Gasthofkapiteinquote:
Dat denk ik nietquote:
Dan zullen ze wel helemaaaaaaaaaaaaaaaal niet te vreten zijnquote:Op zaterdag 26 februari 2011 16:06 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
ST!!
Ik heb ze weer in huis gehaald, die ijscupsen er zit inderdaad geen cacaoboter in.
Doe een pirouette en probeer het nog eensquote:Op zaterdag 26 februari 2011 16:19 schreef Pheno het volgende:
Ik heb geen inspiratie. Net wanneer het nodig is.
Duizelig.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 16:20 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Doe een pirouette en probeer het nog eens
Nog een keer een pirouette, maar dan de andere kant opquote:
Dan is hij weer terug bij afquote:Op zaterdag 26 februari 2011 16:25 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nog een keer een pirouette, maar dan de andere kant op
Drank.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 16:19 schreef Pheno het volgende:
Ik heb geen inspiratie. Net wanneer het nodig is.
Wat ben jij van plan met mijn nichtjequote:Op zaterdag 26 februari 2011 16:17 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dan zijn er dus andere maatregelen nodig.
Nee, dan heeft hij twee pirouettes gedaan manquote:
Maar dat heft elkaar op. Wiskundig gezien, dan.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 16:29 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nee, dan heeft hij twee pirouettes gedaan man
Jawel, ze zijn heerlijk.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 16:18 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dan zullen ze wel helemaaaaaaaaaaaaaaaal niet te vreten zijn
Als je eentje de ene kant op doet, en eentje de andere kant op, dan heb je daarna twee pirouettes gedaan. Daarvoor had je dat niet. Dus opheffen my ass.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 16:31 schreef MPG het volgende:
[..]
Maar dat heft elkaar op. Wiskundig gezien, dan.
* MPG heft suikertaartjes ass opquote:Op zaterdag 26 februari 2011 16:32 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Als je eentje de ene kant op doet, en eentje de andere kant op, dan heb je daarna twee pirouettes gedaan. Daarvoor had je dat niet. Dus opheffen my ass.
* checkquote:
tot over een week of wat danquote:Op zaterdag 26 februari 2011 16:33 schreef MPG het volgende:
[..]
* MPG heft suikertaartjes ass op![]()
![]()
...
hoezo is die door zijn rug gegaan nu dan ?quote:Op zaterdag 26 februari 2011 16:34 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
tot over een week of wat dan
Als je eerst een meter naar voren stapt, en dan een meter naar achteren, ben je effectief geen meter vooruit gekomen, dus ja, de twee acties heffen elkaar op.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 16:32 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Als je eentje de ene kant op doet, en eentje de andere kant op, dan heb je daarna twee pirouettes gedaan. Daarvoor had je dat niet. Dus opheffen my ass.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |