maik in godsnaam toe aan het spel?quote:Op maandag 28 februari 2011 11:22 schreef Anneloortje het volgende:
[..]
Ja ik ook, maar ik denk dat ze dat niet doen omdat ze mo leuk vinden
Echt niksquote:Op maandag 28 februari 2011 11:23 schreef Olga het volgende:
[..]
ik ben er ook bang voor. Maar wat voegt Maik in godsnaam toe aan het spel?
1 is afgestudeerd en regiomanager op KDV, dus werkt met stagieresquote:Op maandag 28 februari 2011 11:21 schreef Anneloortje het volgende:
[..]
Jouw kinderen gaan studeren, positief denken!
Is eigenlijk alleen met Mo bezig. Ja leuk voor ze hoor, maar dat kan thuis ook. Daarnaast is het geen vakantie maar moeten ze gewoon met het spel bezig zijn. Niet van we vinden Alex niets dus hup weg ermee want hij past niet in ons vriendengroepjequote:
er staat in de wet dat je recht hebt op pauze, dus ze zal wel 100 miljoen procent overdrijvenquote:Op maandag 28 februari 2011 11:24 schreef vuurvliegje69 het volgende:
[..]
1 is afgestudeerd en regiomanager op KDV, dus werkt met stagieres
1 studeert psychologie op de UVA
1 doet ROC Zorg en Welzijn 3 niveau en loopt dus stages
Ik weet dus wel hoe het met stages zit, Joanne liegt of buit uit
Alex zijn verhaal is continu het zelfde. Speelt het spel niet goed. Is veel te veel met zichzelf bezig. Snapt de andere totaal niet en snapt ook niet dat hij niet gepruimt wordt door de dames.quote:Op maandag 28 februari 2011 11:20 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik vind Servio een grotere zeiksnor dan AlexEn die servo speelt fucking de baas steeds, samen met die Sharon
Je merkt echt in niets dat hij met het spel bezig is. Heel af en toe komt er eens een vraag uit..quote:Op maandag 28 februari 2011 11:25 schreef Olga het volgende:
[..]
Is eigenlijk alleen met Mo bezig. Ja leuk voor ze hoor, maar dat kan thuis ook. Daarnaast is het geen vakantie maar moeten ze gewoon met het spel bezig zijn. Niet van we vinden Alex niets dus hup weg ermee want hij past niet in ons vriendengroepje
Dus dan wordt Alex weggestemd door ons donderdag. De rust keert terug in de groep en iedereen vind elkaar lief. Willen we dat? Of willen we wat spanningen e.d.quote:Op maandag 28 februari 2011 11:26 schreef marky het volgende:
[..]
Alex zijn verhaal is continu het zelfde. Speelt het spel niet goed. Is veel te veel met zichzelf bezig. Snapt de andere totaal niet en snapt ook niet dat hij niet gepruimt wordt door de dames.
Ze vindt zichzelf zoooo goedquote:Op maandag 28 februari 2011 11:26 schreef vuurvliegje69 het volgende:
Ik heb nu echt een hekel aan Joanne. Wat verbeeld ze zich wel, met dr webwinkeltje en rijke moeder!
En Servio is niet met zichzelf bezigquote:Op maandag 28 februari 2011 11:26 schreef marky het volgende:
[..]
Alex zijn verhaal is continu het zelfde. Speelt het spel niet goed. Is veel te veel met zichzelf bezig. Snapt de andere totaal niet en snapt ook niet dat hij niet gepruimt wordt door de dames.
quote:Op maandag 28 februari 2011 11:29 schreef TheVulture het volgende:
Ik vind Alex altijd zo'n gezapige boomknuffelaar
Ja idd, het schijnt ook dat hjij allemaal cheap shirtjes enzo gekocht heeft voor hij het huis inging. Lekker doordacht. Mooie man.!quote:Op maandag 28 februari 2011 11:30 schreef Tamaartje het volgende:
Gerard slaapt als hij uit gaat in A'dam in een bed en breakfast (zegt ie)
Alex loopt overal een beetje mee achter, luistert niet goed en is heel erg bezig met zichzelf. Ging het huis in met het gevoel: hier zal ik dan eindelijk wel een meisje vinden.quote:Op maandag 28 februari 2011 11:29 schreef TheVulture het volgende:
Ik vind Alex altijd zo'n gezapige boomknuffelaar
Ja dat heeft hij wel eerlijk gezegd toch? Dat hij andere kleding heeft gekocht omdat hij normaal andere kleding draagtquote:Op maandag 28 februari 2011 11:32 schreef Anneloortje het volgende:
[..]
Ja idd, het schijnt ook dat hjij allemaal cheap shirtjes enzo gekocht heeft voor hij het huis inging. Lekker doordacht. Mooie man.!
Ik zeg maik eruit .Die voegt niets toe (behalve dan in monique)quote:Op maandag 28 februari 2011 11:27 schreef Olga het volgende:
[..]
Dus dan wordt Alex weggestemd door ons donderdag. De rust keert terug in de groep en iedereen vind elkaar lief. Willen we dat? Of willen we wat spanningen e.d.
Ik zeg Alex eruit, kutzeikerd dat het is. Maik en Mo zorgen (al dan wel niet snachts) voor actie!quote:Op maandag 28 februari 2011 11:33 schreef Anneloortje het volgende:
[..]
Ik zeg maik eruit .Die voegt niets toe (behalve dan in monique)
Liever Servio, maar Maik is een goede tweede, wat een bal gehakt is datquote:Op maandag 28 februari 2011 11:33 schreef Anneloortje het volgende:
[..]
Ik zeg maik eruit .Die voegt niets toe (behalve dan in monique)
quote:Op maandag 28 februari 2011 11:34 schreef kaos- het volgende:
[..]
Ik zeg Alex eruit, kutzeikerd dat het is. Maik en Mo zorgen (al dan wel niet snachts) voor actie!
Alex voegt nu niets meer toe. Of hij wel of niet blijft... zijn langspeelplaat zit een kras op en speelt steeds de zelfde deun. Irritatie komt er toch wel weer.quote:Op maandag 28 februari 2011 11:27 schreef Olga het volgende:
[..]
Dus dan wordt Alex weggestemd door ons donderdag. De rust keert terug in de groep en iedereen vind elkaar lief. Willen we dat? Of willen we wat spanningen e.d.
Ik denk dat ze zich dan aan Lauras passiviteit of Sharon gaan irriteren.quote:Op maandag 28 februari 2011 11:39 schreef marky het volgende:
[..]
Alex voegt nu niets meer toe. Of hij wel of niet blijft... zijn langspeelplaat zit een kras op en speelt steeds de zelfde deun. Irritatie komt er toch wel weer.
Zij ligt aan een broodje rookworst van de HEMA te denkenquote:
Laten we onze krachten bundelen!quote:Op maandag 28 februari 2011 11:35 schreef RiftNL het volgende:
[..]
![]()
Wij zitten op 1 lijn voel je het ook?
quote:Op maandag 28 februari 2011 11:46 schreef Tamaartje het volgende:
De keuken is weer toegankelijk
nu ga ik echt
Twee uit dit rijtje kan ik plaatsen, Laura en Joanna met de beste wil nietquote:Op maandag 28 februari 2011 11:17 schreef vuurvliegje69 het volgende:
Servio, Sofia, Joanne en Laura zijn de meest gehaaide en oneerlijke spelers. Ik zou zulke mensen niet persoonlijke willen kennen.
Joanne heeft enorm zitten roddelen met Servio en Sofia over Alex, daar lustten de honden geen brood van.quote:Op maandag 28 februari 2011 11:50 schreef superkokje het volgende:
[..]
Twee uit dit rijtje kan ik plaatsen, Laura en Joanna met de beste wil niet
Roddelen om het spel okay, maar het is wel de manier waarop. Stoken en vals hoeft voor mij nietquote:Op maandag 28 februari 2011 11:54 schreef kaos- het volgende:
Roddelen krijg je altijd, dat hou je echt niet tegen.
De ene wat meer dan de ander.
Denk Alexquote:Op maandag 28 februari 2011 11:55 schreef marky het volgende:
Op de site van http://www.secretstory.nl/ kan je stemmen welke man je eruit wil hebben
Roddelen voorkom je niet. Gemene roddels zijn erg want ook niet noodzakelijk.quote:Op maandag 28 februari 2011 11:53 schreef vuurvliegje69 het volgende:
[..]
Joanne heeft enorm zitten roddelen met Servio en Sofia over Alex, daar lustten de honden geen brood van.
Laura roddelt over Aafke en doet heel lief tegen Alex en ondertussen zegt ze: was hij het huis maar uit. Over Gerard zegt ze, dat ze twijfelt aan zijn tranen.
quote:Op maandag 28 februari 2011 11:55 schreef marky het volgende:
Op de site van http://www.secretstory.nl/ kan je stemmen welke man je eruit wil hebben
Servioquote:Op maandag 28 februari 2011 11:55 schreef marky het volgende:
Ik vind Karim een relaxte gast.quote:Op maandag 28 februari 2011 11:54 schreef vladivostok het volgende:
Karim: "ik heb droge lippen, ik ga even mijn lippen stiften"
Volgens mij roddelt 80% van de bewonrs dat. Daarbovenop komt dat in ieder geval Laura geen onzin uitkraamtquote:Op maandag 28 februari 2011 11:53 schreef vuurvliegje69 het volgende:
[..]
Joanne heeft enorm zitten roddelen met Servio en Sofia over Alex, daar lustten de honden geen brood van.
Laura roddelt over Aafke en doet heel lief tegen Alex en ondertussen zegt ze: was hij het huis maar uit. Over Gerard zegt ze, dat ze twijfelt aan zijn tranen.
Ik vind haar gewoon gebekt, maar zou het irl enorm moeilijk vinden met haar om te gaan. Ze is bijna alleen maar bot. Denk trouwens dat zij degene is die hoogbegaafd is. Ze weet ook wanneer een ander een uitleg niet zal snappen. Wisselend gevoel over haar dus.quote:Op maandag 28 februari 2011 11:16 schreef Tamaartje het volgende:
Joanna vind het zo vermoeiend allemaal
Ik word moe van haar!!
Sorry poesquote:Op maandag 28 februari 2011 12:03 schreef marky het volgende:
[..]
Ik schrijf toch ook en Servio op kop dus samen hoog
Jij bent niet bijster hoogbegaafdquote:Op maandag 28 februari 2011 12:05 schreef paddy het volgende:
[..]
Ik vind haar gewoon gebekt, maar zou het irl enorm moeilijk vinden met haar om te gaan. Ze is bijna alleen maar bot. Denk trouwens dat zij degene is die hoogbegaafd is. Ze weet ook wanneer een ander een uitleg niet zal snappen. Wisselend gevoel over haar dus.
Leuk zo je mening, ik kan me er niet geheel in vinden, maar waardeer het als iemand dit doet.quote:Op maandag 28 februari 2011 12:05 schreef paddy het volgende:
[..]
Ik vind haar gewoon gebekt, maar zou het irl enorm moeilijk vinden met haar om te gaan. Ze is bijna alleen maar bot. Denk trouwens dat zij degene is die hoogbegaafd is. Ze weet ook wanneer een ander een uitleg niet zal snappen. Wisselend gevoel over haar dus.
Alex vind ik slim en gewoon aardig en gevoelig. Let maar op. Hij werd doorlopend gekwetst en weet daar dan geen antwoord op omdat hij doorheeft dat het geen zin heeft bj sommigen.
Ik val nu pas in, want ga niet meteen oordelen. Sophia vind ik een kreng en zielig. Servio werkt enorm mee, maar kiest enkele mensen uit en de rest stoot hij af. Wanneer hij eenmaal een mening in zijn hoofd heeft over iemand heeft hij niet het vermogen om zijn mening bij te stellen. Is het nooit goed wat de ander doet ook al redt die zijn leven.
In tegenstelling tot de meesten hier, vind ik Mon aardig. Phillip is recht voor de raap en Karim vind ik gewoon een beetje de papa/mama. Een schatje.
Gerard kan soms enorm irri zijn maar heb ik eigenlijk naast Alex het meeste waardering voor. Is hooguit minder gevoelig voor de opmerkingen. Mogelijkheid om alles van de andere kant te bekijken.
Wanneer ik een lekkere roddel wil ga ik naar Aafke. Kan enorm roddelen, maar het ook weer goed maken. Gewoon een leuk mens.
Laura; ik denk eigenlijk weinig van haar. Iedere keer wanneer ik mij een mening over haar gevormd heb blijkt ze toch weer iets te laten zien waarvan ik denk; je speelt
Guido is een verwend kind, maar blijkbaar enorm in trek bij de dames
Shanon; Is gewoon een doorsnee meisje, wat meestal aardig gevonden wil worden, maar kan volgens mij enorm te keer gaan wanneer je haar gaat kwetsen. Itt tot Alex, die het maar over zich heen laat gaan (vind ik persoonlijk jammer)
Zo, ik zie dat ik weer eens een andere mening heb dan de rest van de users hier
Ik vind het wel wat saaier dan de gouden kooi, maar ook wel eerlijker. Ergerde me soms enorm aan de mensen van DGK, terwijl ik in deze groep maar één zie die ik enorm irri vind en het liefst zie vertrekken.
Tot alle niet hoogbegaafde hier dat onthoudenquote:Op maandag 28 februari 2011 12:08 schreef RiftNL het volgende:
Monique is hoogbegaafd, hoevaak moeten we het nog herhalen
Die is leuk houden we erin!quote:Op maandag 28 februari 2011 12:08 schreef Datweetjeniethé het volgende:
[..]
Tot alle niet hoogbegaafde hier dat onthouden![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |