Dat pootje ook he?quote:
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 12:11 schreef Marijkezwolle het volgende:
Nou klaar nu![]()
Ik was m'n kat kwijt en vond d'r net weer
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 12:13 schreef cablegunmaster het volgende:
Ik ben soms gewoon best klunzig met meisjes
Haiquote:
Aaaaaaaaaaaaaawquote:Op zaterdag 26 februari 2011 12:11 schreef Marijkezwolle het volgende:
Nou klaar nu![]()
Ik was m'n kat kwijt en vond d'r net weer
[ afbeelding ]
en een asperientjequote:Op zaterdag 26 februari 2011 12:13 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Komt goed
En vergeet geen fruit mee te nemen he?
![]()
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 12:12 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Ok:![]()
Marijke, ik vind je een lekker wijf.![]()
WAUW!quote:Op zaterdag 26 februari 2011 12:13 schreef friemelaar het volgende:
Heb een stuk niet gevolgd ........
Maar kreeg net een fijn telefoontje![]()
![]()
M'n bouwvakkers activiteiten krijgen een onverwacht vervolg![]()
De de vader van de eigenaar van dat huis blijkt de eigenaar van een redelijk groot bedrijf.
En die belde mij net persoonlijk op dat hij mij dinsdag wil spreken omdat hij een functie heeft voor mij![]()
![]()
![]()
Hij was onder de inderukomdat ik als hogergeschoolde tóch mee ging sjouwen in de bouw
![]()
Dus duimen voor mij dinsdag Pleasssssse
Hai Bosquote:
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 12:13 schreef friemelaar het volgende:
![]()
De de vader van de eigenaar van dat huis blijkt de eigenaar van een redelijk groot bedrijf.
En die belde mij net persoonlijk op dat hij mij dinsdag wil spreken omdat hij een functie heeft voor mij![]()
![]()
![]()
Hij was onder de inderukomdat ik als hogergeschoolde tóch mee ging sjouwen in de bouw
![]()
Een leven als God in Frankrijkquote:Op zaterdag 26 februari 2011 12:13 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dat pootje ook he?Ze ligt echt tussen de dekens en onder de grand foulard, kitty heaven
![]()
Wat voor functie?quote:Op zaterdag 26 februari 2011 12:13 schreef friemelaar het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
Of als Symph in Portugal?quote:Op zaterdag 26 februari 2011 12:15 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Een leven als God in Frankrijk
Ola, Ja mijn vrouw is met der moeder naar het ziekenhuis.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 12:13 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
HaiHoe ist daar? Is je vrouw nog bij je? En hoe is het met je schoonvader?
Hoi Sym, lang niet gezienquote:Op zaterdag 26 februari 2011 12:15 schreef Symphonic het volgende:
[..]
kloptquote:
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 12:13 schreef friemelaar het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik geef dat gewoon toe jaquote:Op zaterdag 26 februari 2011 12:08 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Zeg dan gewoon dat je het een lekker wijf vindt. Doable is zo'n matig woord
Gaaaaffffff !!!!!quote:Op zaterdag 26 februari 2011 12:13 schreef friemelaar het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
meldt zichquote:Op zaterdag 26 februari 2011 12:15 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Of als een Marijke in Zwollequote:
OMGquote:Op zaterdag 26 februari 2011 12:16 schreef crv het volgende:
[..]
Ola, Ja mijn vrouw is met der moeder naar het ziekenhuis.
Na escalatie in het ziekenhuis naar het hoofdkantoor directie hebben we eindelijk de juiste aandacht. en na de eerste onderzoeken vrijdag blijkt ie vol met kanker te zitten. Iets wat ik al maanden roep. in ieder geval botkanker, waarschijnlijk ook tumor in zijn longen, hersens en andere organen worden nog onderzocht
Vanmorgen ook nog mijn garage deur eruit gereden dus we hebben een super weekend
Nee, want dan zou de kat ziek zijn.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 12:18 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Of als een Marijke in Zwolle
Sterkte CRVquote:Op zaterdag 26 februari 2011 12:16 schreef crv het volgende:
[..]
Na escalatie in het ziekenhuis naar het hoofdkantoor directie hebben we eindelijk de juiste aandacht. en na de eerste onderzoeken vrijdag blijkt ie vol met kanker te zitten. Iets wat ik al maanden roep. in ieder geval botkanker, waarschijnlijk ook tumor in zijn longen, hersens en andere organen worden nog onderzocht
Vanmorgen ook nog mijn garage deur eruit gereden dus we hebben een super weekend
Ik heb het voortraject niet gevolgd, maar dit klinkt als goed kut. Sterktequote:Op zaterdag 26 februari 2011 12:16 schreef crv het volgende:
[..]
Is dat ook wat je ambieert of neem je op dit moment maar elke baan aan die je krijgen kunt? Ik ken je situatie natuurlijk verder nietquote:Op zaterdag 26 februari 2011 12:21 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Aansturen van monteurs en magazijnbeheer (in het kort)
Mijn kat is niet ziek hoorquote:Op zaterdag 26 februari 2011 12:20 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Nee, want dan zou de kat ziek zijn.
mooi klote hondaquote:Op zaterdag 26 februari 2011 12:16 schreef crv het volgende:
[..]
I shot the sheriffquote:Op zaterdag 26 februari 2011 12:23 schreef TheFamousMan het volgende:
Badboys, badboys, what you gonna do, what you gonna do when they come for you
Gedeeltelijk wel , het gaat om aansturen van technische mensen dus dat zit wel goedquote:Op zaterdag 26 februari 2011 12:22 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Is dat ook wat je ambieert of neem je op dit moment maar elke baan aan die je krijgen kunt? Ik ken je situatie natuurlijk verder niet
pff, wat een klotezooi, sterkte man.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 12:16 schreef crv het volgende:
[..]
Fijn hoor, een meevallertje mocht ook wel eens he?quote:Op zaterdag 26 februari 2011 12:24 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Gedeeltelijk wel , het gaat om aansturen van technische mensen dus dat zit wel goed![]()
Ik zou het zelf niet bedacht hebben, maar zou in die functie me wel prima op mijn plaatsvoelen denk ik
Gelukkig nietquote:Op zaterdag 26 februari 2011 12:23 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Mijn kat is niet ziek hoor![]()
Thank god for thatquote:Op zaterdag 26 februari 2011 12:25 schreef friemelaar het volgende:
[..]
but i didn't shoot the deputy
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 12:25 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Fijn hoor, een meevallertje mocht ook wel eens he?![]()
Nee, maar als ze nou zou leven als Marijke in Zwolle wel.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 12:23 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Mijn kat is niet ziek hoor![]()
De deputy niet geschoten, de beer niet geschoten, wat heb je wel geschoten dan?quote:Op zaterdag 26 februari 2011 12:26 schreef friemelaar het volgende:
[..]
was idd wel welkom
![]()
Maar verder ga ik nu de huid nog niet verkopen hoor, ik heb de beer nog niet geschoten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
we zullen iig voor je duimen dinsdagquote:Op zaterdag 26 februari 2011 12:24 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Gedeeltelijk wel , het gaat om aansturen van technische mensen dus dat zit wel goed![]()
Ik zou het zelf niet bedacht hebben, maar zou in die functie me wel prima op mijn plaatsvoelen denk ik
Pak je boog dan maar gauw!quote:Op zaterdag 26 februari 2011 12:26 schreef friemelaar het volgende:
[..]
was idd wel welkom
![]()
Maar verder ga ik nu de huid nog niet verkopen hoor, ik heb de beer nog niet geschoten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |