Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
SPOILER: Informatie over de meet van 12 maart!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, maar dat is tijdelijkquote:Op zaterdag 26 februari 2011 12:27 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Nee, maar als ze nou zou leven als Marijke in Zwolle wel.
Hihihi bootschapjes?quote:Op zaterdag 26 februari 2011 12:27 schreef friemelaar het volgende:
Nu bootschapjes doen dus
Heren tot later![]()
Damestot later
![]()
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 12:28 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
De deputy niet geschoten, de beer niet geschoten, wat heb je wel geschoten dan?Hij heeft vast raak geschoten bij biekskeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
...
KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
Dat is waar.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 12:30 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, maar dat is tijdelijk
[..]
staat er zoveel water bij julliequote:Op zaterdag 26 februari 2011 12:27 schreef friemelaar het volgende:
Nu bootschapjes doen dus
Heren tot later![]()
Damestot later
![]()
trevquote:
Beter traag dan geen internetquote:Op zaterdag 26 februari 2011 12:35 schreef Symphonic het volgende:
Owww het internet is echt zo belachelijk traag
Spelletjesquote:Op zaterdag 26 februari 2011 12:39 schreef crv het volgende:
Ja, ben ik weer ff.
Nogmaals dank iedereen voor de steun.![]()
Zit tegelijkertijd maar ff een e-course te doen dus reageer af en toe wat laat
Deze is "Code of Ethics " en verplicht![]()
hebben ze het in een soort middeleeuws jasje gegoten![]()
net een kinderspel
Spelletjes zijn toch leukquote:Op zaterdag 26 februari 2011 12:39 schreef crv het volgende:
Ja, ben ik weer ff.
Nogmaals dank iedereen voor de steun.![]()
Zit tegelijkertijd maar ff een e-course te doen dus reageer af en toe wat laat
Deze is "Code of Ethics " en verplicht![]()
hebben ze het in een soort middeleeuws jasje gegoten![]()
net een kinderspel
aan de infrastructuur hier.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 12:40 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Beter traag dan geen internetMaar waar ligt dat dan aan?
ze zijn daar al blij dat ze tegenwoordig niet meer met rooksignalen hoeven te werkenquote:Op zaterdag 26 februari 2011 12:40 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Beter traag dan geen internetMaar waar ligt dat dan aan?
quote:
ja maar dit is echt niksquote:
Cool, inbelverbinding, echt old schoolquote:Op zaterdag 26 februari 2011 12:41 schreef Symphonic het volgende:
[..]
aan de infrastructuur hier.
Er is hier geen kabel en het is een soort permanente telefoonverbinding.
Echt een ouderwetsche inbelverbinding dus...
Jammer..quote:Op zaterdag 26 februari 2011 12:42 schreef crv het volgende:
[..]
[..]
ja maar dit is echt niks![]()
buiten dat druipt het zichzelf indekken tegen claims (USA) er vanaf
Dan is het zeker niksquote:Op zaterdag 26 februari 2011 12:42 schreef crv het volgende:
[..]
[..]
ja maar dit is echt niks![]()
buiten dat druipt het zichzelf indekken tegen claims (USA) er vanaf
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 12:43 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Jammer..Sowieso zijn dat soort verplichte cursusjes vaak belachelijk
en ik had ze al moeten volgen bij UBS (mijn klant) en nu weer intern. Overigens kreeg ik een reminder vrijdag, want volgens mij had ik dit al veel eerder moeten doenquote:
Hier is het wel grijs, maar droogquote:
kuch zonnetje kuchquote:
Ja, en niet zo'n beetje ook. Ben ook maar met de auto naar het dorp gegaan, met theestop onderweg bij mijn ouders. Wat groeien de katten hard zegquote:Op zaterdag 26 februari 2011 12:49 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hier is het wel grijs, maar droogRegent het bij jou?
quote:
quote:
Poezelsquote:Op zaterdag 26 februari 2011 12:50 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, en niet zo'n beetje ook. Ben ook maar met de auto naar het dorp gegaan, met theestop onderweg bij mijn ouders. Wat groeien de katten hard zeg.
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 12:51 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hier is het bewolkt, mooi witte wolken
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 12:51 schreef DaMart het volgende:
[..]
* DaMart blaast de regen in zuidoostelijke richting.
Kitty kwam weer meteen even bij me liggen. Die is echt mega-aanhaligquote:Op zaterdag 26 februari 2011 12:51 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
PoezelsIk word alleen een beetje gek van al dat haar op het moment
dat is een beste bui.....quote:Op zaterdag 26 februari 2011 12:53 schreef DaMart het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dat donkerblauwe plekje in het westen hing hier net ongeveer boven.
kijk uitquote:
Hai Bosjequote:
Hey Bosquote:
Dan valt er wel wat meer dan hierquote:Op zaterdag 26 februari 2011 12:53 schreef DaMart het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 12:51 schreef DaMart het volgende:
[..]
* DaMart blaast de regen in zuidoostelijke richting.
quote:
Als je ziet dat dat in noord/noordoostelijke richting trekt, ben je vast blij dat je wat zuidelijker zitquote:
bosquote:
Ik heb geen nek, dus ik kan hem helemaal rond draaien.quote:
Wel redelijk en jij?quote:Op zaterdag 26 februari 2011 12:54 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hai BosjeHoe voel je je vandaag?
quote:
Schattigquote:Op zaterdag 26 februari 2011 12:54 schreef DaMart het volgende:
[..]
Kitty kwam weer meteen even bij me liggen. Die is echt mega-aanhalig.
En ze liep met een propje rond en liep er de hele tijd tegen te grommen.
Alleen stilzitten voor een foto lukt ze niet echt.
Wel redelijkquote:Op zaterdag 26 februari 2011 12:56 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik heb geen nek, dus ik kan hem helemaal rond draaien.
[..]
Wel redelijk en jij?
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 12:59 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Schattig![]()
Gaat hard he? En wat heerlijk zo'n aanhalige poes
Hilde blies gister gewoon tegen een speeltje![]()
Poezels
Die van mij gingen synchroon wassen
[ afbeelding ]
Hilde en Sofiequote:Op zaterdag 26 februari 2011 12:59 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Schattig![]()
Gaat hard he? En wat heerlijk zo'n aanhalige poes
Hilde blies gister gewoon tegen een speeltje![]()
Poezels
Die van mij gingen synchroon wassen
[ afbeelding ]
Dan hoop ik dat het gesprek goed verloopt en je lekker aan de slag kanquote:Op zaterdag 26 februari 2011 12:24 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Gedeeltelijk wel , het gaat om aansturen van technische mensen dus dat zit wel goed![]()
Ik zou het zelf niet bedacht hebben, maar zou in die functie me wel prima op mijn plaatsvoelen denk ik
Ik moet nog hardlopen vandaagquote:Op zaterdag 26 februari 2011 12:53 schreef DaMart het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 13:16 schreef goldfinger1963 het volgende:
wil ik boodschappen gaan doen begint het te regenen
* goldfinger1963 stuurt de regen richting hondaquote:
lukt je toch nietquote:Op zaterdag 26 februari 2011 13:17 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
* goldfinger1963 stuurt de regen richting honda
* cablegunmaster helpt mee!quote:Op zaterdag 26 februari 2011 13:17 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
* goldfinger1963 stuurt de regen richting honda
Noesquote:Op zaterdag 26 februari 2011 13:19 schreef crv het volgende:
Nou deze course is voorlopig eenvoudiger. Wat mensen die ouwehoeren dus kan ik luisteren en doorfokken
Maar goed, ik heb net geleerd dat ik websites als fok niet mag bezoeken![]()
quote:
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 13:23 schreef crv het volgende:
[..]
tis echt te belachelijk voor woorden. Je kan merken dat het wat dat betreft een amerikaans bedrijf is
fErbquote:
quote:
Goh hoe zou dat nummer toch hetenquote:Op zaterdag 26 februari 2011 13:37 schreef TheFamousMan het volgende:
My girl, my girl, don't lie to me, tell me where did you sleep, last night.
My girl, don't lie to me?quote:Op zaterdag 26 februari 2011 13:38 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Goh hoe zou dat nummer toch heten
Echt een totale fail dusquote:Op zaterdag 26 februari 2011 13:41 schreef crv het volgende:
nu een sectie over gifts and gratuities![]()
Die klopt al niet want in Zwitserland is dat toegestaan en zelfs gewoonte/cultuur
quote:
Ik zeg DO!quote:Op zaterdag 26 februari 2011 13:50 schreef crv het volgende:
Do or don't ?
![]()
"delay a promotion for an associate that recently reported a security violation"
"report to work in a inebriated state"
Lijkt wel een beetje op de "ruls of conduct" die bij die lampjesfabriek in het zuiden des lands verspreid werdquote:Op zaterdag 26 februari 2011 13:50 schreef crv het volgende:
Do or don't ?
![]()
"delay a promotion for an associate that recently reported a security violation"
"report to work in a inebriated state"
quote:D zegt:
Het komt niet meer goed
[ik] zegt:
Dat kan niet
Het moet een keer goedkomen!
En dat gebeurt ook zeker wel
Alleen nu maar hopen dat dat niet al te lang gaat duren
D zegt:
Duurt het wel
Het komt nie goed!
Nooit meer
Iedereen haat me nu nog erger dan ooit
Dat ie goed opgelet heeft in de les dramatische expressiequote:Op zaterdag 26 februari 2011 13:57 schreef RockNijntje het volgende:
Hij heeft ruzie met echt heel veel mensen, maar wat moet ik hier nu van zeggen
[..]
Met D. ? of gewoon met iemand die gecensureerd is?quote:Op zaterdag 26 februari 2011 13:57 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Lijkt me niet het juiste moment nuquote:Op zaterdag 26 februari 2011 13:59 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Dat ie goed opgelet heeft in de les dramatische expressie
Hoi Rocky![]()
met D waar nog 4 letters achter komenquote:Op zaterdag 26 februari 2011 14:01 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Met D. ? of gewoon met iemand die gecensureerd is?
Gewoon lieve dingen zeggen en goed luisteren naar wat er aan de hand is etc, zou ik zeggen.
Ik ken de achtergrond niet héquote:Op zaterdag 26 februari 2011 14:01 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Lijkt me niet het juiste moment nu
Hoi
Hallo Nijnquote:Op zaterdag 26 februari 2011 13:57 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ja snap ikquote:Op zaterdag 26 februari 2011 14:02 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Ik ken de achtergrond niet hé
Deed me alleen spontaan denken aan een dramaqueen hier in de KSC een weekje ofzo geleden
Haiquote:
Dirk, neem ik aan?quote:Op zaterdag 26 februari 2011 14:02 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
met D waar nog 4 letters achter komen![]()
Ik begin in herhaling te vallen, nu maar hopen dat hij het niet door heeft
maakt hem dat wat uit?quote:Op zaterdag 26 februari 2011 14:04 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Hai
Het is een andere DMaar ik wil niet meteen zijn naam op het forum gooien
quote:
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 14:02 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
met D waar nog 4 letters achter komen![]()
Ik begin in herhaling te vallen, nu maar hopen dat hij het niet door heeft
ow ok schrok alquote:Op zaterdag 26 februari 2011 14:04 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Hai
Het is een andere DMaar ik wil niet meteen zijn naam op het forum gooien
oh, ik ben echt domquote:
Heb ik het toch de goede richting op geblazen.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 13:16 schreef goldfinger1963 het volgende:
wil ik boodschappen gaan doen begint het te regenen
T'is alleen hoodzakelijk haverwege blijven hangenquote:Op zaterdag 26 februari 2011 14:06 schreef DaMart het volgende:
[..]
Heb ik het toch de goede richting op geblazen.
quote:
Maar dan weet je hem ook zo te vinden op hyves en ga je hem stalken enzoquote:Op zaterdag 26 februari 2011 14:05 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
maakt hem dat wat uit?
het is alleen z'n voornaam
Dat zou alleen jij doenquote:Op zaterdag 26 februari 2011 14:08 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Maar dan weet je hem ook zo te vinden op hyves en ga je hem stalken enzo![]()
Jaaa, zei Friem ook al, gaat het over mij? Domboquote:Op zaterdag 26 februari 2011 14:07 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
'Waar nog 4 letters achter komen'
We zijn allemaal zo als jijquote:Op zaterdag 26 februari 2011 14:08 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Maar dan weet je hem ook zo te vinden op hyves en ga je hem stalken enzo![]()
True.quote:
C'est une tjikkie.quote:
Chickie est follement amoureuse dequote:
Die is met een lange vakantiequote:Op zaterdag 26 februari 2011 14:10 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Hey Trev, wat zei de reparateur
Jullie hebben alleen de stelen... hier kwamen ook de pijpen en andere buizen vol water naar benedenquote:Op zaterdag 26 februari 2011 14:07 schreef friemelaar het volgende:
[..]
T'is alleen hoodzakelijk haverwege blijven hangen![]()
Hier regent het pijpenstelen
Hier ookquote:Op zaterdag 26 februari 2011 14:14 schreef TheFamousMan het volgende:
Hier gáát het nog regenen, zo te zien
Wat veelquote:Op zaterdag 26 februari 2011 14:14 schreef Barretje80 het volgende:
Hmm brabanders zijn raar.. Het hele dorp is hier overgenomen door de 5! !! Carnavalsverenigingen..
Gewoon weer terug nemenquote:Op zaterdag 26 februari 2011 14:14 schreef Barretje80 het volgende:
Hmm brabanders zijn raar.. Het hele dorp is hier overgenomen door de 5! !! Carnavalsverenigingen..
Haha, zeg dat maar niet te hardquote:Op zaterdag 26 februari 2011 14:14 schreef Barretje80 het volgende:
Hoi Barreltjequote:Op zaterdag 26 februari 2011 14:14 schreef Barretje80 het volgende:
Ik dacht ik zeg niksquote:Op zaterdag 26 februari 2011 14:15 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Haha, zeg dat maar niet te hard
Someren?quote:Op zaterdag 26 februari 2011 14:15 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Hoi Barreltje![]()
![]()
ochja je zit in Someren hé ?
Kom jij hier ook uit de buurt danquote:Op zaterdag 26 februari 2011 14:15 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Haha, zeg dat maar niet te hard
Nope, maar Nijner welquote:Op zaterdag 26 februari 2011 14:16 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Kom jij hier ook uit de buurt dan
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 14:17 schreef DaMart het volgende:
[..]
Daar stopte ik al met lezen om je gelijk te geven.
Maar dan straks ook niet gaan roepen dat je je verveelt he... we hebben je nu een leuke suggestie gegeven om je tijd mee te vullen!quote:
Wellekuh dan?quote:Op zaterdag 26 februari 2011 14:22 schreef DaMart het volgende:
[..]
Maar dan straks ook niet gaan roepen dat je je verveelt he... we hebben je nu een leuke suggestie gegeven om je tijd mee te vullen!
Da's ook echt iets voor een 14-jarige jaquote:
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 14:32 schreef TheFamousMan het volgende:
'Konijn heeft een [KSC] topique vermoord'
Door Bart -(TheFamousMan) op 26-02-11 @ 14:30
Op een regenachtige zaterdag middag is er rond half drie een Koffie SlowChat topique vermoord door een konijn met tot dusver nog onbekende identiteit.
De verdachte, woonende in Deurne, heeft een klein postuur, ....
laat maar, het is toch al weer levend hier.
Grapsigquote:Op zaterdag 26 februari 2011 14:32 schreef TheFamousMan het volgende:
Op een regenachtige zaterdag middag is er rond half drie een Koffie SlowChat topique vermoord door een konijn met tot dusver nog onbekende identiteit.
De verdachte, woonende in Deurne, heeft een klein postuur, ....
laat maar, het is toch al weer levend hier.
De verdachte, woonende in Deurne, heeft een slank postuur, rond de 1 meter 60, en wordt ook wel in het criminele circuit "De Kabouter" genoemd.
Eveneens is de reden van deze gruwelijke misdaad onbekend, getuigen worden opgeroepen om zich te melden bij de politie.
Oh een editquote:Op zaterdag 26 februari 2011 14:32 schreef TheFamousMan het volgende:
De verdachte, woonende in Deurne, heeft een slank postuur, rond de 1 meter 60, en wordt ook wel in het criminele circuit "De Kabouter" genoemd.
Eveneens is de reden van deze gruwelijke misdaad onbekend, getuigen worden opgeroepen om zich te melden bij de politie.
De zin waarmee deze wandaad geschiedde, bestond uit de volgende woorden:
Zijn er geen leuke bands aan het touren op Iron Maiden na?
Judas Priest doet een afscheidtourquote:Op zaterdag 26 februari 2011 14:29 schreef RockNijntje het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷
Die van The Big Four zag ik ja, maar ik zou eigenlijk alleen naar Metallica willenquote:Op zaterdag 26 februari 2011 14:35 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Judas Priest doet een afscheidtourDat is echter de dag na of voor Iron Maiden, dus ik sla over
En ehm, Metallica met Megadeath enzo in Duitsland. En Kamelot in Amsterdam. En vast nog van alles wat ik nu vergeet
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 14:35 schreef crv het volgende:
[..]
![]()
Profielschets vand e verdachte
Volgens mij was het deze hoor:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Gaat je bezoek nog door? Zo ja, geef ze dan maar een knuffel van mequote:Op zaterdag 26 februari 2011 14:35 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Judas Priest doet een afscheidtourDat is echter de dag na of voor Iron Maiden, dus ik sla over
En ehm, Metallica met Megadeath enzo in Duitsland. En Kamelot in Amsterdam. En vast nog van alles wat ik nu vergeet
Gaat die daar al weer wat beter?quote:Op zaterdag 26 februari 2011 14:35 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
die is met vermommingquote:Op zaterdag 26 februari 2011 14:36 schreef Trevland het volgende:
[..]
Volgens mij was het deze hoor:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 14:35 schreef crv het volgende:
[..]
![]()
Profielschets vand e verdachte
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Op woensdag 5 januari 2011 schreef Klinkerbotsing:
Waarom zijn jouw topics altijd zo awesome _O_
Op maandag 11 april 2011 schreef Myraela:
Hallo mijn "Als je 10 jaar ouder was geweest had ik je geraakt" toekomstige echtgenoot.
Jaquote:Op zaterdag 26 februari 2011 14:37 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat plaatje is op het scherm al groter dan jij bent in het echt?
geen idee, heb nog geen feedback uit het ziekenhuis.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 14:37 schreef Trevland het volgende:
[..]
Gaat die daar al weer wat beter?
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 14:43 schreef RockNijntje het volgende:
Hahaha komt mijn buurmeisje aan: 'kom je bij ons spelen?' Met bigsmileNouja, dat doe ik dan maar
![]()
Laters
Bis Later RNquote:Op zaterdag 26 februari 2011 14:43 schreef RockNijntje het volgende:
Hahaha komt mijn buurmeisje aan: 'kom je bij ons spelen?' Met bigsmileNouja, dat doe ik dan maar
![]()
Laters
Ja hé, als ik voor ieder vermoord topique een FP bericht moet aanmaken weet ik het ook niet meer hoorquote:Op zaterdag 26 februari 2011 14:49 schreef cablegunmaster het volgende:
Buurmeisje van Rocknijntje vermoorde het topic?
Het is een complot , ik vertel het je![]()
Heulegoar niksquote:
past wel mooi bij de TTquote:Op zaterdag 26 februari 2011 14:55 schreef TheFamousMan het volgende:
Verdieping:
Maar dan, rond tien voor drie volgt er een doorbraak die ons nog lang zal bijblijven in de zaak "Het dwergkonijn en het dode topique"
Een mogelijke meedeplichtige belt aan bij hoofdverdachte D. , in de onderwereld wordt ze ook wel "Het buurmeisje" genoemd, om onduidelijke redenen.
D. neemt afscheid, en wederom keert de doodse stilte terug in het topique.
De mysterie houdt aan, wat zal er gebeuren? Wat zijn de alibi's? Wat zijn de redenen achter deze gruwelijke daden?
We houden u op de hoogte.
Noemen we dat zó tegenwoordigquote:Op zaterdag 26 februari 2011 14:43 schreef RockNijntje het volgende:
Hahaha komt mijn buurjong aan: 'kom je bij ons spelen?' Met bigsmileNouja, dat doe ik dan maar
![]()
Laters
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 14:55 schreef TheFamousMan het volgende:
Een mogelijke meedeplichtige belt aan bij hoofdverdachte D. ,
Snap ik.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 15:12 schreef DaMart het volgende:
[..]
O, dat is een andere D. (van Daf met aanhanger).
Nou ja, ik ging dus serieus even kijken of er iets in de notes van D. stondquote:Op zaterdag 26 februari 2011 15:13 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Snap ik.
Was poging tot humor van mijn kant
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 15:14 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nou ja, ik ging dus serieus even kijken of er iets in de notes van D. stond.
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 15:12 schreef DaMart het volgende:
[..]
O, dat is een andere D. (van Daf met aanhanger).
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 15:18 schreef Koen66 het volgende:
Hmmmm mobiel internet wat traagjes
Ik zit in een kinderspeelparadijs in Delft
Live vanuit de ballenbakquote:Op zaterdag 26 februari 2011 15:18 schreef Koen66 het volgende:
Hebben ze geen wifi daar?quote:Op zaterdag 26 februari 2011 15:18 schreef Koen66 het volgende:
pff, buitenaardsquote:
Hebben ze wel maar dat moet ik zelf dokken, normaal dataverkeer betaald m'n baasquote:
Dan geef ik je geen ongelijkquote:Op zaterdag 26 februari 2011 15:23 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Hebben ze wel maar dat moet ik zelf dokken, normaal dataverkeer betaald m'n baas
Ik heb twee paar nieuwe laarzen gekochtquote:
Pics?quote:Op zaterdag 26 februari 2011 15:29 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik heb twee paar nieuwe laarzen gekocht
quote:
quote:
quote:
quote:
zozo, twee paar nog welquote:Op zaterdag 26 februari 2011 15:29 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Kan ik zo even niet vinden..quote:
Echtequote:Op zaterdag 26 februari 2011 15:30 schreef Koen66 het volgende:
ST, echte laarzen of van die Uggs achtige gedrochten
Allebeiquote:Op zaterdag 26 februari 2011 15:31 schreef friemelaar het volgende:
[..]
zozo, twee paar nog wel![]()
waren ze zo mooi of zo goedkoop
Jammerquote:Op zaterdag 26 februari 2011 15:34 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Kan ik zo even niet vinden..
Nee, dat hebben ze meestal niet in een schoenenwinkel
quote:[..]
Echte
[..]
Allebei
Suikerbeeeebquote:
Ja, nog bij de Hema en Mediamarktquote:Op zaterdag 26 februari 2011 15:36 schreef Trevland het volgende:
Jammer
Dat is meestal zo ja maar kon zijn dat je nog ergens anders was geweest
Nee, nou, nee.quote:dan is het toch niet erg dat je ze gekocht hebt
Wel nodig met al die regenquote:Op zaterdag 26 februari 2011 15:29 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Maar dus niet bij de ah voor de chocola zo te lezenquote:Op zaterdag 26 februari 2011 15:39 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, nog bij de Hema en Mediamarkt
Je bedoelt het was niet nodigquote:[..]
Nee, nou, nee.
Maar toch![]()
Ik kon niet kiezen welke kleur..dus deed ik ze maar allebei
MPG, had je mijn melding van vanochtend nog meegekregen?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, duh, zo gek is dat niet hoor mopquote:Op zaterdag 26 februari 2011 14:14 schreef Barretje80 het volgende:
quote:
Hihiquote:
nog nietquote:Op zaterdag 26 februari 2011 15:40 schreef Trevland het volgende:
Maar dus niet bij de ah voor de chocola zo te lezen
Het was wel nodig..1 paar tenminste..quote:Je bedoelt het was niet nodig
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 15:40 schreef DaMart het volgende:
[..]
MPG, had je mijn melding van vanochtend nog meegekregen?.
Bezorg je ook?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.KSC JUBILEUM topic
#TeamHumbug
Je bedoelt dus wat niet is komt nogquote:
Ach ja dan heb je nu toch eentje reservequote:[..]
Het was wel nodig..1 paar tenminste..
kan nog komenquote:Op zaterdag 26 februari 2011 15:43 schreef Trevland het volgende:
Je bedoelt dus wat niet is komt nog
Ja, nou ja, dan kan ik nu kiezen welke kleur het best bij mijn outfit pastquote:Ach ja dan heb je nu toch eentje reserve
Dan doe je hardop iene miene mutte, kan je lachenquote:Op zaterdag 26 februari 2011 15:49 schreef Bos81 het volgende:
Waarom heb ik de laatste tijd zoveel boeken gekocht?
Geen idee, welk boek ik nu weer moet gaan lezen
Boeken kun je nooit te veel kopenquote:Op zaterdag 26 februari 2011 15:49 schreef Bos81 het volgende:
Waarom heb ik de laatste tijd zoveel boeken gekocht?
Geen idee, welk boek ik nu weer moet gaan lezen
Nou in mijn kast staan de gelezen en ongelezen boeken door elkaar, dus gaat een beetje moeilijk of ik moet 10 boeken ofzo er even uithalen en daar mee gaan iene miene muttequote:Op zaterdag 26 februari 2011 15:51 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dan doe je hardop iene miene mutte, kan je lachen
Ja, en dan ben ik ook nog bij de biebquote:Op zaterdag 26 februari 2011 15:51 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee, ik heb het tijdig gemeld zodat je maatregelen kon nemen om ze te halen.
Jaaaaquote:Op zaterdag 26 februari 2011 15:52 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nou in mijn kast staan de gelezen en ongelezen boeken door elkaar, dus gaat een beetje moeilijk of ik moet 10 boeken ofzo er even uithalen en daar mee gaan iene miene mutte
Vertel je nog wel even welke het is geworden?quote:
Bij mij ook, alleen liggen de ongelezen boeken met de rug naar boven, zodat ik ze er makkelijk tussenuit kan halenquote:Op zaterdag 26 februari 2011 15:52 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nou in mijn kast staan de gelezen en ongelezen boeken door elkaar, dus gaat een beetje moeilijk of ik moet 10 boeken ofzo er even uithalen en daar mee gaan iene miene mutte
Daar ben ik 13 jaar geleden of zo mee gestopt, omdat ik boeken liever koop dan leenquote:Op zaterdag 26 februari 2011 15:53 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, en dan ben ik ook nog bij de bieb
Ja, mijn nichtje komt met carnaval naar zandvoort. Dus, regel maar dat je er dan ook bakt en ze meegeeft.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 15:51 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee, ik heb het tijdig gemeld zodat je maatregelen kon nemen om ze te halen.
Ik heb gewoon 15 boeken op bed gelegd en daarvan eentje uitgekozenquote:Op zaterdag 26 februari 2011 15:58 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Vertel je nog wel even welke het is geworden?
Je nichtje vlucht uit Carnavalsland?quote:Op zaterdag 26 februari 2011 16:01 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja, mijn nichtje komt met carnaval naar zandvoort. Dus, regel maar dat je er dan ook bakt en ze meegeeft.
Hoor ik daar een nieuwe uitdaging na de dvdsquote:Op zaterdag 26 februari 2011 16:00 schreef DaMart het volgende:
[..]
Bij mij ook, alleen liggen de ongelezen boeken met de rug naar boven, zodat ik ze er makkelijk tussenuit kan halen.
Okee ja. Maar ja ik ben dus bij de bieb. Maar dan ga ik met veel pijn en moeite naar de AH, kom ik daar liggen er boeken in de aanbieding. Dan kan ik het niet laten om er 1 of 2 meetenemen om mezelf te belonen..quote:Op zaterdag 26 februari 2011 16:01 schreef DaMart het volgende:
[..]
Daar ben ik 13 jaar geleden of zo mee gestopt, omdat ik boeken liever koop dan leen.
Neequote:Op zaterdag 26 februari 2011 16:03 schreef MPG het volgende:
[..]
Hoor ik daar een nieuwe uitdaging na de dvds?
Dat is al lang niet leuk meerquote:Op zaterdag 26 februari 2011 16:03 schreef MPG het volgende:
[..]
Hoor ik daar een nieuwe uitdaging na de dvds?
Dan heb je gewoon te veel boekenquote:Op zaterdag 26 februari 2011 16:04 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee.
En bovendien hou ik dat ook nog bij in een Exceldocument.
Dat kan nietquote:Op zaterdag 26 februari 2011 16:05 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dan heb je gewoon te veel boeken
ST!!quote:Op zaterdag 26 februari 2011 16:04 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dat is al lang niet leuk meer
Groter gaan wonen danquote:Op zaterdag 26 februari 2011 16:06 schreef Trevland het volgende:
[..]
Jawel op het moment dat je eigen huis niet meer in kan
jaquote:Op zaterdag 26 februari 2011 16:03 schreef DaMart het volgende:
[..]
Je nichtje vlucht uit Carnavalsland?.
24, rookt niet, drinkt soms, heeft auto en werk, gaat met carnaval een weekendje naar zandvoort...quote:Vertel eens wat meer over haar?.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.KSC JUBILEUM topic
#TeamHumbug
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 16:08 schreef MPG het volgende:
[..]
ja
[..]
24, rookt niet, drinkt soms, heeft auto en werk, gaat met carnaval een weekendje naar zandvoort...Zonder die spoiler had ze de kosten van een hotel kunnen besparenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 16:09 schreef DaMart het volgende:
[..]
Zonder die spoiler had ze de kosten van een hotel kunnen besparen.
Omdat boekenquote:Op zaterdag 26 februari 2011 16:08 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hoezo is dat antwoord te voorspel baar
Voorspel? Nee, zulke boeken heb ik nietquote:Op zaterdag 26 februari 2011 16:08 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hoezo is dat antwoord te voorspel baar
Dat dacht ik al, ja. Owja, ze is van moederskant en heeft dus niet de koffie- maar de theegenenquote:Op zaterdag 26 februari 2011 16:09 schreef DaMart het volgende:
[..]
Zonder die spoiler had ze de kosten van een hotel kunnen besparen.
Wat moet er gebeuren om die spoiler weg te werken?quote:Op zaterdag 26 februari 2011 16:11 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat dacht ik al, ja. Owja, ze is van moederskant en heeft dus niet de koffie- maar de theegenen...
Alsof jij dat niet zou zeggen, mocht ze naar drenthe gaanquote:
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 16:12 schreef MPG het volgende:
[..]
Alsof jij dat niet zou zeggen, mocht ze naar drenthe gaan...
Dan moet MPG of een mod de post editten.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 16:12 schreef DaMart het volgende:
[..]
Wat moet er gebeuren om die spoiler weg te werken?
Een edit in die postquote:Op zaterdag 26 februari 2011 16:12 schreef DaMart het volgende:
[..]
Wat moet er gebeuren om die spoiler weg te werken?
Gasthofkapiteinquote:
Dat denk ik nietquote:
Dan zullen ze wel helemaaaaaaaaaaaaaaaal niet te vreten zijnquote:Op zaterdag 26 februari 2011 16:06 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
ST!!
Ik heb ze weer in huis gehaald, die ijscupsen er zit inderdaad geen cacaoboter in.
Doe een pirouette en probeer het nog eensquote:Op zaterdag 26 februari 2011 16:19 schreef Pheno het volgende:
Ik heb geen inspiratie. Net wanneer het nodig is.
Duizelig.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 16:20 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Doe een pirouette en probeer het nog eens
Nog een keer een pirouette, maar dan de andere kant opquote:
Dan is hij weer terug bij afquote:Op zaterdag 26 februari 2011 16:25 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nog een keer een pirouette, maar dan de andere kant op
Drank.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 16:19 schreef Pheno het volgende:
Ik heb geen inspiratie. Net wanneer het nodig is.
Wat ben jij van plan met mijn nichtjequote:Op zaterdag 26 februari 2011 16:17 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dan zijn er dus andere maatregelen nodig.
Nee, dan heeft hij twee pirouettes gedaan manquote:
Maar dat heft elkaar op. Wiskundig gezien, dan.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 16:29 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nee, dan heeft hij twee pirouettes gedaan man
Jawel, ze zijn heerlijk.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 16:18 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dan zullen ze wel helemaaaaaaaaaaaaaaaal niet te vreten zijn
Als je eentje de ene kant op doet, en eentje de andere kant op, dan heb je daarna twee pirouettes gedaan. Daarvoor had je dat niet. Dus opheffen my ass.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 16:31 schreef MPG het volgende:
[..]
Maar dat heft elkaar op. Wiskundig gezien, dan.
* MPG heft suikertaartjes ass opquote:Op zaterdag 26 februari 2011 16:32 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Als je eentje de ene kant op doet, en eentje de andere kant op, dan heb je daarna twee pirouettes gedaan. Daarvoor had je dat niet. Dus opheffen my ass.
* checkquote:
tot over een week of wat danquote:Op zaterdag 26 februari 2011 16:33 schreef MPG het volgende:
[..]
* MPG heft suikertaartjes ass op![]()
![]()
...
hoezo is die door zijn rug gegaan nu dan ?quote:Op zaterdag 26 februari 2011 16:34 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
tot over een week of wat dan
Als je eerst een meter naar voren stapt, en dan een meter naar achteren, ben je effectief geen meter vooruit gekomen, dus ja, de twee acties heffen elkaar op.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 16:32 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Als je eentje de ene kant op doet, en eentje de andere kant op, dan heb je daarna twee pirouettes gedaan. Daarvoor had je dat niet. Dus opheffen my ass.
Ja... Dat ga ik nog even niet zeggen natuurlijkquote:Op zaterdag 26 februari 2011 16:29 schreef MPG het volgende:
[..]
Wat ben jij van plan met mijn nichtje?
Heb je geen huiswerk te maken?quote:Op zaterdag 26 februari 2011 16:29 schreef TheFamousMan het volgende:
Jullie houden het hier 's nachts steeds langer vol, heb ik tenminste nog iemand om mee te praten in de kleine uurtjes
opheffen duurt bij mijn kont wel evenquote:Op zaterdag 26 februari 2011 16:34 schreef crv het volgende:
[..]
hoezo is die door zijn rug gegaan nu dan ?
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 16:35 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
opheffen duurt bij mijn kont wel even
Nee. Want dan heb je twee stappen gedaan. Je hebt bewogen. Misschien wel onbewust een kevertje vertrappeld. Of zandkorrels verschoven. Onomkeerbare processen in werking gesteld.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 16:34 schreef MPG het volgende:
[..]
Als je eerst een meter naar voren stapt, en dan een meter naar achteren, ben je effectief geen meter vooruit gekomen, dus ja, de twee acties heffen elkaar op.
Nah, het moet over piraten gaan. Dinsdag bij Disney geweest om de Lego Pirates te spelen. Interview is nu van de dictafoon en daarna vertaald, maar ik moet nog een preview schrijven. En dat wil ik wel leuk doen, niet een feiten-stamp-previewquote:
Arrrrrrrrrrrrrrrr *kijkt vuil en knoopt lapje voor oogquote:Op zaterdag 26 februari 2011 16:36 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nah, het moet over piraten gaan. Dinsdag bij Disney geweest om de Lego Pirates te spelen. Interview is nu van de dictafoon en daarna vertaald, maar ik moet nog een preview schrijven. En dat wil ik wel leuk doen, niet een feiten-stamp-preview
Dat wordt vanavond dus Pirates of the Caribbean kijkenquote:Op zaterdag 26 februari 2011 16:36 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nah, het moet over piraten gaan. Dinsdag bij Disney geweest om de Lego Pirates te spelen. Interview is nu van de dictafoon en daarna vertaald, maar ik moet nog een preview schrijven. En dat wil ik wel leuk doen, niet een feiten-stamp-preview
Roep keihard Yarr!quote:Op zaterdag 26 februari 2011 16:36 schreef Pheno het volgende:
[..]
Vergeet je die papegaai op je schouder niet?quote:Op zaterdag 26 februari 2011 16:37 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Arrrrrrrrrrrrrrrr *kijkt vuil en knoopt lapje voor oog
En die houten poot?quote:Op zaterdag 26 februari 2011 16:37 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Vergeet je die papegaai op je schouder niet?
Nee, deel vier al gezienquote:Op zaterdag 26 februari 2011 16:37 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat wordt vanavond dus Pirates of the Caribbean kijken.
The butterfly effectquote:Op zaterdag 26 februari 2011 16:36 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nee. Want dan heb je twee stappen gedaan. Je hebt bewogen. Misschien wel onbewust een kevertje vertrappeld. Of zandkorrels verschoven. Onomkeerbare processen in werking gesteld.
Het heft elkaar dus niet helemaal op
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 16:35 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Die moet ik nog steeds zienquote:
MPG is breed!quote:Op zaterdag 26 februari 2011 16:35 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Kan, maar ik zou mijn echte been er niet voor afzagen.quote:
Wat insinueer jij nuquote:
Johquote:Op zaterdag 26 februari 2011 16:45 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Kan, maar ik zou mijn echte been er niet voor afzagen.
Koffie-anaal?quote:
quote:Piraten van de koffiebonen
In de mist groeide het silhouet van het VOC-schip. Vanuit het kraaiennest werd kapitein Theebaard ingelicht. Hij gaf zijn mannen opdracht om de kanonnen in gereedheid te brengen, en liet zijn stuurman koers zetten richting de schaduw in de nevel. Lorre vroeg op zijn schouder om een theebiscuitje, en zijn glazen oog begon achter het zwarte lapje te draaien van plezier. Als het had gekund, had hij de termieten voelen feesten in zijn houten been. Eindelijk was het zover, eindelijk konden ze weer eens toeslaan. De zwarte vlag met het doodshoofd werd gehesen. Het andere schip kreeg steeds meer kleur en vorm. Op het commando van de kapitein werd het vuur geopend. Het verraste de bemanning van het andere schip. De mannen van kapitein Theebaard enterden het schip en zochten naar de kostbare lading. Teleurgesteld liet kapitein Theebaard koers zetten naar andere oorden, toen bleek dat het VOC-schip slechts koffiebonen aan boord had.
Ik ookquote:Op zaterdag 26 februari 2011 16:43 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Die moet ik nog steeds zien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |