Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
SPOILER: Informatie over de meet van 12 maart!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Open deuren, onweerstaanbaar !
Nee dat zou niet zo leuk zijn als iemand mevrouw tegen jou zeiquote:
Dat is mij wel eens overkomen. Aan de telefoon regelmatig, terwijl ik toch op neem met mijn voornaam die toch ecth alleen bij mannen voorkomt. en zelfs in de winkel dat een meisje die me van achteren zag, me aansprak met "Mevrouw weet u waar (naam product) ligt?"quote:Op donderdag 24 februari 2011 14:20 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Nee dat zou niet zo leuk zijn als iemand mevrouw tegen jou zei
Was dat soms in een viswinkelquote:Op donderdag 24 februari 2011 14:22 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat is mij wel eens overkomen. Aan de telefoon regelmatig, terwijl ik toch op neem met mijn voornaam die toch ecth alleen bij mannen voorkomt. en zelfs in de winkel dat een meisje die me van achteren zag, me aansprak met "Mevrouw weet u waar (naam product) ligt?"
Dat is wel erg...quote:Op donderdag 24 februari 2011 14:22 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat is mij wel eens overkomen. Aan de telefoon regelmatig, terwijl ik toch op neem met mijn voornaam die toch ecth alleen bij mannen voorkomt. en zelfs in de winkel dat een meisje die me van achteren zag, me aansprak met "Mevrouw weet u waar (naam product) ligt?"
Ik lach niet.quote:Op donderdag 24 februari 2011 14:22 schreef Bos81 het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je moet de lat hoog genoeg leggen om eronder door te kunnen
If life gives you lemons make lemonade
Behind every bitch there is a man who made her that way :)
Suikertaartje heeft altijd gelijk
Nee, een Aldi..quote:Op donderdag 24 februari 2011 14:23 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Was dat soms in een viswinkel
quote:Op donderdag 24 februari 2011 14:28 schreef goldfinger1963 het volgende:
wiki is gedaan![]()
en nou boodschappen doen
wegspoelen met een bakkiequote:
enveloppen met plakrandquote:
Die heb ik ookquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gelukkig maar.quote:Op donderdag 24 februari 2011 14:20 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Nee dat zou niet zo leuk zijn als iemand mevrouw tegen jou zei
Mevrouwquote:
quote:Op donderdag 24 februari 2011 14:32 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Die heb ik ooknooit meer likken.....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 24 februari 2011 14:32 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Die heb ik ooknooit meer likken.....
Inderdaad... maar opzich vond ik het nooit zo erg... zolang het er maar bij 1 bleefSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>
waar ging ie over?quote:Op donderdag 24 februari 2011 14:35 schreef pgrferrari het volgende:
Ik had ergens een leuke quote gezien, maar ik kan hem neit terug vinden
Zoekt en gij zult vinden...quote:Op donderdag 24 februari 2011 14:35 schreef pgrferrari het volgende:
Ik had ergens een leuke quote gezien, maar ik kan hem neit terug vinden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
Wou je die weer stiekem zelf houdenquote:Op donderdag 24 februari 2011 14:38 schreef Toekito het volgende:
Net bij de Poolse toko snoep en worstjes gekocht!
Nu Marijke haar portomonee brengen
is ze die vergeten?quote:Op donderdag 24 februari 2011 14:38 schreef Toekito het volgende:
quote:
quote:Op donderdag 24 februari 2011 14:38 schreef Toekito het volgende:
ja ik weet het, hij is hardquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 24 februari 2011 14:41 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ja ik weet het, hij is hardSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
KSC JUBILEUM topic
#TeamHumbug
Moest de huur en stroom nog betalenquote:Op donderdag 24 februari 2011 14:39 schreef MPG het volgende:
[..]
Wou je die weer stiekem zelf houden?
Boefje
Werk ze Martquote:Op donderdag 24 februari 2011 14:41 schreef DaMart het volgende:
Alweer een nieuwe.
* DaMart gaat weer verder werken.
Lag Polen maar in het verre Oostenquote:Op donderdag 24 februari 2011 14:40 schreef friemelaar het volgende:
[..]
een toko is toch per definitie een oosterse winkel
quote:Op donderdag 24 februari 2011 14:41 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ja ik weet het, hij is hardToch wil ik een MiniSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 24 februari 2011 14:42 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Toch wil ik een MiniJe hebt ze tegenwoordig in allerlei maten, dus een mini zal er ook wel tussen zittenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hoezo bos, wil jij de pils uit de fontein halen ofzow?quote:Op donderdag 24 februari 2011 14:42 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Lag Polen maar in het verre Oosten
Stuartquote:
quote:Op donderdag 24 februari 2011 14:45 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Je hebt ze tegenwoordig in allerlei maten, dus een mini zal er ook wel tussen zitten
Nee dat niet..quote:Op donderdag 24 februari 2011 14:45 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Hoezo bos, wil jij de pils uit de fontein halen ofzow?
De nieuwe Mini's vind ik eigenlijk nog best vrij grootquote:
Ja, daar heb je gelijk in.quote:Op donderdag 24 februari 2011 14:46 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nee dat niet..
Natuurlijk zijn er veel goedwillende POlen, maar ook genoeg die hier voor de criminaliteit naar toe komen.
quote:Op donderdag 24 februari 2011 14:47 schreef Stuart het volgende:
[..]
De nieuwe Mini's vind ik eigenlijk nog best vrij groot![]()
quote:Op donderdag 24 februari 2011 14:47 schreef Stuart het volgende:
[..]
De nieuwe Mini's vind ik eigenlijk nog best vrij groot![]()
de mini van m'n zusje is stuk.. dus die kunnen we niet gebruiken voor de bruiloftquote:
Vrouwen weten dondersgoed wanneer mannen buitenspel staan...
A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
QFT!quote:
Ja dat weer wel. Of het nu Roemenen, Turken, CHinezen, of Engelsen zijn..quote:Op donderdag 24 februari 2011 14:48 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Ja, daar heb je gelijk in.![]()
Dat is overigens bij elke groep zo
quote:Op donderdag 24 februari 2011 14:49 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
de mini van m'n zusje is stuk.. dus die kunnen we niet gebruiken voor de bruiloft
op zoek naar een andere!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Als jij me aan een bijbaan helpt.
Ja, maar de naam mini mogen ze echt niet dragenquote:
Nee, daar heb je wel gelijk in. Ze zijn vrij fors geworden. Vind Mini's overigens allemaal vrij duur. Of je nou de nieuwe of de oude modellen bekijktquote:Op donderdag 24 februari 2011 14:50 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ja, maar de naam mini mogen ze echt niet dragen
Klinkt wel vreemdquote:Op donderdag 24 februari 2011 14:52 schreef Panda72 het volgende:
Gisteren Patatje Oorlog chips in de supermarkt gehaald. Smaakt niet vies moet ik zeggen.
Nee? Oooh, ik dacht dat je zomaar 8,000 euro kwijt was voor zo'n oud Minitjequote:Op donderdag 24 februari 2011 14:52 schreef pgrferrari het volgende:
Oude modellen zijn niet duur (in aanschaf.)
Voor elke budget wat wils.quote:Op donderdag 24 februari 2011 14:53 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nee? Oooh, ik dacht dat je zomaar 8,000 euro kwijt was voor zo'n oud Minitje![]()
quote:Op donderdag 24 februari 2011 14:49 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
de mini van m'n zusje is stuk.. dus die kunnen we niet gebruiken voor de bruiloft
op zoek naar een andere!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.noes , succes met zoeken
Open deuren, onweerstaanbaar !
Ja, zijn ze ook, plus ze zijn te klein om als gezinswagen te gebruikenquote:Op donderdag 24 februari 2011 14:51 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nee, daar heb je wel gelijk in. Ze zijn vrij fors geworden. Vind Mini's overigens allemaal vrij duur. Of je nou de nieuwe of de oude modellen bekijkt
Ja dat vond ik ook toen ik het zag in de supermarkt maar het was in de aanbieding en na twijfel toch maar gekocht.quote:
Ja, als gezinswagen is het zeker niet geschiktquote:Op donderdag 24 februari 2011 14:53 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ja, zijn ze ook, plus ze zijn te klein om als gezinswagen te gebruiken
quote:Op donderdag 24 februari 2011 14:53 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Ja dat vond ik ook toen ik het zag in de supermarkt maar het was in de aanbieding en na twijfel toch maar gekocht.
LIjkt me wel leuk om eens te proberen net als jij hebt gedaanquote:Op donderdag 24 februari 2011 14:53 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Ja dat vond ik ook toen ik het zag in de supermarkt maar het was in de aanbieding en na twijfel toch maar gekocht.
Nee ik heb het niet perse gekocht omdat het in de aanbieding was. Mijn oog viel erop en ik dacht zou dat lekker zijn. En toevallig was het in de aanbieding.quote:Op donderdag 24 februari 2011 14:54 schreef friemelaar het volgende:
[..]
![]()
Nu heb je wel bewezen dat je echt een vrouw bent
Moet wel zeggen dat het meest naar pindasaus smaakt en dat je de mayo en ui smaak niet proeft.quote:Op donderdag 24 februari 2011 14:55 schreef Stuart het volgende:
[..]
LIjkt me wel leuk om eens te proberen net als jij hebt gedaan
Oooh, dat is wel een beetje jammer dan eigenlijkquote:Op donderdag 24 februari 2011 14:58 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Moet wel zeggen dat het meest naar pindasaus smaakt en dat je de mayo en ui smaak niet proeft.
quote:Op donderdag 24 februari 2011 14:59 schreef Toekito het volgende:
Alsnog Marijke op de trein naar ST. gezet
Klopt, het zijn te heet gewassen BMWsquote:
Maar dan heb je wel genoeg te sleutelen, dus wat handigheid is dan wel zo makkelijkquote:Op donderdag 24 februari 2011 14:52 schreef pgrferrari het volgende:
Oude modellen zijn niet duur (in aanschaf.)
Zing jij?quote:Op donderdag 24 februari 2011 15:10 schreef Kentekenplaat het volgende:
Mijn Audacity is naar de palestijnen. Als ik mezelf meezingend opneem speelt het ding mij sneller af dan de muziek. Dat was eerst niet zo.
Hij hoopt Marijke naar zijn bed te zingenquote:
Ik weet niet eens wat dat isquote:Op donderdag 24 februari 2011 15:10 schreef Kentekenplaat het volgende:
Mijn Audacity is naar de palestijnen. Als ik mezelf meezingend opneem speelt het ding mij sneller af dan de muziek. Dat was eerst niet zo.
Hou ons niet langer in spanningquote:Op donderdag 24 februari 2011 15:13 schreef LovelyLady het volgende:
Hans Anders bellen en kijken of mijn bril al klaar is
Nou, ik dacht even leuk enthousiast te doen. Bedoelde het niet lullig hoorquote:Op donderdag 24 februari 2011 15:14 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja zegheb jij nog wat nuttigs te melden dan
Als je 'm hebt, willen we natuurlijk wel zien hoe die jou staat hequote:Op donderdag 24 februari 2011 15:13 schreef LovelyLady het volgende:
Hans Anders bellen en kijken of mijn bril al klaar is
Hotel-meetquote:Op donderdag 24 februari 2011 15:16 schreef MPG het volgende:
[..]
Als je 'm hebt, willen we natuurlijk wel zien hoe die jou staat he...
En hoe die bij anderen staatquote:Op donderdag 24 februari 2011 15:16 schreef MPG het volgende:
[..]
Als je 'm hebt, willen we natuurlijk wel zien hoe die jou staat he...
quote:
IK heb al een bril die mij prima staat hoor.quote:
Ik nietquote:Op donderdag 24 februari 2011 15:18 schreef MPG het volgende:
[..]
IK heb al een bril die mij prima staat hoor.
Hij wil er gewoon snel vanaf zijnquote:Op donderdag 24 februari 2011 15:10 schreef Kentekenplaat het volgende:
Ik ook (Denk ikquote:Op donderdag 24 februari 2011 15:18 schreef MPG het volgende:
[..]
IK heb al een bril die mij prima staat hoor.
quote:
Zie OPquote:Op donderdag 24 februari 2011 15:24 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
weer op een moment dat ik niet kan zeker
zie de OPquote:Op donderdag 24 februari 2011 15:24 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
weer op een moment dat ik niet kan zeker
Ook hier geldt : zie OPquote:Op donderdag 24 februari 2011 15:28 schreef Solique het volgende:
Over de meet gesproken, heb geen bevestiging ontvangen.
dat is alleen voor degene die blijven slapenquote:Op donderdag 24 februari 2011 15:28 schreef Solique het volgende:
Die bekijk ik nooitquote:
ok, dacht iedereenquote:Op donderdag 24 februari 2011 15:31 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
dat is alleen voor degene die blijven slapen
Bevestiging is ALLEEN voor de slapers.quote:Op donderdag 24 februari 2011 15:28 schreef Solique het volgende:
quote:
quote:
goedzoquote:Op donderdag 24 februari 2011 15:32 schreef MPG het volgende:
En ik doe mijn sig (patent) weer eer aan.
quote:Op donderdag 24 februari 2011 15:32 schreef MPG het volgende:
En ik doe mijn sig (patent) weer eer aan.
Es70quote:
quote:Op donderdag 24 februari 2011 15:19 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Hij wil er gewoon snel vanaf zijn![]()
waar kunnen we je vinden op youtube??quote:Op donderdag 24 februari 2011 15:40 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
![]()
Ik zing heel goed ja...
Zegt men![]()
![]()
Waardeloosquote:Op donderdag 24 februari 2011 15:45 schreef pgrferrari het volgende:
Blegh wou dat het al volgende week is.
Of weekend.
Voel me nog steeds niet best.
Allebeiquote:Op donderdag 24 februari 2011 15:46 schreef Stuart het volgende:
[..]
Waardeloos
Wat is er volgende week? Iets leuks of
de hoop dat je dan beter bent
Niet, want ik kon het niet op Youtube krijgen, want die accepteert geen mp3's. Wacht maar even, ik ga het wel even uploaden ergens.quote:Op donderdag 24 februari 2011 15:44 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
waar kunnen we je vinden op youtube??
* Barretje80 gaat dat dan vanavond eens bekijkenquote:Op donderdag 24 februari 2011 15:48 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Niet, want ik kon het niet op Youtube krijgen, want die accepteert geen mp3's. Wacht maar even, ik ga het wel even uploaden ergens.
veel plezier bij judo!quote:
Niks van, 'werken' zullen julliequote:Op donderdag 24 februari 2011 15:46 schreef Barretje80 het volgende:
* Barretje80 moet ook tot 19.00 blijven..
wok.. hebben we een spam date??
quote:Op donderdag 24 februari 2011 15:49 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hey Barretje![]()
Dat duurt nog wel even voordat ik daar naar toe ga
Alles wat ik kan zingen maar stel je er niet teveel van voor: het is gewoon mee zingen met een orkestband en het is natuurlijk niet helemaal perfect enzo.quote:Op donderdag 24 februari 2011 15:48 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
* Barretje80 gaat dat dan vanavond eens bekijken
wat is je "repetoire?? "
Dat begint om 18:00 en als ik pas om 17:30 stop heb ik geen tijd om er op tijd te zijn laatstaan wat te eten en me op te frissenquote:Op donderdag 24 februari 2011 15:50 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
maar je was toch vroeg vrij.. want judo??
dat heb ik lang niet gehoordquote:Op donderdag 24 februari 2011 15:51 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat begint om 18:00 en als ik pas om 17:30 stop heb ik geen tijd om er op tijd te zijn laatstaan wat te eten en me op te frissen
Als ik weer kom van het werk ruik ik niet echt al te frisquote:Op donderdag 24 februari 2011 15:52 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
dat heb ik lang niet gehoord
wat ga je allemaal doen dan ??
Hey Friemelquote:
Hoi Trevquote:
Hey Stuquote:Op donderdag 24 februari 2011 15:54 schreef Stuart het volgende:
[..]
Hoi Trev
Dat is toch vroeg of ben ik nou gek
Aha, vandaarquote:Op donderdag 24 februari 2011 15:55 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hey Stu
Nee en neeik judo op donderdag dus daarom stop ik eerder met werken
Jup, gewoon voor de fun, oke heb dan wel de bruine bandquote:Op donderdag 24 februari 2011 15:56 schreef Stuart het volgende:
[..]
Aha, vandaar
Doe je dat maar 1x per week
Ik snap dat audiodingesapparaat wel eigenlijkquote:Op donderdag 24 februari 2011 15:50 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Alles wat ik kan zingen maar stel je er niet teveel van voor: het is gewoon mee zingen met een orkestband en het is natuurlijk niet helemaal perfect enzo.![]()
![]()
With or without you![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Open deuren, onweerstaanbaar !
Ja, hup, douchen jijquote:Op donderdag 24 februari 2011 15:51 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat begint om 18:00 en als ik pas om 17:30 stop heb ik geen tijd om er op tijd te zijn laatstaan wat te eten en me op te frissen
Heb ik net ook al wel gedaan, ik wacht nog even een weekje voordat ik weer begin met judo vanwege mijn zij maar als nog wel fijn om nu al thuis te zijnquote:Op donderdag 24 februari 2011 15:57 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja, hup, douchen jij.
Die prei ruik je al op kilometers afstand.
Trev dacht altijd dat de mensen tranen in de ogen kregen van ontroeringquote:Op donderdag 24 februari 2011 15:57 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja, hup, douchen jij.
Die prei ruik je al op kilometers afstand.
quote:Op donderdag 24 februari 2011 15:57 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Ik snap dat audiodingesapparaat wel eigenlijk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik heb geen autotuner zoals de meeste artiesten.
Verkrijgbaar met diverse letter- en cijfercombinaties!
Zo erg stinkt het niet, ik ruik niksquote:Op donderdag 24 februari 2011 15:58 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Trev dacht altijd dat de mensen tranen in de ogen kregen van ontroering![]()
laat 'm in die waan
HEB JE DE SPOILER OOK GELEZENquote:Op donderdag 24 februari 2011 15:58 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
ik heb geen autotuner zoals de meeste artiesten.
Maar je doet nooit wedstrijdenquote:Op donderdag 24 februari 2011 15:56 schreef Trevland het volgende:
[..]
Jup, gewoon voor de fun, oke heb dan wel de bruine band
quote:Op donderdag 24 februari 2011 15:59 schreef Trevland het volgende:
[..]
Zo erg stinkt het niet, ik ruik niks
Ik welquote:Op donderdag 24 februari 2011 15:59 schreef Trevland het volgende:
[..]
sorry iets met open deuren en trappen enzow, die kon ik echt niet laten liggenquote:Op donderdag 24 februari 2011 15:59 schreef Trevland het volgende:
[..]
Bijna nooit, de laatste keer ging het fout met mijn schouderquote:
Is vooral leuk om te zeggen tegen m'n zusje als ze zegt dat ik stinkquote:
Oooh, dat is minderquote:Op donderdag 24 februari 2011 16:00 schreef Trevland het volgende:
[..]
Bijna nooit, de laatste keer ging het fout met mijn schouder
Daar heb ik geen last vanquote:
Snap ikquote:Op donderdag 24 februari 2011 16:00 schreef friemelaar het volgende:
[..]
sorry iets met open deuren en trappen enzow, die kon ik echt niet laten liggen
Hey Beertjequote:Op donderdag 24 februari 2011 16:01 schreef Panda72 het volgende:
zingt uit volle borst: ooooooooooh wat is het toch fijn om een Panda te zijhijn
Dat was het zeker, heb er nu soms nog last vanquote:
Hey LLquote:
Van wie poppedijntje?quote:
Ik wil je wel even 1000 mailtjes sturen hoorquote:
Deze ?quote:Op donderdag 24 februari 2011 16:01 schreef Panda72 het volgende:
zingt uit volle borst: ooooooooooh wat is het toch fijn om een Panda te zijhijn
Jaquote:Op donderdag 24 februari 2011 15:59 schreef friemelaar het volgende:
[..]
HEB JE DE SPOILER OOK GELEZEN
Niks bijzonders eigenlijk ben gewoon blij. Je weet wat ze zeggen he. Het leven is een feestje je moet alleen zelf de slingers ophangen.quote:
haha nee dankjequote:Op donderdag 24 februari 2011 16:03 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik wil je wel even 1000 mailtjes sturen hoor
Nope daar komt het woord panda niet in voor.quote:
Waarom moet ik nu denken aan die kwal van TV (Bij ons in de PC)quote:Op donderdag 24 februari 2011 16:04 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Niks bijzonders eigenlijk ben gewoon blij. Je weet wat ze zeggen he. Het leven is een feestje je moet alleen zelf de slingers ophangen.
Ik vind het toch wel een beetje eng om jou zo vrolijk te zienquote:Op donderdag 24 februari 2011 16:04 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Niks bijzonders eigenlijk ben gewoon blij. Je weet wat ze zeggen he. Het leven is een feestje je moet alleen zelf de slingers ophangen.
mmmm gelukkig denk ik bij die woorden niet aan die eikel van bij ons in de PC.quote:Op donderdag 24 februari 2011 16:04 schreef Stuart het volgende:
[..]
Waarom moet ik nu denken aan die kwal van TV (Bij ons in de PC)
Dat keek ik destijds op mijn laptop
maar wel dat melodietje danquote:Op donderdag 24 februari 2011 16:04 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Nope daar komt het woord panda niet in voor.
quote:Op donderdag 24 februari 2011 16:04 schreef Stuart het volgende:
[..]
Waarom moet ik nu denken aan die kwal van TV (Bij ons in de PC)
Dat keek ik destijds op mijn laptop
Deze bedoel ik dus:quote:Op donderdag 24 februari 2011 16:06 schreef Panda72 het volgende:
[..]
mmmm gelukkig denk ik bij die woorden niet aan die eikel van bij ons in de PC.
Nee, die bedoel ik niet. Die vind ik wel leuk. Ik bedoel die jongen op de foto hierboven die alleen maar zijn luxe leventje kon hebben dankzij de centjes van zijn pappie en mammiequote:
quote:Op donderdag 24 februari 2011 16:05 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik vind het toch wel een beetje eng om jou zo vrolijk te zien
Owh maar ik ben best vaak vrolijk hoor. Alleen zeg ik dat hier niet altijd hihi. Ben echt niet een brombeer hoor. Soms lijkt dat maar zoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Je moet de lat hoog genoeg leggen om eronder door te kunnen
Jaaaaaaaaaah dat wel.quote:
Gelukkig maarquote:Op donderdag 24 februari 2011 16:07 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Owh maar ik ben best vaak vrolijk hoor. Alleen zeg ik dat hier niet altijd hihi. Ben echt niet een brombeer hoor. Soms lijkt dat maar zo![]()
![]()
Owh die kwal.quote:Op donderdag 24 februari 2011 16:06 schreef Stuart het volgende:
[..]
Deze bedoel ik dus:
[ afbeelding ]
Al dat PC Hooft volk moet maar eens weekje in een destructiebedrijf gaan werken, dat lijkt me wel goed voor ze.quote:Op donderdag 24 februari 2011 16:07 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nee, die bedoel ik niet. Die vind ik wel leuk. Ik bedoel die jongen op de foto hierboven die alleen maar zijn luxe leventje kon hebben dankzij de centjes van zijn pappie en mammie
Ik vind jou zelden overkomen als een brombeer hoor... Gewoon lekker gek en liefquote:Op donderdag 24 februari 2011 16:07 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Owh maar ik ben best vaak vrolijk hoor. Alleen zeg ik dat hier niet altijd hihi. Ben echt niet een brombeer hoor. Soms lijkt dat maar zo![]()
![]()
Ja hequote:
Dank je welquote:Op donderdag 24 februari 2011 16:09 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik vind jou zelden overkomen als een brombeer hoor... Gewoon lekker gek en lief
Hoezo ga je seksen met een nieuwe vlam?quote:
En ik wil dat ze online komt en zegt dat het een eikel was.quote:
Erg is dat he als je op een mail wacht dan komt de verwachte mail juist niet.quote:
Neuh, waar ik werk is veel beterquote:Op donderdag 24 februari 2011 16:08 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Al dat PC Hooft volk moet maar eens weekje in een destructiebedrijf gaan werken, dat lijkt me wel goed voor ze.
Zeker wetenquote:
Die komt heus welquote:
quote:Op donderdag 24 februari 2011 16:10 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Hoezo ga je seksen met een nieuwe vlam?
Mijn hopelijk nieuwe vlam heeft nu as we speak een date.quote:Op donderdag 24 februari 2011 16:10 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Hoezo ga je seksen met een nieuwe vlam?
quote:Op donderdag 24 februari 2011 16:11 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Mijn hopelijk nieuwe vlam heeft nu as we speak een date.
Ja, in het kader van de kansenspreiding enzo.quote:
je moet er noiet zo aan denken..quote:Op donderdag 24 februari 2011 16:11 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Mijn hopelijk nieuwe vlam heeft nu as we speak een date.
Vrouwen weten dondersgoed wanneer mannen buitenspel staan...
A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
Issie er nou nog nietquote:
pff..quote:Op donderdag 24 februari 2011 16:13 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Ja, in het kader van de kansenspreiding enzo.Maar ik ben toch een beetje heel bang dat mijn kansen ineens drastisch kleiner worden.
quote:Op donderdag 24 februari 2011 16:13 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
je moet er noiet zo aan denken..
en .. als het niet lukt dan lukt het niet.. doet even pijbn.. maar met vallen en opstaan lukt alles..
En.. als het niets wordt was zij niet de juiste.. ( letop.. er staat niet " de ware" )
bovendien.. op ieder potje past een dekselInderdaad.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je moet de lat hoog genoeg leggen om eronder door te kunnen
[..]
en .. als het niet lukt dan lukt het niet.. doet even pijbn.. maar met vallen en opstaan lukt alles..
En.. als het niets wordt was zij niet de juiste.. ( letop.. er staat niet " de ware" )
bovendien.. op ieder potje past een dekselHelemaal mee eenschSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
stuartquote:
jezus wat een hoop typo'squote:
[..]
bovendien.. op ieder potje past een dekselIk weet het, maar ik ben er echt heel slecht in, dat loslaten. Sturingsdrang enzo en er nu dus geen controle over hebben.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Verkrijgbaar met diverse letter- en cijfercombinaties!
Ik hoop het. Het was lang geleden dat ik zo head over heels was door iemand.quote:Op donderdag 24 februari 2011 16:14 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
pff..
* Barretje80 schuift een glaasje roosvicee richting KP..
*komt wel goed schatje*
editquote:
Ja, laatst godverdomme bijna EEN WEEK op een belangrijke mail zitten te wachtenquote:Op donderdag 24 februari 2011 16:11 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Erg is dat he als je op een mail wacht dan komt de verwachte mail juist niet.
Het is erg irri dat de quotes soms pas komen als je helverwege bent met typen, en soms dan nog niet eensquote:
quote:
Ja echt heel irritant hoorquote:Op donderdag 24 februari 2011 16:16 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja, laatst godverdomme bijna EEN WEEK op een belangrijke mail zitten te wachten. Beloof dan niet dat je hem voor een bepaalde dag gaat sturen, LAMLUL.
typ even "laat het gaan" van ... de dijk (?? of van dikhout ) inquote:Op donderdag 24 februari 2011 16:16 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Ik weet het, maar ik ben er echt heel slecht in, dat loslaten. Sturingsdrang enzo en er nu dus geen controle over hebben.
Ik had het er vanmorgen ook al over (en het gaat vandaag dus weer veel te veel over mij) maar ik heb in dit soort gevallen twee hinderlijke trekjes: ik heb sturingsdrang, dus ik wil alles sturen en ik heb altijd het gevoel dat dit een once-in-a-lifetime-opportunity is. En dat is niet handig, daar wordt je heel onrustig van.quote:Op donderdag 24 februari 2011 16:15 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
jezus wat een hoop typo's
en.. wat ik er aan toe wilde voegen..
een andere persoon is het NOOIT waard dat je je er zooo ellendig door moet voelen...
Van Dik Hout.quote:Op donderdag 24 februari 2011 16:18 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
typ even "laat het gaan" van ... de dijk (?? of van dikhout ) in
ennuh.. zolang je die drang laat bestaan.. blijft ie aanwezig.. je KAN je ertegen verzetten!
Zo waar wat je zegt.quote:Op donderdag 24 februari 2011 16:15 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
jezus wat een hoop typo's
en.. wat ik er aan toe wilde voegen..
een andere persoon is het NOOIT waard dat je je er zooo ellendig door moet voelen...
quote:Op donderdag 24 februari 2011 16:18 schreef Ladylike het volgende:
* Ladylike zit aan de champagne
Hallow mensen
Nicequote:Op donderdag 24 februari 2011 16:18 schreef Ladylike het volgende:
Hallow mensen
Hallow mensen
Ik snap dat dusquote:Op donderdag 24 februari 2011 16:17 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
![]()
[..]
Ja echt heel irritant hoor
Hey Llquote:Op donderdag 24 februari 2011 16:18 schreef Ladylike het volgende:
Hallow mensen
Hey RNquote:
LLquote:Op donderdag 24 februari 2011 16:18 schreef Ladylike het volgende:
Hallow mensen
Zozo, champagne? Wat is er te vierenquote:Op donderdag 24 februari 2011 16:18 schreef Ladylike het volgende:
Hallow mensen
rockyquote:
Hallow mensen
Ladyquote:Op donderdag 24 februari 2011 16:18 schreef Ladylike het volgende:
Hallow mensen
RNquote:
Ola scheetjequote:
quote:
Heyquote:
geeft niet dat het een keertje over jou gaatquote:Op donderdag 24 februari 2011 16:18 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Ik had het er vanmorgen ook al over (en het gaat vandaag dus weer veel te veel over mij) maar ik heb in dit soort gevallen twee hinderlijke trekjes: ik heb sturingsdrang, dus ik wil alles sturen en ik heb altijd het gevoel dat dit een once-in-a-lifetime-opportunity is. En dat is niet handig, daar wordt je heel onrustig van.
Dus vrouwen zouden zich eerder zorgen moeten maken?quote:Op donderdag 24 februari 2011 16:23 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
er is wereldwijd gewoon een vrouwen overschot!
En dat laatste kan ik dus niet denken op zo'n moment, ik denk best zwart/wit. Ik ben echt jaloers op mensen die op zo'n moment hun schouders ophalen en denken:"Nou, dan niet. Next. "quote:Op donderdag 24 februari 2011 16:23 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
geeft niet dat het een keertje over jou gaat
dek dat een heeeeele boel mensen het gewoon herkennen wat je zegt, al zal iedereen het in meer of mindere mate hebben..
ennuh.../
" er zijn meer vissen in de zee"
mja...quote:Op donderdag 24 februari 2011 16:24 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Dus vrouwen zouden zich eerder zorgen moeten maken?
Ai, dan loop je wel dat risico dussssssquote:Op donderdag 24 februari 2011 16:22 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ola scheetje![]()
Nja, ik heb anderhalve liter...
[..]
GFquote:
Niets, maar ik kon niet meer wachten met de fles open te trekken en te proevenquote:Op donderdag 24 februari 2011 16:21 schreef MPG het volgende:
[..]
Zozo, champagne? Wat is er te vieren?
Merciquote:
quote:Op donderdag 24 februari 2011 16:25 schreef Ladylike het volgende:
ow en iedereen die in de buurt van Mestreech is mag langs komen voor een glaasje
Volgende keer krijg ik een flesje Dom Perignonquote:
True.quote:Op donderdag 24 februari 2011 16:23 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
geeft niet dat het een keertje over jou gaat
dek dat een heeeeele boel mensen het gewoon herkennen wat je zegt, al zal iedereen het in meer of mindere mate hebben..
ennuh.../
" er zijn meer vissen in de zee"
Inderdaad, dat is aan het gedrag nog niet te merken.quote:Op donderdag 24 februari 2011 16:27 schreef MPG het volgende:
[..]
Enne... Overschot? Dan mogen ze zich wel eens komen melden...
Hoi, Vrouwquote:Op donderdag 24 februari 2011 16:27 schreef MPG het volgende:
[..]
True.
Lekker duurquote:Op donderdag 24 februari 2011 16:26 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Volgende keer krijg ik een flesje Dom Perignon
Mijquote:
denk wel dat ik morgen er ook nog van kan genietenquote:Op donderdag 24 februari 2011 16:25 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Ai, dan loop je wel dat risico dussssss
Het zal mij iig niets kostenquote:
Mooi, doe maar strikje erom en afleveren bij mij thuisquote:Op donderdag 24 februari 2011 16:29 schreef Ladylike het volgende:
[..]
denk wel dat ik morgen er ook nog van kan genieten
Hoop ik toch, anders wordt het doordrinken)
Ik ben er geen fan vanquote:Op donderdag 24 februari 2011 16:29 schreef Stuart het volgende:
Ik heb nog nooit zoveel Champagne gedronken als hier in London. Weinig reden nodig voor mensen hier om een fles open te trekken
De woohoo van Song 2 of Elevation?quote:
Wel als het niet lukt om het op te krijgen, je weet mijn e-mailadresquote:Op donderdag 24 februari 2011 16:29 schreef Ladylike het volgende:
[..]
denk wel dat ik morgen er ook nog van kan genieten
Hoop ik toch, anders wordt het doordrinken)
Dan doe je het goed. Ik heb zelf ook geen 90 euro over voor een fles Champagne hoor, al is die van jou de maat van 2 flessenquote:Op donderdag 24 februari 2011 16:30 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Het zal mij iig niets kosten
vond deze al duur
mja ik vind alles duur tegenwoordig
Ehm, er gaat hier geen bel rinkelen vrees ikquote:Op donderdag 24 februari 2011 16:31 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
De woohoo van Song 2 of Elevation?
dat hoop jequote:Op donderdag 24 februari 2011 16:25 schreef Ladylike het volgende:
[..]
GF![]()
![]()
nee, ik krijg er geen pijn van aan mn reet
is ook gewoon niet waar. In veel ontwikkelingslanden worden meisjes vaak gedood na de geboorte omdat mensen meer aan een jongetje hebben. Denken ze.quote:Op donderdag 24 februari 2011 16:27 schreef MPG het volgende:
[..]
True.
Hoezo meteen muziek er aan koppelen?quote:Op donderdag 24 februari 2011 16:31 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
De woohoo van Song 2 of Elevation?
MPG altijd welquote:
Das liefquote:Op donderdag 24 februari 2011 16:31 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Wel als het niet lukt om het op te krijgen, je weet mijn e-mailadres![]()
Ik lust het wel niet maar dan kom ik je wel aanmoedigen
Ik laat JF gewoon niet in de buurtquote:
In die nummers zeggen ze woohooquote:Op donderdag 24 februari 2011 16:31 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ehm, er gaat hier geen bel rinkelen vrees ik![]()
![]()
Pas maar op, hij is breedquote:Op donderdag 24 februari 2011 16:32 schreef Ladylike het volgende:
[..]
MPG altijd wel
[..]
Das lief![]()
[..]
Ik laat JF gewoon niet in de buurt
Ik roep dat gewoon heel vaak vrees ikquote:Op donderdag 24 februari 2011 16:33 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
In die nummers zeggen ze woohoo
verstandigquote:Op donderdag 24 februari 2011 16:32 schreef Ladylike het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 24 februari 2011 16:33 schreef Trevland het volgende:
[..]
Pas maar op, hij is breed![]()
KSC JUBILEUM topic
#TeamHumbug
Ieder zo z'n verslavingquote:Op donderdag 24 februari 2011 16:32 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hoezo meteen muziek er aan koppelen?
Je hoeft alleen nog maar op de bank te gaan liggenquote:Op donderdag 24 februari 2011 16:33 schreef Ladylike het volgende:
Oeh deze champagne is lekker met nootjes
Kleine is walnoten aan het kraken en ik krijg dus de noten aangeleverd
quote:
quote:[..]
[..]
Klopt ook welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Open deuren, onweerstaanbaar !
Ik zeg heel vaak 'jeej'quote:Op donderdag 24 februari 2011 16:33 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik roep dat gewoon heel vaak vrees ik![]()
![]()
Ik wil best mn adres geven waar je cadeautjes naar toe kunt sturen hoorquote:Op donderdag 24 februari 2011 16:33 schreef Stuart het volgende:
Ik ga straks maar even naar de Apple store. Ben ik er even uit en kan ik weer mijn geld uitgeven aan te dure accessoires
[..]
Ik ben wel wat gewendSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In de KSC-soap is Bos81 mijn man en heb ik een kind met Dr_Flash.
RockNijntje is mn KSC-soap dochter.
Lid van de MamaSquad
kinderarbeidquote:Op donderdag 24 februari 2011 16:33 schreef Ladylike het volgende:
Oeh deze champagne is lekker met nootjes
Kleine is walnoten aan het kraken en ik krijg dus de noten aangeleverd
Ik hoop het voor jequote:Op donderdag 24 februari 2011 16:34 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik wil best mn adres geven waar je cadeautjes naar toe kunt sturen hoor
[..]
Ik ben wel wat gewend
Dat weet ik ook welquote:Op donderdag 24 februari 2011 16:34 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat blijkt maar volgens mij zit het wel in veel meer nummers
Ik heb hier het patent op luiquote:Op donderdag 24 februari 2011 16:36 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Dat weet ik ook welmaar ik had geen zin om er meer te noemen
![]()
Ik mis die neger met waaier van verenquote:Op donderdag 24 februari 2011 16:34 schreef Stuart het volgende:
[..]
Je hoeft alleen nog maar op de bank te gaan liggen![]()
inside jokequote:
Vrijwilligerswerkquote:
Dat geloof ik bestquote:Op donderdag 24 februari 2011 16:34 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik wil best mn adres geven waar je cadeautjes naar toe kunt sturen hoor
je geeft hem toch etenquote:Op donderdag 24 februari 2011 16:36 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Vrijwilligerswerk
ik betaal hem toch niet
brazilie, denemarken, rusland.. allemaal een vrouwenoverschot..quote:Op donderdag 24 februari 2011 16:27 schreef MPG het volgende:
[..]
True.
Whahaquote:
Ben niet hebberig hoorquote:
Neequote:
quote:Op donderdag 24 februari 2011 16:38 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ben niet hebberig hoor
[..]
Nee
moet dat ook nog
Inside nog welquote:Op donderdag 24 februari 2011 16:36 schreef Ladylike het volgende:
[..]
inside joke
Maar jij mag dus wel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |