Neuh een wijntjequote:
quote:
Bruine is lekkerderquote:
Klopt maar dat zei je nietquote:Op vrijdag 25 februari 2011 21:47 schreef iBenny het volgende:
[..]
okidoki
Ik vind Bruin puur lekkerder en wit gemixt met cola
Yup... was het maar andersquote:Op vrijdag 25 februari 2011 21:48 schreef Kally het volgende:
[..]
Klopt maar dat zei je niet
Benny ken jij Zirkus Zirkus van Nickelodeon?
Wie van hun kan goed gitaarspelen?quote:
pffff... goeie vraag. Ik ken de namen nietquote:Op vrijdag 25 februari 2011 21:50 schreef Kally het volgende:
[..]
Wie van hun kan goed gitaarspelen?
Dank uquote:Op vrijdag 25 februari 2011 21:55 schreef iBenny het volgende:
[..]
pffff... goeie vraag. Ik ken de namen niet
Niels
Wel een spook wat bij jou past danquote:Op vrijdag 25 februari 2011 22:01 schreef charmed_angel het volgende:
Het spookt in huis
Mijn XBOX gaat OPEENS aan
spook wilt dat ik ga gamen denk ikquote:Op vrijdag 25 februari 2011 22:02 schreef Kally het volgende:
[..]
Wel een spook wat bij jou past dan
Ja met het spookquote:Op vrijdag 25 februari 2011 22:03 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
spook wilt dat ik ga gamen denk ik
Misschien is het Casper wel, dies liefquote:
Geen nieuw liedjequote:
Doe al je kleren uit, maak een foto van jezelf en post het in KPDquote:
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 22:44 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Doe al je kleren uit, maak een foto van jezelf en post het in KPD
[..]
[..]
[..]
[..]
Hooooooi Patriquequote:Op vrijdag 25 februari 2011 22:45 schreef PatriQue89 het volgende:
Hallo Lieffies
Ik heb zo'n gezellige avond gehad..
Hoe is het met jullie??
Mij ook niet hoor.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 22:54 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dat zul je mij echt nevernooitniet zien doen
[..]
jah maar waar zijn de goede ouwe tijdenquote:
Dat waren de goeie tijden iddquote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:27 schreef Koen66 het volgende:
[..]
jah maar waar zijn de goede ouwe tijden
mega drukke SC na XFA
al diegenen die het lang vol hielden gaan tegenwoordig ook zo vroeg pittenquote:
Omdat het hier ook niet zo druk meer is (en het gewone leven gaat ook gewoon nog door) en dus heb je een cirkeltje rond.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:31 schreef Koen66 het volgende:
[..]
al diegenen die het lang vol hielden gaan tegenwoordig ook zo vroeg pitten
klopt, ik werk er net zo hard aan mee, als ik binnenkom en er is 10 min niks gezegd dan vertrek ik meestal weer naar elders zonder iets terug te zeggenquote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:32 schreef iBenny het volgende:
[..]
Omdat het hier ook niet zo druk meer is (en het gewone leven gaat ook gewoon nog door) en dus heb je een cirkeltje rond.
Het hoeft ook niet per se negatief te zijn hequote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:34 schreef Koen66 het volgende:
[..]
klopt, ik werk er net zo hard aan mee, als ik binnenkom en er is 10 min niks gezegd dan vertrek ik meestal weer naar elders zonder iets terug te zeggen
dus ja, als het eenmaal in zo'n neergaande spiraal zit
kloptquote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:37 schreef iBenny het volgende:
[..]
Het hoeft ook niet per se negatief te zijn he
Genoeg tijd voor andere dingen
Goed puntquote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:45 schreef Koen66 het volgende:
[..]
klopt
Maar als ik hier binnen kom vallen dan zoek ik dus geen andere dingen, dan zoek ik SC
en een hoop anderen zijn van SC geswitched, dus de spoeling wordt erg dunquote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:52 schreef iBenny het volgende:
Kally kijkt Kill Bil, C_a kijkt dr series van afgelopen 2 weken terug en Patrique is vast ook bezig met iets nuttigs
Daaromquote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:53 schreef Koen66 het volgende:
[..]
en een hoop anderen zijn van SC geswitched, dus de spoeling wordt erg dun
ik hoop hetquote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:54 schreef iBenny het volgende:
En we hebben binnenkort een meet, misschien dat het daarna wel anders is
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:34 schreef Koen66 het volgende:
[..]
klopt, ik werk er net zo hard aan mee, als ik binnenkom en er is 10 min niks gezegd dan vertrek ik meestal weer naar elders zonder iets terug te zeggen
dus ja, als het eenmaal in zo'n neergaande spiraal zit
En dit natuurlijk ook.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:56 schreef Pheno het volgende:
Maar shit, als er tien minuten niets gezegd wordt in een slowchat is er geen ramp hoor, het is geen realtime chatbox
dat is zo, maar als je een gezellig avondje wil chatten dan moet het wel een beetje rap gaanquote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:57 schreef iBenny het volgende:
[..]
En dit natuurlijk ook.
Toen met XFA was het soms echt veel te snel
Dan ga je naar TMF-chatquote:Op zaterdag 26 februari 2011 00:02 schreef Koen66 het volgende:
[..]
dat is zo, maar als je een gezellig avondje wil chatten dan moet het wel een beetje rap gaan
anders is het zo![]()
in KSC gaat het nu aardig rap
alleen als betaald digi kanaal dan, ik zie het nergens meer, niet analoog niet digitaalquote:
Kloptquote:Op zaterdag 26 februari 2011 00:11 schreef Koen66 het volgende:
[..]
alleen als betaald digi kanaal dan, ik zie het nergens meer, niet analoog niet digitaal
hmmmm waar halen de hedendaagse 17 jarigen dan hun clips momenteelquote:
Youtubequote:Op zaterdag 26 februari 2011 00:13 schreef Koen66 het volgende:
[..]
hmmmm waar halen de hedendaagse 17 jarigen dan hun clips momenteel
of is dat ook al niet meer vand ee tijd
ja, maar de gemiddelde artiest gaat niet alleen clips opnemen voor YouTubequote:
dat zal je nog verbazenquote:Op zaterdag 26 februari 2011 00:15 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ja, maar de gemiddelde artiest gaat niet alleen clips opnemen voor YouTube
die bestaat toch al lang, hadden we een paar x al als gratis kanaal hier voor een tijdje op Ziggoquote:Op zaterdag 26 februari 2011 00:16 schreef iBenny het volgende:
[..]
dat zal je nog verbazen
En er komt waarschijnlijk SlamTV
Ik ken het nietquote:Op zaterdag 26 februari 2011 00:17 schreef Koen66 het volgende:
[..]
die bestaat toch al lang, hadden we een paar x al als gratis kanaal hier voor een tijdje op Ziggo
is een beetje gelijk aan TMF in de beginperiodequote:Op zaterdag 26 februari 2011 00:18 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik ken het niet
Maar het wil iig op de kabel
Dat is altijd goed...quote:Op zaterdag 26 februari 2011 00:19 schreef Koen66 het volgende:
[..]
is een beetje gelijk aan TMF in de beginperiode
iedereen komt gewoonquote:Op zaterdag 26 februari 2011 00:22 schreef Koen66 het volgende:
komen Vaduz en Bellatrix nog gewoon naar de meet toe
yep... weekendje weg isquote:Op zaterdag 26 februari 2011 00:25 schreef iBenny het volgende:
[..]
Jammer dat je er niet bij kan zijn
ach, het is jammer maar komt er wel overheen hoorquote:Op zaterdag 26 februari 2011 00:27 schreef Koen66 het volgende:
[..]
yep... weekendje weg is
maar een beetje een nare bijsmaak zo
hahaha tuurlijkquote:Op zaterdag 26 februari 2011 00:43 schreef iBenny het volgende:
[..]
ach, het is jammer maar komt er wel overheen hoor![]()
daarom! ik dacht trouwens dat je dat al een keer had gedaanquote:Op zaterdag 26 februari 2011 00:44 schreef Koen66 het volgende:
[..]
hahaha tuurlijk
ik ga jullie vast nog wel een keertje zien
eerst de 12e voor het eerst de KSC ploeg eens meeten, ben ik ook benieuwd naar
nope, dat ging ook al de mist in.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 00:48 schreef iBenny het volgende:
[..]
daarom! ik dacht trouwens dat je dat al een keer had gedaan
Ik ben nog wakkerquote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:51 schreef Koen66 het volgende:
'vroegah' waren Kally, C_A, Patrique etc etc nog ruimschoots wakker nu
ohw oké.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 00:49 schreef Koen66 het volgende:
[..]
nope, dat ging ook al de mist in.
Heb zowiezo pech met meets, telkens weer
Wilde naar de GRTD meet, maar toen was zoonlief jarig
6e meeten ze ook weer, maar da's de zondag na carnaval....... en dat ga ik toch ook vieren
Efteling meet en misschien de BBQ meet bij mijquote:Op zaterdag 26 februari 2011 00:58 schreef iBenny het volgende:
[..]
ohw oké.
En zie... er komen wel momenten dat het wel kan
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 01:00 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Efteling meet en misschien de BBQ meet bij mijen de xfa meet
zullen we eerst maart ff doenquote:Op zaterdag 26 februari 2011 01:00 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Efteling meet en misschien de BBQ meet bij mijen de xfa meet
DVD-rips.quote:
Oh ja, Pokémon vangen!quote:
Ja haha, en meteen maar even daar wat dingen kopen die ik nodig heb, om nou helemaal voor die pokemon te gaan is ook weer zo watquote:
Daar moet ik ook nog eens heen, maar dan voor wat tafels voor mijn modelspoor.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 11:58 schreef charmed_angel het volgende:
Goedemorgen
Zo eerst even naar Ikeaom een nieuwe kledingkast te halen
leukquote:Op zaterdag 26 februari 2011 14:42 schreef charmed_angel het volgende:
Zo mijn kledingkast gekochtheerlijk het zelf indelen van zo'n kast
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 14:40 schreef Lutte het volgende:
Weer thuis!
Net tas uitgepakt en alles, nu weer huiswerk maken. Op vijf uur slaap.
benny vanwaar die UIquote:Op zaterdag 26 februari 2011 14:44 schreef iBenny het volgende:
[..]
leuk
Wat is er niet leuk aan de Ikea?
Yep, naar binnen, downloaden en hoppa klaarquote:Op zaterdag 26 februari 2011 16:28 schreef iBenny het volgende:
[..]
!
Is het ook gelukt met de pokemon?
En meteen weer weg? Zonder gezeur?quote:Op zaterdag 26 februari 2011 16:29 schreef Kally het volgende:
[..]
Yep, naar binnen, downloaden en hoppa klaar
Ja was een speciaal punt voor gemaaktquote:Op zaterdag 26 februari 2011 16:30 schreef iBenny het volgende:
[..]
En meteen weer weg? Zonder gezeur?
Dat kan zomaar?
Dat is het idee. Je krijgt een (virtueel) pasje waarmee je bijvoorbeeld de boot naar een geheim eilandje kan nemen. In Amerika en Japan gebeuren dit soort events waar die pasjes uitgedeeld worden veel vaker. In Nederland is het een wonder als het gebeurt.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 16:30 schreef iBenny het volgende:
[..]
En meteen weer weg? Zonder gezeur?
Dat kan zomaar?
Whehehehehehe. Ik heb er tweequote:Op zaterdag 26 februari 2011 16:33 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja was een speciaal punt voor gemaakt
Je mag hem downloaden en klaar, stond een vrouw van 60 ofzo, ik zei is het voor u zelf, ja zegt ze ik heb alle spellen en al de nieuwe besteld, ze moest er 6 hebben, liep met 6 DS'sen op zak
Ja ik heb er ook 3, maar ik vond het wel tof, zo'n wijffie die zelf helemaal verslaafd is aan pokemonquote:Op zaterdag 26 februari 2011 16:34 schreef Pheno het volgende:
[..]
Whehehehehehe. Ik heb er twee
En de nieuwe, nou ja, ik zie wel. Misschien de 3DS-versie, de volgende generatie dus
Zo simpel?quote:Op zaterdag 26 februari 2011 16:33 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja was een speciaal punt voor gemaakt
Je mag hem downloaden en klaar, stond een vrouw van 60 ofzo, ik zei is het voor u zelf, ja zegt ze ik heb alle spellen en al de nieuwe besteld, ze moest er 6 hebben, liep met 6 DS'sen op zak
Nieuwe generatie? De DS na de 3DS?quote:Op zaterdag 26 februari 2011 16:34 schreef Pheno het volgende:
[..]
Whehehehehehe. Ik heb er twee
En de nieuwe, nou ja, ik zie wel. Misschien de 3DS-versie, de volgende generatie dus
nee, de pokémon na de aankomende. Dus na die van volgende week.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 16:37 schreef iBenny het volgende:
[..]
Nieuwe generatie? De DS na de 3DS?
Er komen er nog meer?!quote:Op zaterdag 26 februari 2011 16:37 schreef Pheno het volgende:
[..]
nee, de pokémon na de aankomende. Dus na die van volgende week.
Er is nog geen Pokémon aangekondigd voor 3DS, maar iedereen weet dat het komt, ze zouden wel gek zijn dat niet te doenquote:Op zaterdag 26 februari 2011 16:38 schreef iBenny het volgende:
[..]
Er komen er nog meer?!![]()
Of een andere versie/kleur?
Hoiquote:
Ik weet dat het bij FOK!games binnekomt (gaan ook een prijsvraag doen aankomende week), maar zelf zal ik die niet halen denk ik. Het wordt al een dure maand. 3DS, spellen 3DS (alhoewel, ik heb van alles aangevraagd bij Nintendo zelfquote:
Ohw, op die fiets... ik snapte al niet waarom eerst pokemon en dan pas de DSquote:Op zaterdag 26 februari 2011 16:39 schreef Pheno het volgende:
[..]
Er is nog geen Pokémon aangekondigd voor 3DS, maar iedereen weet dat het komt, ze zouden wel gek zijn dat niet te doenHet is een zogenaamde systemseller, er zullen mensen zijn die een 3DS kopen omdat er Pokémon op verschijnt.
Volgende week komt Black & White in de winkel. Maar dat is dus DS, geen 3DS.
Hier Black, omdat de witte pokemon toffer isquote:
Komt er ook volgende maandquote:Op zaterdag 26 februari 2011 16:41 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik weet dat het bij FOK!games binnekomt (gaan ook een prijsvraag doen aankomende week), maar zelf zal ik die niet halen denk ik. Het wordt al een dure maand. 3DS, spellen 3DS (alhoewel, ik heb van alles aangevraagd bij Nintendo zelf).
Schaam jequote:Op zaterdag 26 februari 2011 16:43 schreef crv het volgende:
Sorry dat ik jullie weer even alleen heb gelaten
heb het gewoon te druk en teveel prive shit op het momentquote:
Wat moet je hebben?quote:Op zaterdag 26 februari 2011 16:46 schreef Kally het volgende:
Oke ff over CV, Benny die fabriek en die dingen die je daar weer voor moet hebben
Ipv seals enzo, zijn het nu fabriekskleding dingenquote:
Wat stomquote:Op zaterdag 26 februari 2011 16:48 schreef Kally het volgende:
[..]
Ipv seals enzo, zijn het nu fabriekskleding dingen
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 16:46 schreef Kally het volgende:
Oke ff over CV, Benny die fabriek en die dingen die je daar weer voor moet hebben
Nah het is wel leuk, maar alles 10 keer, en in je inventory staat het er dan zo 1/20, dus waarschijnlijk nog een fabriek waar je het voor nodig hebtquote:
Het is een SC, dus mag over van alles gepraat wordenquote:Op zaterdag 26 februari 2011 16:51 schreef crv het volgende:
[..]
![]()
zeker weer een game of zo. lijkt hier wel de game corner
dat zeg ik toch niet dat dat niet magquote:Op zaterdag 26 februari 2011 16:52 schreef Kally het volgende:
[..]
Het is een SC, dus mag over van alles gepraat worden
ja maar ik zit al vanaf Farmville dingen te verzamelen en het is nu wel tijd voor een nieuw ideequote:Op zaterdag 26 februari 2011 16:52 schreef Kally het volgende:
[..]
Nah het is wel leuk, maar alles 10 keer, en in je inventory staat het er dan zo 1/20, dus waarschijnlijk nog een fabriek waar je het voor nodig hebt
Ach ja, ik vind al die nieuwe gebouwen wel leukquote:Op zaterdag 26 februari 2011 16:54 schreef iBenny het volgende:
[..]
ja maar ik zit al vanaf Farmville dingen te verzamelen en het is nu wel tijd voor een nieuw idee
Succesquote:Op zaterdag 26 februari 2011 16:54 schreef crv het volgende:
overigens gaan we er maar weer eens vandoor naar het ziekenhuis
De nieuwe gebouwen zijn ook wel tofquote:Op zaterdag 26 februari 2011 16:55 schreef Kally het volgende:
[..]
Ach ja, ik vind al die nieuwe gebouwen wel leuk
Ik ook, maar hij is al zo grootquote:Op zaterdag 26 februari 2011 16:56 schreef iBenny het volgende:
[..]
De nieuwe gebouwen zijn ook wel tof
Nieuwe winkels en huizen
Ik moet eigenlijk mijn stadje eens netjes gaan maken
Ik denk dat ik het eerst ff wat groter ga maken. en dan verdelen in wijken en een winkelcentrum ofzoquote:
Ja dat probeerde ik ook, maar er komen steeds meer winkels bij, maar komt goedquote:Op zaterdag 26 februari 2011 16:58 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik denk dat ik het eerst ff wat groter ga maken. en dan verdelen in wijken en een winkelcentrum ofzo
Heel verstandigquote:Op zaterdag 26 februari 2011 16:59 schreef tdrone het volgende:
dat zijn echt van die spellen waar ik weet dat ik er niet aan moet beginnen
Energie is een beetje een probleem bij mij. Maar verplaatsen is 'gratis' toch?quote:Op zaterdag 26 februari 2011 16:59 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja dat probeerde ik ook, maar er komen steeds meer winkels bij, maar komt goed
Nu eerst zonnebanken
Ja, dat kun je zoveel als je wilt, en ook hekjes verkopen weer door op die bulldozer te klikken, dan ben je ze kwijt maar je krijgt er weer wat voor (niet veel maar toch)quote:Op zaterdag 26 februari 2011 17:01 schreef iBenny het volgende:
[..]
Energie is een beetje een probleem bij mij. Maar verplaatsen is 'gratis' toch?
Tot straks
1 muntjequote:Op zaterdag 26 februari 2011 17:03 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja, dat kun je zoveel als je wilt, en ook hekjes verkopen weer door op die bulldozer te klikken, dan ben je ze kwijt maar je krijgt er weer wat voor (niet veel maar toch)
Dat hoor ik vaker.quote:
Jij kan heul niet weten wie er wat heeft gestemd achter de schermenquote:
Doe dat maar niet, okequote:Op zaterdag 26 februari 2011 17:32 schreef Lutte het volgende:
Ik hak mijn hele onderarm er dalijk af hoor.
Shakes werken dan ook tijdelijk.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 18:06 schreef Kally het volgende:
O en Miran en Pat, gisteren was die ex-collega even op de zaak die ook op jullie manier was afgevallen, sinds ze gewoon eet weer is ze weer tien kilo aangekomen en zat nu opnieuw aan de shakes. Even ter info.
Ja ergens wel logisch, je krijgt zo weinig binnen, dat als je dan weer overstapt naar gewoon voedsel je ineens een bom binnenkrijgtquote:
Precies. Beter zoek je naar een manier die je wel lang kunt volhoudenquote:Op zaterdag 26 februari 2011 18:12 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja ergens wel logisch, je krijgt zo weinig binnen, dat als je dan weer overstapt naar gewoon voedsel je ineens een bom binnenkrijgt
Haaiquote:
quote:
Ik denk dat het beste is echt gewoon je hele levensstijl om te gooien, gezonder en gevarieerder te eten en als je een dag snoept op welke manier dan ook de volgende dag dat compenseert.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 18:13 schreef Pheno het volgende:
[..]
Precies. Beter zoek je naar een manier die je wel lang kunt volhouden
Dat bedoel ik met "manier"quote:Op zaterdag 26 februari 2011 18:14 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik denk dat het beste is echt gewoon je hele levensstijl om te gooien, gezonder en gevarieerder te eten en als je een dag snoept op welke manier dan ook de volgende dag dat compenseert.
Ik lijn dan ook niet. Ik ben dan ook flink aan het gewichtquote:
Ik ook niet.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 18:16 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik lijn dan ook niet. Ik ben dan ook flink aan het gewicht
Jij? Echt nietquote:Op zaterdag 26 februari 2011 18:16 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik lijn dan ook niet. Ik ben dan ook flink aan het gewicht
quote:
heb je me opgetild? Ik dacht dat ik niet gedronken had, anders zou ik me dat wel herinnerenquote:Op zaterdag 26 februari 2011 18:17 schreef Kally het volgende:
[..]
Jij? Echt niet
Ik ben ook iets aangekomen, maar eet weer gezonder en snoep een heel stuk minder, dat helpt
Dat zei mijn moeder al na de geboorte.quote:
Ik zeg niet dat je niks weegt, maar je toont het nietquote:Op zaterdag 26 februari 2011 18:18 schreef Pheno het volgende:
[..]
heb je me opgetild? Ik dacht dat ik niet gedronken had, anders zou ik me dat wel herinneren
Bij mij ookquote:Op zaterdag 26 februari 2011 18:18 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat zei mijn moeder al na de geboorte.
Ja ik heb ook een buik, maar die krijg ik maar niet weg na mijn kindjesquote:Op zaterdag 26 februari 2011 18:21 schreef JJH het volgende:
[..]
Nou. Er zou best wel een beetje afmogen, ik zal het laten zien over drie weken.
Dat klopt op zeker jaquote:Op zaterdag 26 februari 2011 18:23 schreef tdrone het volgende:
gelukkig heb ik daar nooit problemen mee maar sommige mensen zeggen ook dat als je ouder word het er steeds sneller aankomt..
Ik ga mijn buik toch niet tonen in een caféquote:Op zaterdag 26 februari 2011 18:20 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat je niks weegt, maar je toont het niet
Pfff wromniequote:Op zaterdag 26 februari 2011 18:27 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik ga mijn buik toch niet tonen in een café
Ah, dat zal ik maar voortaan zeggenquote:Op zaterdag 26 februari 2011 18:23 schreef tdrone het volgende:
gelukkig heb ik daar nooit problemen mee maar sommige mensen zeggen ook dat als je ouder word het er steeds sneller aankomt..
Ik heb geen kindjes gehad!quote:Op zaterdag 26 februari 2011 18:23 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja ik heb ook een buik, maar die krijg ik maar niet weg na mijn kindjes
quote:
Tegenwoordig is alles mogelijk. Maar raar blijft het inderdaad.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 18:32 schreef tdrone het volgende:
[..]
ja dan zouden mensen raar opkijken als je dat zou zeggen
Hier afgeven dan graagquote:
ik ook, tot ooit. Bossche Bol etenquote:Op zaterdag 26 februari 2011 18:38 schreef Kally het volgende:
Oke even wat andere dingen doen, tot straks
Is mooi, heb je mijn post gelezen over die collega die ook met shakes afvielquote:Op zaterdag 26 februari 2011 19:16 schreef charmed_angel het volgende:
Geen internet, nog half uurtje wacht
Nieuwe laminaat slaapkamer http://plixi.com/p/80165110
????quote:
Uhm, gele caps, lunchboxen, overhemden, robot arm, en safety brillenquote:Op zaterdag 26 februari 2011 19:26 schreef iBenny het volgende:
Niks, laat maar.. we gaan gewoon door.
Kally, wat moest je nou hebben bij cv?
Loik.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 19:16 schreef charmed_angel het volgende:
Geen internet, nog half uurtje wacht
Nieuwe laminaat slaapkamer http://plixi.com/p/80165110
Yupquote:Op zaterdag 26 februari 2011 19:56 schreef Kally het volgende:
Iedereen is gek op Jack is dat Everybody loves Raymond op zijn Nederlands?
Oh nou even een kans gevenquote:
w3aar? GEVONDENquote:Op zaterdag 26 februari 2011 19:18 schreef Kally het volgende:
[..]
Is mooi, heb je mijn post gelezen over die collega die ook met shakes afviel
en dat gewone eten, is dat ook weer snoepen, drinken en vet eten?quote:Op zaterdag 26 februari 2011 18:06 schreef Kally het volgende:
O en Miran en Pat, gisteren was die ex-collega even op de zaak die ook op jullie manier was afgevallen, sinds ze gewoon eet weer is ze weer tien kilo aangekomen en zat nu opnieuw aan de shakes. Even ter info.
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 17:55 schreef Kally het volgende:
Heb vanmiddag trouwens nog gelachen, we gingen eten bij La Place, ik denk jongste wil wet iets van patatjes ofzo, nee meneer wou fruit![]()
Dat laatste, net als jij had ze het gevoel dat ze niet veel meer kon eten (kleine maag) dus toen dacht ze nou lekker gezond eten dus, en af en toe wat extra's, maar die maag groeit weer lekker gauw terug blijkbaarquote:Op zaterdag 26 februari 2011 20:04 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
en dat gewone eten, is dat ook weer snoepen, drinken en vet eten?
Of echt gewoon gezond eten en af toe een patatje/snoepje/chippie?
Had hij een bordje meloenquote:
Nope sorryquote:Op zaterdag 26 februari 2011 20:04 schreef Lutte het volgende:
Heeft iemand verstand van de nieuwe msn?
Uhuquote:Op zaterdag 26 februari 2011 20:04 schreef Lutte het volgende:
Heeft iemand verstand van de nieuwe msn?
dat ben ik ook van planquote:Op zaterdag 26 februari 2011 18:14 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik denk dat het beste is echt gewoon je hele levensstijl om te gooien, gezonder en gevarieerder te eten en als je een dag snoept op welke manier dan ook de volgende dag dat compenseert.
Ja ze heeft wel af en opgebouwd, alleen of bij haar die knop volledig om was weet ik dus niet, maar ik moest het wel even zeggen tegen je, en veel wokken en rijst he dat is licht verteerbaarquote:Op zaterdag 26 februari 2011 20:09 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
dat ben ik ook van plan
Ik neig nu meer naar een gezonde prak dan een zak chipsDus in me hoofd is de boel al omgezet geloof ik
En ik vraag me af of die ex collega ook heeft afgebouwd en opgebouwd (proces van 6-8 weken)?
Wil je dat eens vragen voor mijBen ik wel benieuwd naar
Collega's van mijn mama, zitten na 2-3 jaar nog steeds op streef, en zelfs minderMaar die hebben ook een levenstijl aangepast
Wowquote:Op zaterdag 26 februari 2011 20:07 schreef Kally het volgende:
[..]
Dat laatste, net als jij had ze het gevoel dat ze niet veel meer kon eten (kleine maag) dus toen dacht ze nou lekker gezond eten dus, en af en toe wat extra's, maar die maag groeit weer lekker gauw terug blijkbaar
10 kilo in 5 maanden
Licht gespierde armen vind ik prachtig bij een vrouw, als je maar niet als Madonna doorslaatquote:Op zaterdag 26 februari 2011 20:11 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Wow
Dat ben ik niet van plan![]()
Ow weet je wat ik trouwens ook ga doen SiepieSpieren kweken
Niet zo groot hoor, maar gewoon dat je het een beetje ziet. Morgen me eerste les in de sportschool van Rob, Triceps en biceps
Ik vind namelijk dat Aafke (SST) best mooie armen heeft
En deed ze ook aan sportquote:Op zaterdag 26 februari 2011 20:10 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja ze heeft wel af en opgebouwd, alleen of bij haar die knop volledig om was weet ik dus niet, maar ik moest het wel even zeggen tegen je, en veel wokken en rijst he dat is licht verteerbaar
Ja ik ookquote:Op zaterdag 26 februari 2011 20:12 schreef Kally het volgende:
[..]
Licht gespierde armen vind ik prachtig bij een vrouw, als je maar niet als Madonna doorslaat
Nope, maar ze is boven de 50quote:Op zaterdag 26 februari 2011 20:13 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
En deed ze ook aan sport
Sorry hoor dat ik het vraag.... maar dan ga ik het doen, hoe zij het niet heeft gedaan![]()
Daarom is het fijn om ervaringen van anderen te horen
Dat hoofd ookquote:Op zaterdag 26 februari 2011 20:15 schreef JJH het volgende:
C_a, als je maar niet doorslaat, want dan voel ik me genoodzaakt je niet meer te kennen.
[ afbeelding ]
Zolang genoeg mensen in me geloven en zeggen dat het lukt en zeggen dat je er goed uit ziet (lichaam) dan motiveerd dat ook, en dan hou je het ook sneller volquote:Op zaterdag 26 februari 2011 20:14 schreef Kally het volgende:
[..]
Nope, maar ze is boven de 50
En als jij lekker blijft sporten en gewoon oplet op je voeding en gewicht komt het echt wel goed
whahahahaha neee gadverquote:Op zaterdag 26 februari 2011 20:15 schreef JJH het volgende:
C_a, als je maar niet doorslaat, want dan voel ik me genoodzaakt je niet meer te kennen.
[ afbeelding ]
Sexyt hoorquote:Op zaterdag 26 februari 2011 20:15 schreef JJH het volgende:
[ afbeelding ]
Welke is Aafke?quote:Op zaterdag 26 februari 2011 20:17 schreef charmed_angel het volgende:
JJH anders moet je even SST kijken en op Aafke der armen letten, dat vind ik mooi
Dat vind je wel mooi?quote:Op zaterdag 26 februari 2011 20:17 schreef charmed_angel het volgende:
JJH anders moet je even SST kijken en op Aafke der armen letten, dat vind ik mooi
Neukbaarquote:Op zaterdag 26 februari 2011 20:15 schreef JJH het volgende:
[ afbeelding ]
quote:
Jawel maar zeg dan doenbaarquote:
Gekkiequote:
dat is Aafke, als je haar ziet trainen, zie je precies de goede spieren bewegenquote:Op zaterdag 26 februari 2011 20:18 schreef JJH het volgende:
[ afbeelding ]
Zoiets dus? Dat is gewoon mooi en vrouwelijk.
Ik ga denk ik weer lekker beneden lezen.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 20:20 schreef Kally het volgende:
[..]
Gekkie
Vanavond Silver Bullet van Stephen King
Lekker B-film uit de jaren '70
nog nooit gezien, gaat dat over weerwolfen ofzoquote:Op zaterdag 26 februari 2011 20:20 schreef Kally het volgende:
[..]
Gekkie
Geniet van je zaterdagavond.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 20:22 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik ga denk ik weer lekker beneden lezen.
Wijntje erbij en dan genieten
Ik moet straks werken.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 20:20 schreef Kally het volgende:
[..]
Gekkie
Ik kijk niet, zeer zelden in ieder geval. Vanmorgen lag iedereen te pitten toen ik thuiskwam.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 20:21 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
dat is Aafke, als je haar ziet trainen, zie je precies de goede spieren bewegen
Yup... na het diner krijgen ze wijn en bierquote:Op zaterdag 26 februari 2011 20:22 schreef charmed_angel het volgende:
Benny komt er nog drank in het huis vanavond
ow dat wordt dus een leuke avondquote:Op zaterdag 26 februari 2011 20:24 schreef iBenny het volgende:
[..]
Yup... na het diner krijgen ze wijn en bier
Ik neem ook een wijntjequote:Op zaterdag 26 februari 2011 20:22 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik ga denk ik weer lekker beneden lezen.
Wijntje erbij en dan genieten
Jaquote:Op zaterdag 26 februari 2011 20:22 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
nog nooit gezien, gaat dat over weerwolfen ofzo
Autosave ftw.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 20:29 schreef Kally het volgende:
Huilend kind, hij had met een spel per ongeluk op new game gedrukt en is nu alles kwijt uit zijn vorige game
Heb gisteren voor de verandering een keer wijn gekocht, Heb nog wel bier in de schuur staan. Maar zo af en toe (witte) wijn, is wel lekkerquote:Op zaterdag 26 februari 2011 20:25 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik neem ook een wijntje
[..]
Ja
Heerlijk nep
Maar ze missen ook nog de special effects van nu, het boek is wel goed
Hij heeft gesaved?quote:Op zaterdag 26 februari 2011 20:29 schreef Kally het volgende:
Huilend kind, hij had met een spel per ongeluk op new game gedrukt en is nu alles kwijt uit zijn vorige game
Ik weet het niet, maar blijkbaar is die oude wegquote:
dat wilde ik net zeggenquote:Op zaterdag 26 februari 2011 20:33 schreef Lutte het volgende:
Als je hem uitzet zonder te saven is dat toch opgelost?
Ik ben dol op wittequote:Op zaterdag 26 februari 2011 20:31 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Heb gisteren voor de verandering een keer wijn gekocht, Heb nog wel bier in de schuur staan. Maar zo af en toe (witte) wijn, is wel lekker
Ik denk dat hij daar dus de fout mee in is gegaan, hij is pas 6 hequote:Op zaterdag 26 februari 2011 20:33 schreef Lutte het volgende:
Als je hem uitzet zonder te saven is dat toch opgelost?
Haai Kittyquote:
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 20:35 schreef PatriQue89 het volgende:
Wat een dag... Ben gebroken.. Morgen lekker uitslapen, toch pas om 1900 in utrecht zijn..
hahaquote:Op zaterdag 26 februari 2011 20:38 schreef Bos81 het volgende:
Heerenveen verliest van Willem II in Tilburg
En bij Heracles - Vitesse heeft Room een eigen goal gemaakt. Dat is de keeper.. Ben benieuwd..quote:Op zaterdag 26 februari 2011 20:38 schreef tdrone het volgende:
[..]
haha
dat had ik toch niet verwacht
haha wat een prutsersquote:Op zaterdag 26 februari 2011 20:40 schreef Bos81 het volgende:
[..]
En bij Heracles - Vitesse heeft Room een eigen goal gemaakt. Dat is de keeper.. Ben benieuwd..
Morgenavond ben ik vrij, eens kijken of ik dat kan onthouden.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 20:45 schreef Kally het volgende:
Morgen komt er echt een goede film, The Last Castle, met Robert Redford en James Gandolfini, over een gevangenis opstand, maar zo goed
Ik moet eens een paar kaartjes halen voor een wedstrijd van Zwolle, straks zijn ze kampioen en en ben ik er geen één wedstrijd geweest.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 20:44 schreef tdrone het volgende:
[..]
haha wat een prutsers
moet binnenkort weer eens naar roda gaan ofzo
Ruimt lekker op.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 20:46 schreef PatriQue89 het volgende:
En het halve azc stapt uit de trein..
Okee. leukquote:Op zaterdag 26 februari 2011 20:44 schreef tdrone het volgende:
[..]
haha wat een prutsers
moet binnenkort weer eens naar roda gaan ofzo
Wat is azc?quote:Op zaterdag 26 februari 2011 20:46 schreef PatriQue89 het volgende:
En het halve azc stapt uit de trein..
.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 20:48 schreef PatriQue89 het volgende:
Bijna lapo mag iemand anders voor me openen hoor!!
JE zit mobiel?quote:Op zaterdag 26 februari 2011 20:48 schreef PatriQue89 het volgende:
Bijna lapo mag iemand anders voor me openen hoor!!
Even wachten tot augustus. Dan zullen ze weer zaterdags of zondags mogen spelenquote:Op zaterdag 26 februari 2011 20:49 schreef JJH het volgende:
Crap, de plaatselijke FC speelt alleen nog maar thuiswedstrijden op vrijdagavond. Dan nog maar een avondje vrij vragen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |