Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
SPOILER: Informatie over de meet van 12 maart!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja ook dat. Maar van mijn middelbare school naar huis (toch zo'n 7-8 kilometer) stonden bijna geen telefooncellen naast de wegquote:Op vrijdag 25 februari 2011 16:23 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee, maar toen had je wel veel meer telefooncellen staan, en kreeg je van je ouders een kwartje mee zodat je in geval van nood even kon bellen.
Tot ongeveer een half jaar geleden stond er hier nog een tegenover de supermarkt.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 16:27 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja ook dat. Maar van mijn middelbare school naar huis (toch zo'n 7-8 kilometer) stonden bijna geen telefooncellen naast de weg
zowiezo is alles veel gehaaster tegenwoordigquote:Op vrijdag 25 februari 2011 16:28 schreef DaMart het volgende:
Nee, dat staat de techniek zeker niet. Vroeger was er geen e-mail, dan kreeg je een brief en dan kon je zelf bepalen of en wanneer je reageerde... tegenwoordig wordt men al ongeduldig als er niet binnen 5 minuten een reactie is op de e-mail.
Ik lees nu een boek wat zich afspeelt in de tijd van de eerste Wereldoorlog. Allemaal telegrammen enzo. Met de pen geschreven brieven.. Auto's waren er niet veel,...quote:Op vrijdag 25 februari 2011 16:28 schreef DaMart het volgende:
Nee, dat staat de techniek zeker niet. Vroeger was er geen e-mail, dan kreeg je een brief en dan kon je zelf bepalen of en wanneer je reageerde... tegenwoordig wordt men al ongeduldig als er niet binnen 5 minuten een reactie is op de e-mail.
Ja, en onpersoonlijker natuurlijk. Nu zitten we met zijn allen, in zekere mate anoniem te praten op een forum. Vroeger was dat er niet. Toen kenden mensen de buren nog, en ging je vaker bij elkaar langs op de koffie of theequote:Op vrijdag 25 februari 2011 16:28 schreef friemelaar het volgende:
[..]
zowiezo is alles veel gehaaster tegenwoordig
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 16:29 schreef friemelaar het volgende:
[..]
post je nu met rooksignalen dan
nee met mijn telefoonquote:Op vrijdag 25 februari 2011 16:29 schreef friemelaar het volgende:
[..]
post je nu met rooksignalen dan
Ja. dan had je een slager en bakker, een kruidenier, een poelier, melkboer. Niks geen uitgebreide supermarkten. MOoi was die tijdquote:Op vrijdag 25 februari 2011 16:31 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, en onpersoonlijker natuurlijk. Nu zitten we met zijn allen, in zekere mate anoniem te praten op een forum. Vroeger was dat er niet. Toen kenden mensen de buren nog, en ging je vaker bij elkaar langs op de koffie of thee.
Klopt, al moet ik zeggen dat dát eigenlijk pas van de laatste paar jaar isquote:Op vrijdag 25 februari 2011 16:31 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, en onpersoonlijker natuurlijk. Nu zitten we met zijn allen, in zekere mate anoniem te praten op een forum. Vroeger was dat er niet. Toen kenden mensen de buren nog, en ging je vaker bij elkaar langs op de koffie of thee.
Ohnoes!quote:
Ja ik ken het nog wel toen ik een (weliswaar groot dorp) dorp woonde. Er kwamen regelmatig buren en buurtbewoners op de koffie of je maakte een praatje tijdens het hond uitlaten. Je groette wildvreemden tijdens het buiten zijn.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 16:33 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Klopt, al moet ik zeggen dat dát eigenlijk pas van de laatste paar jaar is![]()
In een dorp kennen de mensen elkaar meestal nog wel wat beter, en wordt er ook nog wel meer met elkaar gesproken/ koffie gedronken
Gewoon draaienquote:Op vrijdag 25 februari 2011 16:37 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Zoek dan eens uit hoe een draaischijftelefoon werkte
Ik denk dat dat in alle steden veel minder isquote:Op vrijdag 25 februari 2011 16:36 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja ik ken het nog wel toen ik een (weliswaar groot dorp) dorp woonde. Er kwamen regelmatig buren en buurtbewoners op de koffie of je maakte een praatje tijdens het hond uitlaten. Je groette wildvreemden tijdens het buiten zijn.
Maar hier in Eindhoven zie ik dat veel minder
Ja. Ik heb er jaren een gehadquote:Op vrijdag 25 februari 2011 16:18 schreef friemelaar het volgende:
Zijn hier trouwens nog mensen die ooit hebben getelefoneerd met een draaischijftelefoon
mja! maar je moest em wel heeeeelemaal terug laten draaien..quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vrouwen weten dondersgoed wanneer mannen buitenspel staan...
A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
Onder, toch?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 16:40 schreef friemelaar het volgende:
[..]
bijdehandje![]()
Waar zat de 0, weet je dat soms ook
quote:
net boven de 9, ja dat mag je best onder noemen hoorquote:
Owjee, dan een USB/netwerkadaptor halenquote:Op vrijdag 25 februari 2011 16:40 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
nee,.. Nog erger waarschijnlijk mijn onboard netwerkding
Dat wisten de meeste mensen toen nog niet eensquote:Op vrijdag 25 februari 2011 16:43 schreef DaMart het volgende:
[..]
En waar kon je de knop rechtsonder voor gebruiken?
Laatst gebelde nummer bellen ofzo?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 16:43 schreef DaMart het volgende:
[..]
En waar kon je de knop rechtsonder voor gebruiken?
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 16:45 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Laatst gebelde nummer bellen ofzo?
Klopt, maar bij sommige ook helemaal onderquote:Op vrijdag 25 februari 2011 16:44 schreef friemelaar het volgende:
[..]
net boven de 9, ja dat mag je best onder noemen hoor
Ja hoe moet ik dat weten, de draaitelefoon is van voor mijn tijdquote:
Das klotequote:Op vrijdag 25 februari 2011 16:40 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
nee,.. Nog erger waarschijnlijk mijn onboard netwerkding
Ik moest ook even zoeken hoorquote:Op vrijdag 25 februari 2011 16:44 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Dat wisten de meeste mensen toen nog niet eens
Neequote:Op vrijdag 25 februari 2011 16:45 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Laatst gebelde nummer bellen ofzo?
mja strak eerst met een draadje proberen ipv wifiquote:Op vrijdag 25 februari 2011 16:44 schreef friemelaar het volgende:
[..]
net boven de 9, ja dat mag je best onder noemen hoor
[..]
Owjee, dan een USB/netwerkadaptor halen
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 16:45 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Klopt, maar bij sommige ook helemaal onder
Ik weet eigenlijk niet eens welke knop je bedoeldquote:Op vrijdag 25 februari 2011 16:46 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik moest ook even zoeken hoor.
[..]
Nee.
nou, wat was het??quote:Op vrijdag 25 februari 2011 16:46 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik moest ook even zoeken hoor.
[..]
Nee.
Dan zal ik eens even googelen voor jequote:
Meestal deed die knop helemaal niks, behalve als je een centrale had op kantoor, dan kon je hem gebruiken om door te verbindenquote:Op vrijdag 25 februari 2011 16:47 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
nou, wat was het??
want ik kom er ook echt niet op
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |