Het begint iig goed.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 18:26 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik heb nu wel gewoon een cd aanstaan, maar dit nummer staat er ook op (denk ik, youtube niet beluisterd)
en daar blijft het ook wel bijquote:
kamille thee drinkenquote:
Ik vond nu een online handleidingquote:Op vrijdag 25 februari 2011 18:34 schreef MPG het volgende:
[..]![]()
.
Achja, handleidingen zijn meestal toch niet nodig... Of ze beschrijven datgene wat je wél weet, zonder de vragen die je nog hebt te beantwoorden.
[..]
Marijke POWERRRRRR?
Ja, dat was een foutjequote:
quote:
hoiquote:
He Solquote:
Hai lieverdquote:
Nu zeg ik nee.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 19:21 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
He Sol
[..]
Hai lieverd
He, weet je al of je de 12e misschien toch mee zou kunnen?![]()
quote:
Keequote:Op vrijdag 25 februari 2011 19:23 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Nu zeg ik nee.
Miss wel, ik kijk wel.
Gaaf hoorquote:Op vrijdag 25 februari 2011 19:24 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Hee
Ik heb mijn enorm mooie koekenpan binnen![]()
Haiquote:
He meneer met de sjokolaaquote:
ik was er al even hoor mevrouw die mijn lekkers wilquote:Op vrijdag 25 februari 2011 19:26 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Kee
[..]
Gaaf hoorPics
[..]
Hai
[..]
He meneer met de sjokolaa![]()
Sorry, heb een snothoofdquote:Op vrijdag 25 februari 2011 19:27 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik was er al even hoor mevrouw die mijn lekkers wil
ooh that sucks dan ga ik je ook niet kussenquote:Op vrijdag 25 februari 2011 19:31 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Sorry, heb een snothoofdDus opletten is wat lastig
Maar hoi
Maar digitaal zoenen kan toch wel?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 19:31 schreef PeZu het volgende:
[..]
ooh that sucks dan ga ik je ook niet kussen
ik weet niet in welke eeuw jij leeft maar digitale virsussen zijn e rook al hoorquote:Op vrijdag 25 februari 2011 19:31 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Maar digitaal zoenen kan toch wel?![]()
Duf en grieperig en snotterigquote:Op vrijdag 25 februari 2011 19:32 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hey Marijke![]()
Dat is het zeker, hoe is het daar?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |