Was al duidelijk door je aanname dat je geen kinderen hebtquote:Op vrijdag 25 februari 2011 15:57 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee, daar heb ik een vrouw voor nodig.
Dat lijkt mij ookquote:Op vrijdag 25 februari 2011 15:59 schreef DaMart het volgende:
[..]
Meestal is dat wel handig hoor, om kinderen te maken.
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 15:59 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat lijkt mij ook.
Met een andere kerel kun je lang oefenen, maar het wordt niks...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Open deuren, onweerstaanbaar !
7.50quote:Op vrijdag 25 februari 2011 15:58 schreef MPG het volgende:
[..]
Hoeveel meer was het, als ik vragen mag?
Maar zo gek was mijn vraag/aanname toch niet?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 15:59 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Was al duidelijk door je aanname dat je geen kinderen hebt![]()
En idd. om ze te maken is een vrouw erbij wel handig
Even voor de duidelijkheid: hij had 2,50 gekregen voor zijn rapport, de rest wilde ik wel voorschieten en heb ik dus net uit zijn spaarpot gehaaldquote:Op vrijdag 25 februari 2011 16:02 schreef DaMart het volgende:
[..]
Maar zo gek was mijn vraag/aanname toch niet?.
Als ik vroeger iets wilde hebben, dan moest ik er meestal gewoon voor sparen van zakgeld of geld dat ik van opa's, oma's en anderen kreeg toegestopt. En toen ik eenmaal zakgeld kreeg, kon ik wel wat geld krijgen, maar dat was dan meer een voorschot op mijn zakgeld.
quote:
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 16:03 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Even voor de duidelijkheid: hij had 2,50 gekregen voor zijn rapport, de rest wilde ik wel voorschieten en heb ik dus net uit zijn spaarpot gehaald
Whahaquote:Op vrijdag 25 februari 2011 16:03 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Even voor de duidelijkheid: hij had 2,50 gekregen voor zijn rapport, de rest wilde ik wel voorschieten en heb ik dus net uit zijn spaarpot gehaald
Daarna was het op en kreeg je geen geld meer?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 16:04 schreef RockNijntje het volgende:
Ik had maar tot mijn 7e een spaarpot
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 16:03 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Open deuren, onweerstaanbaar !
Daarna werd het wat veel en kreeg ik een bankrekeningquote:Op vrijdag 25 februari 2011 16:04 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Daarna was het op en kreeg je geen geld meer?
Ik nog altijdquote:Op vrijdag 25 februari 2011 16:04 schreef RockNijntje het volgende:
Ik had maar tot mijn 7e een spaarpot
oh dat hebben de jongens ook maar daar komt niemand aan.. das voor later als ze groot zijnquote:Op vrijdag 25 februari 2011 16:05 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Daarna werd het wat veel en kreeg ik een bankrekening
friemelquote:
Bootschapjes gaan doen bij de aldi, daar krijg je ze ookquote:Op vrijdag 25 februari 2011 16:05 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik nog altijd.
Daar stop ik de 1 en 2 cent muntjes in die ik in Duitsland als wisselgeld krijg. Is toch gauw 5 euro op jaarbasis.
Haha, dat is wat andersquote:Op vrijdag 25 februari 2011 16:06 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
oh dat hebben de jongens ook maar daar komt niemand aan.. das voor later als ze groot zijn
ja verschrikkelijk, stelletje kassahoerenquote:Op vrijdag 25 februari 2011 16:06 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Bootschapjes gaan doen bij de aldi, daar krijg je ze ook
Ongeveer hetzelfde systeem dus als mijn ouders hanteerdenquote:Op vrijdag 25 februari 2011 16:03 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
* Barretje80 is best goedkoop per uur hoorquote:Op vrijdag 25 februari 2011 15:51 schreef MPG het volgende:
[..]
Daar belt ie je later voor terug.
In de tussentijd moet je maar thee gaan drinken op kosten van IT ofzo![]()
.
ik pin altijdquote:Op vrijdag 25 februari 2011 16:06 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Als ik niet met pin betaalquote:Op vrijdag 25 februari 2011 16:06 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Die legde ik ook altijd apart. Heb ze toen allemaal meegenomen toen ik op vakantie ging naar Oostenrijk, was ik er zo vanafquote:Op vrijdag 25 februari 2011 16:05 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik nog altijd.
Daar stop ik de 1 en 2 cent muntjes in die ik in Duitsland als wisselgeld krijg. Is toch gauw 5 euro op jaarbasis.
Dat was bij mij ook. Op mijn achttiende kreeg ik ineens twee spaarboekjesquote:Op vrijdag 25 februari 2011 16:06 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
oh dat hebben de jongens ook maar daar komt niemand aan.. das voor later als ze groot zijn
en dat was hier ZOOO opquote:Op vrijdag 25 februari 2011 16:09 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat was bij mij ook. Op mijn achttiende kreeg ik ineens twee spaarboekjes![]()
...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vrouwen weten dondersgoed wanneer mannen buitenspel staan...
A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
Oow, bij mij is degene van de vrienden die jarig is rond de tijd dat ik een eurootje of 10 bij elkaar heb gespaard altijd de pineutquote:Op vrijdag 25 februari 2011 16:09 schreef DaMart het volgende:
[..]
Die legde ik ook altijd apart. Heb ze toen allemaal meegenomen toen ik op vakantie ging naar Oostenrijk, was ik er zo vanaf.
Ik had geen spaarboekjesquote:Op vrijdag 25 februari 2011 16:09 schreef MPG het volgende:
[..]
...
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 16:10 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
en dat was hier ZOOO opSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nostalgiequote:Op vrijdag 25 februari 2011 16:09 schreef MPG het volgende:
[..]
...
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 16:10 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
en dat was hier ZOOO opComputers heb ik nooit veel aan uitgegevenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Ik ben vrij handig, dus met max. 200 euro per jaar had ik altijd een redelijk up-to-date pc
...
Rijbewijs was wel aardig prijzig... En die nieuwe auto afgelopen jaar ook...
KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
mja.. ik had toen een "nieuwe" computer gekocht..quote:Op vrijdag 25 februari 2011 16:12 schreef MPG het volgende:
[..]
Computers heb ik nooit veel aan uitgegeven. Ik ben vrij handig, dus met max. 200 euro per jaar had ik altijd een redelijk up-to-date pc
...
Rijbewijs was wel aardig prijzig... En die nieuwe auto afgelopen jaar ook...
Het was vooral leuk toen het guldentijdperk ten einde kwam. Toen vond ik nog voor zo'n 20 gulden aan dubbeltjes en stuivers in een spaarpot. Ik werkte toen bij Gran Dorado, en als de bakkerijmedewerker me in de lunchpauze zag aankomen, zuchtte hij al, want dan kwam ik even iets van 2 gulden afrekenen in dubbeltjes en stuiversquote:Op vrijdag 25 februari 2011 16:10 schreef MPG het volgende:
[..]
Oow, bij mij is degene van de vrienden die jarig is rond de tijd dat ik een eurootje of 10 bij elkaar heb gespaard altijd de pineut.
Ik weet er alles vanquote:Op vrijdag 25 februari 2011 16:14 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
mja.. ik had toen een "nieuwe" computer gekocht..
let wel het was toen 1998.. een computer kostte toen nog wel 2000 gulden..
en een rijbewijs gaat best in de kosten lopen..
Voor mijn computer in 2000 heb ik geloof ik tegen de 4.000 gulden betaald toen... met de prijzen van nu kun je het je bijna niet meer voorstellenquote:Op vrijdag 25 februari 2011 16:14 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
Ik ben ook rond 1998 begonnen met pcs. En dan elk jaar een of twee onderdelen upgradenquote:Op vrijdag 25 februari 2011 16:14 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
ohh die computer heeft het nog best lang volgehoudenquote:Op vrijdag 25 februari 2011 16:16 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik ben ook rond 1998 begonnen met pcs. En dan elk jaar een of twee onderdelen upgraden.
Ik ookquote:Op vrijdag 25 februari 2011 16:17 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
ohh die computer heeft het nog best lang volgehouden
maar ben nu wel redelijk blij met m'n laptoppie
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 16:18 schreef friemelaar het volgende:
Zijn hier trouwens nog mensen die ooit hebben getelefoneerd met een draaischijftelefoon
Ja hoor als kind nogquote:Op vrijdag 25 februari 2011 16:18 schreef friemelaar het volgende:
Zijn hier trouwens nog mensen die ooit hebben getelefoneerd met een draaischijftelefoon
Ja, tot eind jaren '80 hadden mijn ouders er eenquote:Op vrijdag 25 februari 2011 16:18 schreef friemelaar het volgende:
*steekt hand in de lucht*quote:Op vrijdag 25 februari 2011 16:18 schreef friemelaar het volgende:
wij hebben geen (werkende) pc meer in huisquote:Op vrijdag 25 februari 2011 16:19 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik ookik zit de laatste dagen ook wel eens achter de pc van J. vreselijk
Vrouwen weten dondersgoed wanneer mannen buitenspel staan...
A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
ikkequote:Op vrijdag 25 februari 2011 16:18 schreef friemelaar het volgende:
Nee, maar toen had je wel veel meer telefooncellen staan, en kreeg je van je ouders een kwartje mee zodat je in geval van nood even kon bellenquote:Op vrijdag 25 februari 2011 16:22 schreef Bos81 het volgende:
Ja RockNijntje je kan het je bijna niet voorstellen, maar vroeger waren er nog geen mobiele telefoons enzo. Waren ouders nog ongerust als je een lekke band had en niet kon bellen dat je wat later thuis was.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |