quote:Op vrijdag 25 februari 2011 16:51 schreef MPG het volgende:
[..]
Dan met draad of externe dinges proberen...
welthuis Barretjequote:Op vrijdag 25 februari 2011 16:52 schreef Barretje80 het volgende:
Juist..
alle spulletjes bij elkaar rapen en lekker naar huis
ik heb geen externe dingesquote:Op vrijdag 25 februari 2011 16:51 schreef MPG het volgende:
[..]
Dan met draad of externe dinges proberen...
Fijn weekend Barbabequote:Op vrijdag 25 februari 2011 16:52 schreef Barretje80 het volgende:
Juist..
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Open deuren, onweerstaanbaar !
dat doet het wel... Maar J is er mee bezigquote:Op vrijdag 25 februari 2011 16:59 schreef MPG het volgende:
[..]...
Eerst maar met draad proberen dan...
laters barretjequote:Op vrijdag 25 februari 2011 16:52 schreef Barretje80 het volgende:
Juist..
overval ze friemelquote:Op vrijdag 25 februari 2011 17:03 schreef friemelaar het volgende:
Ik ga eens een keer de frietboer snackbar overvallen ... en dan
![]()
+
=
kook ze lovelyquote:
sport ze martquote:
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 17:00 schreef friemelaar het volgende:
Herinnerd u zich deze noggggggg
[ afbeelding ]
Voor Rocky :Geen idee wat het bedoeld isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
Hopen dat hij het kan fixen...quote:Op vrijdag 25 februari 2011 17:00 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
dat doet het wel... Maar J is er mee bezig
Waarom doet hij/zij dat?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 17:36 schreef Barretje80 het volgende:
Nou is m'n collega me aan het stalken via de office messenger![]()
ik kom hier ook noooit weg
Block + Deletequote:Op vrijdag 25 februari 2011 17:36 schreef Barretje80 het volgende:
Nou is m'n collega me aan het stalken via de office messenger![]()
ik kom hier ook noooit weg
Haha, zal het lukken denk je?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |