quote:Op zaterdag 26 februari 2011 13:16 schreef goldfinger1963 het volgende:
wil ik boodschappen gaan doen begint het te regenen
* goldfinger1963 stuurt de regen richting hondaquote:
lukt je toch nietquote:Op zaterdag 26 februari 2011 13:17 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
* goldfinger1963 stuurt de regen richting honda
* cablegunmaster helpt mee!quote:Op zaterdag 26 februari 2011 13:17 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
* goldfinger1963 stuurt de regen richting honda
Noesquote:Op zaterdag 26 februari 2011 13:19 schreef crv het volgende:
Nou deze course is voorlopig eenvoudiger. Wat mensen die ouwehoeren dus kan ik luisteren en doorfokken
Maar goed, ik heb net geleerd dat ik websites als fok niet mag bezoeken![]()
quote:
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 13:23 schreef crv het volgende:
[..]
tis echt te belachelijk voor woorden. Je kan merken dat het wat dat betreft een amerikaans bedrijf is
fErbquote:
quote:
Goh hoe zou dat nummer toch hetenquote:Op zaterdag 26 februari 2011 13:37 schreef TheFamousMan het volgende:
My girl, my girl, don't lie to me, tell me where did you sleep, last night.
My girl, don't lie to me?quote:Op zaterdag 26 februari 2011 13:38 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Goh hoe zou dat nummer toch heten
Echt een totale fail dusquote:Op zaterdag 26 februari 2011 13:41 schreef crv het volgende:
nu een sectie over gifts and gratuities![]()
Die klopt al niet want in Zwitserland is dat toegestaan en zelfs gewoonte/cultuur
quote:
Ik zeg DO!quote:Op zaterdag 26 februari 2011 13:50 schreef crv het volgende:
Do or don't ?
![]()
"delay a promotion for an associate that recently reported a security violation"
"report to work in a inebriated state"
Lijkt wel een beetje op de "ruls of conduct" die bij die lampjesfabriek in het zuiden des lands verspreid werdquote:Op zaterdag 26 februari 2011 13:50 schreef crv het volgende:
Do or don't ?
![]()
"delay a promotion for an associate that recently reported a security violation"
"report to work in a inebriated state"
quote:D zegt:
Het komt niet meer goed
[ik] zegt:
Dat kan niet
Het moet een keer goedkomen!
En dat gebeurt ook zeker wel
Alleen nu maar hopen dat dat niet al te lang gaat duren
D zegt:
Duurt het wel
Het komt nie goed!
Nooit meer
Iedereen haat me nu nog erger dan ooit
Dat ie goed opgelet heeft in de les dramatische expressiequote:Op zaterdag 26 februari 2011 13:57 schreef RockNijntje het volgende:
Hij heeft ruzie met echt heel veel mensen, maar wat moet ik hier nu van zeggen
[..]
Met D. ? of gewoon met iemand die gecensureerd is?quote:Op zaterdag 26 februari 2011 13:57 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Lijkt me niet het juiste moment nuquote:Op zaterdag 26 februari 2011 13:59 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Dat ie goed opgelet heeft in de les dramatische expressie
Hoi Rocky![]()
met D waar nog 4 letters achter komenquote:Op zaterdag 26 februari 2011 14:01 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Met D. ? of gewoon met iemand die gecensureerd is?
Gewoon lieve dingen zeggen en goed luisteren naar wat er aan de hand is etc, zou ik zeggen.
Ik ken de achtergrond niet héquote:Op zaterdag 26 februari 2011 14:01 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Lijkt me niet het juiste moment nu
Hoi
Hallo Nijnquote:Op zaterdag 26 februari 2011 13:57 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ja snap ikquote:Op zaterdag 26 februari 2011 14:02 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Ik ken de achtergrond niet hé
Deed me alleen spontaan denken aan een dramaqueen hier in de KSC een weekje ofzo geleden
Haiquote:
Dirk, neem ik aan?quote:Op zaterdag 26 februari 2011 14:02 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
met D waar nog 4 letters achter komen![]()
Ik begin in herhaling te vallen, nu maar hopen dat hij het niet door heeft
maakt hem dat wat uit?quote:Op zaterdag 26 februari 2011 14:04 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Hai
Het is een andere DMaar ik wil niet meteen zijn naam op het forum gooien
quote:
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 14:02 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
met D waar nog 4 letters achter komen![]()
Ik begin in herhaling te vallen, nu maar hopen dat hij het niet door heeft
ow ok schrok alquote:Op zaterdag 26 februari 2011 14:04 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Hai
Het is een andere DMaar ik wil niet meteen zijn naam op het forum gooien
oh, ik ben echt domquote:
Heb ik het toch de goede richting op geblazen.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 13:16 schreef goldfinger1963 het volgende:
wil ik boodschappen gaan doen begint het te regenen
T'is alleen hoodzakelijk haverwege blijven hangenquote:Op zaterdag 26 februari 2011 14:06 schreef DaMart het volgende:
[..]
Heb ik het toch de goede richting op geblazen.
quote:
Maar dan weet je hem ook zo te vinden op hyves en ga je hem stalken enzoquote:Op zaterdag 26 februari 2011 14:05 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
maakt hem dat wat uit?
het is alleen z'n voornaam
Dat zou alleen jij doenquote:Op zaterdag 26 februari 2011 14:08 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Maar dan weet je hem ook zo te vinden op hyves en ga je hem stalken enzo![]()
Jaaa, zei Friem ook al, gaat het over mij? Domboquote:Op zaterdag 26 februari 2011 14:07 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
'Waar nog 4 letters achter komen'
We zijn allemaal zo als jijquote:Op zaterdag 26 februari 2011 14:08 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Maar dan weet je hem ook zo te vinden op hyves en ga je hem stalken enzo![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |