NIJNERSquote:Op vrijdag 25 februari 2011 20:12 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Bij deze kan je geen verschillende per schoen
Dat is wel zondequote:
Mhhhquote:Op vrijdag 25 februari 2011 20:12 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Misschien
[..]
Kun je ook tekens opgeven of alleen letters?
[..]halve verhalen zijn de beste verhalen
Walking on air?quote:
Schikt maandagochtend je?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 20:07 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Lieve schat, mijn vrouwelijke slijm komt niet on zhe interwebsDat gebruik ik voor betere doeleinden
[..]
Trouwen?
![]()
Of alleen Sunshine, dan doe je het liedje eer aanquote:
Ik kan wel vrij krijgen van het werk denk ikquote:
Mooiquote:Op vrijdag 25 februari 2011 20:15 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik kan wel vrij krijgen van het werk denk ik![]()
Maar ik vind ze best cool eigenlijkquote:
Is goed, omdat jijquote:
Oeh sunshine is wel wat jaquote:Op vrijdag 25 februari 2011 20:15 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Maar ik vind ze best cool eigenlijkIk zou sunshine doen
Of it's so fluffy!
Hoiquote:
Zag je het liedje?quote:
ik msn als een malle dus neequote:Op vrijdag 25 februari 2011 20:16 schreef RockNijntje het volgende:
Doet msn het bij jullie ook niet?
Hier wel en dat kan je zienquote:Op vrijdag 25 februari 2011 20:16 schreef RockNijntje het volgende:
LOLquote:Op vrijdag 25 februari 2011 20:15 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Is goed, omdat jij
Kom je dan de 12e ook, aangezien we toch getrouwd zijn dan
Hier welquote:Op vrijdag 25 februari 2011 20:16 schreef RockNijntje het volgende:
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 20:17 schreef MissMSX het volgende:
[..]
LOL
Nee, ik wil niet zo'n relatie waarin we alles samen moeten doen
Ja maar ja maar, lieverd, ik wil zo graag mijn vrouw showenquote:Op vrijdag 25 februari 2011 20:17 schreef MissMSX het volgende:
[..]
LOL
Serieus hoor, dat lijkt me zo engquote:
Dat is ook niet nodig maar meets zijn tof dus KOMEN!quote:Op vrijdag 25 februari 2011 20:17 schreef MissMSX het volgende:
[..]
LOL
Waarom msnen wij dan niet?quote:
Nee, want hij doet het nietquote:
Neem maar een foto meequote:Op vrijdag 25 februari 2011 20:17 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja maar ja maar, lieverd, ik wil zo graag mijn vrouw showen![]()
We hoeven niet alles te delen hoor
Ja, mij ookquote:Op vrijdag 25 februari 2011 20:17 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Serieus hoor, dat lijkt me zo eng
je zei komenquote:Op vrijdag 25 februari 2011 20:18 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat is ook niet nodig maar meets zijn tof dus KOMEN!
Oh ja, het trouwalbum en dan iedereen tot vervelens toe dat album onder de neus schuivenquote:
Hmmmm... ik heb al genoeg meets gezien in m'n leven. En naarmate ik ouder en wijzer word ontgaat me de noodzaak steeds meerquote:Op vrijdag 25 februari 2011 20:18 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat is ook niet nodig maar meets zijn tof dus KOMEN!
Maar dat gebeurd niet op meets hoorquote:
ik moet steed shier aan denken als ik je ondertitel leesquote:Op vrijdag 25 februari 2011 20:17 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Serieus hoor, dat lijkt me zo eng
Dan gaat het wel goedkomen met onsquote:Op vrijdag 25 februari 2011 20:18 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, mij ookIk houd van een eigen leven
Da's niet te hopenquote:Op vrijdag 25 februari 2011 20:19 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Maar dat gebeurd niet op meets hoor
ben jij ook eenmalle danquote:
Wacht maar tot we babies krijgen. Dan gaan we helemaal losquote:Op vrijdag 25 februari 2011 20:18 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Oh ja, het trouwalbum en dan iedereen tot vervelens toe dat album onder de neus schuiven
Maak dat de kat wijsquote:Op vrijdag 25 februari 2011 20:19 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Gewoon omdat gezelligquote:Op vrijdag 25 februari 2011 20:19 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Hmmmm... ik heb al genoeg meets gezien in m'n leven. En naarmate ik ouder en wijzer word ontgaat me de noodzaak steeds meer
Nou euh... NIET?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 20:19 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja he?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 20:19 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dan gaat het wel goedkomen met ons
Ja of welquote:
Ik ben wel een rare jaquote:
Joahquote:Op vrijdag 25 februari 2011 20:19 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Wacht maar tot we babies krijgen. Dan gaan we helemaal los
Geen idee, weet wachtwoord niet meer.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 20:16 schreef RockNijntje het volgende:
daarom kom ik nooit op meetsquote:Op vrijdag 25 februari 2011 20:19 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Die geloofde mequote:
Nee, doorgaans niet neequote:Op vrijdag 25 februari 2011 20:20 schreef Trevland het volgende:
[..]
Gewoon omdat gezellig
[..]
Nou euh... NIET?
Maar wij zijn er dan toch gewoon allemaal BIJ als jullie trouwen?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 20:18 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Oh ja, het trouwalbum en dan iedereen tot vervelens toe dat album onder de neus schuiven
Kan je er eentje met een koerier versturen?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 20:20 schreef DaMart het volgende:
Het is weer tijd voor warme chocomel met slagroom.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |