Voetbalinhoudelijk was het vandaag zeer magerquote:Op vrijdag 25 februari 2011 22:01 schreef Eenskijken het volgende:
hehe flink wat gelachen idd, meestal om dingen die 0,0 met voetbal te maken hadden
SIERDquote:Op vrijdag 25 februari 2011 21:59 schreef RubenSosa het volgende:
Ik zie dat ik niet de enige Sierd de Vos fan ben.
Vind hem in interviewer niet zo heel goed, maar als commentator bij sport1 de beste! (samen met Schelvis)
Ja want hun imitatie Gijp was grappiger ofzo.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 22:01 schreef GGMM het volgende:
En dan de bedenken dat die tv-kantinetroep een gouden ring kreeg.
Gaydon en Toon van Driel weg, dat zou pas top zijnquote:
Helaas heeft ie nog 'n wurgcontract bij die campingzenderquote:Op vrijdag 25 februari 2011 22:10 schreef Temlin het volgende:
Hansie ontslaan bij Lienden en tekenen bij VI
Ik heb best zin Carlo Boszhard in elkaar te klappen. Op kosten van je collega's prijzen ophalen...quote:Op vrijdag 25 februari 2011 22:05 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Ja want hun imitatie Gijp was grappiger ofzo.
Je bent een held! Hopelijk gaat rtl t in de toekomst niet blokkeren.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 01:12 schreef pberends het volgende:
Uitzending van vrijdag:
http://iptv.rtl.nl/nettv/(...)_International_s.mp4
Kan je nagaan dat het minst leuke stuk het gedeelte was dat nog over voetbal ging, nl. Van den Boog.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 22:02 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Voetbalinhoudelijk was het vandaag zeer mager
Een conflict tussen de algemeen directeur en de hoofdscout in de rechtzaal is nou ook niet echt voetbal inhoudelijkquote:Op zaterdag 26 februari 2011 13:50 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Kan je nagaan dat het minst leuke stuk het gedeelte was dat nog over voetbal ging, nl. Van den Boog.
Ik weet niet of je een algemeen directeur moet willen die Suarez voor minder dan de helft zou verkopen....quote:Op zaterdag 26 februari 2011 11:47 schreef Piebe het volgende:
TT Heeft wellicht hiermee te maken.
Sparta wil Manders als directeur Van onze Telesportredactie
ROTTERDAM - Sparta ziet in Mattijs Manders, op dit moment commercieel directeur van hoofdsponsor Graydon, de nieuwe algemeen directeur. Manders zegt officieel nog niet te zijn benaderd, maar is wel gevraagd hoe hij over de invulling van de positie van Peter Bonthuis (vertrekkend) denkt.
De Rotterdamse club moet ook snel een technisch directeur vinden. Samen met trainer Jan Everse stapte gisteren technisch manager Rob Baan op. Everse lag al een tijdje onder vuur bij het teleurstellend presterende Sparta. Het vertrek van Everse kwam niet als een donderslag bij heldere hemel. Twee weken geleden liet Bonthuis zich nog negatief uit over het functioneren van Everse. Bonthuis uitte forse kritiek op de nonchalante werkwijze van Everse bij de jeugdopleiding. Die kou leek na een goed gesprek uit de lucht, maar afgelopen vrijdag lieten de fans hun ongenoegen blijken. Na de verloren thuiswedstrijd tegen Telstar (0-2), waardoor Sparta zakte naar de tiende plaats in de Jupiler League, eiste de trouwe aanhang het ontslag van de hoofdtrainer. Everse betreurt zijn eigen besluit, maar zegt in het belang van de club te hebben gehandeld. "Ik kreeg het elftal niet aan de praat,” zegt hij.
Assistent-trainer Jos van Eck zal samen met Geert Meijer de rest van het seizoen de honneurs waarnemen bij de Rotterdammers. Vanavond zitten ze al op de bank uit bij Helmond Sport.
Bron: Telegraaf
Hij deed het niet slecht, maar ik verbaas me altijd dat er gasten in VI komen die zich "helemaal moeten inlezen"... je gaat gvd in het programma zitten omdat je denkt dat je iets toevoegt en niet omdat je jezelf wenst op te dringen en geforceerd ingestudeerd dingetjes gaat roepen.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 14:42 schreef Halcon het volgende:
Ik vond er weinig aan. Dat geneuzel over die parfumwinkel, Rob Stenders als gast, inhoudelijk zeer mager en weinig leuke grappen van Gijp.
Alsof Sparta spelers van het kaliber Suarez heeft...quote:Op zaterdag 26 februari 2011 14:20 schreef Xaobotnik het volgende:
[..]
Ik weet niet of je een algemeen directeur moet willen die Suarez voor minder dan de helft zou verkopen....
Ik denk dat de gastenpool niet zo heel groot isquote:Op zaterdag 26 februari 2011 14:45 schreef pberends het volgende:
[..]
Hij deed het niet slecht, maar ik verbaas me altijd dat er gasten in VI komen die zich "helemaal moeten inlezen"... je gaat gvd in het programma zitten omdat je denkt dat je iets toevoegt en niet omdat je jezelf wenst op te dringen en geforceerd ingestudeerd dingetjes gaat roepen.
Ik vind dat ook triest. Vaak ligt het er heel dik op dat ze het weekend vantevoren even wat wedstrijden hebben bekeken en daar als een pseudo-deskundige geforceerd allerlei rare dingen over gaan roepen. Stenders vond ik ook maar een zielige vertoning. Weliswaar kent hij zijn plaats in het programma, maar hij voegt totaal niets toe. Hij is niet grappig, het is geen personality uit de voetbalwereld en hij heeft überhaupt geen verstand van voetbal. Toen hij dan ook nog eens liet doorschemeren dat hij speciaal voor dit optreden wat wedstrijdjes had bekeken, was ik er al helemaal klaar mee.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 14:45 schreef pberends het volgende:
[..]
Hij deed het niet slecht, maar ik verbaas me altijd dat er gasten in VI komen die zich "helemaal moeten inlezen"... je gaat gvd in het programma zitten omdat je denkt dat je iets toevoegt en niet omdat je jezelf wenst op te dringen en geforceerd ingestudeerd dingetjes gaat roepen.
Ik vind die band wel ok. Geeft me even de gelegenheid om thee te zetten en me goed te installeren om het programma te bekijken.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 15:01 schreef Stuurver het volgende:
Kunnen ze trouwens ook geen andere band nemen? die kamsjaak wordt een beetje eentonig.
Lekker belangrijk... als ze instarten met Katy Perry of kampsjaak Vera speelt, maakt imho weinig uit.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 15:01 schreef Stuurver het volgende:
Kunnen ze trouwens ook geen andere band nemen? die kamsjaak wordt een beetje eentonig.
Die band is ook meer voor het aanwezige publiek denk ik.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 15:05 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ik vind die band wel ok. Geeft me even de gelegenheid om thee te zetten en me goed te installeren om het programma te bekijken.
Is opvulsel inderdaad. En aan opvulsel moet je niet teveel geld uitgeven.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 15:05 schreef pberends het volgende:
[..]
Lekker belangrijk... als ze instarten met Katy Perry of kampsjaak Vera speelt, maakt imho weinig uit.
Dat maakt mij weinig uit. Die BN'ers moeten gewoon zelf nadenken en besluiten om zo'n uitnodiging te weigeren, als ze denken dat ze toch geen verstand van voetbal hebben. Helaas zijn er een beetje teveel mensen zo mediageil.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 14:50 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Ik denk dat de gastenpool niet zo heel groot is
Ik snap niet dat die gasten niet inzien dat ze zichzelf hier alleen maar belachelijk mee maken. Geen idee wat zo'n Frenk v/d Linden doet, maar heb nu niet ineens de behoefte om zijn programma's te bekijken of zijn boeken te lezen.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 15:10 schreef pberends het volgende:
[..]
Dat maakt mij weinig uit. Die BN'ers moeten gewoon zelf nadenken en besluiten om zo'n uitnodiging te weigeren, als ze denken dat ze toch geen verstand van voetbal hebben. Helaas zijn er een beetje teveel mensen zo mediageil.
Waardoor hij waarschijnlijk niet komtquote:Op zaterdag 26 februari 2011 15:12 schreef Morendo het volgende:
Co Adriaanse wil ik altijd nog wel zien: dat kan behoorlijk clashen met Derksen vooral wanneer Genee de boel een beetje gaat opnaaien.
Frenkquote:Op zaterdag 26 februari 2011 15:15 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ik snap niet dat die gasten niet inzien dat ze zichzelf hier alleen maar belachelijk mee maken. Geen idee wat zo'n Frenk v/d Linden doet, maar heb nu niet ineens de behoefte om zijn programma's te bekijken of zijn boeken te lezen.
Ook zo'n Prem. Behalve dat hij geen verstand heeft van voetbal, is hij ook nog eens enorm irritant. Snap van RTL ook niet dat ze dit soort lieden uitnodigen.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 15:30 schreef pberends het volgende:
[..]
Frenk.
Maar Tijl B. was zo'n typisch voorbeeld... dat is toch ook gewoon slecht voor je imago als je in zo'n programma gaat zitten waar je geen verstand van hebt... wat denken ze wel niet.
Frenk vond ik juist goed omdat hij meer uit Johan wist te krijgen.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 15:15 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ik snap niet dat die gasten niet inzien dat ze zichzelf hier alleen maar belachelijk mee maken. Geen idee wat zo'n Frenk v/d Linden doet, maar heb nu niet ineens de behoefte om zijn programma's te bekijken of zijn boeken te lezen.
Ik vond hem irritant. Telkens die domme vragen van hem. Elke keer als iemand iets begon te vertellen, raaskalde Frenk er doorheen met wat domme vragen en nog dommere opmerkingen.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 15:34 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Frenk vond ik juist goed omdat hij meer uit Johan wist te krijgen.
De laatste keer vond ik hem maar een grijze muis. Komt natuurlijk omdat hij op de schopstoel zat en zich geen rare fratsen kon veroorloven, maar blijf dan gewoon lekker thuis.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 15:38 schreef Morendo het volgende:
Jan Everse zou voor binnenkort wel een goede gast zijn: die kan nu ook weer vrijuit spreken.
pffff, dat was echt een belabberde uitzending en gastquote:Op zaterdag 26 februari 2011 15:38 schreef Morendo het volgende:
Jan Everse zou voor binnenkort wel een goede gast zijn: die kan nu ook weer vrijuit spreken.
Onzin, ik heb een zwak voor die man.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 15:44 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
pffff, dat was echt een belabberde uitzending en gast
De laatste uitzending met Everse was echt matig en dat kwam vooral doordat Everse weinig te vertellen had.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 15:47 schreef Morendo het volgende:
[..]
Onzin, ik heb een zwak voor die man.
Dan hoop ik wel dat Boskamp ondertiteld wordt.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 16:32 schreef Stuurver het volgende:
Van mij apart mogen ze elke dinsdag Johan Boskamp uitnodigen en Vrijdag Raoul heertje
Heb jij de aflevering gezien in het Sparta station? Die gast begreep geen enkele grap en nam het als belediging op, waardoor hij de hele avond zat af te geven zonder ook maar een glimlach. Dat was zonder twijfel de slechtste aflevering OOIT!quote:Op zaterdag 26 februari 2011 15:47 schreef Morendo het volgende:
[..]
Onzin, ik heb een zwak voor die man.
Om eerlijk te zijn begin ik jakhals Erik wel te waarderen. Enige vorm van voetbalkennis, enthousiasme en niet bang voor Derksenquote:Op zaterdag 26 februari 2011 18:12 schreef Loohcs het volgende:
Maakt eigenlijk niet zo heel veel uit wie er gast is. Er zijn negatieve uitzonderingen natuurlijk, want sommige zijn heel irritant (Westbroek, Prem, Tijl en ali B). Het is ook lastig om iemand te vinden met (veel) voetbalkennis die ook nog eens de vrijheid heeft om te praten (én het risico wil lopen afgezeken te worden). Meestal zijn die mensen immers ook werkzaam in de voetballerij en dan is het begrijpelijk dat je niet alles kan zeggen.
Stel dat F. de Boer er gisteren had gezeten, dan had ie niet negatief kunnen spreken over El Hamdaoui, want dan heeft die weer 10 weken keelpijn zoals Gijp (dacht ik) zei. Dan blijven dus de semi-BN'ers over die er minder verstand van hebben. Alleen worden die meestal overvleugeld door het vaste duo+presentator, maar dat is niet eens zo heel erg.
Dus omdat Menzo een néger is moeten hem maar behandelen als een aap of een baviaan zo u wilt?quote:Op zaterdag 26 februari 2011 23:26 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Geef em een banaan en die Ferrer een lolly, of een beterschapskaartje
Stanley Mesquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |