C'est une tjikkie.quote:
Chickie est follement amoureuse dequote:
Die is met een lange vakantiequote:Op zaterdag 26 februari 2011 14:10 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Hey Trev, wat zei de reparateur
Jullie hebben alleen de stelen... hier kwamen ook de pijpen en andere buizen vol water naar benedenquote:Op zaterdag 26 februari 2011 14:07 schreef friemelaar het volgende:
[..]
T'is alleen hoodzakelijk haverwege blijven hangen![]()
Hier regent het pijpenstelen
Hier ookquote:Op zaterdag 26 februari 2011 14:14 schreef TheFamousMan het volgende:
Hier gáát het nog regenen, zo te zien
Wat veelquote:Op zaterdag 26 februari 2011 14:14 schreef Barretje80 het volgende:
Hmm brabanders zijn raar.. Het hele dorp is hier overgenomen door de 5! !! Carnavalsverenigingen..
Gewoon weer terug nemenquote:Op zaterdag 26 februari 2011 14:14 schreef Barretje80 het volgende:
Hmm brabanders zijn raar.. Het hele dorp is hier overgenomen door de 5! !! Carnavalsverenigingen..
Haha, zeg dat maar niet te hardquote:Op zaterdag 26 februari 2011 14:14 schreef Barretje80 het volgende:
Hoi Barreltjequote:Op zaterdag 26 februari 2011 14:14 schreef Barretje80 het volgende:
Ik dacht ik zeg niksquote:Op zaterdag 26 februari 2011 14:15 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Haha, zeg dat maar niet te hard
Someren?quote:Op zaterdag 26 februari 2011 14:15 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Hoi Barreltje![]()
![]()
ochja je zit in Someren hé ?
Kom jij hier ook uit de buurt danquote:Op zaterdag 26 februari 2011 14:15 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Haha, zeg dat maar niet te hard
Nope, maar Nijner welquote:Op zaterdag 26 februari 2011 14:16 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Kom jij hier ook uit de buurt dan
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 14:17 schreef DaMart het volgende:
[..]
Daar stopte ik al met lezen om je gelijk te geven.
Maar dan straks ook niet gaan roepen dat je je verveelt he... we hebben je nu een leuke suggestie gegeven om je tijd mee te vullen!quote:
Wellekuh dan?quote:Op zaterdag 26 februari 2011 14:22 schreef DaMart het volgende:
[..]
Maar dan straks ook niet gaan roepen dat je je verveelt he... we hebben je nu een leuke suggestie gegeven om je tijd mee te vullen!
Da's ook echt iets voor een 14-jarige jaquote:
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 14:32 schreef TheFamousMan het volgende:
'Konijn heeft een [KSC] topique vermoord'
Door Bart -(TheFamousMan) op 26-02-11 @ 14:30
Op een regenachtige zaterdag middag is er rond half drie een Koffie SlowChat topique vermoord door een konijn met tot dusver nog onbekende identiteit.
De verdachte, woonende in Deurne, heeft een klein postuur, ....
laat maar, het is toch al weer levend hier.
Grapsigquote:Op zaterdag 26 februari 2011 14:32 schreef TheFamousMan het volgende:
Op een regenachtige zaterdag middag is er rond half drie een Koffie SlowChat topique vermoord door een konijn met tot dusver nog onbekende identiteit.
De verdachte, woonende in Deurne, heeft een klein postuur, ....
laat maar, het is toch al weer levend hier.
De verdachte, woonende in Deurne, heeft een slank postuur, rond de 1 meter 60, en wordt ook wel in het criminele circuit "De Kabouter" genoemd.
Eveneens is de reden van deze gruwelijke misdaad onbekend, getuigen worden opgeroepen om zich te melden bij de politie.
Oh een editquote:Op zaterdag 26 februari 2011 14:32 schreef TheFamousMan het volgende:
De verdachte, woonende in Deurne, heeft een slank postuur, rond de 1 meter 60, en wordt ook wel in het criminele circuit "De Kabouter" genoemd.
Eveneens is de reden van deze gruwelijke misdaad onbekend, getuigen worden opgeroepen om zich te melden bij de politie.
De zin waarmee deze wandaad geschiedde, bestond uit de volgende woorden:
Zijn er geen leuke bands aan het touren op Iron Maiden na?
Judas Priest doet een afscheidtourquote:Op zaterdag 26 februari 2011 14:29 schreef RockNijntje het volgende:
De zin waarmee deze wandaad geschiedde, bestond uit de volgende woorden:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷
Die van The Big Four zag ik ja, maar ik zou eigenlijk alleen naar Metallica willenquote:Op zaterdag 26 februari 2011 14:35 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Judas Priest doet een afscheidtourDat is echter de dag na of voor Iron Maiden, dus ik sla over
En ehm, Metallica met Megadeath enzo in Duitsland. En Kamelot in Amsterdam. En vast nog van alles wat ik nu vergeet
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 14:35 schreef crv het volgende:
[..]
![]()
Profielschets vand e verdachte
Volgens mij was het deze hoor:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Gaat je bezoek nog door? Zo ja, geef ze dan maar een knuffel van mequote:Op zaterdag 26 februari 2011 14:35 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Judas Priest doet een afscheidtourDat is echter de dag na of voor Iron Maiden, dus ik sla over
En ehm, Metallica met Megadeath enzo in Duitsland. En Kamelot in Amsterdam. En vast nog van alles wat ik nu vergeet
Gaat die daar al weer wat beter?quote:Op zaterdag 26 februari 2011 14:35 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
die is met vermommingquote:Op zaterdag 26 februari 2011 14:36 schreef Trevland het volgende:
[..]
Volgens mij was het deze hoor:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 14:35 schreef crv het volgende:
[..]
![]()
Profielschets vand e verdachte
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Op woensdag 5 januari 2011 schreef Klinkerbotsing:
Waarom zijn jouw topics altijd zo awesome _O_
Op maandag 11 april 2011 schreef Myraela:
Hallo mijn "Als je 10 jaar ouder was geweest had ik je geraakt" toekomstige echtgenoot.
Jaquote:Op zaterdag 26 februari 2011 14:37 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat plaatje is op het scherm al groter dan jij bent in het echt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |