en een hoop anderen zijn van SC geswitched, dus de spoeling wordt erg dunquote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:52 schreef iBenny het volgende:
Kally kijkt Kill Bil, C_a kijkt dr series van afgelopen 2 weken terug en Patrique is vast ook bezig met iets nuttigs
Daaromquote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:53 schreef Koen66 het volgende:
[..]
en een hoop anderen zijn van SC geswitched, dus de spoeling wordt erg dun
ik hoop hetquote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:54 schreef iBenny het volgende:
En we hebben binnenkort een meet, misschien dat het daarna wel anders is
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:34 schreef Koen66 het volgende:
[..]
klopt, ik werk er net zo hard aan mee, als ik binnenkom en er is 10 min niks gezegd dan vertrek ik meestal weer naar elders zonder iets terug te zeggen
dus ja, als het eenmaal in zo'n neergaande spiraal zit
En dit natuurlijk ook.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:56 schreef Pheno het volgende:
Maar shit, als er tien minuten niets gezegd wordt in een slowchat is er geen ramp hoor, het is geen realtime chatbox
dat is zo, maar als je een gezellig avondje wil chatten dan moet het wel een beetje rap gaanquote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:57 schreef iBenny het volgende:
[..]
En dit natuurlijk ook.
Toen met XFA was het soms echt veel te snel
Dan ga je naar TMF-chatquote:Op zaterdag 26 februari 2011 00:02 schreef Koen66 het volgende:
[..]
dat is zo, maar als je een gezellig avondje wil chatten dan moet het wel een beetje rap gaan
anders is het zo![]()
in KSC gaat het nu aardig rap
alleen als betaald digi kanaal dan, ik zie het nergens meer, niet analoog niet digitaalquote:
Kloptquote:Op zaterdag 26 februari 2011 00:11 schreef Koen66 het volgende:
[..]
alleen als betaald digi kanaal dan, ik zie het nergens meer, niet analoog niet digitaal
hmmmm waar halen de hedendaagse 17 jarigen dan hun clips momenteelquote:
Youtubequote:Op zaterdag 26 februari 2011 00:13 schreef Koen66 het volgende:
[..]
hmmmm waar halen de hedendaagse 17 jarigen dan hun clips momenteel
of is dat ook al niet meer vand ee tijd
ja, maar de gemiddelde artiest gaat niet alleen clips opnemen voor YouTubequote:
dat zal je nog verbazenquote:Op zaterdag 26 februari 2011 00:15 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ja, maar de gemiddelde artiest gaat niet alleen clips opnemen voor YouTube
die bestaat toch al lang, hadden we een paar x al als gratis kanaal hier voor een tijdje op Ziggoquote:Op zaterdag 26 februari 2011 00:16 schreef iBenny het volgende:
[..]
dat zal je nog verbazen
En er komt waarschijnlijk SlamTV
Ik ken het nietquote:Op zaterdag 26 februari 2011 00:17 schreef Koen66 het volgende:
[..]
die bestaat toch al lang, hadden we een paar x al als gratis kanaal hier voor een tijdje op Ziggo
is een beetje gelijk aan TMF in de beginperiodequote:Op zaterdag 26 februari 2011 00:18 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik ken het niet
Maar het wil iig op de kabel
Dat is altijd goed...quote:Op zaterdag 26 februari 2011 00:19 schreef Koen66 het volgende:
[..]
is een beetje gelijk aan TMF in de beginperiode
iedereen komt gewoonquote:Op zaterdag 26 februari 2011 00:22 schreef Koen66 het volgende:
komen Vaduz en Bellatrix nog gewoon naar de meet toe
yep... weekendje weg isquote:Op zaterdag 26 februari 2011 00:25 schreef iBenny het volgende:
[..]
Jammer dat je er niet bij kan zijn
ach, het is jammer maar komt er wel overheen hoorquote:Op zaterdag 26 februari 2011 00:27 schreef Koen66 het volgende:
[..]
yep... weekendje weg is
maar een beetje een nare bijsmaak zo
hahaha tuurlijkquote:Op zaterdag 26 februari 2011 00:43 schreef iBenny het volgende:
[..]
ach, het is jammer maar komt er wel overheen hoor![]()
daarom! ik dacht trouwens dat je dat al een keer had gedaanquote:Op zaterdag 26 februari 2011 00:44 schreef Koen66 het volgende:
[..]
hahaha tuurlijk
ik ga jullie vast nog wel een keertje zien
eerst de 12e voor het eerst de KSC ploeg eens meeten, ben ik ook benieuwd naar
nope, dat ging ook al de mist in.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 00:48 schreef iBenny het volgende:
[..]
daarom! ik dacht trouwens dat je dat al een keer had gedaan
Ik ben nog wakkerquote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:51 schreef Koen66 het volgende:
'vroegah' waren Kally, C_A, Patrique etc etc nog ruimschoots wakker nu
ohw oké.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 00:49 schreef Koen66 het volgende:
[..]
nope, dat ging ook al de mist in.
Heb zowiezo pech met meets, telkens weer
Wilde naar de GRTD meet, maar toen was zoonlief jarig
6e meeten ze ook weer, maar da's de zondag na carnaval....... en dat ga ik toch ook vieren
Efteling meet en misschien de BBQ meet bij mijquote:Op zaterdag 26 februari 2011 00:58 schreef iBenny het volgende:
[..]
ohw oké.
En zie... er komen wel momenten dat het wel kan
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 01:00 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Efteling meet en misschien de BBQ meet bij mijen de xfa meet
zullen we eerst maart ff doenquote:Op zaterdag 26 februari 2011 01:00 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Efteling meet en misschien de BBQ meet bij mijen de xfa meet
DVD-rips.quote:
Oh ja, Pokémon vangen!quote:
Ja haha, en meteen maar even daar wat dingen kopen die ik nodig heb, om nou helemaal voor die pokemon te gaan is ook weer zo watquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |