De nieuwe gebouwen zijn ook wel tofquote:Op zaterdag 26 februari 2011 16:55 schreef Kally het volgende:
[..]
Ach ja, ik vind al die nieuwe gebouwen wel leuk
Ik ook, maar hij is al zo grootquote:Op zaterdag 26 februari 2011 16:56 schreef iBenny het volgende:
[..]
De nieuwe gebouwen zijn ook wel tof
Nieuwe winkels en huizen
Ik moet eigenlijk mijn stadje eens netjes gaan maken
Ik denk dat ik het eerst ff wat groter ga maken. en dan verdelen in wijken en een winkelcentrum ofzoquote:
Ja dat probeerde ik ook, maar er komen steeds meer winkels bij, maar komt goedquote:Op zaterdag 26 februari 2011 16:58 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik denk dat ik het eerst ff wat groter ga maken. en dan verdelen in wijken en een winkelcentrum ofzo
Heel verstandigquote:Op zaterdag 26 februari 2011 16:59 schreef tdrone het volgende:
dat zijn echt van die spellen waar ik weet dat ik er niet aan moet beginnen
Energie is een beetje een probleem bij mij. Maar verplaatsen is 'gratis' toch?quote:Op zaterdag 26 februari 2011 16:59 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja dat probeerde ik ook, maar er komen steeds meer winkels bij, maar komt goed
Nu eerst zonnebanken
Ja, dat kun je zoveel als je wilt, en ook hekjes verkopen weer door op die bulldozer te klikken, dan ben je ze kwijt maar je krijgt er weer wat voor (niet veel maar toch)quote:Op zaterdag 26 februari 2011 17:01 schreef iBenny het volgende:
[..]
Energie is een beetje een probleem bij mij. Maar verplaatsen is 'gratis' toch?
Tot straks
1 muntjequote:Op zaterdag 26 februari 2011 17:03 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja, dat kun je zoveel als je wilt, en ook hekjes verkopen weer door op die bulldozer te klikken, dan ben je ze kwijt maar je krijgt er weer wat voor (niet veel maar toch)
Dat hoor ik vaker.quote:
Jij kan heul niet weten wie er wat heeft gestemd achter de schermenquote:
Doe dat maar niet, okequote:Op zaterdag 26 februari 2011 17:32 schreef Lutte het volgende:
Ik hak mijn hele onderarm er dalijk af hoor.
Shakes werken dan ook tijdelijk.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 18:06 schreef Kally het volgende:
O en Miran en Pat, gisteren was die ex-collega even op de zaak die ook op jullie manier was afgevallen, sinds ze gewoon eet weer is ze weer tien kilo aangekomen en zat nu opnieuw aan de shakes. Even ter info.
Ja ergens wel logisch, je krijgt zo weinig binnen, dat als je dan weer overstapt naar gewoon voedsel je ineens een bom binnenkrijgtquote:
Precies. Beter zoek je naar een manier die je wel lang kunt volhoudenquote:Op zaterdag 26 februari 2011 18:12 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja ergens wel logisch, je krijgt zo weinig binnen, dat als je dan weer overstapt naar gewoon voedsel je ineens een bom binnenkrijgt
Haaiquote:
quote:
Ik denk dat het beste is echt gewoon je hele levensstijl om te gooien, gezonder en gevarieerder te eten en als je een dag snoept op welke manier dan ook de volgende dag dat compenseert.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 18:13 schreef Pheno het volgende:
[..]
Precies. Beter zoek je naar een manier die je wel lang kunt volhouden
Dat bedoel ik met "manier"quote:Op zaterdag 26 februari 2011 18:14 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik denk dat het beste is echt gewoon je hele levensstijl om te gooien, gezonder en gevarieerder te eten en als je een dag snoept op welke manier dan ook de volgende dag dat compenseert.
Ik lijn dan ook niet. Ik ben dan ook flink aan het gewichtquote:
Ik ook niet.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 18:16 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik lijn dan ook niet. Ik ben dan ook flink aan het gewicht
Jij? Echt nietquote:Op zaterdag 26 februari 2011 18:16 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik lijn dan ook niet. Ik ben dan ook flink aan het gewicht
quote:
heb je me opgetild? Ik dacht dat ik niet gedronken had, anders zou ik me dat wel herinnerenquote:Op zaterdag 26 februari 2011 18:17 schreef Kally het volgende:
[..]
Jij? Echt niet
Ik ben ook iets aangekomen, maar eet weer gezonder en snoep een heel stuk minder, dat helpt
Dat zei mijn moeder al na de geboorte.quote:
Ik zeg niet dat je niks weegt, maar je toont het nietquote:Op zaterdag 26 februari 2011 18:18 schreef Pheno het volgende:
[..]
heb je me opgetild? Ik dacht dat ik niet gedronken had, anders zou ik me dat wel herinneren
Bij mij ookquote:Op zaterdag 26 februari 2011 18:18 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat zei mijn moeder al na de geboorte.
Ja ik heb ook een buik, maar die krijg ik maar niet weg na mijn kindjesquote:Op zaterdag 26 februari 2011 18:21 schreef JJH het volgende:
[..]
Nou. Er zou best wel een beetje afmogen, ik zal het laten zien over drie weken.
Dat klopt op zeker jaquote:Op zaterdag 26 februari 2011 18:23 schreef tdrone het volgende:
gelukkig heb ik daar nooit problemen mee maar sommige mensen zeggen ook dat als je ouder word het er steeds sneller aankomt..
Ik ga mijn buik toch niet tonen in een caféquote:Op zaterdag 26 februari 2011 18:20 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat je niks weegt, maar je toont het niet
Pfff wromniequote:Op zaterdag 26 februari 2011 18:27 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik ga mijn buik toch niet tonen in een café
Ah, dat zal ik maar voortaan zeggenquote:Op zaterdag 26 februari 2011 18:23 schreef tdrone het volgende:
gelukkig heb ik daar nooit problemen mee maar sommige mensen zeggen ook dat als je ouder word het er steeds sneller aankomt..
Ik heb geen kindjes gehad!quote:Op zaterdag 26 februari 2011 18:23 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja ik heb ook een buik, maar die krijg ik maar niet weg na mijn kindjes
quote:
Tegenwoordig is alles mogelijk. Maar raar blijft het inderdaad.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 18:32 schreef tdrone het volgende:
[..]
ja dan zouden mensen raar opkijken als je dat zou zeggen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |