Wel nodig met al die regenquote:Op zaterdag 26 februari 2011 15:29 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik heb twee paar nieuwe laarzen gekocht
Maar dus niet bij de ah voor de chocola zo te lezenquote:Op zaterdag 26 februari 2011 15:39 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, nog bij de Hema en Mediamarkt
Je bedoelt het was niet nodigquote:[..]
Nee, nou, nee.
Maar toch![]()
Ik kon niet kiezen welke kleur..dus deed ik ze maar allebei
MPG, had je mijn melding van vanochtend nog meegekregen?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, duh, zo gek is dat niet hoor mopquote:Op zaterdag 26 februari 2011 14:14 schreef Barretje80 het volgende:
Hmm brabanders zijn raar.. Het hele dorp is hier overgenomen door de 5! !! Carnavalsverenigingen..
quote:
Hihiquote:
nog nietquote:Op zaterdag 26 februari 2011 15:40 schreef Trevland het volgende:
Maar dus niet bij de ah voor de chocola zo te lezen
Het was wel nodig..1 paar tenminste..quote:Je bedoelt het was niet nodig
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 15:40 schreef DaMart het volgende:
[..]
MPG, had je mijn melding van vanochtend nog meegekregen?.
Bezorg je ook?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
Je bedoelt dus wat niet is komt nogquote:
Ach ja dan heb je nu toch eentje reservequote:[..]
Het was wel nodig..1 paar tenminste..
kan nog komenquote:Op zaterdag 26 februari 2011 15:43 schreef Trevland het volgende:
Je bedoelt dus wat niet is komt nog
Ja, nou ja, dan kan ik nu kiezen welke kleur het best bij mijn outfit pastquote:Ach ja dan heb je nu toch eentje reserve
Dan doe je hardop iene miene mutte, kan je lachenquote:Op zaterdag 26 februari 2011 15:49 schreef Bos81 het volgende:
Waarom heb ik de laatste tijd zoveel boeken gekocht?
Geen idee, welk boek ik nu weer moet gaan lezen
Boeken kun je nooit te veel kopenquote:Op zaterdag 26 februari 2011 15:49 schreef Bos81 het volgende:
Waarom heb ik de laatste tijd zoveel boeken gekocht?
Geen idee, welk boek ik nu weer moet gaan lezen
Nou in mijn kast staan de gelezen en ongelezen boeken door elkaar, dus gaat een beetje moeilijk of ik moet 10 boeken ofzo er even uithalen en daar mee gaan iene miene muttequote:Op zaterdag 26 februari 2011 15:51 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dan doe je hardop iene miene mutte, kan je lachen
Ja, en dan ben ik ook nog bij de biebquote:Op zaterdag 26 februari 2011 15:51 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee, ik heb het tijdig gemeld zodat je maatregelen kon nemen om ze te halen.
Jaaaaquote:Op zaterdag 26 februari 2011 15:52 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nou in mijn kast staan de gelezen en ongelezen boeken door elkaar, dus gaat een beetje moeilijk of ik moet 10 boeken ofzo er even uithalen en daar mee gaan iene miene mutte
Vertel je nog wel even welke het is geworden?quote:
Bij mij ook, alleen liggen de ongelezen boeken met de rug naar boven, zodat ik ze er makkelijk tussenuit kan halenquote:Op zaterdag 26 februari 2011 15:52 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nou in mijn kast staan de gelezen en ongelezen boeken door elkaar, dus gaat een beetje moeilijk of ik moet 10 boeken ofzo er even uithalen en daar mee gaan iene miene mutte
Daar ben ik 13 jaar geleden of zo mee gestopt, omdat ik boeken liever koop dan leenquote:Op zaterdag 26 februari 2011 15:53 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, en dan ben ik ook nog bij de bieb
Ja, mijn nichtje komt met carnaval naar zandvoort. Dus, regel maar dat je er dan ook bakt en ze meegeeft.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 15:51 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee, ik heb het tijdig gemeld zodat je maatregelen kon nemen om ze te halen.
Ik heb gewoon 15 boeken op bed gelegd en daarvan eentje uitgekozenquote:Op zaterdag 26 februari 2011 15:58 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Vertel je nog wel even welke het is geworden?
Je nichtje vlucht uit Carnavalsland?quote:Op zaterdag 26 februari 2011 16:01 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja, mijn nichtje komt met carnaval naar zandvoort. Dus, regel maar dat je er dan ook bakt en ze meegeeft.
Hoor ik daar een nieuwe uitdaging na de dvdsquote:Op zaterdag 26 februari 2011 16:00 schreef DaMart het volgende:
[..]
Bij mij ook, alleen liggen de ongelezen boeken met de rug naar boven, zodat ik ze er makkelijk tussenuit kan halen.
Okee ja. Maar ja ik ben dus bij de bieb. Maar dan ga ik met veel pijn en moeite naar de AH, kom ik daar liggen er boeken in de aanbieding. Dan kan ik het niet laten om er 1 of 2 meetenemen om mezelf te belonen..quote:Op zaterdag 26 februari 2011 16:01 schreef DaMart het volgende:
[..]
Daar ben ik 13 jaar geleden of zo mee gestopt, omdat ik boeken liever koop dan leen.
Neequote:Op zaterdag 26 februari 2011 16:03 schreef MPG het volgende:
[..]
Hoor ik daar een nieuwe uitdaging na de dvds?
Dat is al lang niet leuk meerquote:Op zaterdag 26 februari 2011 16:03 schreef MPG het volgende:
[..]
Hoor ik daar een nieuwe uitdaging na de dvds?
Dan heb je gewoon te veel boekenquote:Op zaterdag 26 februari 2011 16:04 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee.
En bovendien hou ik dat ook nog bij in een Exceldocument.
Dat kan nietquote:Op zaterdag 26 februari 2011 16:05 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dan heb je gewoon te veel boeken
ST!!quote:Op zaterdag 26 februari 2011 16:04 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dat is al lang niet leuk meer
Groter gaan wonen danquote:Op zaterdag 26 februari 2011 16:06 schreef Trevland het volgende:
[..]
Jawel op het moment dat je eigen huis niet meer in kan
jaquote:Op zaterdag 26 februari 2011 16:03 schreef DaMart het volgende:
[..]
Je nichtje vlucht uit Carnavalsland?.
24, rookt niet, drinkt soms, heeft auto en werk, gaat met carnaval een weekendje naar zandvoort...quote:Vertel eens wat meer over haar?.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 16:08 schreef MPG het volgende:
[..]
ja
[..]
24, rookt niet, drinkt soms, heeft auto en werk, gaat met carnaval een weekendje naar zandvoort...Zonder die spoiler had ze de kosten van een hotel kunnen besparenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 16:09 schreef DaMart het volgende:
[..]
Zonder die spoiler had ze de kosten van een hotel kunnen besparen.
Omdat boekenquote:Op zaterdag 26 februari 2011 16:08 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hoezo is dat antwoord te voorspel baar
Voorspel? Nee, zulke boeken heb ik nietquote:Op zaterdag 26 februari 2011 16:08 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hoezo is dat antwoord te voorspel baar
Dat dacht ik al, ja. Owja, ze is van moederskant en heeft dus niet de koffie- maar de theegenenquote:Op zaterdag 26 februari 2011 16:09 schreef DaMart het volgende:
[..]
Zonder die spoiler had ze de kosten van een hotel kunnen besparen.
Wat moet er gebeuren om die spoiler weg te werken?quote:Op zaterdag 26 februari 2011 16:11 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat dacht ik al, ja. Owja, ze is van moederskant en heeft dus niet de koffie- maar de theegenen...
Alsof jij dat niet zou zeggen, mocht ze naar drenthe gaanquote:
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 16:12 schreef MPG het volgende:
[..]
Alsof jij dat niet zou zeggen, mocht ze naar drenthe gaan...
Dan moet MPG of een mod de post editten.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 16:12 schreef DaMart het volgende:
[..]
Wat moet er gebeuren om die spoiler weg te werken?
Een edit in die postquote:Op zaterdag 26 februari 2011 16:12 schreef DaMart het volgende:
[..]
Wat moet er gebeuren om die spoiler weg te werken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |