Daar moet ik ook nog eens heen, maar dan voor wat tafels voor mijn modelspoor.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 11:58 schreef charmed_angel het volgende:
Goedemorgen
Zo eerst even naar Ikeaom een nieuwe kledingkast te halen
leukquote:Op zaterdag 26 februari 2011 14:42 schreef charmed_angel het volgende:
Zo mijn kledingkast gekochtheerlijk het zelf indelen van zo'n kast
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 14:40 schreef Lutte het volgende:
Weer thuis!
Net tas uitgepakt en alles, nu weer huiswerk maken. Op vijf uur slaap.
benny vanwaar die UIquote:Op zaterdag 26 februari 2011 14:44 schreef iBenny het volgende:
[..]
leuk
Wat is er niet leuk aan de Ikea?
Yep, naar binnen, downloaden en hoppa klaarquote:Op zaterdag 26 februari 2011 16:28 schreef iBenny het volgende:
[..]
!
Is het ook gelukt met de pokemon?
En meteen weer weg? Zonder gezeur?quote:Op zaterdag 26 februari 2011 16:29 schreef Kally het volgende:
[..]
Yep, naar binnen, downloaden en hoppa klaar
Ja was een speciaal punt voor gemaaktquote:Op zaterdag 26 februari 2011 16:30 schreef iBenny het volgende:
[..]
En meteen weer weg? Zonder gezeur?
Dat kan zomaar?
Dat is het idee. Je krijgt een (virtueel) pasje waarmee je bijvoorbeeld de boot naar een geheim eilandje kan nemen. In Amerika en Japan gebeuren dit soort events waar die pasjes uitgedeeld worden veel vaker. In Nederland is het een wonder als het gebeurt.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 16:30 schreef iBenny het volgende:
[..]
En meteen weer weg? Zonder gezeur?
Dat kan zomaar?
Whehehehehehe. Ik heb er tweequote:Op zaterdag 26 februari 2011 16:33 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja was een speciaal punt voor gemaakt
Je mag hem downloaden en klaar, stond een vrouw van 60 ofzo, ik zei is het voor u zelf, ja zegt ze ik heb alle spellen en al de nieuwe besteld, ze moest er 6 hebben, liep met 6 DS'sen op zak
Ja ik heb er ook 3, maar ik vond het wel tof, zo'n wijffie die zelf helemaal verslaafd is aan pokemonquote:Op zaterdag 26 februari 2011 16:34 schreef Pheno het volgende:
[..]
Whehehehehehe. Ik heb er twee
En de nieuwe, nou ja, ik zie wel. Misschien de 3DS-versie, de volgende generatie dus
Zo simpel?quote:Op zaterdag 26 februari 2011 16:33 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja was een speciaal punt voor gemaakt
Je mag hem downloaden en klaar, stond een vrouw van 60 ofzo, ik zei is het voor u zelf, ja zegt ze ik heb alle spellen en al de nieuwe besteld, ze moest er 6 hebben, liep met 6 DS'sen op zak
Nieuwe generatie? De DS na de 3DS?quote:Op zaterdag 26 februari 2011 16:34 schreef Pheno het volgende:
[..]
Whehehehehehe. Ik heb er twee
En de nieuwe, nou ja, ik zie wel. Misschien de 3DS-versie, de volgende generatie dus
nee, de pokémon na de aankomende. Dus na die van volgende week.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 16:37 schreef iBenny het volgende:
[..]
Nieuwe generatie? De DS na de 3DS?
Er komen er nog meer?!quote:Op zaterdag 26 februari 2011 16:37 schreef Pheno het volgende:
[..]
nee, de pokémon na de aankomende. Dus na die van volgende week.
Er is nog geen Pokémon aangekondigd voor 3DS, maar iedereen weet dat het komt, ze zouden wel gek zijn dat niet te doenquote:Op zaterdag 26 februari 2011 16:38 schreef iBenny het volgende:
[..]
Er komen er nog meer?!![]()
Of een andere versie/kleur?
Hoiquote:
Ik weet dat het bij FOK!games binnekomt (gaan ook een prijsvraag doen aankomende week), maar zelf zal ik die niet halen denk ik. Het wordt al een dure maand. 3DS, spellen 3DS (alhoewel, ik heb van alles aangevraagd bij Nintendo zelfquote:
Ohw, op die fiets... ik snapte al niet waarom eerst pokemon en dan pas de DSquote:Op zaterdag 26 februari 2011 16:39 schreef Pheno het volgende:
[..]
Er is nog geen Pokémon aangekondigd voor 3DS, maar iedereen weet dat het komt, ze zouden wel gek zijn dat niet te doenHet is een zogenaamde systemseller, er zullen mensen zijn die een 3DS kopen omdat er Pokémon op verschijnt.
Volgende week komt Black & White in de winkel. Maar dat is dus DS, geen 3DS.
Hier Black, omdat de witte pokemon toffer isquote:
Komt er ook volgende maandquote:Op zaterdag 26 februari 2011 16:41 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik weet dat het bij FOK!games binnekomt (gaan ook een prijsvraag doen aankomende week), maar zelf zal ik die niet halen denk ik. Het wordt al een dure maand. 3DS, spellen 3DS (alhoewel, ik heb van alles aangevraagd bij Nintendo zelf).
Schaam jequote:Op zaterdag 26 februari 2011 16:43 schreef crv het volgende:
Sorry dat ik jullie weer even alleen heb gelaten
heb het gewoon te druk en teveel prive shit op het momentquote:
Wat moet je hebben?quote:Op zaterdag 26 februari 2011 16:46 schreef Kally het volgende:
Oke ff over CV, Benny die fabriek en die dingen die je daar weer voor moet hebben
Ipv seals enzo, zijn het nu fabriekskleding dingenquote:
Wat stomquote:Op zaterdag 26 februari 2011 16:48 schreef Kally het volgende:
[..]
Ipv seals enzo, zijn het nu fabriekskleding dingen
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 16:46 schreef Kally het volgende:
Oke ff over CV, Benny die fabriek en die dingen die je daar weer voor moet hebben
Nah het is wel leuk, maar alles 10 keer, en in je inventory staat het er dan zo 1/20, dus waarschijnlijk nog een fabriek waar je het voor nodig hebtquote:
Het is een SC, dus mag over van alles gepraat wordenquote:Op zaterdag 26 februari 2011 16:51 schreef crv het volgende:
[..]
![]()
zeker weer een game of zo. lijkt hier wel de game corner
dat zeg ik toch niet dat dat niet magquote:Op zaterdag 26 februari 2011 16:52 schreef Kally het volgende:
[..]
Het is een SC, dus mag over van alles gepraat worden
ja maar ik zit al vanaf Farmville dingen te verzamelen en het is nu wel tijd voor een nieuw ideequote:Op zaterdag 26 februari 2011 16:52 schreef Kally het volgende:
[..]
Nah het is wel leuk, maar alles 10 keer, en in je inventory staat het er dan zo 1/20, dus waarschijnlijk nog een fabriek waar je het voor nodig hebt
Ach ja, ik vind al die nieuwe gebouwen wel leukquote:Op zaterdag 26 februari 2011 16:54 schreef iBenny het volgende:
[..]
ja maar ik zit al vanaf Farmville dingen te verzamelen en het is nu wel tijd voor een nieuw idee
Succesquote:Op zaterdag 26 februari 2011 16:54 schreef crv het volgende:
overigens gaan we er maar weer eens vandoor naar het ziekenhuis
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |