geen idee, heb nog geen feedback uit het ziekenhuis.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 14:37 schreef Trevland het volgende:
[..]
Gaat die daar al weer wat beter?
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 14:43 schreef RockNijntje het volgende:
Hahaha komt mijn buurmeisje aan: 'kom je bij ons spelen?' Met bigsmileNouja, dat doe ik dan maar
![]()
Laters
Bis Later RNquote:Op zaterdag 26 februari 2011 14:43 schreef RockNijntje het volgende:
Hahaha komt mijn buurmeisje aan: 'kom je bij ons spelen?' Met bigsmileNouja, dat doe ik dan maar
![]()
Laters
Ja hé, als ik voor ieder vermoord topique een FP bericht moet aanmaken weet ik het ook niet meer hoorquote:Op zaterdag 26 februari 2011 14:49 schreef cablegunmaster het volgende:
Buurmeisje van Rocknijntje vermoorde het topic?
Het is een complot , ik vertel het je![]()
Heulegoar niksquote:
past wel mooi bij de TTquote:Op zaterdag 26 februari 2011 14:55 schreef TheFamousMan het volgende:
'Konijn heeft een [KSC] topique vermoord'
Door Bart -(TheFamousMan) op 26-02-11 @ 14:30
Op een regenachtige zaterdag middag is er rond half drie een Koffie SlowChat topique vermoord door een konijn met tot dusver nog onbekende identiteit.
De verdachte, woonende in Deurne, heeft een slank postuur, rond de 1 meter 60, en wordt ook wel in het criminele circuit "De Kabouter" genoemd.
Eveneens is de reden van deze gruwelijke misdaad onbekend, getuigen worden opgeroepen om zich te melden bij de politie.
De zin waarmee deze wandaad geschiedde, bestond uit de volgende woorden:
Zijn er geen leuke bands aan het touren op Iron Maiden na?
Verdieping:
Maar dan, rond tien voor drie volgt er een doorbraak die ons nog lang zal bijblijven in de zaak "Het dwergkonijn en het dode topique"
Een mogelijke meedeplichtige belt aan bij hoofdverdachte D. , in de onderwereld wordt ze ook wel "Het buurmeisje" genoemd, om onduidelijke redenen.
D. neemt afscheid, en wederom keert de doodse stilte terug in het topique.
De mysterie houdt aan, wat zal er gebeuren? Wat zijn de alibi's? Wat zijn de redenen achter deze gruwelijke daden?
We houden u op de hoogte.
Noemen we dat zó tegenwoordigquote:Op zaterdag 26 februari 2011 14:43 schreef RockNijntje het volgende:
Hahaha komt mijn buurjong aan: 'kom je bij ons spelen?' Met bigsmileNouja, dat doe ik dan maar
![]()
Laters
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 14:55 schreef TheFamousMan het volgende:
Een mogelijke meedeplichtige belt aan bij hoofdverdachte D. ,
Snap ik.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 15:12 schreef DaMart het volgende:
[..]
O, dat is een andere D. (van Daf met aanhanger).
Nou ja, ik ging dus serieus even kijken of er iets in de notes van D. stondquote:Op zaterdag 26 februari 2011 15:13 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Snap ik.
Was poging tot humor van mijn kant
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 15:14 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nou ja, ik ging dus serieus even kijken of er iets in de notes van D. stond.
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 15:12 schreef DaMart het volgende:
[..]
O, dat is een andere D. (van Daf met aanhanger).
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 15:18 schreef Koen66 het volgende:
Hmmmm mobiel internet wat traagjes
Ik zit in een kinderspeelparadijs in Delft
Live vanuit de ballenbakquote:Op zaterdag 26 februari 2011 15:18 schreef Koen66 het volgende:
Hebben ze geen wifi daar?quote:Op zaterdag 26 februari 2011 15:18 schreef Koen66 het volgende:
pff, buitenaardsquote:
Hebben ze wel maar dat moet ik zelf dokken, normaal dataverkeer betaald m'n baasquote:
Dan geef ik je geen ongelijkquote:Op zaterdag 26 februari 2011 15:23 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Hebben ze wel maar dat moet ik zelf dokken, normaal dataverkeer betaald m'n baas
Ik heb twee paar nieuwe laarzen gekochtquote:
Pics?quote:Op zaterdag 26 februari 2011 15:29 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik heb twee paar nieuwe laarzen gekocht
quote:
quote:
quote:
quote:
zozo, twee paar nog welquote:Op zaterdag 26 februari 2011 15:29 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik heb twee paar nieuwe laarzen gekocht
Kan ik zo even niet vinden..quote:
Echtequote:Op zaterdag 26 februari 2011 15:30 schreef Koen66 het volgende:
ST, echte laarzen of van die Uggs achtige gedrochten
Allebeiquote:Op zaterdag 26 februari 2011 15:31 schreef friemelaar het volgende:
[..]
zozo, twee paar nog wel![]()
waren ze zo mooi of zo goedkoop
Jammerquote:Op zaterdag 26 februari 2011 15:34 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Kan ik zo even niet vinden..
Nee, dat hebben ze meestal niet in een schoenenwinkel
quote:[..]
Echte
[..]
Allebei
Suikerbeeeebquote:
Ja, nog bij de Hema en Mediamarktquote:Op zaterdag 26 februari 2011 15:36 schreef Trevland het volgende:
Jammer
Dat is meestal zo ja maar kon zijn dat je nog ergens anders was geweest
Nee, nou, nee.quote:dan is het toch niet erg dat je ze gekocht hebt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |