Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
SPOILER: Informatie over de meet van 12 maart!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja ook dat. Maar van mijn middelbare school naar huis (toch zo'n 7-8 kilometer) stonden bijna geen telefooncellen naast de wegquote:Op vrijdag 25 februari 2011 16:23 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee, maar toen had je wel veel meer telefooncellen staan, en kreeg je van je ouders een kwartje mee zodat je in geval van nood even kon bellen.
Tot ongeveer een half jaar geleden stond er hier nog een tegenover de supermarkt.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 16:27 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja ook dat. Maar van mijn middelbare school naar huis (toch zo'n 7-8 kilometer) stonden bijna geen telefooncellen naast de weg
zowiezo is alles veel gehaaster tegenwoordigquote:Op vrijdag 25 februari 2011 16:28 schreef DaMart het volgende:
Nee, dat staat de techniek zeker niet. Vroeger was er geen e-mail, dan kreeg je een brief en dan kon je zelf bepalen of en wanneer je reageerde... tegenwoordig wordt men al ongeduldig als er niet binnen 5 minuten een reactie is op de e-mail.
Ik lees nu een boek wat zich afspeelt in de tijd van de eerste Wereldoorlog. Allemaal telegrammen enzo. Met de pen geschreven brieven.. Auto's waren er niet veel,...quote:Op vrijdag 25 februari 2011 16:28 schreef DaMart het volgende:
Nee, dat staat de techniek zeker niet. Vroeger was er geen e-mail, dan kreeg je een brief en dan kon je zelf bepalen of en wanneer je reageerde... tegenwoordig wordt men al ongeduldig als er niet binnen 5 minuten een reactie is op de e-mail.
Ja, en onpersoonlijker natuurlijk. Nu zitten we met zijn allen, in zekere mate anoniem te praten op een forum. Vroeger was dat er niet. Toen kenden mensen de buren nog, en ging je vaker bij elkaar langs op de koffie of theequote:Op vrijdag 25 februari 2011 16:28 schreef friemelaar het volgende:
[..]
zowiezo is alles veel gehaaster tegenwoordig
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 16:29 schreef friemelaar het volgende:
[..]
post je nu met rooksignalen dan
nee met mijn telefoonquote:Op vrijdag 25 februari 2011 16:29 schreef friemelaar het volgende:
[..]
post je nu met rooksignalen dan
Ja. dan had je een slager en bakker, een kruidenier, een poelier, melkboer. Niks geen uitgebreide supermarkten. MOoi was die tijdquote:Op vrijdag 25 februari 2011 16:31 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, en onpersoonlijker natuurlijk. Nu zitten we met zijn allen, in zekere mate anoniem te praten op een forum. Vroeger was dat er niet. Toen kenden mensen de buren nog, en ging je vaker bij elkaar langs op de koffie of thee.
Klopt, al moet ik zeggen dat dát eigenlijk pas van de laatste paar jaar isquote:Op vrijdag 25 februari 2011 16:31 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, en onpersoonlijker natuurlijk. Nu zitten we met zijn allen, in zekere mate anoniem te praten op een forum. Vroeger was dat er niet. Toen kenden mensen de buren nog, en ging je vaker bij elkaar langs op de koffie of thee.
Ohnoes!quote:
Ja ik ken het nog wel toen ik een (weliswaar groot dorp) dorp woonde. Er kwamen regelmatig buren en buurtbewoners op de koffie of je maakte een praatje tijdens het hond uitlaten. Je groette wildvreemden tijdens het buiten zijn.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 16:33 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Klopt, al moet ik zeggen dat dát eigenlijk pas van de laatste paar jaar is![]()
In een dorp kennen de mensen elkaar meestal nog wel wat beter, en wordt er ook nog wel meer met elkaar gesproken/ koffie gedronken
Gewoon draaienquote:Op vrijdag 25 februari 2011 16:37 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Zoek dan eens uit hoe een draaischijftelefoon werkte
Ik denk dat dat in alle steden veel minder isquote:Op vrijdag 25 februari 2011 16:36 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja ik ken het nog wel toen ik een (weliswaar groot dorp) dorp woonde. Er kwamen regelmatig buren en buurtbewoners op de koffie of je maakte een praatje tijdens het hond uitlaten. Je groette wildvreemden tijdens het buiten zijn.
Maar hier in Eindhoven zie ik dat veel minder
Ja. Ik heb er jaren een gehadquote:Op vrijdag 25 februari 2011 16:18 schreef friemelaar het volgende:
Zijn hier trouwens nog mensen die ooit hebben getelefoneerd met een draaischijftelefoon
mja! maar je moest em wel heeeeelemaal terug laten draaien..quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vrouwen weten dondersgoed wanneer mannen buitenspel staan...
A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
Onder, toch?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 16:40 schreef friemelaar het volgende:
[..]
bijdehandje![]()
Waar zat de 0, weet je dat soms ook
quote:
net boven de 9, ja dat mag je best onder noemen hoorquote:
Owjee, dan een USB/netwerkadaptor halenquote:Op vrijdag 25 februari 2011 16:40 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
nee,.. Nog erger waarschijnlijk mijn onboard netwerkding
Dat wisten de meeste mensen toen nog niet eensquote:Op vrijdag 25 februari 2011 16:43 schreef DaMart het volgende:
[..]
En waar kon je de knop rechtsonder voor gebruiken?
Laatst gebelde nummer bellen ofzo?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 16:43 schreef DaMart het volgende:
[..]
En waar kon je de knop rechtsonder voor gebruiken?
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 16:45 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Laatst gebelde nummer bellen ofzo?
Klopt, maar bij sommige ook helemaal onderquote:Op vrijdag 25 februari 2011 16:44 schreef friemelaar het volgende:
[..]
net boven de 9, ja dat mag je best onder noemen hoor
Ja hoe moet ik dat weten, de draaitelefoon is van voor mijn tijdquote:
Das klotequote:Op vrijdag 25 februari 2011 16:40 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
nee,.. Nog erger waarschijnlijk mijn onboard netwerkding
Ik moest ook even zoeken hoorquote:Op vrijdag 25 februari 2011 16:44 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Dat wisten de meeste mensen toen nog niet eens
Neequote:Op vrijdag 25 februari 2011 16:45 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Laatst gebelde nummer bellen ofzo?
mja strak eerst met een draadje proberen ipv wifiquote:Op vrijdag 25 februari 2011 16:44 schreef friemelaar het volgende:
[..]
net boven de 9, ja dat mag je best onder noemen hoor
[..]
Owjee, dan een USB/netwerkadaptor halen
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 16:45 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Klopt, maar bij sommige ook helemaal onder
Ik weet eigenlijk niet eens welke knop je bedoeldquote:Op vrijdag 25 februari 2011 16:46 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik moest ook even zoeken hoor.
[..]
Nee.
nou, wat was het??quote:Op vrijdag 25 februari 2011 16:46 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik moest ook even zoeken hoor.
[..]
Nee.
Dan zal ik eens even googelen voor jequote:
Meestal deed die knop helemaal niks, behalve als je een centrale had op kantoor, dan kon je hem gebruiken om door te verbindenquote:Op vrijdag 25 februari 2011 16:47 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
nou, wat was het??
want ik kom er ook echt niet op
Ik gok op doorverbinden bij een huiscentralequote:Op vrijdag 25 februari 2011 16:47 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
nou, wat was het??
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 16:47 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
nou, wat was het??
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 16:48 schreef DaMart het volgende:
[..]
Meestal deed die knop helemaal niks, behalve als je een centrale had op kantoor, dan kon je hem gebruiken om door te verbinden.
Kun je je neus instoppenquote:Op vrijdag 25 februari 2011 16:48 schreef Barretje80 het volgende:
[ afbeelding ]
waar is dat verleng stuk nou weer voor??
Das een meeluisteroortjequote:Op vrijdag 25 februari 2011 16:48 schreef Barretje80 het volgende:
[ afbeelding ]
waar is dat verleng stuk nou weer voor??
dat hadden wij niet.. gewoon twee telefoonsquote:
oeh, das écht een ouwequote:Op vrijdag 25 februari 2011 16:47 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Dan zal ik eens even googelen voor je
Tadaaaa:
[ afbeelding ]
Oh dat ontdekte ik ooit eens bij mijn opa en omaquote:Op vrijdag 25 februari 2011 16:50 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
dat hadden wij niet.. gewoon twee telefoons![]()
kon je ook meeluisteren
Maar dat kon niet als het officieel was aangelegdquote:Op vrijdag 25 februari 2011 16:50 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
dat hadden wij niet.. gewoon twee telefoons![]()
kon je ook meeluisteren
Ik win ik winquote:Op vrijdag 25 februari 2011 16:50 schreef friemelaar het volgende:
[..]
oeh, das écht een ouwe![]()
En ja dus dan had je nog gelijk ook
Dan met draad of externe dinges proberenquote:
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 16:51 schreef MPG het volgende:
[..]
Dan met draad of externe dinges proberen...
welthuis Barretjequote:Op vrijdag 25 februari 2011 16:52 schreef Barretje80 het volgende:
Juist..
alle spulletjes bij elkaar rapen en lekker naar huis
ik heb geen externe dingesquote:Op vrijdag 25 februari 2011 16:51 schreef MPG het volgende:
[..]
Dan met draad of externe dinges proberen...
Fijn weekend Barbabequote:Op vrijdag 25 februari 2011 16:52 schreef Barretje80 het volgende:
Juist..
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Open deuren, onweerstaanbaar !
dat doet het wel... Maar J is er mee bezigquote:Op vrijdag 25 februari 2011 16:59 schreef MPG het volgende:
[..]...
Eerst maar met draad proberen dan...
laters barretjequote:Op vrijdag 25 februari 2011 16:52 schreef Barretje80 het volgende:
Juist..
overval ze friemelquote:Op vrijdag 25 februari 2011 17:03 schreef friemelaar het volgende:
Ik ga eens een keer de frietboer snackbar overvallen ... en dan
![]()
+
=
kook ze lovelyquote:
sport ze martquote:
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 17:00 schreef friemelaar het volgende:
Herinnerd u zich deze noggggggg
[ afbeelding ]
Voor Rocky :Geen idee wat het bedoeld isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
Hopen dat hij het kan fixen...quote:Op vrijdag 25 februari 2011 17:00 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
dat doet het wel... Maar J is er mee bezig
Waarom doet hij/zij dat?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 17:36 schreef Barretje80 het volgende:
Nou is m'n collega me aan het stalken via de office messenger![]()
ik kom hier ook noooit weg
Block + Deletequote:Op vrijdag 25 februari 2011 17:36 schreef Barretje80 het volgende:
Nou is m'n collega me aan het stalken via de office messenger![]()
ik kom hier ook noooit weg
Haha, zal het lukken denk je?quote:
quote:
OMG 12 minutenquote:
quote:
Goedzoquote:Op vrijdag 25 februari 2011 18:21 schreef Marijkezwolle het volgende:
Wat fijn dat KPN er een handleiding bij stopt hoe je digitenne moet aansluitenMaar volgens mij is het gelukt
![]()
Zo maar eens eten maken
![]()
Moet soms wel m'n eigen bord en bestek in de vaatwasser zetten, verder nooit echt opruimen eigenlijkquote:Op vrijdag 25 februari 2011 18:22 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Moet je nooit meehelpen met afruimen en/of afwassen?
Woahquote:
Oeh, klinkt goed, linkje naar youtube?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 18:24 schreef Bos81 het volgende:
Transatlantic(een gelegenheidsformatie bestaande uit leden van o.a. Dream Theater en Marillion) Echt geweldige progressieve/symphonische metal/rock
Okee.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 18:23 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Moet soms wel m'n eigen bord en bestek in de vaatwasser zetten, verder nooit echt opruimen eigenlijk
Klinkt goedquote:Op vrijdag 25 februari 2011 18:24 schreef Bos81 het volgende:
Transatlantic(een gelegenheidsformatie bestaande uit leden van o.a. Dream Theater en Marillion) Echt geweldige progressieve/symphonische metal/rock
Uit de pan etenquote:Op vrijdag 25 februari 2011 18:24 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Okee.
Ja ik moet alles zelf doen. Koken, eten, afwassen, Schoonmaken. Dan ben je meestal wel een uurtje bezig.
Ik heb nu wel gewoon een cd aanstaan, maar dit nummer staat er ook op (denk ik, youtube niet beluisterd)quote:Op vrijdag 25 februari 2011 18:24 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Oeh, klinkt goed, linkje naar youtube?
Van een bord eten is beter jaquote:
Precies. Maar dan moet ik niet zo ruw een pan willen afwassen, dat ik met mijn elleboog een bord aanstoot wat op het afdruiprek staat, waardoor het in duizendstukken op de grond uiteenspatquote:Op vrijdag 25 februari 2011 18:27 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Van een bord eten is beter ja
Dat ga ik even 10 keer lezenquote:Op vrijdag 25 februari 2011 18:30 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Precies. Maar dan moet ik niet zo ruw een pan willen afwassen, dat ik met mijn elleboog een bord aanstoot wat op het afdruiprek staat, waardoor het in duizendstukken op de grond uiteenspat
Nutteloze handleidingquote:Op vrijdag 25 februari 2011 18:21 schreef Marijkezwolle het volgende:
Wat fijn dat KPN er een handleiding bij stopt hoe je digitenne moet aansluitenMaar volgens mij is het gelukt
![]()
Zo maar eens eten maken
![]()
Ik was gisteren een pan aan het afwassen en moest hard schrobben.quote:
Wat dacht je van GEEN handleidingquote:
Scherven brengen gelukquote:Op vrijdag 25 februari 2011 18:31 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik was gisteren een pan aan het afwassen en moest hard schrobben.
En op het aanrecht stond ook het afdruiprek met mijn bord(en).
Ik schrobde zo hard, dat ik een beweging maakte, waardoor mijn elleboog een bord aanstootte. Die viel toen op de grond uiteen.
Ja beroerd is datquote:Op vrijdag 25 februari 2011 18:31 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik was gisteren een pan aan het afwassen en moest hard schrobben.
En op het aanrecht stond ook het afdruiprek met mijn bord(en).
Ik schrobde zo hard, dat ik een beweging maakte, waardoor mijn elleboog een bord aanstootte. Die viel toen op de grond uiteen.
Nietquote:
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 18:32 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wat dacht je van GEEN handleidingEr zit een cdrommetje bij, maar daar ga ik niet eens op kijken
![]()
Marijke POWERRRRRR?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 18:33 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja beroerd is datIk heb dat heel vaak met de borstel en glazen, dat ik zo een glas kapot sla met de afwasborstel
![]()
Woah sloopertquote:Op vrijdag 25 februari 2011 18:33 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
NietHeb ooit een servieskast omver getrokken in mijn studentenhuis, 3 kwart stuk maar ik heb weinig van het geluk gemerkt
Ja. Inderdaadquote:Op vrijdag 25 februari 2011 18:33 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja beroerd is datIk heb dat heel vaak met de borstel en glazen, dat ik zo een glas kapot sla met de afwasborstel
![]()
Afgewerkt ja?quote:
Ja, dat zeg ik. Afgewerkt, dus.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 18:41 schreef Trevland het volgende:
[..]
Nee ik ben geen olie of zo![]()
Gewoon klaar voor deze week
hoeren zijn afgewerktquote:
Dat laatste ga ik nu ook doenquote:Op vrijdag 25 februari 2011 18:52 schreef DaMart het volgende:
Zo, uitgesport en meteen schoongespoeld onder de douche!
Het begint iig goed.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 18:26 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik heb nu wel gewoon een cd aanstaan, maar dit nummer staat er ook op (denk ik, youtube niet beluisterd)
en daar blijft het ook wel bijquote:
kamille thee drinkenquote:
Ik vond nu een online handleidingquote:Op vrijdag 25 februari 2011 18:34 schreef MPG het volgende:
[..]![]()
.
Achja, handleidingen zijn meestal toch niet nodig... Of ze beschrijven datgene wat je wél weet, zonder de vragen die je nog hebt te beantwoorden.
[..]
Marijke POWERRRRRR?
Ja, dat was een foutjequote:
quote:
hoiquote:
He Solquote:
Hai lieverdquote:
Nu zeg ik nee.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 19:21 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
He Sol
[..]
Hai lieverd
He, weet je al of je de 12e misschien toch mee zou kunnen?![]()
quote:
Keequote:Op vrijdag 25 februari 2011 19:23 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Nu zeg ik nee.
Miss wel, ik kijk wel.
Gaaf hoorquote:Op vrijdag 25 februari 2011 19:24 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Hee
Ik heb mijn enorm mooie koekenpan binnen![]()
Haiquote:
He meneer met de sjokolaaquote:
ik was er al even hoor mevrouw die mijn lekkers wilquote:Op vrijdag 25 februari 2011 19:26 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Kee
[..]
Gaaf hoorPics
[..]
Hai
[..]
He meneer met de sjokolaa![]()
Sorry, heb een snothoofdquote:Op vrijdag 25 februari 2011 19:27 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik was er al even hoor mevrouw die mijn lekkers wil
ooh that sucks dan ga ik je ook niet kussenquote:Op vrijdag 25 februari 2011 19:31 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Sorry, heb een snothoofdDus opletten is wat lastig
Maar hoi
Maar digitaal zoenen kan toch wel?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 19:31 schreef PeZu het volgende:
[..]
ooh that sucks dan ga ik je ook niet kussen
ik weet niet in welke eeuw jij leeft maar digitale virsussen zijn e rook al hoorquote:Op vrijdag 25 februari 2011 19:31 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Maar digitaal zoenen kan toch wel?![]()
Duf en grieperig en snotterigquote:Op vrijdag 25 februari 2011 19:32 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hey Marijke![]()
Dat is het zeker, hoe is het daar?
Heerlijkquote:
marijkequote:Op vrijdag 25 februari 2011 19:26 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Kee
[..]
Gaaf hoorPics
[..]
Hai
[..]
He meneer met de sjokolaa![]()
Ik zoen altijd veilig digitaalquote:Op vrijdag 25 februari 2011 19:33 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik weet niet in welke eeuw jij leeft maar digitale virsussen zijn e rook al hoor
He bah tochquote:Op vrijdag 25 februari 2011 19:33 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Duf en grieperig en snotterigEn hoofdpijn...
He GFquote:
PeZuquote:
ik nietquote:Op vrijdag 25 februari 2011 19:33 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik zoen altijd veilig digitaal
Liever nu dan over 2 wekenquote:Op vrijdag 25 februari 2011 19:34 schreef Trevland het volgende:
[..]
He bah toch
Eenen
tegen het ziek zijn
Slettebak!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
goed hoorquote:Op vrijdag 25 februari 2011 19:34 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
He GFHoe ist? Hoe reageren je klanten op de nieuwe bar?
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 19:34 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Liever nu dan over 2 wekenIk wil naar zee zonder gezandstraald te worden
![]()
Tofquote:Op vrijdag 25 februari 2011 19:35 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
goed hoor
de klanten vinden het allemaal een hele vooruitgang![]()
de club lijkt nou groter dan eerst
quote:
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 19:35 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Slettebak!mja dat willen jullie hehSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
There's a virus in my system
There's a virus in my brain
There's a virus in my system
And it's driving me insane
Maar als je wind hebt, en dan zo'n bal dan ehm... denk ik dat ik aanspoel in Engeland ofzoquote:
kun je mooi stu kussenquote:Op vrijdag 25 februari 2011 19:36 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Maar als je wind hebt, en dan zo'n bal dan ehm... denk ik dat ik aanspoel in Engeland ofzo
Ik hou wel van sletjes jaquote:
dat kloptquote:Op vrijdag 25 februari 2011 19:35 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
TofHeb je wel eer aan je werk
GMTAquote:
Sorry, ik pasquote:
mja ik ben dan wel een beetje zoen sletquote:Op vrijdag 25 februari 2011 19:36 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik hou wel van sletjes jaAls ik geen snothoofd meer heb zoenen?
Dat snap ik, vooral van dat ziek zijn, niet dat gezandstraald worden zo fijn isquote:Op vrijdag 25 februari 2011 19:34 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Liever nu dan over 2 wekenIk wil naar zee zonder gezandstraald te worden
![]()
met zo'n bubbel ga je gewoon over de Thames naar Londenquote:Op vrijdag 25 februari 2011 19:36 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Sorry, ik pasWeet je wel hoe ver Londen lopen is?
je zit in bal en als het waait rol je er vanzelf heenquote:Op vrijdag 25 februari 2011 19:36 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Sorry, ik pasWeet je wel hoe ver Londen lopen is?
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 19:37 schreef PeZu het volgende:
[..]
mja ik ben dan wel een beetje zoen slet
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 19:37 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
met zo'n bubbel ga je gewoon over de Thames naar Londen
Ja nou ja, nee ik pas tochquote:Op vrijdag 25 februari 2011 19:37 schreef PeZu het volgende:
[..]
je zit in bal en als het waait rol je er vanzelf heen
plus stu is
Ziet er tof uit!quote:Op vrijdag 25 februari 2011 19:37 schreef pgrferrari het volgende:
Marijke, deze pan is het:
http://www.shoppingfever.(...)ampaign=preisroboter
Echt een mooie pan
Zeer goede kwaliteit
waar blijven die pannekoeken nu danquote:Op vrijdag 25 februari 2011 19:37 schreef pgrferrari het volgende:
Marijke, deze pan is het:
http://www.shoppingfever.(...)ampaign=preisroboter
Echt een mooie pan
Zeer goede kwaliteit
oohwquote:Op vrijdag 25 februari 2011 19:39 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]![]()
[..]
[..]
Ja nou ja, nee ik pas tochVeel te ver weg voor met zo'n bubbel
En ik zoen liever iemand anders dan
Iets met sjokolaa
![]()
[..]
Ziet er tof uit!
Dan toch maar weer eens naar zwitersland gaanquote:Op vrijdag 25 februari 2011 19:39 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
[..]
Ja nou ja, nee ik pas tochVeel te ver weg voor met zo'n bubbel
En ik zoen liever iemand anders dan
Iets met sjokolaa
![]()
En jij bent langquote:Op vrijdag 25 februari 2011 19:40 schreef PeZu het volgende:
[..]
waar blijven die pannekoeken nu dan
[..]
oohw
mja konniet anders hehquote:
de eerste 2 kan ik niet ontkennen maar die derde verzin je nu of je bekijkt alleen het positieve want zo lief ben ik hier nietquote:Op vrijdag 25 februari 2011 19:41 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
En jij bent langEn houd van leuke muziek
En doet wel lief tegen me
![]()
En digitale SOA's?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 19:33 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik weet niet in welke eeuw jij leeft maar digitale virsussen zijn e rook al hoor
wat ben jij van plan danquote:
Ik vind jou altijd grappigquote:Op vrijdag 25 februari 2011 19:44 schreef PeZu het volgende:
[..]
de eerste 2 kan ik niet ontkennen maar die derde verzin je nu of je bekijkt alleen het positieve want zo lief ben ik hier niet![]()
quote:
ben je soms dronken of stonedquote:Op vrijdag 25 februari 2011 19:45 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik vind jou altijd grappigEn wel lief hoor
![]()
[..]Geen onveilige webcamseks meer doen he?
werkse kale broederquote:
Werkzequote:
Wattan?quote:
Wel gieperig, misschien ijl ik welquote:
ooh de koorts praatquote:Op vrijdag 25 februari 2011 19:46 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Werkze
[..]
Wattan?
[..]
Wel gieperig, misschien ijl ik wel
Voel je je weer goed genoeg?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 19:46 schreef pgrferrari het volgende:
Ben wel blij dat ik vandaag weer ben gaan werken
Nog steeds niet helemaal lekker hoorquote:Op vrijdag 25 februari 2011 19:47 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Voel je je weer goed genoeg?
Gewoon fijn wat afleiding?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 19:46 schreef pgrferrari het volgende:
Ben wel blij dat ik vandaag weer ben gaan werken
Fijnquote:Op vrijdag 25 februari 2011 19:48 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Nog steeds niet helemaal lekker hoor![]()
Maar het was een leuke dag
He Trev, had jij m'n PM nog gezien trouwens of zie ik jou antwoord over het hoofd?quote:
quote:
Voortaan een condoom over de camquote:Op vrijdag 25 februari 2011 19:45 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik vind jou altijd grappigEn wel lief hoor
![]()
[..]Geen onveilige webcamseks meer doen he?
Yup en nope, heb nog niet geantwoord, komt er aanquote:Op vrijdag 25 februari 2011 19:50 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Fijn
[..]
He Trev, had jij m'n PM nog gezien trouwens of zie ik jou antwoord over het hoofd?
maskeert gelijk een hoopquote:Op vrijdag 25 februari 2011 19:51 schreef MissMSX het volgende:
[..]
[..]
Voortaan een condoom over de cam
Cellulitus enzoquote:
jaquote:
Owh nou, ik ben een ouwe, uitgezakte dertiger die de schaamte voorbij is hoorquote:
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 19:56 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Owh nou, ik ben een ouwe, uitgezakte dertiger die de schaamte voorbij is hoor
Ik hou van jouquote:Op vrijdag 25 februari 2011 19:56 schreef MissMSX het volgende:
[..]
quote:
Dit topic is als een warm bad voor mijn stramme bottenquote:
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 19:58 schreef MissMSX het volgende:
[..]
[..]
Dit topic is als een warm bad voor mijn stramme botten
Ik hou ook van jouquote:
Dat valt toch wel meequote:Op vrijdag 25 februari 2011 19:56 schreef MissMSX het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 19:58 schreef MissMSX het volgende:
[..]
[..]
Dit topic is als een warm bad voor mijn stramme botten
Hey, if it worksquote:
quote:
Vandaag laat ik me helemaal onderslijmenquote:
Alleen slijmen of ook nog meer?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 20:02 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Hey, if it works
[..]
[..]
Vandaag laat ik me helemaal onderslijmen
Wat zijn dat?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 20:02 schreef RockNijntje het volgende:
Wat zal ik als ID doen op NikeID-schoenen?Naam is zo saai...
wat voro slijmquote:Op vrijdag 25 februari 2011 20:02 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Hey, if it works
[..]
[..]
Vandaag laat ik me helemaal onderslijmen
quote:
Ik ga voor vrouwelijk slijm. Misschien morgen wat andersquote:
ja dat dacht ik alquote:Op vrijdag 25 februari 2011 20:04 schreef MissMSX het volgende:
[..]
[..]
Ik ga voor vrouwelijk slijm. Misschien morgen wat anders
Jammerquote:Op vrijdag 25 februari 2011 20:04 schreef MissMSX het volgende:
[..]
[..]
Hoiquote:Op vrijdag 25 februari 2011 20:04 schreef MissMSX het volgende:
[..]
[..]
nou als ditquote:
Nijntje rulezquote:Op vrijdag 25 februari 2011 20:05 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Waar dit hier staat
[ afbeelding ]
Coolquote:
Doe maar hip met je eigen nikes ontwerpenquote:Op vrijdag 25 februari 2011 20:05 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Waar dit hier staat
[ afbeelding ]
quote:
Max. 12quote:Op vrijdag 25 februari 2011 20:06 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
CoolHoeveel tekens mag je maximaal? Anders een stukje favo songtext oid?
Lieve schat, mijn vrouwelijke slijm komt niet on zhe interwebsquote:Op vrijdag 25 februari 2011 20:06 schreef PeZu het volgende:
[..]
nou als dit
[ afbeelding ]
jowu vrouwelijk slijm is
quote:
Niks hip, bestaat al best langquote:Op vrijdag 25 februari 2011 20:06 schreef Trevland het volgende:
[..]
Doe maar hip met je eigen nikes ontwerpen
hipquote:Op vrijdag 25 februari 2011 20:06 schreef Trevland het volgende:
[..]
Doe maar hip met je eigen nikes ontwerpen
Ik ken het pas 4 jaar ofzo, maar zal wel wat langer bestaan jaquote:
oohquote:Op vrijdag 25 februari 2011 20:07 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Lieve schat, mijn vrouwelijke slijm komt niet on zhe interwebsDat gebruik ik voor betere doeleinden
[..]
Trouwen?
![]()
Heb je iets van een favo slogan? Of mmhhh... eens nadenkenquote:
Neequote:
Nee en nee dat is het probleemquote:Op vrijdag 25 februari 2011 20:09 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Heb je iets van een favo slogan? Of mmhhh... eens nadenkenheb je zelf al ideeen?
ooh ja je weet j emoet geen halve verhalen vertellenquote:
schoen1 schoen2quote:
Bij deze kan je geen verschillende per schoenquote:
Misschienquote:
Kun je ook tekens opgeven of alleen letters?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 20:11 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Nee en nee dat is het probleem
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 20:11 schreef PeZu het volgende:
[..]
ooh ja je weet j emoet geen halve verhalen vertellen
Rechts links en dan aan de verkeerde kant zettenquote:
NIJNERSquote:Op vrijdag 25 februari 2011 20:12 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Bij deze kan je geen verschillende per schoen
Dat is wel zondequote:
Mhhhquote:Op vrijdag 25 februari 2011 20:12 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Misschien
[..]
Kun je ook tekens opgeven of alleen letters?
[..]halve verhalen zijn de beste verhalen
Walking on air?quote:
Schikt maandagochtend je?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 20:07 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Lieve schat, mijn vrouwelijke slijm komt niet on zhe interwebsDat gebruik ik voor betere doeleinden
[..]
Trouwen?
![]()
Of alleen Sunshine, dan doe je het liedje eer aanquote:
Ik kan wel vrij krijgen van het werk denk ikquote:
Mooiquote:Op vrijdag 25 februari 2011 20:15 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik kan wel vrij krijgen van het werk denk ik![]()
Maar ik vind ze best cool eigenlijkquote:
Is goed, omdat jijquote:
Oeh sunshine is wel wat jaquote:Op vrijdag 25 februari 2011 20:15 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Maar ik vind ze best cool eigenlijkIk zou sunshine doen
Of it's so fluffy!
Hoiquote:
Zag je het liedje?quote:
ik msn als een malle dus neequote:Op vrijdag 25 februari 2011 20:16 schreef RockNijntje het volgende:
Doet msn het bij jullie ook niet?
Hier wel en dat kan je zienquote:Op vrijdag 25 februari 2011 20:16 schreef RockNijntje het volgende:
LOLquote:Op vrijdag 25 februari 2011 20:15 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Is goed, omdat jij
Kom je dan de 12e ook, aangezien we toch getrouwd zijn dan
Hier welquote:Op vrijdag 25 februari 2011 20:16 schreef RockNijntje het volgende:
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 20:17 schreef MissMSX het volgende:
[..]
LOL
Nee, ik wil niet zo'n relatie waarin we alles samen moeten doen
Ja maar ja maar, lieverd, ik wil zo graag mijn vrouw showenquote:Op vrijdag 25 februari 2011 20:17 schreef MissMSX het volgende:
[..]
LOL
Serieus hoor, dat lijkt me zo engquote:
Dat is ook niet nodig maar meets zijn tof dus KOMEN!quote:Op vrijdag 25 februari 2011 20:17 schreef MissMSX het volgende:
[..]
LOL
Waarom msnen wij dan niet?quote:
Nee, want hij doet het nietquote:
Neem maar een foto meequote:Op vrijdag 25 februari 2011 20:17 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja maar ja maar, lieverd, ik wil zo graag mijn vrouw showen![]()
We hoeven niet alles te delen hoor
Ja, mij ookquote:Op vrijdag 25 februari 2011 20:17 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Serieus hoor, dat lijkt me zo eng
je zei komenquote:Op vrijdag 25 februari 2011 20:18 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat is ook niet nodig maar meets zijn tof dus KOMEN!
Oh ja, het trouwalbum en dan iedereen tot vervelens toe dat album onder de neus schuivenquote:
Hmmmm... ik heb al genoeg meets gezien in m'n leven. En naarmate ik ouder en wijzer word ontgaat me de noodzaak steeds meerquote:Op vrijdag 25 februari 2011 20:18 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat is ook niet nodig maar meets zijn tof dus KOMEN!
Maar dat gebeurd niet op meets hoorquote:
ik moet steed shier aan denken als ik je ondertitel leesquote:Op vrijdag 25 februari 2011 20:17 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Serieus hoor, dat lijkt me zo eng
Dan gaat het wel goedkomen met onsquote:Op vrijdag 25 februari 2011 20:18 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, mij ookIk houd van een eigen leven
Da's niet te hopenquote:Op vrijdag 25 februari 2011 20:19 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Maar dat gebeurd niet op meets hoor
ben jij ook eenmalle danquote:
Wacht maar tot we babies krijgen. Dan gaan we helemaal losquote:Op vrijdag 25 februari 2011 20:18 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Oh ja, het trouwalbum en dan iedereen tot vervelens toe dat album onder de neus schuiven
Maak dat de kat wijsquote:Op vrijdag 25 februari 2011 20:19 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Gewoon omdat gezelligquote:Op vrijdag 25 februari 2011 20:19 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Hmmmm... ik heb al genoeg meets gezien in m'n leven. En naarmate ik ouder en wijzer word ontgaat me de noodzaak steeds meer
Nou euh... NIET?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 20:19 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja he?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 20:19 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dan gaat het wel goedkomen met ons
Ja of welquote:
Ik ben wel een rare jaquote:
Joahquote:Op vrijdag 25 februari 2011 20:19 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Wacht maar tot we babies krijgen. Dan gaan we helemaal los
Geen idee, weet wachtwoord niet meer.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 20:16 schreef RockNijntje het volgende:
daarom kom ik nooit op meetsquote:Op vrijdag 25 februari 2011 20:19 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Die geloofde mequote:
Nee, doorgaans niet neequote:Op vrijdag 25 februari 2011 20:20 schreef Trevland het volgende:
[..]
Gewoon omdat gezellig
[..]
Nou euh... NIET?
Maar wij zijn er dan toch gewoon allemaal BIJ als jullie trouwen?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 20:18 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Oh ja, het trouwalbum en dan iedereen tot vervelens toe dat album onder de neus schuiven
Kan je er eentje met een koerier versturen?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 20:20 schreef DaMart het volgende:
Het is weer tijd voor warme chocomel met slagroom.
Kun je opvragenquote:Op vrijdag 25 februari 2011 20:21 schreef Solique het volgende:
[..]
Geen idee, weet wachtwoord niet meer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |