Ja... Dat ga ik nog even niet zeggen natuurlijkquote:Op zaterdag 26 februari 2011 16:29 schreef MPG het volgende:
[..]
Wat ben jij van plan met mijn nichtje?
Heb je geen huiswerk te maken?quote:Op zaterdag 26 februari 2011 16:29 schreef TheFamousMan het volgende:
Jullie houden het hier 's nachts steeds langer vol, heb ik tenminste nog iemand om mee te praten in de kleine uurtjes
opheffen duurt bij mijn kont wel evenquote:Op zaterdag 26 februari 2011 16:34 schreef crv het volgende:
[..]
hoezo is die door zijn rug gegaan nu dan ?
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 16:35 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
opheffen duurt bij mijn kont wel even
Nee. Want dan heb je twee stappen gedaan. Je hebt bewogen. Misschien wel onbewust een kevertje vertrappeld. Of zandkorrels verschoven. Onomkeerbare processen in werking gesteld.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 16:34 schreef MPG het volgende:
[..]
Als je eerst een meter naar voren stapt, en dan een meter naar achteren, ben je effectief geen meter vooruit gekomen, dus ja, de twee acties heffen elkaar op.
Nah, het moet over piraten gaan. Dinsdag bij Disney geweest om de Lego Pirates te spelen. Interview is nu van de dictafoon en daarna vertaald, maar ik moet nog een preview schrijven. En dat wil ik wel leuk doen, niet een feiten-stamp-previewquote:
Arrrrrrrrrrrrrrrr *kijkt vuil en knoopt lapje voor oogquote:Op zaterdag 26 februari 2011 16:36 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nah, het moet over piraten gaan. Dinsdag bij Disney geweest om de Lego Pirates te spelen. Interview is nu van de dictafoon en daarna vertaald, maar ik moet nog een preview schrijven. En dat wil ik wel leuk doen, niet een feiten-stamp-preview
Dat wordt vanavond dus Pirates of the Caribbean kijkenquote:Op zaterdag 26 februari 2011 16:36 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nah, het moet over piraten gaan. Dinsdag bij Disney geweest om de Lego Pirates te spelen. Interview is nu van de dictafoon en daarna vertaald, maar ik moet nog een preview schrijven. En dat wil ik wel leuk doen, niet een feiten-stamp-preview
Roep keihard Yarr!quote:Op zaterdag 26 februari 2011 16:36 schreef Pheno het volgende:
[..]
Vergeet je die papegaai op je schouder niet?quote:Op zaterdag 26 februari 2011 16:37 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Arrrrrrrrrrrrrrrr *kijkt vuil en knoopt lapje voor oog
En die houten poot?quote:Op zaterdag 26 februari 2011 16:37 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Vergeet je die papegaai op je schouder niet?
Nee, deel vier al gezienquote:Op zaterdag 26 februari 2011 16:37 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat wordt vanavond dus Pirates of the Caribbean kijken.
The butterfly effectquote:Op zaterdag 26 februari 2011 16:36 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nee. Want dan heb je twee stappen gedaan. Je hebt bewogen. Misschien wel onbewust een kevertje vertrappeld. Of zandkorrels verschoven. Onomkeerbare processen in werking gesteld.
Het heft elkaar dus niet helemaal op
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 16:35 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Die moet ik nog steeds zienquote:
MPG is breed!quote:Op zaterdag 26 februari 2011 16:35 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Kan, maar ik zou mijn echte been er niet voor afzagen.quote:
Wat insinueer jij nuquote:
Johquote:Op zaterdag 26 februari 2011 16:45 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Kan, maar ik zou mijn echte been er niet voor afzagen.
Koffie-anaal?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |