Tel de vlekken in het gezicht van Laura...quote:Op maandag 28 februari 2011 12:47 schreef jugler het volgende:
Gesprek Sjerren - Laura is niet alleen qua inhoud eenzijdig, ook de regie heeft een voorkeur[ afbeelding ]
quote:Op maandag 28 februari 2011 12:46 schreef Urb het volgende:
*ligt weer dubbel om die caps van Joanna*![]()
![]()
Sjerren heeft er geen zin inquote:Op maandag 28 februari 2011 12:48 schreef RiftNL het volgende:
[..]
Tel de vlekken in het gezicht van Laura...
Hebben we een topic welke geheimen aan wie gekoppeld moeten worden? Kan ik het misschien daaruit halenquote:Op maandag 28 februari 2011 12:21 schreef RiftNL het volgende:
[..]
Wat voor beroep zou dat moeten zijn dan?
ik nietquote:Op maandag 28 februari 2011 12:50 schreef RiftNL het volgende:
Ik snap wel waarom de ex van Laura ermee genokt is....
Ik vraag me af of anderen het door ( gaan ) hebben en de link leggen though, wel verdacht dat ze met iedereen apart over hetzelfde praat. Intressante missie imo.quote:
De ergste ervaring van iedereen ontfrutselenquote:Op maandag 28 februari 2011 12:50 schreef Reflectionne het volgende:
Wat is nou precies Sharons missie??
Check SecretStory.nl dan videos van gisteren ook leuk om te kijken trouwensquote:Op maandag 28 februari 2011 12:50 schreef Reflectionne het volgende:
Alstu: Koppel hier de geheimen aan de kandidaten - deel 2.quote:Op maandag 28 februari 2011 12:50 schreef paddy het volgende:
[..]
Hebben we een topic welke geheimen aan wie gekoppeld moeten worden? Kan ik het misschien daaruit halen
Ze moet een bepaalde gebeurtenis bij bepaalde personen achterhalenquote:Op maandag 28 februari 2011 12:50 schreef Reflectionne het volgende:
Nietszeggende lege blik, ze kijkt vaak zoals hier...quote:Op maandag 28 februari 2011 12:44 schreef versabommie het volgende:
[..]
Je plaatje werkte niet, zal ik even de "Joanna bijna betrapt" look doen?
[ afbeelding ]
Nu zijn de anderen aan de beurtquote:Op maandag 28 februari 2011 12:51 schreef Darklight het volgende:
huh die missie was toch al afgelopen?
Sharon krijgt een missie.
De Stem roept Sharon weg van de barbecue voor een geheime missie. Ze moet van alle bewoners achterhalen wat de heftigste en meest angstaanjagende ervaringen uit hun leven zijn. Ze krijgt tijdens het eten twee uur de tijd om Philip, Guido, Aafke en Karim te ondervragen. Daarna moet ze terugkeren naar de Kamer van de Waarheid. Als ze slaagt in deze missie ontvangt ze 1500 euro voor in haar kluis. Lukt haar missie niet, dan verliest ze 1500 euro.
Ach je had de beelden moeten zien .. Haar hele lichaamsstaal gaf echt meer dan genoeg aan, ook de blik die ze daarbij had. Continu de hand voor haar mond enzo ..quote:Op maandag 28 februari 2011 12:51 schreef xdiashalizx het volgende:
[..]
Nietszeggende lege blik, ze kijkt vaak zoals hier...
Die vind ik überhaupt een beetje binnensmonds praten. Net als Maikquote:Op maandag 28 februari 2011 12:27 schreef jugler het volgende:
Wil iemand vertalen wat Servia zegt, die staat bij mij op automute
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |