Dat is altijd goed...quote:Op zaterdag 26 februari 2011 00:19 schreef Koen66 het volgende:
[..]
is een beetje gelijk aan TMF in de beginperiode
iedereen komt gewoonquote:Op zaterdag 26 februari 2011 00:22 schreef Koen66 het volgende:
komen Vaduz en Bellatrix nog gewoon naar de meet toe
yep... weekendje weg isquote:Op zaterdag 26 februari 2011 00:25 schreef iBenny het volgende:
[..]
Jammer dat je er niet bij kan zijn
ach, het is jammer maar komt er wel overheen hoorquote:Op zaterdag 26 februari 2011 00:27 schreef Koen66 het volgende:
[..]
yep... weekendje weg is
maar een beetje een nare bijsmaak zo
hahaha tuurlijkquote:Op zaterdag 26 februari 2011 00:43 schreef iBenny het volgende:
[..]
ach, het is jammer maar komt er wel overheen hoor![]()
daarom! ik dacht trouwens dat je dat al een keer had gedaanquote:Op zaterdag 26 februari 2011 00:44 schreef Koen66 het volgende:
[..]
hahaha tuurlijk
ik ga jullie vast nog wel een keertje zien
eerst de 12e voor het eerst de KSC ploeg eens meeten, ben ik ook benieuwd naar
nope, dat ging ook al de mist in.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 00:48 schreef iBenny het volgende:
[..]
daarom! ik dacht trouwens dat je dat al een keer had gedaan
Ik ben nog wakkerquote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:51 schreef Koen66 het volgende:
'vroegah' waren Kally, C_A, Patrique etc etc nog ruimschoots wakker nu
ohw oké.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 00:49 schreef Koen66 het volgende:
[..]
nope, dat ging ook al de mist in.
Heb zowiezo pech met meets, telkens weer
Wilde naar de GRTD meet, maar toen was zoonlief jarig
6e meeten ze ook weer, maar da's de zondag na carnaval....... en dat ga ik toch ook vieren
Efteling meet en misschien de BBQ meet bij mijquote:Op zaterdag 26 februari 2011 00:58 schreef iBenny het volgende:
[..]
ohw oké.
En zie... er komen wel momenten dat het wel kan
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 01:00 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Efteling meet en misschien de BBQ meet bij mijen de xfa meet
zullen we eerst maart ff doenquote:Op zaterdag 26 februari 2011 01:00 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Efteling meet en misschien de BBQ meet bij mijen de xfa meet
DVD-rips.quote:
Oh ja, Pokémon vangen!quote:
Ja haha, en meteen maar even daar wat dingen kopen die ik nodig heb, om nou helemaal voor die pokemon te gaan is ook weer zo watquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |