Ja. Ik heb er jaren een gehadquote:Op vrijdag 25 februari 2011 16:18 schreef friemelaar het volgende:
Zijn hier trouwens nog mensen die ooit hebben getelefoneerd met een draaischijftelefoon
mja! maar je moest em wel heeeeelemaal terug laten draaien..quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vrouwen weten dondersgoed wanneer mannen buitenspel staan...
A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
Onder, toch?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 16:40 schreef friemelaar het volgende:
[..]
bijdehandje![]()
Waar zat de 0, weet je dat soms ook
quote:
net boven de 9, ja dat mag je best onder noemen hoorquote:
Owjee, dan een USB/netwerkadaptor halenquote:Op vrijdag 25 februari 2011 16:40 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
nee,.. Nog erger waarschijnlijk mijn onboard netwerkding
Dat wisten de meeste mensen toen nog niet eensquote:Op vrijdag 25 februari 2011 16:43 schreef DaMart het volgende:
[..]
En waar kon je de knop rechtsonder voor gebruiken?
Laatst gebelde nummer bellen ofzo?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 16:43 schreef DaMart het volgende:
[..]
En waar kon je de knop rechtsonder voor gebruiken?
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 16:45 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Laatst gebelde nummer bellen ofzo?
Klopt, maar bij sommige ook helemaal onderquote:Op vrijdag 25 februari 2011 16:44 schreef friemelaar het volgende:
[..]
net boven de 9, ja dat mag je best onder noemen hoor
Ja hoe moet ik dat weten, de draaitelefoon is van voor mijn tijdquote:
Das klotequote:Op vrijdag 25 februari 2011 16:40 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
nee,.. Nog erger waarschijnlijk mijn onboard netwerkding
Ik moest ook even zoeken hoorquote:Op vrijdag 25 februari 2011 16:44 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Dat wisten de meeste mensen toen nog niet eens
Neequote:Op vrijdag 25 februari 2011 16:45 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Laatst gebelde nummer bellen ofzo?
mja strak eerst met een draadje proberen ipv wifiquote:Op vrijdag 25 februari 2011 16:44 schreef friemelaar het volgende:
[..]
net boven de 9, ja dat mag je best onder noemen hoor
[..]
Owjee, dan een USB/netwerkadaptor halen
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 16:45 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Klopt, maar bij sommige ook helemaal onder
Ik weet eigenlijk niet eens welke knop je bedoeldquote:Op vrijdag 25 februari 2011 16:46 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik moest ook even zoeken hoor.
[..]
Nee.
nou, wat was het??quote:Op vrijdag 25 februari 2011 16:46 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik moest ook even zoeken hoor.
[..]
Nee.
Dan zal ik eens even googelen voor jequote:
Meestal deed die knop helemaal niks, behalve als je een centrale had op kantoor, dan kon je hem gebruiken om door te verbindenquote:Op vrijdag 25 februari 2011 16:47 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
nou, wat was het??
want ik kom er ook echt niet op
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |