Jouw kinderen gaan studeren, positief denken!quote:Op maandag 28 februari 2011 11:20 schreef vuurvliegje69 het volgende:
[..]
ow? Zou ze mijn kinderen niet moeten flikken, dan krijgt ze echt problemen
ROC he, detailhandel. Maar voor een webwinkel??? Dan zeker magazijnquote:Op maandag 28 februari 2011 11:21 schreef Anneloortje het volgende:
[..]
Lekker cashen :p maar serieus moet je stage lopen om winkeltrutje te worden???
Ja ik ook, maar ik denk dat ze dat niet doen omdat ze mo leuk vindenquote:
Op maandag 28 februari 2011 11:22 schreef vuurvliegje69 het volgende:
ik ben er ook bang voor. Maar wat voegt Maik in godsnaam toe aan het spel?quote:Op maandag 28 februari 2011 11:22 schreef Anneloortje het volgende:
[..]
Ja ik ook, maar ik denk dat ze dat niet doen omdat ze mo leuk vinden
Echt niksquote:Op maandag 28 februari 2011 11:23 schreef Olga het volgende:
[..]
ik ben er ook bang voor. Maar wat voegt Maik in godsnaam toe aan het spel?
1 is afgestudeerd en regiomanager op KDV, dus werkt met stagieresquote:Op maandag 28 februari 2011 11:21 schreef Anneloortje het volgende:
[..]
Jouw kinderen gaan studeren, positief denken!
Is eigenlijk alleen met Mo bezig. Ja leuk voor ze hoor, maar dat kan thuis ook. Daarnaast is het geen vakantie maar moeten ze gewoon met het spel bezig zijn. Niet van we vinden Alex niets dus hup weg ermee want hij past niet in ons vriendengroepjequote:
er staat in de wet dat je recht hebt op pauze, dus ze zal wel 100 miljoen procent overdrijvenquote:Op maandag 28 februari 2011 11:24 schreef vuurvliegje69 het volgende:
[..]
1 is afgestudeerd en regiomanager op KDV, dus werkt met stagieres
1 studeert psychologie op de UVA
1 doet ROC Zorg en Welzijn 3 niveau en loopt dus stages
Ik weet dus wel hoe het met stages zit, Joanne liegt of buit uit
Alex zijn verhaal is continu het zelfde. Speelt het spel niet goed. Is veel te veel met zichzelf bezig. Snapt de andere totaal niet en snapt ook niet dat hij niet gepruimt wordt door de dames.quote:Op maandag 28 februari 2011 11:20 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik vind Servio een grotere zeiksnor dan AlexEn die servo speelt fucking de baas steeds, samen met die Sharon
Je merkt echt in niets dat hij met het spel bezig is. Heel af en toe komt er eens een vraag uit..quote:Op maandag 28 februari 2011 11:25 schreef Olga het volgende:
[..]
Is eigenlijk alleen met Mo bezig. Ja leuk voor ze hoor, maar dat kan thuis ook. Daarnaast is het geen vakantie maar moeten ze gewoon met het spel bezig zijn. Niet van we vinden Alex niets dus hup weg ermee want hij past niet in ons vriendengroepje
Dus dan wordt Alex weggestemd door ons donderdag. De rust keert terug in de groep en iedereen vind elkaar lief. Willen we dat? Of willen we wat spanningen e.d.quote:Op maandag 28 februari 2011 11:26 schreef marky het volgende:
[..]
Alex zijn verhaal is continu het zelfde. Speelt het spel niet goed. Is veel te veel met zichzelf bezig. Snapt de andere totaal niet en snapt ook niet dat hij niet gepruimt wordt door de dames.
Ze vindt zichzelf zoooo goedquote:Op maandag 28 februari 2011 11:26 schreef vuurvliegje69 het volgende:
Ik heb nu echt een hekel aan Joanne. Wat verbeeld ze zich wel, met dr webwinkeltje en rijke moeder!
En Servio is niet met zichzelf bezigquote:Op maandag 28 februari 2011 11:26 schreef marky het volgende:
[..]
Alex zijn verhaal is continu het zelfde. Speelt het spel niet goed. Is veel te veel met zichzelf bezig. Snapt de andere totaal niet en snapt ook niet dat hij niet gepruimt wordt door de dames.
quote:Op maandag 28 februari 2011 11:29 schreef TheVulture het volgende:
Ik vind Alex altijd zo'n gezapige boomknuffelaar
Ja idd, het schijnt ook dat hjij allemaal cheap shirtjes enzo gekocht heeft voor hij het huis inging. Lekker doordacht. Mooie man.!quote:Op maandag 28 februari 2011 11:30 schreef Tamaartje het volgende:
Gerard slaapt als hij uit gaat in A'dam in een bed en breakfast (zegt ie)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |