Daar moet ik ook nog eens heen, maar dan voor wat tafels voor mijn modelspoor.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 11:58 schreef charmed_angel het volgende:
Goedemorgen
Zo eerst even naar Ikeaom een nieuwe kledingkast te halen
leukquote:Op zaterdag 26 februari 2011 14:42 schreef charmed_angel het volgende:
Zo mijn kledingkast gekochtheerlijk het zelf indelen van zo'n kast
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 14:40 schreef Lutte het volgende:
Weer thuis!
Net tas uitgepakt en alles, nu weer huiswerk maken. Op vijf uur slaap.
benny vanwaar die UIquote:Op zaterdag 26 februari 2011 14:44 schreef iBenny het volgende:
[..]
leuk
Wat is er niet leuk aan de Ikea?
Yep, naar binnen, downloaden en hoppa klaarquote:Op zaterdag 26 februari 2011 16:28 schreef iBenny het volgende:
[..]
!
Is het ook gelukt met de pokemon?
En meteen weer weg? Zonder gezeur?quote:Op zaterdag 26 februari 2011 16:29 schreef Kally het volgende:
[..]
Yep, naar binnen, downloaden en hoppa klaar
Ja was een speciaal punt voor gemaaktquote:Op zaterdag 26 februari 2011 16:30 schreef iBenny het volgende:
[..]
En meteen weer weg? Zonder gezeur?
Dat kan zomaar?
Dat is het idee. Je krijgt een (virtueel) pasje waarmee je bijvoorbeeld de boot naar een geheim eilandje kan nemen. In Amerika en Japan gebeuren dit soort events waar die pasjes uitgedeeld worden veel vaker. In Nederland is het een wonder als het gebeurt.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 16:30 schreef iBenny het volgende:
[..]
En meteen weer weg? Zonder gezeur?
Dat kan zomaar?
Whehehehehehe. Ik heb er tweequote:Op zaterdag 26 februari 2011 16:33 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja was een speciaal punt voor gemaakt
Je mag hem downloaden en klaar, stond een vrouw van 60 ofzo, ik zei is het voor u zelf, ja zegt ze ik heb alle spellen en al de nieuwe besteld, ze moest er 6 hebben, liep met 6 DS'sen op zak
Ja ik heb er ook 3, maar ik vond het wel tof, zo'n wijffie die zelf helemaal verslaafd is aan pokemonquote:Op zaterdag 26 februari 2011 16:34 schreef Pheno het volgende:
[..]
Whehehehehehe. Ik heb er twee
En de nieuwe, nou ja, ik zie wel. Misschien de 3DS-versie, de volgende generatie dus
Zo simpel?quote:Op zaterdag 26 februari 2011 16:33 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja was een speciaal punt voor gemaakt
Je mag hem downloaden en klaar, stond een vrouw van 60 ofzo, ik zei is het voor u zelf, ja zegt ze ik heb alle spellen en al de nieuwe besteld, ze moest er 6 hebben, liep met 6 DS'sen op zak
Nieuwe generatie? De DS na de 3DS?quote:Op zaterdag 26 februari 2011 16:34 schreef Pheno het volgende:
[..]
Whehehehehehe. Ik heb er twee
En de nieuwe, nou ja, ik zie wel. Misschien de 3DS-versie, de volgende generatie dus
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |