Ook zo'n Prem. Behalve dat hij geen verstand heeft van voetbal, is hij ook nog eens enorm irritant. Snap van RTL ook niet dat ze dit soort lieden uitnodigen.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 15:30 schreef pberends het volgende:
[..]
Frenk.
Maar Tijl B. was zo'n typisch voorbeeld... dat is toch ook gewoon slecht voor je imago als je in zo'n programma gaat zitten waar je geen verstand van hebt... wat denken ze wel niet.
Frenk vond ik juist goed omdat hij meer uit Johan wist te krijgen.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 15:15 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ik snap niet dat die gasten niet inzien dat ze zichzelf hier alleen maar belachelijk mee maken. Geen idee wat zo'n Frenk v/d Linden doet, maar heb nu niet ineens de behoefte om zijn programma's te bekijken of zijn boeken te lezen.
Ik vond hem irritant. Telkens die domme vragen van hem. Elke keer als iemand iets begon te vertellen, raaskalde Frenk er doorheen met wat domme vragen en nog dommere opmerkingen.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 15:34 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Frenk vond ik juist goed omdat hij meer uit Johan wist te krijgen.
De laatste keer vond ik hem maar een grijze muis. Komt natuurlijk omdat hij op de schopstoel zat en zich geen rare fratsen kon veroorloven, maar blijf dan gewoon lekker thuis.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 15:38 schreef Morendo het volgende:
Jan Everse zou voor binnenkort wel een goede gast zijn: die kan nu ook weer vrijuit spreken.
pffff, dat was echt een belabberde uitzending en gastquote:Op zaterdag 26 februari 2011 15:38 schreef Morendo het volgende:
Jan Everse zou voor binnenkort wel een goede gast zijn: die kan nu ook weer vrijuit spreken.
Onzin, ik heb een zwak voor die man.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 15:44 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
pffff, dat was echt een belabberde uitzending en gast
De laatste uitzending met Everse was echt matig en dat kwam vooral doordat Everse weinig te vertellen had.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 15:47 schreef Morendo het volgende:
[..]
Onzin, ik heb een zwak voor die man.
Dan hoop ik wel dat Boskamp ondertiteld wordt.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 16:32 schreef Stuurver het volgende:
Van mij apart mogen ze elke dinsdag Johan Boskamp uitnodigen en Vrijdag Raoul heertje
Heb jij de aflevering gezien in het Sparta station? Die gast begreep geen enkele grap en nam het als belediging op, waardoor hij de hele avond zat af te geven zonder ook maar een glimlach. Dat was zonder twijfel de slechtste aflevering OOIT!quote:Op zaterdag 26 februari 2011 15:47 schreef Morendo het volgende:
[..]
Onzin, ik heb een zwak voor die man.
Om eerlijk te zijn begin ik jakhals Erik wel te waarderen. Enige vorm van voetbalkennis, enthousiasme en niet bang voor Derksenquote:Op zaterdag 26 februari 2011 18:12 schreef Loohcs het volgende:
Maakt eigenlijk niet zo heel veel uit wie er gast is. Er zijn negatieve uitzonderingen natuurlijk, want sommige zijn heel irritant (Westbroek, Prem, Tijl en ali B). Het is ook lastig om iemand te vinden met (veel) voetbalkennis die ook nog eens de vrijheid heeft om te praten (én het risico wil lopen afgezeken te worden). Meestal zijn die mensen immers ook werkzaam in de voetballerij en dan is het begrijpelijk dat je niet alles kan zeggen.
Stel dat F. de Boer er gisteren had gezeten, dan had ie niet negatief kunnen spreken over El Hamdaoui, want dan heeft die weer 10 weken keelpijn zoals Gijp (dacht ik) zei. Dan blijven dus de semi-BN'ers over die er minder verstand van hebben. Alleen worden die meestal overvleugeld door het vaste duo+presentator, maar dat is niet eens zo heel erg.
Dus omdat Menzo een néger is moeten hem maar behandelen als een aap of een baviaan zo u wilt?quote:Op zaterdag 26 februari 2011 23:26 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Geef em een banaan en die Ferrer een lolly, of een beterschapskaartje
Stanley Mesquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |