abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_93434169
quote:
1s.gif Op maandag 28 februari 2011 12:05 schreef paddy het volgende:

[..]

Ik val nu pas in, want ga niet meteen oordelen. Sophia vind ik een kreng en zielig. Servio werkt enorm mee, maar kiest enkele mensen uit en de rest stoot hij af. Wanneer hij eenmaal een mening in zijn hoofd heeft over iemand heeft hij niet het vermogen om zijn mening bij te stellen. Is het nooit goed wat de ander doet ook al redt die zijn leven.

In tegenstelling tot de meesten hier, vind ik Mon aardig. Phillip is recht voor de raap en Karim vind ik gewoon een beetje de papa/mama. Een schatje.

Gerard kan soms enorm irri zijn maar heb ik eigenlijk naast Alex het meeste waardering voor. Is hooguit minder gevoelig voor de opmerkingen. Mogelijkheid om alles van de andere kant te bekijken.

Wanneer ik een lekkere roddel wil ga ik naar Aafke. Kan enorm roddelen, maar het ook weer goed maken. Gewoon een leuk mens.

Laura; ik denk eigenlijk weinig van haar. Iedere keer wanneer ik mij een mening over haar gevormd heb blijkt ze toch weer iets te laten zien waarvan ik denk; je speelt :')

Guido is een verwend kind, maar blijkbaar enorm in trek bij de dames :+

Shanon; Is gewoon een doorsnee meisje, wat meestal aardig gevonden wil worden, maar kan volgens mij enorm te keer gaan wanneer je haar gaat kwetsen. Itt tot Alex, die het maar over zich heen laat gaan (vind ik persoonlijk jammer)
Ik moest lachen :')
pi_93434179
Zal ik mijn mening even geven dames? :P
  maandag 28 februari 2011 @ 12:10:43 #103
8898 Darklight
The Truth Will Set You Free
pi_93434186
En Joanna weet al dat het geheim van alex iets is wat die vanaf zn geboorte heeft
Alex wilde dit gister niet zeggen, maar toen hij wegliep zei ze: 'geboortejaar 1981 toch?', dus ze vermoed wel iets
pi_93434187
quote:
1s.gif Op maandag 28 februari 2011 11:57 schreef vladivostok het volgende:
Alex: "Februari is toch de korste maand van alle maanden...toch?" :')
Die doet dat bewust. probeert een gesprek aan te knopen. Hij lag tenslotte niet goed in de groep. Het gaat hem ook niet echt lukken dit te veranderen. De reden waarom hij niet goed in de groep ligt is Servio. Het maakt niet uit wat hij doet en hij weet ook even niet wat hij moet doen om het tij te keren
I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
User van NWS zei: Maak van internet een schoner riool! YES WE CAN!
pi_93434212
quote:
1s.gif Op maandag 28 februari 2011 12:10 schreef paddy het volgende:

[..]

Die doet dat bewust. probeert een gesprek aan te knopen. Hij lag tenslotte niet goed in de groep. Het gaat hem ook niet echt lukken dit te veranderen. De reden waarom hij niet goed in de groep ligt is Servio. Het maakt niet uit wat hij doet en hij weet ook even niet wat hij moet doen om het tij te keren
Niet waar ook de meiden gaven daarvoor al aan hem niet te mogen wegens handtastelijkheid en doordraven etc
pi_93434226
Hoe weten we of dat echt klopt van Monique? Aan haar EQ mankeert in ieder geval van alles
Ik denk echt dat Karim de hoogbegaafde is.
pi_93434265
quote:
15s.gif Op maandag 28 februari 2011 12:11 schreef vuurvliegje69 het volgende:
Hoe weten we of dat echt klopt van Monique? Aan haar EQ mankeert in ieder geval van alles
Ik denk echt dat Karim de hoogbegaafde is.
Monique heeft meegedaan aan wie is de langste, daarnaast stond er schijnbaar op Secretstory.nl een verwijzing naar haar geheim alhoewel ik dat misgelopen ben. Sommige FOK! leden hebben het wel gezien.

Ik denk dat Mo zich dommer voordoet dan dat ze werkelijk is.
pi_93434278
Alex, Maik en nog iemand (Servio?)
- edit: adverteren kan middels een mail naar pr@fok.nl -
pi_93434302
quote:
1s.gif Op maandag 28 februari 2011 12:12 schreef RiftNL het volgende:

[..]

Monique heeft meegedaan aan wie is de langste, daarnaast stond er schijnbaar op Secretstory.nl een verwijzing naar haar geheim alhoewel ik dat misgelopen ben. Sommige FOK! leden hebben het wel gezien.

Ik denk dat Mo zich dommer voordoet dan dat ze werkelijk is.
Ik geloof het absoluut niet, ze is niet hoogbegaafd
pi_93434306
quote:
12s.gif Op maandag 28 februari 2011 12:07 schreef muzas het volgende:

[..]

Jij bent niet bijster hoogbegaafd :') gezien joanna's geheim al sinds de start van de show bekend is. ^O^
Ik heb een doorsnee IQ 116. Maar we hebben het niet over mij en ook niet over jou. Ik heb dat hele begin niet meegekregen :')

Weet het van Shannon, Gerard, en Mon
I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
pi_93434316
quote:
15s.gif Op maandag 28 februari 2011 12:13 schreef vuurvliegje69 het volgende:

[..]

Ik geloof het absoluut niet, ze is niet hoogbegaafd
Je kan het niet geloven toch is het zo, hoeveel bewijzen heb je nodig? Pfff het is toch zo jezus mina zeg.
pi_93434346
Alex: 'ja daar kan ik niks over zeggen, voor de rest ben ik een open boek'
haal die jongen eruit, hij speelt het spel niet meer omdat ie door een paar mensen uit de groep getrapt blijft worden
pi_93434351
quote:
Op maandag 28 februari 2011 12:08 schreef RiftNL het volgende:
Monique is hoogbegaafd, hoevaak moeten we het nog herhalen :P
dat is ook maar gebasseerd op dat zij heeft meegedaan aan een tv show over hoe slim je bent. Iedereen wist hier ook al zeker dat karim de dakloze was, het stond zelfs in zijn topic titel. Bleek cynthia het te zijn hehe.
  maandag 28 februari 2011 @ 12:15:12 #114
8898 Darklight
pi_93434357
Iedereen dacht ook dat Cynthia in een bollywood film had gespeeld, dus dat hoogbegaafde van monique neem ik maar met een zak zout
pi_93434358
quote:
1s.gif Op maandag 28 februari 2011 12:14 schreef RiftNL het volgende:

[..]

Je kan het niet geloven toch is het zo, hoeveel bewijzen heb je nodig? Pfff het is toch zo jezus mina zeg.
Iemand die zo lammeldebammel is in een spelprogramma en zich laat verkrachten kan niet hoogbegaafd zijn
pi_93434361
quote:
1s.gif Op maandag 28 februari 2011 12:11 schreef RiftNL het volgende:

[..]

Niet waar ook de meiden gaven daarvoor al aan hem niet te mogen wegens handtastelijkheid en doordraven etc
Kom op, het is één en al handtastelijkheid daar :D Knuffelen etc etc
pi_93434382
quote:
1s.gif Op maandag 28 februari 2011 12:13 schreef paddy het volgende:

[..]

Ik heb een doorsnee IQ 116. Maar we hebben het niet over mij en ook niet over jou. Ik heb dat hele begin niet meegekregen :')

Weet het van Shannon, Gerard, en Mon
Niet zo happen. oO<
pi_93434387
quote:
1s.gif Op maandag 28 februari 2011 12:15 schreef Lesterr het volgende:

[..]

dat is ook maar gebasseerd op dat zij heeft meegedaan aan een tv show over hoe slim je bent. Iedereen wist hier ook al zeker dat karim de dakloze was, het stond zelfs in zijn topic titel. Bleek cynthia het te zijn hehe.
Nee op Secretstory.nl stond ook een verwijzing (die later weggehaald is) dat Monique hoogbegaafd is ;) Daarnaast gebruikt ze soms per ongeluk hele moeilijke woorden en ze probeert dat te vermijden let maar eens op als ze met iemand spreekt.
pi_93434398
quote:
1s.gif Op maandag 28 februari 2011 12:15 schreef Darklight het volgende:
Iedereen dacht ook dat Cynthia in een bollywood film had gespeeld, dus dat hoogbegaafde van monique neem ik maar met een zak zout
Cynthia bollywood? Hoe kom je daarbij omdat ze zwart is? Ik heb dat nooit gedacht namelijk.
  maandag 28 februari 2011 @ 12:16:57 #120
8898 Darklight
pi_93434423
Waar slaat dat schilderij van die kameleon op? Op Mike?

edit sorry,Maik
pi_93434424
Ik geloof zeker wel dat Monique hoogbegaafd is...heeft niets met EQ te maken, deze twee staan los van elkaar!
pi_93434436
Sharon weer druk bezig met d'r missie... O~)
Nu Servio aan het uithoren over ergste ervaring.

quote:
1s.gif Op maandag 28 februari 2011 12:16 schreef Darklight het volgende:
Waar slaat dat schilderij van die kameleon op? Op Mike?

edit sorry,Maik
Bingokoningin wellicht.
pi_93434448
quote:
1s.gif Op maandag 28 februari 2011 12:17 schreef xdiashalizx het volgende:
Ik geloof zeker wel dat Monique hoogbegaafd is...heeft niets met EQ te maken, deze twee staan los van elkaar!
Ze heeft toegegeven een IQ van 121 te hebben, maar dan ben je nog niet hoogbegaafd.
Annelies van de pies, ik moet al piesen als ik nies
pi_93434455
quote:
1s.gif Op maandag 28 februari 2011 12:17 schreef xdiashalizx het volgende:
Precies IQ en EQ zijn 2 totaal verschillende dingen.
pi_93434466
HALLO!!! :W
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')