Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
SPOILER: Informatie over de meet van 12 maart!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, maar dat is tijdelijkquote:Op zaterdag 26 februari 2011 12:27 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Nee, maar als ze nou zou leven als Marijke in Zwolle wel.
Hihihi bootschapjes?quote:Op zaterdag 26 februari 2011 12:27 schreef friemelaar het volgende:
Nu bootschapjes doen dus
Heren tot later![]()
Damestot later
![]()
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 12:28 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
De deputy niet geschoten, de beer niet geschoten, wat heb je wel geschoten dan?Hij heeft vast raak geschoten bij biekskeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
...
KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
Dat is waar.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 12:30 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, maar dat is tijdelijk
[..]
staat er zoveel water bij julliequote:Op zaterdag 26 februari 2011 12:27 schreef friemelaar het volgende:
Nu bootschapjes doen dus
Heren tot later![]()
Damestot later
![]()
trevquote:
Beter traag dan geen internetquote:Op zaterdag 26 februari 2011 12:35 schreef Symphonic het volgende:
Owww het internet is echt zo belachelijk traag
Spelletjesquote:Op zaterdag 26 februari 2011 12:39 schreef crv het volgende:
Ja, ben ik weer ff.
Nogmaals dank iedereen voor de steun.![]()
Zit tegelijkertijd maar ff een e-course te doen dus reageer af en toe wat laat
Deze is "Code of Ethics " en verplicht![]()
hebben ze het in een soort middeleeuws jasje gegoten![]()
net een kinderspel
Spelletjes zijn toch leukquote:Op zaterdag 26 februari 2011 12:39 schreef crv het volgende:
Ja, ben ik weer ff.
Nogmaals dank iedereen voor de steun.![]()
Zit tegelijkertijd maar ff een e-course te doen dus reageer af en toe wat laat
Deze is "Code of Ethics " en verplicht![]()
hebben ze het in een soort middeleeuws jasje gegoten![]()
net een kinderspel
aan de infrastructuur hier.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 12:40 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Beter traag dan geen internetMaar waar ligt dat dan aan?
ze zijn daar al blij dat ze tegenwoordig niet meer met rooksignalen hoeven te werkenquote:Op zaterdag 26 februari 2011 12:40 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Beter traag dan geen internetMaar waar ligt dat dan aan?
quote:
ja maar dit is echt niksquote:
Cool, inbelverbinding, echt old schoolquote:Op zaterdag 26 februari 2011 12:41 schreef Symphonic het volgende:
[..]
aan de infrastructuur hier.
Er is hier geen kabel en het is een soort permanente telefoonverbinding.
Echt een ouderwetsche inbelverbinding dus...
Jammer..quote:Op zaterdag 26 februari 2011 12:42 schreef crv het volgende:
[..]
[..]
ja maar dit is echt niks![]()
buiten dat druipt het zichzelf indekken tegen claims (USA) er vanaf
Dan is het zeker niksquote:Op zaterdag 26 februari 2011 12:42 schreef crv het volgende:
[..]
[..]
ja maar dit is echt niks![]()
buiten dat druipt het zichzelf indekken tegen claims (USA) er vanaf
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 12:43 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Jammer..Sowieso zijn dat soort verplichte cursusjes vaak belachelijk
en ik had ze al moeten volgen bij UBS (mijn klant) en nu weer intern. Overigens kreeg ik een reminder vrijdag, want volgens mij had ik dit al veel eerder moeten doenquote:
Hier is het wel grijs, maar droogquote:
kuch zonnetje kuchquote:
Ja, en niet zo'n beetje ook. Ben ook maar met de auto naar het dorp gegaan, met theestop onderweg bij mijn ouders. Wat groeien de katten hard zegquote:Op zaterdag 26 februari 2011 12:49 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hier is het wel grijs, maar droogRegent het bij jou?
quote:
quote:
Poezelsquote:Op zaterdag 26 februari 2011 12:50 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, en niet zo'n beetje ook. Ben ook maar met de auto naar het dorp gegaan, met theestop onderweg bij mijn ouders. Wat groeien de katten hard zeg.
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 12:51 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hier is het bewolkt, mooi witte wolken
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 12:51 schreef DaMart het volgende:
[..]
* DaMart blaast de regen in zuidoostelijke richting.
Kitty kwam weer meteen even bij me liggen. Die is echt mega-aanhaligquote:Op zaterdag 26 februari 2011 12:51 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
PoezelsIk word alleen een beetje gek van al dat haar op het moment
dat is een beste bui.....quote:Op zaterdag 26 februari 2011 12:53 schreef DaMart het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dat donkerblauwe plekje in het westen hing hier net ongeveer boven.
kijk uitquote:
Hai Bosjequote:
Hey Bosquote:
Dan valt er wel wat meer dan hierquote:Op zaterdag 26 februari 2011 12:53 schreef DaMart het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 12:51 schreef DaMart het volgende:
[..]
* DaMart blaast de regen in zuidoostelijke richting.
quote:
Als je ziet dat dat in noord/noordoostelijke richting trekt, ben je vast blij dat je wat zuidelijker zitquote:
bosquote:
Ik heb geen nek, dus ik kan hem helemaal rond draaien.quote:
Wel redelijk en jij?quote:Op zaterdag 26 februari 2011 12:54 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hai BosjeHoe voel je je vandaag?
quote:
Schattigquote:Op zaterdag 26 februari 2011 12:54 schreef DaMart het volgende:
[..]
Kitty kwam weer meteen even bij me liggen. Die is echt mega-aanhalig.
En ze liep met een propje rond en liep er de hele tijd tegen te grommen.
Alleen stilzitten voor een foto lukt ze niet echt.
Wel redelijkquote:Op zaterdag 26 februari 2011 12:56 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik heb geen nek, dus ik kan hem helemaal rond draaien.
[..]
Wel redelijk en jij?
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 12:59 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Schattig![]()
Gaat hard he? En wat heerlijk zo'n aanhalige poes
Hilde blies gister gewoon tegen een speeltje![]()
Poezels
Die van mij gingen synchroon wassen
[ afbeelding ]
Hilde en Sofiequote:Op zaterdag 26 februari 2011 12:59 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Schattig![]()
Gaat hard he? En wat heerlijk zo'n aanhalige poes
Hilde blies gister gewoon tegen een speeltje![]()
Poezels
Die van mij gingen synchroon wassen
[ afbeelding ]
Dan hoop ik dat het gesprek goed verloopt en je lekker aan de slag kanquote:Op zaterdag 26 februari 2011 12:24 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Gedeeltelijk wel , het gaat om aansturen van technische mensen dus dat zit wel goed![]()
Ik zou het zelf niet bedacht hebben, maar zou in die functie me wel prima op mijn plaatsvoelen denk ik
Ik moet nog hardlopen vandaagquote:Op zaterdag 26 februari 2011 12:53 schreef DaMart het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 13:16 schreef goldfinger1963 het volgende:
wil ik boodschappen gaan doen begint het te regenen
* goldfinger1963 stuurt de regen richting hondaquote:
lukt je toch nietquote:Op zaterdag 26 februari 2011 13:17 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
* goldfinger1963 stuurt de regen richting honda
* cablegunmaster helpt mee!quote:Op zaterdag 26 februari 2011 13:17 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
* goldfinger1963 stuurt de regen richting honda
Noesquote:Op zaterdag 26 februari 2011 13:19 schreef crv het volgende:
Nou deze course is voorlopig eenvoudiger. Wat mensen die ouwehoeren dus kan ik luisteren en doorfokken
Maar goed, ik heb net geleerd dat ik websites als fok niet mag bezoeken![]()
quote:
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 13:23 schreef crv het volgende:
[..]
tis echt te belachelijk voor woorden. Je kan merken dat het wat dat betreft een amerikaans bedrijf is
fErbquote:
quote:
Goh hoe zou dat nummer toch hetenquote:Op zaterdag 26 februari 2011 13:37 schreef TheFamousMan het volgende:
My girl, my girl, don't lie to me, tell me where did you sleep, last night.
My girl, don't lie to me?quote:Op zaterdag 26 februari 2011 13:38 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Goh hoe zou dat nummer toch heten
Echt een totale fail dusquote:Op zaterdag 26 februari 2011 13:41 schreef crv het volgende:
nu een sectie over gifts and gratuities![]()
Die klopt al niet want in Zwitserland is dat toegestaan en zelfs gewoonte/cultuur
quote:
Ik zeg DO!quote:Op zaterdag 26 februari 2011 13:50 schreef crv het volgende:
Do or don't ?
![]()
"delay a promotion for an associate that recently reported a security violation"
"report to work in a inebriated state"
Lijkt wel een beetje op de "ruls of conduct" die bij die lampjesfabriek in het zuiden des lands verspreid werdquote:Op zaterdag 26 februari 2011 13:50 schreef crv het volgende:
Do or don't ?
![]()
"delay a promotion for an associate that recently reported a security violation"
"report to work in a inebriated state"
quote:D zegt:
Het komt niet meer goed
[ik] zegt:
Dat kan niet
Het moet een keer goedkomen!
En dat gebeurt ook zeker wel
Alleen nu maar hopen dat dat niet al te lang gaat duren
D zegt:
Duurt het wel
Het komt nie goed!
Nooit meer
Iedereen haat me nu nog erger dan ooit
Dat ie goed opgelet heeft in de les dramatische expressiequote:Op zaterdag 26 februari 2011 13:57 schreef RockNijntje het volgende:
Hij heeft ruzie met echt heel veel mensen, maar wat moet ik hier nu van zeggen
[..]
Met D. ? of gewoon met iemand die gecensureerd is?quote:Op zaterdag 26 februari 2011 13:57 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Lijkt me niet het juiste moment nuquote:Op zaterdag 26 februari 2011 13:59 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Dat ie goed opgelet heeft in de les dramatische expressie
Hoi Rocky![]()
met D waar nog 4 letters achter komenquote:Op zaterdag 26 februari 2011 14:01 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Met D. ? of gewoon met iemand die gecensureerd is?
Gewoon lieve dingen zeggen en goed luisteren naar wat er aan de hand is etc, zou ik zeggen.
Ik ken de achtergrond niet héquote:Op zaterdag 26 februari 2011 14:01 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Lijkt me niet het juiste moment nu
Hoi
Hallo Nijnquote:Op zaterdag 26 februari 2011 13:57 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ja snap ikquote:Op zaterdag 26 februari 2011 14:02 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Ik ken de achtergrond niet hé
Deed me alleen spontaan denken aan een dramaqueen hier in de KSC een weekje ofzo geleden
Haiquote:
Dirk, neem ik aan?quote:Op zaterdag 26 februari 2011 14:02 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
met D waar nog 4 letters achter komen![]()
Ik begin in herhaling te vallen, nu maar hopen dat hij het niet door heeft
maakt hem dat wat uit?quote:Op zaterdag 26 februari 2011 14:04 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Hai
Het is een andere DMaar ik wil niet meteen zijn naam op het forum gooien
quote:
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 14:02 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
met D waar nog 4 letters achter komen![]()
Ik begin in herhaling te vallen, nu maar hopen dat hij het niet door heeft
ow ok schrok alquote:Op zaterdag 26 februari 2011 14:04 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Hai
Het is een andere DMaar ik wil niet meteen zijn naam op het forum gooien
oh, ik ben echt domquote:
Heb ik het toch de goede richting op geblazen.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 13:16 schreef goldfinger1963 het volgende:
wil ik boodschappen gaan doen begint het te regenen
T'is alleen hoodzakelijk haverwege blijven hangenquote:Op zaterdag 26 februari 2011 14:06 schreef DaMart het volgende:
[..]
Heb ik het toch de goede richting op geblazen.
quote:
Maar dan weet je hem ook zo te vinden op hyves en ga je hem stalken enzoquote:Op zaterdag 26 februari 2011 14:05 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
maakt hem dat wat uit?
het is alleen z'n voornaam
Dat zou alleen jij doenquote:Op zaterdag 26 februari 2011 14:08 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Maar dan weet je hem ook zo te vinden op hyves en ga je hem stalken enzo![]()
Jaaa, zei Friem ook al, gaat het over mij? Domboquote:Op zaterdag 26 februari 2011 14:07 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
'Waar nog 4 letters achter komen'
We zijn allemaal zo als jijquote:Op zaterdag 26 februari 2011 14:08 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Maar dan weet je hem ook zo te vinden op hyves en ga je hem stalken enzo![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |