quote:Op vrijdag 25 februari 2011 19:37 schreef PeZu het volgende:
[..]
mja ik ben dan wel een beetje zoen slet
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 19:37 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
met zo'n bubbel ga je gewoon over de Thames naar Londen
Ja nou ja, nee ik pas tochquote:Op vrijdag 25 februari 2011 19:37 schreef PeZu het volgende:
[..]
je zit in bal en als het waait rol je er vanzelf heen
plus stu is
Ziet er tof uit!quote:Op vrijdag 25 februari 2011 19:37 schreef pgrferrari het volgende:
Marijke, deze pan is het:
http://www.shoppingfever.(...)ampaign=preisroboter
Echt een mooie pan
Zeer goede kwaliteit
waar blijven die pannekoeken nu danquote:Op vrijdag 25 februari 2011 19:37 schreef pgrferrari het volgende:
Marijke, deze pan is het:
http://www.shoppingfever.(...)ampaign=preisroboter
Echt een mooie pan
Zeer goede kwaliteit
oohwquote:Op vrijdag 25 februari 2011 19:39 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]![]()
[..]
[..]
Ja nou ja, nee ik pas tochVeel te ver weg voor met zo'n bubbel
En ik zoen liever iemand anders dan
Iets met sjokolaa
![]()
[..]
Ziet er tof uit!
Dan toch maar weer eens naar zwitersland gaanquote:Op vrijdag 25 februari 2011 19:39 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
[..]
Ja nou ja, nee ik pas tochVeel te ver weg voor met zo'n bubbel
En ik zoen liever iemand anders dan
Iets met sjokolaa
![]()
En jij bent langquote:Op vrijdag 25 februari 2011 19:40 schreef PeZu het volgende:
[..]
waar blijven die pannekoeken nu dan
[..]
oohw
mja konniet anders hehquote:
de eerste 2 kan ik niet ontkennen maar die derde verzin je nu of je bekijkt alleen het positieve want zo lief ben ik hier nietquote:Op vrijdag 25 februari 2011 19:41 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
En jij bent langEn houd van leuke muziek
En doet wel lief tegen me
![]()
En digitale SOA's?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 19:33 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik weet niet in welke eeuw jij leeft maar digitale virsussen zijn e rook al hoor
wat ben jij van plan danquote:
Ik vind jou altijd grappigquote:Op vrijdag 25 februari 2011 19:44 schreef PeZu het volgende:
[..]
de eerste 2 kan ik niet ontkennen maar die derde verzin je nu of je bekijkt alleen het positieve want zo lief ben ik hier niet![]()
quote:
ben je soms dronken of stonedquote:Op vrijdag 25 februari 2011 19:45 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik vind jou altijd grappigEn wel lief hoor
![]()
[..]Geen onveilige webcamseks meer doen he?
werkse kale broederquote:
Werkzequote:
Wattan?quote:
Wel gieperig, misschien ijl ik welquote:
ooh de koorts praatquote:Op vrijdag 25 februari 2011 19:46 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Werkze
[..]
Wattan?
[..]
Wel gieperig, misschien ijl ik wel
Voel je je weer goed genoeg?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 19:46 schreef pgrferrari het volgende:
Ben wel blij dat ik vandaag weer ben gaan werken
Nog steeds niet helemaal lekker hoorquote:Op vrijdag 25 februari 2011 19:47 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Voel je je weer goed genoeg?
Gewoon fijn wat afleiding?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 19:46 schreef pgrferrari het volgende:
Ben wel blij dat ik vandaag weer ben gaan werken
Fijnquote:Op vrijdag 25 februari 2011 19:48 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Nog steeds niet helemaal lekker hoor![]()
Maar het was een leuke dag
He Trev, had jij m'n PM nog gezien trouwens of zie ik jou antwoord over het hoofd?quote:
quote:
Voortaan een condoom over de camquote:Op vrijdag 25 februari 2011 19:45 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik vind jou altijd grappigEn wel lief hoor
![]()
[..]Geen onveilige webcamseks meer doen he?
Yup en nope, heb nog niet geantwoord, komt er aanquote:Op vrijdag 25 februari 2011 19:50 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Fijn
[..]
He Trev, had jij m'n PM nog gezien trouwens of zie ik jou antwoord over het hoofd?
maskeert gelijk een hoopquote:Op vrijdag 25 februari 2011 19:51 schreef MissMSX het volgende:
[..]
[..]
Voortaan een condoom over de cam
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |