Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
SPOILER: Informatie over de meet van 12 maart!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
kindjes die vragen ....quote:
Vragen NA het feit telt niet he??quote:
Tuukquote:Op zaterdag 26 februari 2011 04:01 schreef goldfinger1963 het volgende:
wiki + OP doen![]()
sym kan jij die O weghalen in de TT
Ben ik "laatste"of "rondje"??quote:
jij bent gewoon Whisquote:Op zaterdag 26 februari 2011 04:04 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ben ik "laatste"of "rondje"??
ik zou niet eens weten hoe dat moetquote:Op zaterdag 26 februari 2011 04:08 schreef goldfinger1963 het volgende:
tering wat was de wiki al een tijdje niet bijgewerkt
mooi nummer, maar luisteren gaat helaas nietquote:
Hier welquote:Op zaterdag 26 februari 2011 04:11 schreef Symphonic het volgende:
[..]
mooi nummer, maar luisteren gaat helaas niet
dat lukt echt niet... ik zie hier de filmpjes wel staan maar Youtube is ontoegankelijkquote:
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 04:16 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dat lukt echt niet... ik zie hier de filmpjes wel staan maar Youtube is ontoegankelijk
Tsja... Wat nu???quote:Op zaterdag 26 februari 2011 04:18 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ja..... het lukt echt niet....
ik ga zo toch maar een edele poging doen om te slapen, de klok tikt met me meequote:
Slaap lekker Symphquote:Op zaterdag 26 februari 2011 04:19 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik ga zo toch maar een edele poging doen om te slapen, de klok tikt met me mee
Vast wel. I do not carequote:Op zaterdag 26 februari 2011 00:15 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja. Kut. Jij kunt de nomodclose ook overrulen...
goedemorgenquote:Op zaterdag 26 februari 2011 08:10 schreef Pheno het volgende:
[..]
Vast wel. I do not care
Ohayo gozaimasu
nie goed geslapen?quote:
He Barquote:Op zaterdag 26 februari 2011 09:14 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
nie goed geslapen?
en goedemorgen LL
Hai mopquote:
Guten Morgen Liebchenquote:
Barbabequote:Op zaterdag 26 februari 2011 09:14 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
nie goed geslapen?
en goedemorgen LL
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 09:17 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
He BarDoor al mijn gesnotter niet
Ben wel 20 keer wakker geweest geloof ik
Hai Liebchenquote:
quote:
*knuf*quote:Op zaterdag 26 februari 2011 09:29 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hai Liebchen
Bluh![]()
[..]![]()
Dankje, koffie kan ik wel gebruiken
Ik ga strakjes ergens neusspray scorenquote:Op zaterdag 26 februari 2011 09:32 schreef MPG het volgende:
[..]
*knuf*
* MPG perst een sinaasappel uit voor Marijkje
Lekkerquote:Op zaterdag 26 februari 2011 09:35 schreef Barretje80 het volgende:
* Barretje80 krijgt zo croissantjes
en wakker worden van je eigen gesnurk ken ik wel.. maar van je eigen gesnotter heb ik nog niet eerder gehoord
Hai meisjequote:Op zaterdag 26 februari 2011 09:39 schreef LovelyLady het volgende:
Ik was even aankleden
Mogguh barretje Marijke en mpg
ik heb heerlijk geslapen hoorquote:Op zaterdag 26 februari 2011 09:40 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik ga strakjes ergens neusspray scoren
[..]
Lekker
Nee, nou gelukkig dan maarIk zit zo verstopt en dan krijg ik opeens een enorme loopneus en daar word ik wakker van
En hoofdpijn
Maar hopelijk wordt het snel beter
[..]
Hai meisjeLekker geslapen?
Ohh.. dat klinkt niet zo goedquote:Op zaterdag 26 februari 2011 09:40 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik ga strakjes ergens neusspray scoren
[..]
Lekker
Nee, nou gelukkig dan maarIk zit zo verstopt en dan krijg ik opeens een enorme loopneus en daar word ik wakker van
En hoofdpijn
Maar hopelijk wordt het snel beter
[..]
Hai meisjeLekker geslapen?
ja, een beetje bankhangen enzoquote:Op zaterdag 26 februari 2011 09:50 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
Ohh.. dat klinkt niet zo goed
een neusspray zal hopelijk wel helpen.. en gewoon lekker rustig aan doen..
misschien een beetje stomen???
Goedemorgenquote:
Coolquote:Op zaterdag 26 februari 2011 10:03 schreef LovelyLady het volgende:
whahaha zit ik die treinticketcode in te voeren, zegt jeroen: HOE kan jij internetten zonder draad?
Doet mijn wifie het gewoon weer
ja echt bizarquote:Op zaterdag 26 februari 2011 10:04 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Cool![]()
Misschien was het gewoon even softwarematig oid... Hoe dan ook, nice
Goedemorgen Marijke, voel je je alweer wat beter?quote:Op zaterdag 26 februari 2011 09:59 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
ja, een beetje bankhangen enzoEn zo even douchen, dat is wel lekker
[..]
Goedemorgen
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 10:03 schreef LovelyLady het volgende:
whahaha zit ik die treinticketcode in te voeren, zegt jeroen: HOE kan jij internetten zonder draad?
Doet mijn wifie het gewoon weer
Ben je stuk dan?quote:Op zaterdag 26 februari 2011 10:06 schreef Trevland het volgende:
Morge Lui![]()
Ik moet maar eens naar de reparateur
Hey DMquote:
Nicequote:
Goedemorgenquote:Op zaterdag 26 februari 2011 10:06 schreef Trevland het volgende:
Morge Lui![]()
Ik moet maar eens naar de reparateur
Niet echt... Maar ik ga zo nog wel even slapen denk ikquote:Op zaterdag 26 februari 2011 10:07 schreef DaMart het volgende:
[..]
Goedemorgen Marijke, voel je je alweer wat beter?.
[..]
.
Herkenbaar eigenlijk. Mijn laptop had vorig jaar wat moeite met draadloze netwerken vinden en vooral met verbinding maken, en ineens was dat probleem helemaal weg.
Morge Marijkequote:Op zaterdag 26 februari 2011 10:11 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Goedemorgen
[..]
Niet echt... Maar ik ga zo nog wel even slapen denk ik
Het was snot.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 10:11 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
NiceWil je een kg van mij?
Ik heb ook wel een kg snot voor jequote:
Daar had ik gelukkig een keer geen last van. Lag om 12 uur vannacht in bed, om half negen even wakker door de gillende wekkers van mensen verderop in de flat en toen tot half tien weer ingedut. Blijkbaar had ik echt even een keer een lange nacht nodig, want ik voel me alweer een stuk helderder dan de afgelopen dagen.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 10:09 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hey DM
Mijn interne wekker wel jame vandaag een beetje om 7 uur wakker laten worden en daarna weer mij met veel moeite laten slapen
Het doucheputje probeert nog bij te komenquote:Op zaterdag 26 februari 2011 10:16 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik heb ook wel een kg snot voor jeHebben?
* DaMart zet een kop zoete thee voor Marijke.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 10:11 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Goedemorgen
[..]
Niet echt... Maar ik ga zo nog wel even slapen denk ik
Ik nu dus al de laatste paar dagenquote:Op zaterdag 26 februari 2011 10:17 schreef DaMart het volgende:
[..]
Daar had ik gelukkig een keer geen last van. Lag om 12 uur vannacht in bed, om half negen even wakker door de gillende wekkers van mensen verderop in de flat en toen tot half tien weer ingedut. Blijkbaar had ik echt even een keer een lange nacht nodig, want ik voel me alweer een stuk helderder dan de afgelopen dagen.
Ik kan het ook in een emmer doen voor jequote:Op zaterdag 26 februari 2011 10:17 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het doucheputje probeert nog bij te komen
Lekkerquote:Op zaterdag 26 februari 2011 10:19 schreef DaMart het volgende:
[..]
* DaMart zet een kop zoete thee voor Marijke.
Valt wel mee, alleen heb ik een hekel aan snotquote:Op zaterdag 26 februari 2011 10:20 schreef LovelyLady het volgende:
Jullie zijn allemaal wel erg zielig hoor
Zielig neuh, baal er gewoon vanquote:Op zaterdag 26 februari 2011 10:20 schreef LovelyLady het volgende:
Ik niet hoor... ik heb goed geslapenquote:Op zaterdag 26 februari 2011 10:20 schreef LovelyLady het volgende:
What else is newquote:Op zaterdag 26 februari 2011 10:22 schreef DaMart het volgende:
En FOK! heeft wat last van hikjes volgens mij... snelheid laat af en toe te wensen over.
Het is best een tijdje goed gegaan. Maar andere sites hebben er ook last van, zie ik, dus waarschijnlijk ligt het probleem ergens anders dan bij FOK!quote:
Ik denk het ook want hier gaat het als een titjenquote:Op zaterdag 26 februari 2011 10:30 schreef DaMart het volgende:
[..]
Het is best een tijdje goed gegaan. Maar andere sites hebben er ook last van, zie ik, dus waarschijnlijk ligt het probleem ergens anders dan bij FOK!.
Hier nu ook weer hoorquote:Op zaterdag 26 februari 2011 10:31 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik denk het ook want hier gaat het als een titjen
Nah, ik ben het kwijt. Nu weer even sporten, boodschappen doen en mijn artikel afkrijgen. Daarna zie ik wel wat ik ga doen, ik hoop dat mijn nieuwe knoppen door de brievenbus passen. Dan heb ik dit weekend wat te knutselenquote:Op zaterdag 26 februari 2011 10:20 schreef LovelyLady het volgende:
Is wel zo handig, Bis Laterquote:Op zaterdag 26 februari 2011 10:32 schreef DaMart het volgende:
[..]
Hier nu ook weer hoor.
Maar tijd om de weekboodschappen te gaan halen.
En ik zit me nu serieus af te vragen of dat zou worden gerekend in kilo's of in liters.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 10:16 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik heb ook wel een kg snot voor jeHebben?
Morge KTPquote:Op zaterdag 26 februari 2011 10:48 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
En ik zit me nu serieus af te vragen of dat zou worden gerekend in kilo's of in liters.
Goedemorgen allemaal.
En natuurlijk een kopje thee, een asperientje, een kokende bak water met kamille om te stomen en een knuffel en eenvoor Marijke
![]()
![]()
Allebei kan, maar ik ga voor de kg 'squote:Op zaterdag 26 februari 2011 10:48 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
En ik zit me nu serieus af te vragen of dat zou worden gerekend in kilo's of in liters.
Goedemorgen allemaal.
En natuurlijk een kopje thee, een asperientje, een kokende bak water met kamille om te stomen en een knuffel en eenvoor Marijke
![]()
![]()
Goedemorgen Friemeltjequote:
Ja hoor heel lekker, was alleen wat kortquote:Op zaterdag 26 februari 2011 10:51 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Allebei kan, maar ik ga voor de kg 's
En wat een liefde, dankje![]()
[..]
Goedemorgen Friemeltje![]()
Lekker geslapen?
Hoi Trevquote:
Helaas wel jaquote:Op zaterdag 26 februari 2011 10:59 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Hoi Trev, je wekkertje loopt voor zag ik
![]()
Lovelywat goed dat je WiFi het weer doet
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 10:53 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Ja hoor heel lekker, was alleen wat kort![]()
Nouja, ook niet echt denk ik, ben net wakker![]()
Heeeel laat nog aan't spammen geweest![]()
Jeugdsentimenten ophalen enzow
quote:
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 10:51 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Allebei kan, maar ik ga voor de kg 's
En wat een liefde, dankje![]()
[..]
Gezellig tochquote:Op zaterdag 26 februari 2011 11:06 schreef friemelaar het volgende:
[..]
![]()
Maarja, dát doe je niet alleen hé ?
We waren met 3 tot 4 , en na mijn uber moedige actie om een LaTrappe Tripple leeg te drinken.........
Was bere gezellig, allemaal oude muziek uit onze jeugd ........
Blijkt dat ik dezelfde smaak van muziek heb als Sym![]()
Was melancholie ten top
Goedemorgen havikquote:
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 11:09 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]Je kunt het wel even gebruiken, lijkt me.
![]()
Ik had ook neanderthalers kunnen zeggenquote:Op zaterdag 26 februari 2011 11:12 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Gezellig toch![]()
[..]
Goedemorgen havik
[..]
Das toch duidelijkquote:Op zaterdag 26 februari 2011 11:09 schreef Kentekenplaat het volgende:
![]()
Waarom krijgen bepaalde mensen een rijbewijs?
Die OP.
Ja, maar serieus, wat denkt zo'n ventje dan? Je snapt toch zelf ook wel dat je dan niet helemaal slim bezig bent. Buiten dat, hij heeft zijn rijbewijs sinds juli, dan weet je nog niks van auto rijden.quote:
Die knulquote:Op zaterdag 26 februari 2011 11:09 schreef Kentekenplaat het volgende:
![]()
Waarom krijgen bepaalde mensen een rijbewijs?
Die OP.
Hier geen ziggoquote:
had gekund, ik had je ook anders kunnen noemenquote:Op zaterdag 26 februari 2011 11:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik had ook neanderthalers kunnen zeggen
Inderdaad. Mijn bek viel ook open van zoveel domheid.quote:
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 11:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik had ook neanderthalers kunnen zeggen
Je verbaast je over de types die ik aan de telefoon kreeg toen ik nog bij een verzekeraar werkte... Jammer genoeg zijn het er zoveelquote:Op zaterdag 26 februari 2011 11:14 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Ja, maar serieus, wat denkt zo'n ventje dan? Je snapt toch zelf ook wel dat je dan niet helemaal slim bezig bent. Buiten dat, hij heeft zijn rijbewijs sinds juli, dan weet je nog niks van auto rijden.
Die zal het waarschijnlijk nooit lerenquote:Op zaterdag 26 februari 2011 11:14 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Inderdaad. Mijn bek viel ook open van zoveel domheid.
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 11:14 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Ja, maar serieus, wat denkt zo'n ventje dan? Je snapt toch zelf ook wel dat je dan niet helemaal slim bezig bent. Buiten dat, hij heeft zijn rijbewijs sinds juli, dan weet je nog niks van auto rijden.
Liever een neanderthaler dan een aapquote:Op zaterdag 26 februari 2011 11:14 schreef friemelaar het volgende:
[..]
dan had je wel erg achter gelopen ....
[ afbeelding ]
Mooi hè, hoe mensen zich zelf overschatten. Ik kan best goed rijden, maar ik maak ook heus fouten. Alleen zo dom heb ik echt nog nooit gedaan.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 11:15 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Je verbaast je over de types die ik aan de telefoon kreeg toen ik nog bij een verzekeraar werkte... Jammer genoeg zijn het er zoveel![]()
Ze bestaan echtquote:Op zaterdag 26 februari 2011 11:15 schreef friemelaar het volgende:
[..]
niet serieus, of je moet een serieuze trol bedoelen
Ik ook welquote:Op zaterdag 26 februari 2011 11:15 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Liever een neanderthaler dan een aapOk, misschien wil ik wel een Bonobo zijn
![]()
Waarom zou de TS een trol zijn dan?quote:Op zaterdag 26 februari 2011 11:15 schreef friemelaar het volgende:
[..]
niet serieus, of je moet een serieuze trol bedoelen
Ja, maar dát is nu het mooie van de evolutie.quote:
Waarom wil je een Bonobo zijn?quote:Op zaterdag 26 februari 2011 11:15 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Liever een neanderthaler dan een aapOk, misschien wil ik wel een Bonobo zijn
![]()
maakt niet uitquote:Op zaterdag 26 februari 2011 11:14 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hier geen ziggo![]()
[..]
had gekund, ik had je ook anders kunnen noemen![]()
Je spant de kroon als je een schade veroorzaakt, daarvoor aansprakelijk wordt geacht en vervolgens tegen de schadebehandelaar zegt: "ik weet niet precies hoe het zit met de verkeersregels, maar ik dacht dat het niet aan mij ligt"quote:Op zaterdag 26 februari 2011 11:16 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Mooi hè, hoe mensen zich zelf overschatten. Ik kan best goed rijden, maar ik maak ook heus fouten. Alleen zo dom heb ik echt nog nooit gedaan.
Kook ze Tevquote:Op zaterdag 26 februari 2011 11:16 schreef Trevland het volgende:
Ik ga maar eens koken, Chicken TonightBis Later Lui
![]()
[..]
Ik ook wel![]()
![]()
Nu alquote:Op zaterdag 26 februari 2011 11:16 schreef Trevland het volgende:
Ik ga maar eens koken, Chicken TonightBis Later Lui
![]()
[..]
Ik ook wel![]()
![]()
Nee, het ergste is, die mensen planten zichzelf voort!!!quote:Op zaterdag 26 februari 2011 11:17 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Ja, maar dát is nu het mooie van de evolutie.![]()
Dat probleem lost zichzelf op
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 11:17 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Je spant de kroon als je een schade veroorzaakt, daarvoor aansprakelijk wordt geacht en vervolgens tegen de schadebehandelaar zegt: "ik weet niet precies hoe het zit met de verkeersregels, maar ik dacht dat het niet aan mij ligt"![]()
![]()
Bonobo's lossen ALLES op met seksquote:Op zaterdag 26 februari 2011 11:17 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Waarom wil je een Bonobo zijn?
Al heb ik een vaag vermoeden
Kom maar bij mij koken danquote:Op zaterdag 26 februari 2011 11:19 schreef DaMart het volgende:
Ik ga vanavond pannenkoeken maken.
Ik denk, ik meld het vast, dat kan MPG vanmiddag of vanavond niet meer zeggen dat ik het wel eens eerder had mogen zeggen.
Ja, en daar begint dat soort types op tijd mee.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 11:18 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee, het ergste is, die mensen planten zichzelf voort!!!![]()
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 11:19 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Bonobo's lossen ALLES op met seksDus doe mij die aapsoort dan maar
![]()
Jaquote:Op zaterdag 26 februari 2011 11:19 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Ja, en daar begint dat soort types op tijd mee.Tienermoeders ftw.
Inderdaad, dat vermoedde ik al.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 11:19 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Bonobo's lossen ALLES op met seksDus doe mij die aapsoort dan maar
![]()
Alleen als jij ook een bonobo wordtquote:Op zaterdag 26 februari 2011 11:20 schreef friemelaar het volgende:
[..]
![]()
kunnen wij in dezelfde dierentuin gaan wonen
![]()
Rokenquote:Op zaterdag 26 februari 2011 11:20 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
JaEn ze zuipen/roken/doen net niet roekeloos genoeg zodat ze op tijd weer vertrekken
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 11:21 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Alleen als jij ook een bonobo wordt![]()
Sorry, ik ben gister definitief verloofd met Symphquote:Op zaterdag 26 februari 2011 11:20 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Inderdaad, dat vermoedde ik al.
Zullen we samen de Bonobo uithangen?![]()
Nou, ik weet het niet, maar wat dat ventje uit dat topic deed vind ik toch best roekeloos. Het is alleen jammer dat hij een Micra tegenkwam en geen volgeladen vuilniswagen.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 11:20 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
JaEn ze zuipen/roken/doen net niet roekeloos genoeg zodat ze op tijd weer vertrekken
En onze internetliefde dan?quote:Op zaterdag 26 februari 2011 11:21 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Sorry, ik ben gister definitief verloofd met Symph
Soms wil ik weer beginnenquote:
[..]
Sorry, ik ben gister definitief verloofd met Symph
[..]
Alleen als jij ook een bonobo wordt![]()
Ja, alleen rijdt ie waarschijnlijk niet tegen een boom, maar iemand anders doodquote:Op zaterdag 26 februari 2011 11:22 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Nou, ik weet het niet, maar wat dat ventje uit dat topic deed vind ik toch best roekeloos. Het is alleen jammer dat hij een Micra tegenkwam en geen volgeladen vuilniswagen.
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 11:22 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
[..]
Met Friemel heb je er ook geen problemen mee.
![]()
Ja, en overleeft hij hetzelf omdat hij knetterlam achter het stuur zit.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 11:23 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, alleen rijdt ie waarschijnlijk niet tegen een boom, maar iemand anders dood
wat is er nou lekker aan? wat voor smaak in je mond geeft het?quote:Op zaterdag 26 februari 2011 11:22 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Soms wil ik weer beginnenMaar inmiddels nog steeds gestopt
Ik kan het nu trouwens ook helemaal niet betalen
Dus dat scheelt
Als we allemaal bonobo worden dan kan dat ook gewoonquote:
Als bonobo niet neequote:Op zaterdag 26 februari 2011 11:22 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
[..]
Met Friemel heb je er ook geen problemen mee.
![]()
Skills, you got themquote:
Ja maar toch moet ik dit even verwerken... ik ga wel even naar de slager.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 11:24 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Als we allemaal bonobo worden dan kan dat ook gewoonEn via internet is het toch platonisch
![]()
Daarom, ik kom er aan.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 11:24 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
[..]
Als bonobo niet neeMaar zolang ik geen bonobo ben
Ach, wat niet weet wat niet deert toch?![]()
Nou ja, weet niet... Het smaakt best lekker jaquote:Op zaterdag 26 februari 2011 11:24 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
wat is er nou lekker aan? wat voor smaak in je mond geeft het?
Och liefje toch, kom, krijg je een digitale knuffel en pakkerd van mequote:Op zaterdag 26 februari 2011 11:26 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja maar toch moet ik dit even verwerken... ik ga wel even naar de slager.
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 11:27 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Och liefje toch, kom, krijg je een digitale knuffel en pakkerd van me
Doe de groetjes aan de slager
Je gaat er zelfs dt fouten van makenquote:
Hihihi, lekker hoorquote:Op zaterdag 26 februari 2011 11:27 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Daarom, ik kom er aan.( Hihi, ik zei kom
)
Ah, de 19 cm man, waar blijft dat bewijs nou?quote:
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 11:28 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Je gaat er zelfs dt fouten van maken![]()
Maar he, iemand die zoveel oefentDe 12e, op mijn hotelkamer toch?
Dan zeg ik het wel nog een keerquote:Op zaterdag 26 februari 2011 11:29 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Dát laat ik me geen 2x zeggen
![]()
Nou, zoenen met iemand die rookt vind ik toch minder lekker dan met iemand die niet rookt. Ik heb de lekkere smaak dus niet kunnen ontdekken.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 11:27 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nou ja, weet niet... Het smaakt best lekker jaEn gewoon een houding hebben en het is gewoon een fijn iets om te doen ofzo... Nou ja, ik ben nogal verslavingsgevoelig en volgens mij is het bij mij echt, eens verslaafd altijd verslaafd
Ja, nou ja, ik vind het dus nog wel lekkerquote:Op zaterdag 26 februari 2011 11:30 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Nou, zoenen met iemand die rookt vind ik toch minder lekker dan met iemand die niet rookt. Ik heb de lekkere smaak dus niet kunnen ontdekken.
En als ik dan toch verslaafd moet zijn weet ik wel een leukere verslaving.![]()
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 11:30 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dan zeg ik het wel nog een keer
De 12e op mijn hotelkamer toch?
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 11:32 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, nou ja, ik vind het dus nog wel lekkerOok niet altijd hoor
HahahahaBonobo!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verkrijgbaar met diverse letter- en cijfercombinaties!
Je weet het he? Jongens plagen is....quote:
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 11:33 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ben jij ook zo harig?
Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 11:34 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Je weet het he? Jongens plagen is....
friemelquote:
marijkequote:Op zaterdag 26 februari 2011 11:29 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ah, de 19 cm man, waar blijft dat bewijs nou?
hai gf
Wat wil je na zo'n schokkende bekentenis van een kentekenplaatquote:Op zaterdag 26 februari 2011 11:41 schreef friemelaar het volgende:
en toen was het stil ................................................
Je mist fruit jongemanquote:Op zaterdag 26 februari 2011 11:44 schreef cablegunmaster het volgende:
goede morgen,
het verlanglijstje van vandaag:
2 pizza's (voor zondag)
1 brood want dat is op
melk,
fles cola of 2.
Avondeten (heb ik nog).
mis ik nog wat ?
quote:
groen voer niet vergeten ?quote:Op zaterdag 26 februari 2011 11:44 schreef cablegunmaster het volgende:
goede morgen,
het boodschappenlijstje van vandaag:
2 pizza's (voor zondag)
1 brood want dat is op
melk,
fles cola of 2.
Avondeten (heb ik nog).
mis ik nog wat ?
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 11:44 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wat wil je na zo'n schokkende bekentenis van een kentekenplaat
Seizoensfruit en aanbiedingen lieverdquote:Op zaterdag 26 februari 2011 11:46 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Doneer fruit naar 8937xxx ter name van mijn naam
tis duur![]()
Eerste maand op kamers even niet, daarna doe ik wel meer met fruit, eerst overleven deze maandquote:Op zaterdag 26 februari 2011 11:47 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Seizoensfruit en aanbiedingen lieverdFruit is gewoon betaalbaar te krijgen
![]()
Maar je mag hier ook een appeltje komen halen hoor
Fruit is goedkoper dan pizzaquote:Op zaterdag 26 februari 2011 11:46 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Doneer fruit naar 8937xxx ter name van mijn naam
tis duur![]()
0,30 cent willekeurige banaanquote:
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 11:50 schreef MissMSX het volgende:
[..]
0,30 cent willekeurige banaan
Maar als je echt goedkoop wilt eten, dan koop je een grote zak aardappels en seizoensgroenten
3uur reizen voor een sexy appeltjequote:Op zaterdag 26 februari 2011 11:47 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Seizoensfruit en aanbiedingen lieverdFruit is gewoon betaalbaar te krijgen
![]()
Maar je mag hier ook een appeltje komen halen hoor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Redacted
Ok, dan krijg je er meer dan 1quote:Op zaterdag 26 februari 2011 11:51 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
3uur reizen voor een appeltje
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 11:51 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
3uur reizen voor een sexy appeltjeEn na deze edit helemaalSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je krijgt een hele zak appels van me
![]()
Come on now, you knew you were lost
Ik denk dat hij graag even aan jouw peertjes/appels/meloenen wil zitten jaquote:Op zaterdag 26 februari 2011 11:53 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
En na deze edit helemaalJe krijgt een hele zak appels van me
![]()
missquote:Op zaterdag 26 februari 2011 11:50 schreef MissMSX het volgende:
[..]
0,30 cent willekeurige banaan
Maar als je echt goedkoop wilt eten, dan koop je een grote zak aardappels en seizoensgroenten
Fris en Fruitig omschrevenquote:Op zaterdag 26 februari 2011 11:54 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik denk dat hij graag even aan jouw peertjes/appels/meloenen wil zitten ja
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 11:54 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Owh, hij is van de club?quote:Op zaterdag 26 februari 2011 11:55 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Nee hoor, dat denk ik niet
Maar een knuffel kan ie er ook nog bij krijgen
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 11:54 schreef MissMSX het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 11:55 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Nee hoor, dat denk ik niet
Maar een knuffel kan ie er ook nog bij krijgen
Ik denk van wel.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 11:55 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Fris en Fruitig omschreven
Nou ja, mannen die niet aan vrouwelijk fruit willen zitten lijken mij van de clubquote:
Huh, club?quote:
Ja, kut is dat hequote:Op zaterdag 26 februari 2011 11:56 schreef cablegunmaster het volgende:
Maar , ik droomde vannacht dat ik ging roken want ik ben nu gestopt iets langer dan een maand en toen keek ik ernaar, en dacht ik zelfs in mijn droom van doe maar niet.Rot dingen.
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 11:56 schreef cablegunmaster het volgende:
Maar , ik droomde vannacht dat ik ging roken want ik ben nu gestopt iets langer dan een maand en toen keek ik ernaar, en dacht ik zelfs in mijn droom van doe maar niet.Rot dingen.
Nee , die club ben ik geen lid van gruwel van die club. Liever een meid dan een jongen! Daar kwam ik in groep 3 basisschool al achterquote:Op zaterdag 26 februari 2011 11:57 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Nou ja, mannen die niet aan vrouwelijk fruit willen zitten lijken mij van de club
Dat dusquote:Op zaterdag 26 februari 2011 11:57 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Ben veels te jong daarvoor ben pas 18
Nee, dat is dus niet het gevalquote:Op zaterdag 26 februari 2011 11:57 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Nou ja, mannen die niet aan vrouwelijk fruit willen zitten lijken mij van de club
Dat zijn goede dromenquote:Op zaterdag 26 februari 2011 11:56 schreef cablegunmaster het volgende:
Ah, toen je in groep 2 zat heb je toch een mancrush gehad?quote:Op zaterdag 26 februari 2011 11:58 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Nee , die club ben ik geen lid van gruwel van die club. Liever een meid dan een jongen! Daar kwam ik in groep 3 basisschool al achter
Wil ik weten wat er toen is voorgevallen?quote:Op zaterdag 26 februari 2011 11:58 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Nee , die club ben ik geen lid van gruwel van die club. Liever een meid dan een jongen! Daar kwam ik in groep 3 basisschool al achter
Of een ouwe fiets enzo hequote:Op zaterdag 26 februari 2011 11:58 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dat dusMaar hij is wel een knapperd hoor
Maar wat jonger fruit lijkt me beter voor hem
[..]
Nee, dat is dus niet het geval
Nee toen had ik al veel liever meisjes om me heen dan jongens want dat voelde goed als ik een meid om me heen hadquote:Op zaterdag 26 februari 2011 11:58 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ah, toen je in groep 2 zat heb je toch een mancrush gehad?
Dan ben je er heul niet te jong voor, dat kan prima.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 11:57 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Ben veels te jong daarvoor ben pas 18
Schattigquote:Op zaterdag 26 februari 2011 11:59 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Nee toen had ik al veel liever meisjes om me heen dan jongens want dat voelde goed als ik een meid om me heen had
(ben 22 ) maar flash vind me 18quote:Op zaterdag 26 februari 2011 11:59 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Dan ben je er heul niet te jong voor, dat kan prima.
Nou ja, dan moet ik die zware taak maar op me nemen.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 11:58 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dat dusMaar hij is wel een knapperd hoor
Maar wat jonger fruit lijkt me beter voor hem
[..]
In groep 5-6 , werd me later pas verteld maar ik kan het me daarna ook herinneren. Dat ik liever meisjes op mijn feestje wou hebben dan jongens , ik beredeneerde; dan had ik ook veel meer keuzequote:
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 12:00 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
(ben 22 ) maar flash vind me 18
Zo kun je het ook noemen.quote:
Ik vond je gewoon schattigquote:Op zaterdag 26 februari 2011 12:00 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
(ben 22 ) maar flash vind me 18
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 12:00 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Nou ja, dan moet ik die zware taak maar op me nemen.
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 12:01 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Zo kun je het ook noemen.
De jongens in mijn basisschoolperiode die liever met meisjes omgingen bleken later allemal... nou ja, ik hoef mijn verhaal niet af te maken denk ik he?
Dat dacht ik inderdaad ook alquote:Op zaterdag 26 februari 2011 12:01 schreef MissMSX het volgende:
[..]
De jongens in mijn basisschoolperiode die liever met meisjes omgingen bleken later allemal... nou ja, ik hoef mijn verhaal niet af te maken denk ik he?
Hoezo schattig nou nou nou?quote:Op zaterdag 26 februari 2011 12:02 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik vond je gewoon schattig![]()
[..]
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 12:01 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
In groep 5-6 , werd me later pas verteld maar ik kan het me daarna ook herinneren. Dat ik liever meisjes op mijn feestje wou hebben dan jongens , ik beredeneerde; dan had ik ook veel meer keuze. Helaas moest ik ook jongens uitnodigen met tegenzin.
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 12:01 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik heb je nou duidelijk op een foto gezien dus ik kan nou wel zeggen dat je absoluut do-able bent.quote:
Goedemorgenquote:
SPOILER HETquote:Op zaterdag 26 februari 2011 12:04 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Ik heb je nou duidelijk op een foto gezien dus ik kan nou wel zeggen dat je absoluut do-able bent.Zei ik dat hardop?
![]()
Nou krulletjes, lieve lachquote:Op zaterdag 26 februari 2011 12:03 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Hoezo schattig nou nou nou?
Dat valt reuze mee!quote:Op zaterdag 26 februari 2011 12:04 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nou krulletjes, lieve lachSchattig
Jij gaat echt een hartenbrekertje zijn ben ik bang
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 12:04 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Ik heb je nou duidelijk op een foto gezien dus ik kan nou wel zeggen dat je absoluut do-able bent.Zei ik dat hardop?
![]()
Goedemorgenquote:Op zaterdag 26 februari 2011 12:04 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Goedemorgen![]()
Lekker geslapen?
Niet dat je zo gemeen bent, maar meer omdat jij volgens mij het type bent waar veel meisjes op valtquote:Op zaterdag 26 februari 2011 12:05 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Dat valt reuze mee!
pas 2 gebroken![]()
Lekkerquote:
Dat valt ook wel weer meequote:Op zaterdag 26 februari 2011 12:05 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Niet dat je zo gemeen bent, maar meer omdat jij volgens mij het type bent waar veel meisjes op valt![]()
Net an dus zeg maar?quote:Op zaterdag 26 februari 2011 12:04 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
![]()
Zeg dan gewoon dat je het een lekker wijf vindt. Doable is zo'n matig woordquote:Op zaterdag 26 februari 2011 12:07 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Marijkezwolle kan soms nog best wel zwoel kijken. dat zie je gewoon aan de foto's
Dat zei ik nietquote:Op zaterdag 26 februari 2011 12:08 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Zeg dan gewoon dat je het een lekker wijf vindt. Doable is zo'n matig woord
Met 'je' bedoelde ik ook 'je' in het algemeenquote:Op zaterdag 26 februari 2011 12:09 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Dat zei ik niet. ( het is wel waar daar niet van
)
maar hey ik ben pleite anders komen van die boodschappen ook niks terecht
Ja, doable, een zesje dusquote:
GMTAquote:Op zaterdag 26 februari 2011 12:01 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ok:quote:Op zaterdag 26 februari 2011 12:08 schreef MissMSX het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 12:11 schreef Marijkezwolle het volgende:
Nou klaar nu![]()
Ik was m'n kat kwijt en vond d'r net weer
[ afbeelding ]
Nou klaar nu![]()
[ afbeelding ]
Dat pootje ook he?quote:
Nou klaar nu![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 12:13 schreef cablegunmaster het volgende:
Ik ben soms gewoon best klunzig met meisjes
Haiquote:
Aaaaaaaaaaaaaawquote:Op zaterdag 26 februari 2011 12:11 schreef Marijkezwolle het volgende:
Nou klaar nu![]()
[ afbeelding ]
en een asperientjequote:Op zaterdag 26 februari 2011 12:13 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Komt goed
En vergeet geen fruit mee te nemen he?
![]()
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 12:12 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Ok:![]()
Marijke, ik vind je een lekker wijf.![]()
WAUW!quote:Op zaterdag 26 februari 2011 12:13 schreef friemelaar het volgende:
Heb een stuk niet gevolgd ........
Maar kreeg net een fijn telefoontje![]()
![]()
M'n bouwvakkers activiteiten krijgen een onverwacht vervolg![]()
De de vader van de eigenaar van dat huis blijkt de eigenaar van een redelijk groot bedrijf.
En die belde mij net persoonlijk op dat hij mij dinsdag wil spreken omdat hij een functie heeft voor mij![]()
![]()
![]()
Hij was onder de inderukomdat ik als hogergeschoolde tóch mee ging sjouwen in de bouw
![]()
Dus duimen voor mij dinsdag Pleasssssse
Hai Bosquote:
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 12:13 schreef friemelaar het volgende:
![]()
De de vader van de eigenaar van dat huis blijkt de eigenaar van een redelijk groot bedrijf.
En die belde mij net persoonlijk op dat hij mij dinsdag wil spreken omdat hij een functie heeft voor mij![]()
![]()
![]()
Hij was onder de inderukomdat ik als hogergeschoolde tóch mee ging sjouwen in de bouw
![]()
Een leven als God in Frankrijkquote:Op zaterdag 26 februari 2011 12:13 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dat pootje ook he?Ze ligt echt tussen de dekens en onder de grand foulard, kitty heaven
![]()
Wat voor functie?quote:Op zaterdag 26 februari 2011 12:13 schreef friemelaar het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
Of als Symph in Portugal?quote:Op zaterdag 26 februari 2011 12:15 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Een leven als God in Frankrijk
Ola, Ja mijn vrouw is met der moeder naar het ziekenhuis.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 12:13 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
HaiHoe ist daar? Is je vrouw nog bij je? En hoe is het met je schoonvader?
Hoi Sym, lang niet gezienquote:Op zaterdag 26 februari 2011 12:15 schreef Symphonic het volgende:
[..]
kloptquote:
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 12:13 schreef friemelaar het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik geef dat gewoon toe jaquote:Op zaterdag 26 februari 2011 12:08 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Gaaaaffffff !!!!!quote:Op zaterdag 26 februari 2011 12:13 schreef friemelaar het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
meldt zichquote:Op zaterdag 26 februari 2011 12:15 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Of als een Marijke in Zwollequote:
OMGquote:Op zaterdag 26 februari 2011 12:16 schreef crv het volgende:
[..]
Ola, Ja mijn vrouw is met der moeder naar het ziekenhuis.
Na escalatie in het ziekenhuis naar het hoofdkantoor directie hebben we eindelijk de juiste aandacht. en na de eerste onderzoeken vrijdag blijkt ie vol met kanker te zitten. Iets wat ik al maanden roep. in ieder geval botkanker, waarschijnlijk ook tumor in zijn longen, hersens en andere organen worden nog onderzocht
Vanmorgen ook nog mijn garage deur eruit gereden dus we hebben een super weekend
Nee, want dan zou de kat ziek zijn.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 12:18 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Of als een Marijke in Zwolle
Sterkte CRVquote:Op zaterdag 26 februari 2011 12:16 schreef crv het volgende:
[..]
Na escalatie in het ziekenhuis naar het hoofdkantoor directie hebben we eindelijk de juiste aandacht. en na de eerste onderzoeken vrijdag blijkt ie vol met kanker te zitten. Iets wat ik al maanden roep. in ieder geval botkanker, waarschijnlijk ook tumor in zijn longen, hersens en andere organen worden nog onderzocht
Vanmorgen ook nog mijn garage deur eruit gereden dus we hebben een super weekend
Ik heb het voortraject niet gevolgd, maar dit klinkt als goed kut. Sterktequote:Op zaterdag 26 februari 2011 12:16 schreef crv het volgende:
[..]
Is dat ook wat je ambieert of neem je op dit moment maar elke baan aan die je krijgen kunt? Ik ken je situatie natuurlijk verder nietquote:Op zaterdag 26 februari 2011 12:21 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Aansturen van monteurs en magazijnbeheer (in het kort)
Mijn kat is niet ziek hoorquote:Op zaterdag 26 februari 2011 12:20 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Nee, want dan zou de kat ziek zijn.
mooi klote hondaquote:Op zaterdag 26 februari 2011 12:16 schreef crv het volgende:
[..]
I shot the sheriffquote:Op zaterdag 26 februari 2011 12:23 schreef TheFamousMan het volgende:
Badboys, badboys, what you gonna do, what you gonna do when they come for you
Gedeeltelijk wel , het gaat om aansturen van technische mensen dus dat zit wel goedquote:Op zaterdag 26 februari 2011 12:22 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Is dat ook wat je ambieert of neem je op dit moment maar elke baan aan die je krijgen kunt? Ik ken je situatie natuurlijk verder niet
pff, wat een klotezooi, sterkte man.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 12:16 schreef crv het volgende:
[..]
Fijn hoor, een meevallertje mocht ook wel eens he?quote:Op zaterdag 26 februari 2011 12:24 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Gedeeltelijk wel , het gaat om aansturen van technische mensen dus dat zit wel goed![]()
Ik zou het zelf niet bedacht hebben, maar zou in die functie me wel prima op mijn plaatsvoelen denk ik
Gelukkig nietquote:Op zaterdag 26 februari 2011 12:23 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Mijn kat is niet ziek hoor![]()
Thank god for thatquote:Op zaterdag 26 februari 2011 12:25 schreef friemelaar het volgende:
[..]
but i didn't shoot the deputy
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 12:25 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Fijn hoor, een meevallertje mocht ook wel eens he?![]()
Nee, maar als ze nou zou leven als Marijke in Zwolle wel.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 12:23 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Mijn kat is niet ziek hoor![]()
De deputy niet geschoten, de beer niet geschoten, wat heb je wel geschoten dan?quote:Op zaterdag 26 februari 2011 12:26 schreef friemelaar het volgende:
[..]
was idd wel welkom
![]()
Maar verder ga ik nu de huid nog niet verkopen hoor, ik heb de beer nog niet geschoten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Come on now, you knew you were lost
we zullen iig voor je duimen dinsdagquote:Op zaterdag 26 februari 2011 12:24 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Gedeeltelijk wel , het gaat om aansturen van technische mensen dus dat zit wel goed![]()
Ik zou het zelf niet bedacht hebben, maar zou in die functie me wel prima op mijn plaatsvoelen denk ik
Pak je boog dan maar gauw!quote:Op zaterdag 26 februari 2011 12:26 schreef friemelaar het volgende:
[..]
was idd wel welkom
![]()
Maar verder ga ik nu de huid nog niet verkopen hoor, ik heb de beer nog niet geschoten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |