ik ook, tot ooit. Bossche Bol etenquote:Op zaterdag 26 februari 2011 18:38 schreef Kally het volgende:
Oke even wat andere dingen doen, tot straks
Is mooi, heb je mijn post gelezen over die collega die ook met shakes afvielquote:Op zaterdag 26 februari 2011 19:16 schreef charmed_angel het volgende:
Geen internet, nog half uurtje wacht
Nieuwe laminaat slaapkamer http://plixi.com/p/80165110
????quote:
Uhm, gele caps, lunchboxen, overhemden, robot arm, en safety brillenquote:Op zaterdag 26 februari 2011 19:26 schreef iBenny het volgende:
Niks, laat maar.. we gaan gewoon door.
Kally, wat moest je nou hebben bij cv?
Loik.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 19:16 schreef charmed_angel het volgende:
Geen internet, nog half uurtje wacht
Nieuwe laminaat slaapkamer http://plixi.com/p/80165110
Yupquote:Op zaterdag 26 februari 2011 19:56 schreef Kally het volgende:
Iedereen is gek op Jack is dat Everybody loves Raymond op zijn Nederlands?
Oh nou even een kans gevenquote:
w3aar? GEVONDENquote:Op zaterdag 26 februari 2011 19:18 schreef Kally het volgende:
[..]
Is mooi, heb je mijn post gelezen over die collega die ook met shakes afviel
en dat gewone eten, is dat ook weer snoepen, drinken en vet eten?quote:Op zaterdag 26 februari 2011 18:06 schreef Kally het volgende:
O en Miran en Pat, gisteren was die ex-collega even op de zaak die ook op jullie manier was afgevallen, sinds ze gewoon eet weer is ze weer tien kilo aangekomen en zat nu opnieuw aan de shakes. Even ter info.
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 17:55 schreef Kally het volgende:
Heb vanmiddag trouwens nog gelachen, we gingen eten bij La Place, ik denk jongste wil wet iets van patatjes ofzo, nee meneer wou fruit![]()
Dat laatste, net als jij had ze het gevoel dat ze niet veel meer kon eten (kleine maag) dus toen dacht ze nou lekker gezond eten dus, en af en toe wat extra's, maar die maag groeit weer lekker gauw terug blijkbaarquote:Op zaterdag 26 februari 2011 20:04 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
en dat gewone eten, is dat ook weer snoepen, drinken en vet eten?
Of echt gewoon gezond eten en af toe een patatje/snoepje/chippie?
Had hij een bordje meloenquote:
Nope sorryquote:Op zaterdag 26 februari 2011 20:04 schreef Lutte het volgende:
Heeft iemand verstand van de nieuwe msn?
Uhuquote:Op zaterdag 26 februari 2011 20:04 schreef Lutte het volgende:
Heeft iemand verstand van de nieuwe msn?
dat ben ik ook van planquote:Op zaterdag 26 februari 2011 18:14 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik denk dat het beste is echt gewoon je hele levensstijl om te gooien, gezonder en gevarieerder te eten en als je een dag snoept op welke manier dan ook de volgende dag dat compenseert.
Ja ze heeft wel af en opgebouwd, alleen of bij haar die knop volledig om was weet ik dus niet, maar ik moest het wel even zeggen tegen je, en veel wokken en rijst he dat is licht verteerbaarquote:Op zaterdag 26 februari 2011 20:09 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
dat ben ik ook van plan
Ik neig nu meer naar een gezonde prak dan een zak chipsDus in me hoofd is de boel al omgezet geloof ik
En ik vraag me af of die ex collega ook heeft afgebouwd en opgebouwd (proces van 6-8 weken)?
Wil je dat eens vragen voor mijBen ik wel benieuwd naar
Collega's van mijn mama, zitten na 2-3 jaar nog steeds op streef, en zelfs minderMaar die hebben ook een levenstijl aangepast
Wowquote:Op zaterdag 26 februari 2011 20:07 schreef Kally het volgende:
[..]
Dat laatste, net als jij had ze het gevoel dat ze niet veel meer kon eten (kleine maag) dus toen dacht ze nou lekker gezond eten dus, en af en toe wat extra's, maar die maag groeit weer lekker gauw terug blijkbaar
10 kilo in 5 maanden
Licht gespierde armen vind ik prachtig bij een vrouw, als je maar niet als Madonna doorslaatquote:Op zaterdag 26 februari 2011 20:11 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Wow
Dat ben ik niet van plan![]()
Ow weet je wat ik trouwens ook ga doen SiepieSpieren kweken
Niet zo groot hoor, maar gewoon dat je het een beetje ziet. Morgen me eerste les in de sportschool van Rob, Triceps en biceps
Ik vind namelijk dat Aafke (SST) best mooie armen heeft
En deed ze ook aan sportquote:Op zaterdag 26 februari 2011 20:10 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja ze heeft wel af en opgebouwd, alleen of bij haar die knop volledig om was weet ik dus niet, maar ik moest het wel even zeggen tegen je, en veel wokken en rijst he dat is licht verteerbaar
Ja ik ookquote:Op zaterdag 26 februari 2011 20:12 schreef Kally het volgende:
[..]
Licht gespierde armen vind ik prachtig bij een vrouw, als je maar niet als Madonna doorslaat
Nope, maar ze is boven de 50quote:Op zaterdag 26 februari 2011 20:13 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
En deed ze ook aan sport
Sorry hoor dat ik het vraag.... maar dan ga ik het doen, hoe zij het niet heeft gedaan![]()
Daarom is het fijn om ervaringen van anderen te horen
Dat hoofd ookquote:Op zaterdag 26 februari 2011 20:15 schreef JJH het volgende:
C_a, als je maar niet doorslaat, want dan voel ik me genoodzaakt je niet meer te kennen.
[ afbeelding ]
Zolang genoeg mensen in me geloven en zeggen dat het lukt en zeggen dat je er goed uit ziet (lichaam) dan motiveerd dat ook, en dan hou je het ook sneller volquote:Op zaterdag 26 februari 2011 20:14 schreef Kally het volgende:
[..]
Nope, maar ze is boven de 50
En als jij lekker blijft sporten en gewoon oplet op je voeding en gewicht komt het echt wel goed
whahahahaha neee gadverquote:Op zaterdag 26 februari 2011 20:15 schreef JJH het volgende:
C_a, als je maar niet doorslaat, want dan voel ik me genoodzaakt je niet meer te kennen.
[ afbeelding ]
Sexyt hoorquote:Op zaterdag 26 februari 2011 20:15 schreef JJH het volgende:
[ afbeelding ]
Welke is Aafke?quote:Op zaterdag 26 februari 2011 20:17 schreef charmed_angel het volgende:
JJH anders moet je even SST kijken en op Aafke der armen letten, dat vind ik mooi
Dat vind je wel mooi?quote:Op zaterdag 26 februari 2011 20:17 schreef charmed_angel het volgende:
JJH anders moet je even SST kijken en op Aafke der armen letten, dat vind ik mooi
Neukbaarquote:Op zaterdag 26 februari 2011 20:15 schreef JJH het volgende:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |