quote:
Ik denk dat het beste is echt gewoon je hele levensstijl om te gooien, gezonder en gevarieerder te eten en als je een dag snoept op welke manier dan ook de volgende dag dat compenseert.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 18:13 schreef Pheno het volgende:
[..]
Precies. Beter zoek je naar een manier die je wel lang kunt volhouden
Dat bedoel ik met "manier"quote:Op zaterdag 26 februari 2011 18:14 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik denk dat het beste is echt gewoon je hele levensstijl om te gooien, gezonder en gevarieerder te eten en als je een dag snoept op welke manier dan ook de volgende dag dat compenseert.
Ik lijn dan ook niet. Ik ben dan ook flink aan het gewichtquote:
Ik ook niet.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 18:16 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik lijn dan ook niet. Ik ben dan ook flink aan het gewicht
Jij? Echt nietquote:Op zaterdag 26 februari 2011 18:16 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik lijn dan ook niet. Ik ben dan ook flink aan het gewicht
quote:
heb je me opgetild? Ik dacht dat ik niet gedronken had, anders zou ik me dat wel herinnerenquote:Op zaterdag 26 februari 2011 18:17 schreef Kally het volgende:
[..]
Jij? Echt niet
Ik ben ook iets aangekomen, maar eet weer gezonder en snoep een heel stuk minder, dat helpt
Dat zei mijn moeder al na de geboorte.quote:
Ik zeg niet dat je niks weegt, maar je toont het nietquote:Op zaterdag 26 februari 2011 18:18 schreef Pheno het volgende:
[..]
heb je me opgetild? Ik dacht dat ik niet gedronken had, anders zou ik me dat wel herinneren
Bij mij ookquote:Op zaterdag 26 februari 2011 18:18 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat zei mijn moeder al na de geboorte.
Ja ik heb ook een buik, maar die krijg ik maar niet weg na mijn kindjesquote:Op zaterdag 26 februari 2011 18:21 schreef JJH het volgende:
[..]
Nou. Er zou best wel een beetje afmogen, ik zal het laten zien over drie weken.
Dat klopt op zeker jaquote:Op zaterdag 26 februari 2011 18:23 schreef tdrone het volgende:
gelukkig heb ik daar nooit problemen mee maar sommige mensen zeggen ook dat als je ouder word het er steeds sneller aankomt..
Ik ga mijn buik toch niet tonen in een caféquote:Op zaterdag 26 februari 2011 18:20 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat je niks weegt, maar je toont het niet
Pfff wromniequote:Op zaterdag 26 februari 2011 18:27 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik ga mijn buik toch niet tonen in een café
Ah, dat zal ik maar voortaan zeggenquote:Op zaterdag 26 februari 2011 18:23 schreef tdrone het volgende:
gelukkig heb ik daar nooit problemen mee maar sommige mensen zeggen ook dat als je ouder word het er steeds sneller aankomt..
Ik heb geen kindjes gehad!quote:Op zaterdag 26 februari 2011 18:23 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja ik heb ook een buik, maar die krijg ik maar niet weg na mijn kindjes
quote:
Tegenwoordig is alles mogelijk. Maar raar blijft het inderdaad.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 18:32 schreef tdrone het volgende:
[..]
ja dan zouden mensen raar opkijken als je dat zou zeggen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |