Ik had ook neanderthalers kunnen zeggenquote:Op zaterdag 26 februari 2011 11:12 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Gezellig toch![]()
[..]
Goedemorgen havik
[..]
Das toch duidelijkquote:Op zaterdag 26 februari 2011 11:09 schreef Kentekenplaat het volgende:
![]()
Waarom krijgen bepaalde mensen een rijbewijs?
Die OP.
Ja, maar serieus, wat denkt zo'n ventje dan? Je snapt toch zelf ook wel dat je dan niet helemaal slim bezig bent. Buiten dat, hij heeft zijn rijbewijs sinds juli, dan weet je nog niks van auto rijden.quote:
Die knulquote:Op zaterdag 26 februari 2011 11:09 schreef Kentekenplaat het volgende:
![]()
Waarom krijgen bepaalde mensen een rijbewijs?
Die OP.
Hier geen ziggoquote:
had gekund, ik had je ook anders kunnen noemenquote:Op zaterdag 26 februari 2011 11:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik had ook neanderthalers kunnen zeggen
Inderdaad. Mijn bek viel ook open van zoveel domheid.quote:
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 11:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik had ook neanderthalers kunnen zeggen
Je verbaast je over de types die ik aan de telefoon kreeg toen ik nog bij een verzekeraar werkte... Jammer genoeg zijn het er zoveelquote:Op zaterdag 26 februari 2011 11:14 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Ja, maar serieus, wat denkt zo'n ventje dan? Je snapt toch zelf ook wel dat je dan niet helemaal slim bezig bent. Buiten dat, hij heeft zijn rijbewijs sinds juli, dan weet je nog niks van auto rijden.
Die zal het waarschijnlijk nooit lerenquote:Op zaterdag 26 februari 2011 11:14 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Inderdaad. Mijn bek viel ook open van zoveel domheid.
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 11:14 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Ja, maar serieus, wat denkt zo'n ventje dan? Je snapt toch zelf ook wel dat je dan niet helemaal slim bezig bent. Buiten dat, hij heeft zijn rijbewijs sinds juli, dan weet je nog niks van auto rijden.
Liever een neanderthaler dan een aapquote:Op zaterdag 26 februari 2011 11:14 schreef friemelaar het volgende:
[..]
dan had je wel erg achter gelopen ....
[ afbeelding ]
Mooi hè, hoe mensen zich zelf overschatten. Ik kan best goed rijden, maar ik maak ook heus fouten. Alleen zo dom heb ik echt nog nooit gedaan.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 11:15 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Je verbaast je over de types die ik aan de telefoon kreeg toen ik nog bij een verzekeraar werkte... Jammer genoeg zijn het er zoveel![]()
Ze bestaan echtquote:Op zaterdag 26 februari 2011 11:15 schreef friemelaar het volgende:
[..]
niet serieus, of je moet een serieuze trol bedoelen
Ik ook welquote:Op zaterdag 26 februari 2011 11:15 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Liever een neanderthaler dan een aapOk, misschien wil ik wel een Bonobo zijn
![]()
Waarom zou de TS een trol zijn dan?quote:Op zaterdag 26 februari 2011 11:15 schreef friemelaar het volgende:
[..]
niet serieus, of je moet een serieuze trol bedoelen
Ja, maar dát is nu het mooie van de evolutie.quote:
Waarom wil je een Bonobo zijn?quote:Op zaterdag 26 februari 2011 11:15 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Liever een neanderthaler dan een aapOk, misschien wil ik wel een Bonobo zijn
![]()
maakt niet uitquote:Op zaterdag 26 februari 2011 11:14 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hier geen ziggo![]()
[..]
had gekund, ik had je ook anders kunnen noemen![]()
Je spant de kroon als je een schade veroorzaakt, daarvoor aansprakelijk wordt geacht en vervolgens tegen de schadebehandelaar zegt: "ik weet niet precies hoe het zit met de verkeersregels, maar ik dacht dat het niet aan mij ligt"quote:Op zaterdag 26 februari 2011 11:16 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Mooi hè, hoe mensen zich zelf overschatten. Ik kan best goed rijden, maar ik maak ook heus fouten. Alleen zo dom heb ik echt nog nooit gedaan.
Kook ze Tevquote:Op zaterdag 26 februari 2011 11:16 schreef Trevland het volgende:
Ik ga maar eens koken, Chicken TonightBis Later Lui
![]()
[..]
Ik ook wel![]()
![]()
Nu alquote:Op zaterdag 26 februari 2011 11:16 schreef Trevland het volgende:
Ik ga maar eens koken, Chicken TonightBis Later Lui
![]()
[..]
Ik ook wel![]()
![]()
Nee, het ergste is, die mensen planten zichzelf voort!!!quote:Op zaterdag 26 februari 2011 11:17 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Ja, maar dát is nu het mooie van de evolutie.![]()
Dat probleem lost zichzelf op
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 11:17 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Je spant de kroon als je een schade veroorzaakt, daarvoor aansprakelijk wordt geacht en vervolgens tegen de schadebehandelaar zegt: "ik weet niet precies hoe het zit met de verkeersregels, maar ik dacht dat het niet aan mij ligt"![]()
![]()
Bonobo's lossen ALLES op met seksquote:Op zaterdag 26 februari 2011 11:17 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Waarom wil je een Bonobo zijn?
Al heb ik een vaag vermoeden
Kom maar bij mij koken danquote:Op zaterdag 26 februari 2011 11:19 schreef DaMart het volgende:
Ik ga vanavond pannenkoeken maken.
Ik denk, ik meld het vast, dat kan MPG vanmiddag of vanavond niet meer zeggen dat ik het wel eens eerder had mogen zeggen.
Ja, en daar begint dat soort types op tijd mee.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 11:18 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee, het ergste is, die mensen planten zichzelf voort!!!![]()
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 11:19 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Bonobo's lossen ALLES op met seksDus doe mij die aapsoort dan maar
![]()
Jaquote:Op zaterdag 26 februari 2011 11:19 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Ja, en daar begint dat soort types op tijd mee.Tienermoeders ftw.
Inderdaad, dat vermoedde ik al.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 11:19 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Bonobo's lossen ALLES op met seksDus doe mij die aapsoort dan maar
![]()
Alleen als jij ook een bonobo wordtquote:Op zaterdag 26 februari 2011 11:20 schreef friemelaar het volgende:
[..]
![]()
kunnen wij in dezelfde dierentuin gaan wonen
![]()
Rokenquote:Op zaterdag 26 februari 2011 11:20 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
JaEn ze zuipen/roken/doen net niet roekeloos genoeg zodat ze op tijd weer vertrekken
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 11:21 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Alleen als jij ook een bonobo wordt![]()
Sorry, ik ben gister definitief verloofd met Symphquote:Op zaterdag 26 februari 2011 11:20 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Inderdaad, dat vermoedde ik al.
Zullen we samen de Bonobo uithangen?![]()
Nou, ik weet het niet, maar wat dat ventje uit dat topic deed vind ik toch best roekeloos. Het is alleen jammer dat hij een Micra tegenkwam en geen volgeladen vuilniswagen.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 11:20 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
JaEn ze zuipen/roken/doen net niet roekeloos genoeg zodat ze op tijd weer vertrekken
En onze internetliefde dan?quote:Op zaterdag 26 februari 2011 11:21 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Sorry, ik ben gister definitief verloofd met Symph
Soms wil ik weer beginnenquote:
[..]
Sorry, ik ben gister definitief verloofd met Symph
[..]
Alleen als jij ook een bonobo wordt![]()
Ja, alleen rijdt ie waarschijnlijk niet tegen een boom, maar iemand anders doodquote:Op zaterdag 26 februari 2011 11:22 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Nou, ik weet het niet, maar wat dat ventje uit dat topic deed vind ik toch best roekeloos. Het is alleen jammer dat hij een Micra tegenkwam en geen volgeladen vuilniswagen.
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 11:22 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
[..]
Met Friemel heb je er ook geen problemen mee.
![]()
Ja, en overleeft hij hetzelf omdat hij knetterlam achter het stuur zit.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 11:23 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, alleen rijdt ie waarschijnlijk niet tegen een boom, maar iemand anders dood
wat is er nou lekker aan? wat voor smaak in je mond geeft het?quote:Op zaterdag 26 februari 2011 11:22 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Soms wil ik weer beginnenMaar inmiddels nog steeds gestopt
Ik kan het nu trouwens ook helemaal niet betalen
Dus dat scheelt
Als we allemaal bonobo worden dan kan dat ook gewoonquote:
Als bonobo niet neequote:Op zaterdag 26 februari 2011 11:22 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
[..]
Met Friemel heb je er ook geen problemen mee.
![]()
Skills, you got themquote:
Ja maar toch moet ik dit even verwerken... ik ga wel even naar de slager.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 11:24 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Als we allemaal bonobo worden dan kan dat ook gewoonEn via internet is het toch platonisch
![]()
Daarom, ik kom er aan.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 11:24 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
[..]
Als bonobo niet neeMaar zolang ik geen bonobo ben
Ach, wat niet weet wat niet deert toch?![]()
Nou ja, weet niet... Het smaakt best lekker jaquote:Op zaterdag 26 februari 2011 11:24 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
wat is er nou lekker aan? wat voor smaak in je mond geeft het?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |