Alex loopt overal een beetje mee achter, luistert niet goed en is heel erg bezig met zichzelf. Ging het huis in met het gevoel: hier zal ik dan eindelijk wel een meisje vinden.quote:Op maandag 28 februari 2011 11:29 schreef TheVulture het volgende:
Ik vind Alex altijd zo'n gezapige boomknuffelaar
Ja dat heeft hij wel eerlijk gezegd toch? Dat hij andere kleding heeft gekocht omdat hij normaal andere kleding draagtquote:Op maandag 28 februari 2011 11:32 schreef Anneloortje het volgende:
[..]
Ja idd, het schijnt ook dat hjij allemaal cheap shirtjes enzo gekocht heeft voor hij het huis inging. Lekker doordacht. Mooie man.!
Ik zeg maik eruit .Die voegt niets toe (behalve dan in monique)quote:Op maandag 28 februari 2011 11:27 schreef Olga het volgende:
[..]
Dus dan wordt Alex weggestemd door ons donderdag. De rust keert terug in de groep en iedereen vind elkaar lief. Willen we dat? Of willen we wat spanningen e.d.
Ik zeg Alex eruit, kutzeikerd dat het is. Maik en Mo zorgen (al dan wel niet snachts) voor actie!quote:Op maandag 28 februari 2011 11:33 schreef Anneloortje het volgende:
[..]
Ik zeg maik eruit .Die voegt niets toe (behalve dan in monique)
Liever Servio, maar Maik is een goede tweede, wat een bal gehakt is datquote:Op maandag 28 februari 2011 11:33 schreef Anneloortje het volgende:
[..]
Ik zeg maik eruit .Die voegt niets toe (behalve dan in monique)
quote:Op maandag 28 februari 2011 11:34 schreef kaos- het volgende:
[..]
Ik zeg Alex eruit, kutzeikerd dat het is. Maik en Mo zorgen (al dan wel niet snachts) voor actie!
Alex voegt nu niets meer toe. Of hij wel of niet blijft... zijn langspeelplaat zit een kras op en speelt steeds de zelfde deun. Irritatie komt er toch wel weer.quote:Op maandag 28 februari 2011 11:27 schreef Olga het volgende:
[..]
Dus dan wordt Alex weggestemd door ons donderdag. De rust keert terug in de groep en iedereen vind elkaar lief. Willen we dat? Of willen we wat spanningen e.d.
Ik denk dat ze zich dan aan Lauras passiviteit of Sharon gaan irriteren.quote:Op maandag 28 februari 2011 11:39 schreef marky het volgende:
[..]
Alex voegt nu niets meer toe. Of hij wel of niet blijft... zijn langspeelplaat zit een kras op en speelt steeds de zelfde deun. Irritatie komt er toch wel weer.
Zij ligt aan een broodje rookworst van de HEMA te denkenquote:
Laten we onze krachten bundelen!quote:Op maandag 28 februari 2011 11:35 schreef RiftNL het volgende:
[..]
![]()
Wij zitten op 1 lijn voel je het ook?
quote:Op maandag 28 februari 2011 11:46 schreef Tamaartje het volgende:
De keuken is weer toegankelijk
nu ga ik echt
Twee uit dit rijtje kan ik plaatsen, Laura en Joanna met de beste wil nietquote:Op maandag 28 februari 2011 11:17 schreef vuurvliegje69 het volgende:
Servio, Sofia, Joanne en Laura zijn de meest gehaaide en oneerlijke spelers. Ik zou zulke mensen niet persoonlijke willen kennen.
Joanne heeft enorm zitten roddelen met Servio en Sofia over Alex, daar lustten de honden geen brood van.quote:Op maandag 28 februari 2011 11:50 schreef superkokje het volgende:
[..]
Twee uit dit rijtje kan ik plaatsen, Laura en Joanna met de beste wil niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |