ik ook, tot ooit. Bossche Bol etenquote:Op zaterdag 26 februari 2011 18:38 schreef Kally het volgende:
Oke even wat andere dingen doen, tot straks
Is mooi, heb je mijn post gelezen over die collega die ook met shakes afvielquote:Op zaterdag 26 februari 2011 19:16 schreef charmed_angel het volgende:
Geen internet, nog half uurtje wacht
Nieuwe laminaat slaapkamer http://plixi.com/p/80165110
????quote:
Uhm, gele caps, lunchboxen, overhemden, robot arm, en safety brillenquote:Op zaterdag 26 februari 2011 19:26 schreef iBenny het volgende:
Niks, laat maar.. we gaan gewoon door.
Kally, wat moest je nou hebben bij cv?
Loik.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 19:16 schreef charmed_angel het volgende:
Geen internet, nog half uurtje wacht
Nieuwe laminaat slaapkamer http://plixi.com/p/80165110
Yupquote:Op zaterdag 26 februari 2011 19:56 schreef Kally het volgende:
Iedereen is gek op Jack is dat Everybody loves Raymond op zijn Nederlands?
Oh nou even een kans gevenquote:
w3aar? GEVONDENquote:Op zaterdag 26 februari 2011 19:18 schreef Kally het volgende:
[..]
Is mooi, heb je mijn post gelezen over die collega die ook met shakes afviel
en dat gewone eten, is dat ook weer snoepen, drinken en vet eten?quote:Op zaterdag 26 februari 2011 18:06 schreef Kally het volgende:
O en Miran en Pat, gisteren was die ex-collega even op de zaak die ook op jullie manier was afgevallen, sinds ze gewoon eet weer is ze weer tien kilo aangekomen en zat nu opnieuw aan de shakes. Even ter info.
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 17:55 schreef Kally het volgende:
Heb vanmiddag trouwens nog gelachen, we gingen eten bij La Place, ik denk jongste wil wet iets van patatjes ofzo, nee meneer wou fruit![]()
Dat laatste, net als jij had ze het gevoel dat ze niet veel meer kon eten (kleine maag) dus toen dacht ze nou lekker gezond eten dus, en af en toe wat extra's, maar die maag groeit weer lekker gauw terug blijkbaarquote:Op zaterdag 26 februari 2011 20:04 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
en dat gewone eten, is dat ook weer snoepen, drinken en vet eten?
Of echt gewoon gezond eten en af toe een patatje/snoepje/chippie?
Had hij een bordje meloenquote:
Nope sorryquote:Op zaterdag 26 februari 2011 20:04 schreef Lutte het volgende:
Heeft iemand verstand van de nieuwe msn?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |