Ik gok op doorverbinden bij een huiscentralequote:Op vrijdag 25 februari 2011 16:47 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
nou, wat was het??
want ik kom er ook echt niet op
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 16:47 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
nou, wat was het??
want ik kom er ook echt niet op
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 16:48 schreef DaMart het volgende:
[..]
Meestal deed die knop helemaal niks, behalve als je een centrale had op kantoor, dan kon je hem gebruiken om door te verbinden.
Kun je je neus instoppenquote:Op vrijdag 25 februari 2011 16:48 schreef Barretje80 het volgende:
[ afbeelding ]
waar is dat verleng stuk nou weer voor??
Das een meeluisteroortjequote:Op vrijdag 25 februari 2011 16:48 schreef Barretje80 het volgende:
[ afbeelding ]
waar is dat verleng stuk nou weer voor??
dat hadden wij niet.. gewoon twee telefoonsquote:
oeh, das écht een ouwequote:Op vrijdag 25 februari 2011 16:47 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Dan zal ik eens even googelen voor je
Tadaaaa:
[ afbeelding ]
Oh dat ontdekte ik ooit eens bij mijn opa en omaquote:Op vrijdag 25 februari 2011 16:50 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
dat hadden wij niet.. gewoon twee telefoons![]()
kon je ook meeluisteren
Maar dat kon niet als het officieel was aangelegdquote:Op vrijdag 25 februari 2011 16:50 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
dat hadden wij niet.. gewoon twee telefoons![]()
kon je ook meeluisteren
Ik win ik winquote:Op vrijdag 25 februari 2011 16:50 schreef friemelaar het volgende:
[..]
oeh, das écht een ouwe![]()
En ja dus dan had je nog gelijk ook
Dan met draad of externe dinges proberenquote:
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 16:51 schreef MPG het volgende:
[..]
Dan met draad of externe dinges proberen...
welthuis Barretjequote:Op vrijdag 25 februari 2011 16:52 schreef Barretje80 het volgende:
Juist..
alle spulletjes bij elkaar rapen en lekker naar huis
ik heb geen externe dingesquote:Op vrijdag 25 februari 2011 16:51 schreef MPG het volgende:
[..]
Dan met draad of externe dinges proberen...
Fijn weekend Barbabequote:Op vrijdag 25 februari 2011 16:52 schreef Barretje80 het volgende:
Juist..
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Open deuren, onweerstaanbaar !
dat doet het wel... Maar J is er mee bezigquote:Op vrijdag 25 februari 2011 16:59 schreef MPG het volgende:
[..]...
Eerst maar met draad proberen dan...
laters barretjequote:Op vrijdag 25 februari 2011 16:52 schreef Barretje80 het volgende:
Juist..
overval ze friemelquote:Op vrijdag 25 februari 2011 17:03 schreef friemelaar het volgende:
Ik ga eens een keer de frietboer snackbar overvallen ... en dan
![]()
+
=
kook ze lovelyquote:
sport ze martquote:
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 17:00 schreef friemelaar het volgende:
Herinnerd u zich deze noggggggg
[ afbeelding ]
Voor Rocky :Geen idee wat het bedoeld isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
Hopen dat hij het kan fixen...quote:Op vrijdag 25 februari 2011 17:00 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
dat doet het wel... Maar J is er mee bezig
Waarom doet hij/zij dat?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 17:36 schreef Barretje80 het volgende:
Nou is m'n collega me aan het stalken via de office messenger![]()
ik kom hier ook noooit weg
Block + Deletequote:Op vrijdag 25 februari 2011 17:36 schreef Barretje80 het volgende:
Nou is m'n collega me aan het stalken via de office messenger![]()
ik kom hier ook noooit weg
Haha, zal het lukken denk je?quote:
quote:
OMG 12 minutenquote:
quote:
Goedzoquote:Op vrijdag 25 februari 2011 18:21 schreef Marijkezwolle het volgende:
Wat fijn dat KPN er een handleiding bij stopt hoe je digitenne moet aansluitenMaar volgens mij is het gelukt
![]()
Zo maar eens eten maken
![]()
Moet soms wel m'n eigen bord en bestek in de vaatwasser zetten, verder nooit echt opruimen eigenlijkquote:Op vrijdag 25 februari 2011 18:22 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Moet je nooit meehelpen met afruimen en/of afwassen?
Woahquote:
Oeh, klinkt goed, linkje naar youtube?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 18:24 schreef Bos81 het volgende:
Transatlantic(een gelegenheidsformatie bestaande uit leden van o.a. Dream Theater en Marillion) Echt geweldige progressieve/symphonische metal/rock
Okee.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 18:23 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Moet soms wel m'n eigen bord en bestek in de vaatwasser zetten, verder nooit echt opruimen eigenlijk
Klinkt goedquote:Op vrijdag 25 februari 2011 18:24 schreef Bos81 het volgende:
Transatlantic(een gelegenheidsformatie bestaande uit leden van o.a. Dream Theater en Marillion) Echt geweldige progressieve/symphonische metal/rock
Uit de pan etenquote:Op vrijdag 25 februari 2011 18:24 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Okee.
Ja ik moet alles zelf doen. Koken, eten, afwassen, Schoonmaken. Dan ben je meestal wel een uurtje bezig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |