quote:Op maandag 28 februari 2011 12:40 schreef versabommie het volgende:
[..]
Mwah Joanna kwam erbij op een gegeven moment.. later ook Karim, Philip en Aafke en als je die blikken van Joanna zagAls Guido daar op gelet had, had hij kunnen drukken!
niet laura, wie heb je dan nog om je was op te strijkenquote:Op maandag 28 februari 2011 12:42 schreef Datweetjeniethé het volgende:
[..]
NEEEEEEE natuurlijk niet Laura
Denk ik serieus ook want de dames gaan hem niet keihard nomineren, misschien krijgt hij 1-2 stemmen meer echt niet.quote:Op maandag 28 februari 2011 12:42 schreef Stranger het volgende:
Haha Guido denkt dat Servio een grote kans maakt om te winnen.
Zodra het publiek hem er uit mag stemmen gebeurt dat ook denk ik.quote:Op maandag 28 februari 2011 12:43 schreef RiftNL het volgende:
[..]
Denk ik serieus ook want de dames gaan hem niet keihard nomineren, misschien krijgt hij 1-2 stemmen meer echt niet.
Haha ik denk t ook nietquote:Op maandag 28 februari 2011 12:42 schreef Stranger het volgende:
Haha Guido denkt dat Servio een grote kans maakt om te winnen.
Ik denk van niet, hij is volgens mij niet populair onder de kijkers.quote:Op maandag 28 februari 2011 12:43 schreef RiftNL het volgende:
[..]
Denk ik serieus ook want de dames gaan hem niet keihard nomineren, misschien krijgt hij 1-2 stemmen meer echt niet.
Denk ik ook niet, hij is goed met alle vrouwen in het huis.....maarrrrrr die zien niet wat wij zien dus.quote:Op maandag 28 februari 2011 12:43 schreef RiftNL het volgende:
[..]
Ja moet hij wel op de bank komen en dat gaat niet gebeuren, misschien deze week maar Alex gaat eruit deze weekquote:Op maandag 28 februari 2011 12:43 schreef Stranger het volgende:
[..]
Zodra het publiek hem er uit mag stemmen gebeurt dat ook denk ik.
Hij zal toch eerst op de bank moeten komen willen mensen op hem kunnen stemmen hequote:Op maandag 28 februari 2011 12:44 schreef Roguee het volgende:
[..]
Ik denk van niet, hij is volgens mij niet populair onder de kijkers.
Je plaatje werkte niet, zal ik even de "Joanna bijna betrapt" look doen?quote:
quote:Op maandag 28 februari 2011 12:43 schreef gniffie het volgende:
[..]
niet laura, wie heb je dan nog om je was op te strijken
had al ge-editquote:Op maandag 28 februari 2011 12:44 schreef versabommie het volgende:
[..]
Je plaatje werkte niet, zal ik even de "Joanna bijna betrapt" look doen?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja, die 10 uur per dag dat ie niet slaapt speelt ie het spel best goed. Ben alleen bang dat zijn geheim te snel geraden wordt, waardoor ie uiteindelijk geen geheim kan radenquote:Op maandag 28 februari 2011 12:44 schreef marky het volgende:
Guido zit ook al heel dicht bij Servio. Hij vergist zich in de populariteit van Servio maar close to the secret.
Neuh denk dat ze Alex en Maik/Gerard nominerenquote:Op maandag 28 februari 2011 12:45 schreef vuurvliegje69 het volgende:
Nou, dan kan het moeilijk worden, want stel dat de dames veilig willen nomineren, dan nomineren ze Servio als tweede.
thnx voor de updatequote:Op maandag 28 februari 2011 12:39 schreef mYsca het volgende:
[..]
Guido gin vroeg naar bed maar kon niet slapen wat die vleermuis spookte door zijn hoofd. Dus hij heeft de link gelegd tussen vleermuis/nachtpillen/schoen/nachtkijker. Maar weet nog niet precies wie. Maar weet wel dat het met de nacht te maken heeft. Helaas zat ie bij Joanne te brainstormen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |