Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
SPOILER: Informatie over de meet van 12 maart!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Open deuren, onweerstaanbaar !
Nee dat zou niet zo leuk zijn als iemand mevrouw tegen jou zeiquote:
Dat is mij wel eens overkomen. Aan de telefoon regelmatig, terwijl ik toch op neem met mijn voornaam die toch ecth alleen bij mannen voorkomt. en zelfs in de winkel dat een meisje die me van achteren zag, me aansprak met "Mevrouw weet u waar (naam product) ligt?"quote:Op donderdag 24 februari 2011 14:20 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Nee dat zou niet zo leuk zijn als iemand mevrouw tegen jou zei
Was dat soms in een viswinkelquote:Op donderdag 24 februari 2011 14:22 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat is mij wel eens overkomen. Aan de telefoon regelmatig, terwijl ik toch op neem met mijn voornaam die toch ecth alleen bij mannen voorkomt. en zelfs in de winkel dat een meisje die me van achteren zag, me aansprak met "Mevrouw weet u waar (naam product) ligt?"
Dat is wel erg...quote:Op donderdag 24 februari 2011 14:22 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat is mij wel eens overkomen. Aan de telefoon regelmatig, terwijl ik toch op neem met mijn voornaam die toch ecth alleen bij mannen voorkomt. en zelfs in de winkel dat een meisje die me van achteren zag, me aansprak met "Mevrouw weet u waar (naam product) ligt?"
Ik lach niet.quote:Op donderdag 24 februari 2011 14:22 schreef Bos81 het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je moet de lat hoog genoeg leggen om eronder door te kunnen
If life gives you lemons make lemonade
Behind every bitch there is a man who made her that way :)
Suikertaartje heeft altijd gelijk
Nee, een Aldi..quote:Op donderdag 24 februari 2011 14:23 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Was dat soms in een viswinkel
quote:Op donderdag 24 februari 2011 14:28 schreef goldfinger1963 het volgende:
wiki is gedaan![]()
en nou boodschappen doen
wegspoelen met een bakkiequote:
enveloppen met plakrandquote:
Die heb ik ookquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gelukkig maar.quote:Op donderdag 24 februari 2011 14:20 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Nee dat zou niet zo leuk zijn als iemand mevrouw tegen jou zei
Mevrouwquote:
quote:Op donderdag 24 februari 2011 14:32 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Die heb ik ooknooit meer likken.....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 24 februari 2011 14:32 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Die heb ik ooknooit meer likken.....
Inderdaad... maar opzich vond ik het nooit zo erg... zolang het er maar bij 1 bleefSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>
waar ging ie over?quote:Op donderdag 24 februari 2011 14:35 schreef pgrferrari het volgende:
Ik had ergens een leuke quote gezien, maar ik kan hem neit terug vinden
Zoekt en gij zult vinden...quote:Op donderdag 24 februari 2011 14:35 schreef pgrferrari het volgende:
Ik had ergens een leuke quote gezien, maar ik kan hem neit terug vinden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
Wou je die weer stiekem zelf houdenquote:Op donderdag 24 februari 2011 14:38 schreef Toekito het volgende:
Net bij de Poolse toko snoep en worstjes gekocht!
Nu Marijke haar portomonee brengen
is ze die vergeten?quote:Op donderdag 24 februari 2011 14:38 schreef Toekito het volgende:
quote:
quote:Op donderdag 24 februari 2011 14:38 schreef Toekito het volgende:
ja ik weet het, hij is hardquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 24 februari 2011 14:41 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ja ik weet het, hij is hardSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
Moest de huur en stroom nog betalenquote:Op donderdag 24 februari 2011 14:39 schreef MPG het volgende:
[..]
Wou je die weer stiekem zelf houden?
Boefje
Werk ze Martquote:Op donderdag 24 februari 2011 14:41 schreef DaMart het volgende:
Alweer een nieuwe.
* DaMart gaat weer verder werken.
Lag Polen maar in het verre Oostenquote:Op donderdag 24 februari 2011 14:40 schreef friemelaar het volgende:
[..]
een toko is toch per definitie een oosterse winkel
quote:Op donderdag 24 februari 2011 14:41 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ja ik weet het, hij is hardToch wil ik een MiniSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 24 februari 2011 14:42 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Toch wil ik een MiniJe hebt ze tegenwoordig in allerlei maten, dus een mini zal er ook wel tussen zittenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hoezo bos, wil jij de pils uit de fontein halen ofzow?quote:Op donderdag 24 februari 2011 14:42 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Lag Polen maar in het verre Oosten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |