Ze was toch actrice en danseres, dan koppel je dat al gauw aan Bollywoodquote:Op maandag 28 februari 2011 12:16 schreef RiftNL het volgende:
[..]
Cynthia bollywood? Hoe kom je daarbij omdat ze zwart is? Ik heb dat nooit gedacht namelijk.
Die verwijzing sloeg nergens op en hoefde niet eens op monique te slaan las ik later. En omdat ze moeilijke woorden gebruikt is geen bewijs. Karim en sofia kunnen dat ook goed. Ik denk ook dat Monique de hoogbegaafde is.. Maar dat er genoeg bewijs is is gewoon harde bullshit.quote:Op maandag 28 februari 2011 12:15 schreef RiftNL het volgende:
[..]
Nee op Secretstory.nl stond ook een verwijzing (die later weggehaald is) dat Monique hoogbegaafd isDaarnaast gebruikt ze soms per ongeluk hele moeilijke woorden en ze probeert dat te vermijden let maar eens op als ze met iemand spreekt.
Oh nieteens op gelet eigenlijk hahah nu je het zegtquote:Op maandag 28 februari 2011 12:18 schreef Darklight het volgende:
[..]
Ze was toch actrice en danseres, dan koppel je dat al gauw aan Bollywood
Ik schakelde net in. Kennelijk ging het over de productie. Karim antwoordde ''bijzonder'' en Sofia bullshit. Ze gaat weer naar binnen en verteld de anderen ''wat kan iemand een hoop onzin vertellen zeg''.quote:Op maandag 28 februari 2011 12:14 schreef jugler het volgende:
Alex: 'ja daar kan ik niks over zeggen, voor de rest ben ik een open boek'
haal die jongen eruit, hij speelt het spel niet meer omdat ie door een paar mensen uit de groep getrapt blijft worden
volgens mij op servio en zijn gedaantewisseling naar bingokoningin. als je het mij zou vragen althans.quote:Op maandag 28 februari 2011 12:16 schreef Darklight het volgende:
Waar slaat dat schilderij van die kameleon op? Op Mike?
Beter doen ze een nonnenkostuum erin voor Lauraquote:Op maandag 28 februari 2011 12:19 schreef LekkerSimpel het volgende:
Kunnen ze als clue geen terrarium met wandelende takken in dat huis doen.
Beetje als link dat Joanna een wandelende takkewijf is.
Ja, jammer is dat. Ik vind het een leuke man. Samen met Gerard toch wel een favo. Ik vind het ook jammer dat Gerard een beetje is ingekakt qua zoeken.quote:Op maandag 28 februari 2011 12:14 schreef jugler het volgende:
Alex: 'ja daar kan ik niks over zeggen, voor de rest ben ik een open boek'
haal die jongen eruit, hij speelt het spel niet meer omdat ie door een paar mensen uit de groep getrapt blijft worden
Ja dat weet ik ook welquote:Op maandag 28 februari 2011 12:17 schreef RiftNL het volgende:
[..]
Precies IQ en EQ zijn 2 totaal verschillende dingen.
Wat voor beroep zou dat moeten zijn dan?quote:Op maandag 28 februari 2011 12:20 schreef paddy het volgende:
Ik dacht dat monique degene was die een beroep had wat nog niet zo geaccepteerd werd.
[..]
Ja, jammer is dat. Ik vind het een leuke man. Samen met Gerard toch wel een favo. Ik vind het ook jammer dat Gerard een beetje is ingekakt qua zoeken.
Karim heeft dat stokje een beetje overgenomen. Gerard is vooral diegene waar je naar toe gaat als je iets denkt te weten en dan wordt ie bijna Emiel Rattelband en gaat ie zeggen dat het echt geniaal is wat je bedacht hebt en dat dát ZEKER het geheim is etc.quote:Op maandag 28 februari 2011 12:20 schreef paddy het volgende:
Ik dacht dat monique degene was die een beroep had wat nog niet zo geaccepteerd werd.
[..]
Ja, jammer is dat. Ik vind het een leuke man. Samen met Gerard toch wel een favo. Ik vind het ook jammer dat Gerard een beetje is ingekakt qua zoeken.
Ik dacht Maik, grote tieten --> geen tieten ;')quote:Op maandag 28 februari 2011 12:19 schreef dasaliz het volgende:
[..]
volgens mij op servio en zijn gedaantewisseling naar bingokoningin. als je het mij zou vragen althans.
Ik herinner me alleen dat Monique het had over curacao, waar ze was met haar baas.quote:Op maandag 28 februari 2011 12:21 schreef RiftNL het volgende:
[..]
Wat voor beroep zou dat moeten zijn dan?
Hmmm duikinstructrice nah kan niet dat is niet raar ofzo?quote:Op maandag 28 februari 2011 12:23 schreef vuurvliegje69 het volgende:
[..]
Ik herinner me alleen dat Monique het had over curacao, waar ze was met haar baas.
Het was zeker wel verdacht dat juist Mo het schilderij van de dolfijn moest ophangen, vooral omdat ze zelf expres over de oranje rand ( de stem zei dat ze moest benadrukken dat ze naar het hele schilderij moesten kijken ) begon om Alex op een dwaalspoorte zette. Wat blijkbaar ook gelukt is want hij drukte fout en dacht dat ze iets met een bekende voetballer heeft oid.quote:Op maandag 28 februari 2011 12:18 schreef Lesterr het volgende:
[..]
Die verwijzing sloeg nergens op en hoefde niet eens op monique te slaan las ik later. En omdat ze moeilijke woorden gebruikt is geen bewijs. Karim en sofia kunnen dat ook goed. Ik denk ook dat Monique de hoogbegaafde is.. Maar dat er genoeg bewijs is is gewoon harde bullshit.
Maitresse?quote:Op maandag 28 februari 2011 12:24 schreef RiftNL het volgende:
[..]
Hmmm duikinstructrice nah kan niet dat is niet raar ofzo?
Om versabommie zijn garpje ff te jatten, kunnen ze beter een tl-buis en een poetsdoek voor Laura doen.quote:Op maandag 28 februari 2011 12:19 schreef RiftNL het volgende:
[..]
Beter doen ze een nonnenkostuum erin voor Laura
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |