Ik heb nu wel gewoon een cd aanstaan, maar dit nummer staat er ook op (denk ik, youtube niet beluisterd)quote:Op vrijdag 25 februari 2011 18:24 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Oeh, klinkt goed, linkje naar youtube?
Van een bord eten is beter jaquote:
Precies. Maar dan moet ik niet zo ruw een pan willen afwassen, dat ik met mijn elleboog een bord aanstoot wat op het afdruiprek staat, waardoor het in duizendstukken op de grond uiteenspatquote:Op vrijdag 25 februari 2011 18:27 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Van een bord eten is beter ja
Dat ga ik even 10 keer lezenquote:Op vrijdag 25 februari 2011 18:30 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Precies. Maar dan moet ik niet zo ruw een pan willen afwassen, dat ik met mijn elleboog een bord aanstoot wat op het afdruiprek staat, waardoor het in duizendstukken op de grond uiteenspat
Nutteloze handleidingquote:Op vrijdag 25 februari 2011 18:21 schreef Marijkezwolle het volgende:
Wat fijn dat KPN er een handleiding bij stopt hoe je digitenne moet aansluitenMaar volgens mij is het gelukt
![]()
Zo maar eens eten maken
![]()
Ik was gisteren een pan aan het afwassen en moest hard schrobben.quote:
Wat dacht je van GEEN handleidingquote:
Scherven brengen gelukquote:Op vrijdag 25 februari 2011 18:31 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik was gisteren een pan aan het afwassen en moest hard schrobben.
En op het aanrecht stond ook het afdruiprek met mijn bord(en).
Ik schrobde zo hard, dat ik een beweging maakte, waardoor mijn elleboog een bord aanstootte. Die viel toen op de grond uiteen.
Ja beroerd is datquote:Op vrijdag 25 februari 2011 18:31 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik was gisteren een pan aan het afwassen en moest hard schrobben.
En op het aanrecht stond ook het afdruiprek met mijn bord(en).
Ik schrobde zo hard, dat ik een beweging maakte, waardoor mijn elleboog een bord aanstootte. Die viel toen op de grond uiteen.
Nietquote:
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 18:32 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wat dacht je van GEEN handleidingEr zit een cdrommetje bij, maar daar ga ik niet eens op kijken
![]()
Marijke POWERRRRRR?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 18:33 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja beroerd is datIk heb dat heel vaak met de borstel en glazen, dat ik zo een glas kapot sla met de afwasborstel
![]()
Woah sloopertquote:Op vrijdag 25 februari 2011 18:33 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
NietHeb ooit een servieskast omver getrokken in mijn studentenhuis, 3 kwart stuk maar ik heb weinig van het geluk gemerkt
Ja. Inderdaadquote:Op vrijdag 25 februari 2011 18:33 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja beroerd is datIk heb dat heel vaak met de borstel en glazen, dat ik zo een glas kapot sla met de afwasborstel
![]()
Afgewerkt ja?quote:
Ja, dat zeg ik. Afgewerkt, dus.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 18:41 schreef Trevland het volgende:
[..]
Nee ik ben geen olie of zo![]()
Gewoon klaar voor deze week
hoeren zijn afgewerktquote:
Dat laatste ga ik nu ook doenquote:Op vrijdag 25 februari 2011 18:52 schreef DaMart het volgende:
Zo, uitgesport en meteen schoongespoeld onder de douche!
Het begint iig goed.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 18:26 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik heb nu wel gewoon een cd aanstaan, maar dit nummer staat er ook op (denk ik, youtube niet beluisterd)
en daar blijft het ook wel bijquote:
kamille thee drinkenquote:
Ik vond nu een online handleidingquote:Op vrijdag 25 februari 2011 18:34 schreef MPG het volgende:
[..]![]()
.
Achja, handleidingen zijn meestal toch niet nodig... Of ze beschrijven datgene wat je wél weet, zonder de vragen die je nog hebt te beantwoorden.
[..]
Marijke POWERRRRRR?
Ja, dat was een foutjequote:
quote:
hoiquote:
He Solquote:
Hai lieverdquote:
Nu zeg ik nee.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 19:21 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
He Sol
[..]
Hai lieverd
He, weet je al of je de 12e misschien toch mee zou kunnen?![]()
quote:
Keequote:Op vrijdag 25 februari 2011 19:23 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Nu zeg ik nee.
Miss wel, ik kijk wel.
Gaaf hoorquote:Op vrijdag 25 februari 2011 19:24 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Hee
Ik heb mijn enorm mooie koekenpan binnen![]()
Haiquote:
He meneer met de sjokolaaquote:
ik was er al even hoor mevrouw die mijn lekkers wilquote:Op vrijdag 25 februari 2011 19:26 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Kee
[..]
Gaaf hoorPics
[..]
Hai
[..]
He meneer met de sjokolaa![]()
Sorry, heb een snothoofdquote:Op vrijdag 25 februari 2011 19:27 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik was er al even hoor mevrouw die mijn lekkers wil
ooh that sucks dan ga ik je ook niet kussenquote:Op vrijdag 25 februari 2011 19:31 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Sorry, heb een snothoofdDus opletten is wat lastig
Maar hoi
Maar digitaal zoenen kan toch wel?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 19:31 schreef PeZu het volgende:
[..]
ooh that sucks dan ga ik je ook niet kussen
ik weet niet in welke eeuw jij leeft maar digitale virsussen zijn e rook al hoorquote:Op vrijdag 25 februari 2011 19:31 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Maar digitaal zoenen kan toch wel?![]()
Duf en grieperig en snotterigquote:Op vrijdag 25 februari 2011 19:32 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hey Marijke![]()
Dat is het zeker, hoe is het daar?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |